* *
Pontos idő: 2024.03.29. 11:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2006.07.24. 21:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.10. 00:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv!

Tud valaki arról valamit, hogy hogy a legegyszerűbb "lenullázni" a szervíz intervallum kijelzőt? Működik E39-nél is a "rövidre zárom a megfelelő helyen és 10mp ráadom a gyújtást és kész" megoldás??
((Nem kontárkodás miatt!! Csak nem látom értelmét, hogy egy egyszerű olajcsere miatt szervízbe vigyem az autót és lehúzzanak.))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.24. 21:29 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Resetting the SI:

To reset the service indicator after performing an oil-service or an inspection:
1. With the ignition off connect pin 7 (SI reset) with pin 19 (gnd). Remeber to fuse this wire or to use a resistor just to be safe.
2. Turn the ignition to position 2.
3. Pull the wire out after about 5 seconds to get an oil reset or 10 seconds for an inspection reset.
3. Now replace the cap on the diagnostic connector.
4. Turn off the ignition.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2006.07.24. 21:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
svan írta:
Ãœdv!

Tud valaki arról valamit, hogy hogy a legegyszerűbb "lenullázni" a szervíz intervallum kijelzőt? Működik E39-nél is a "rövidre zárom a megfelelő helyen és 10mp ráadom a gyújtást és kész" megoldás??
((Nem kontárkodás miatt!! Csak nem látom értelmét, hogy egy egyszerű olajcsere miatt szervízbe vigyem az autót és lehúzzanak.))


Hi,
aha műxik. Attól függ milyen évjárat. 99 előtt kábel és csatlakozó, utána műszerfalról lehet. Bár volt egy átmenet, az enyém 99-es, de még kábel kell hozzá. Hogy pontosan melyikbe kell azt nem nem tudom, mert egy ismerősöm csinálta. De tuti van itt aki tudja.

Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.24. 21:38 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja ujabb tipusoknál állitólag titkos menüből is lehet nulázni!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2006.07.24. 21:43 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sepi írta:
svan írta:
Ãœdv!

Tud valaki arról valamit, hogy hogy a legegyszerűbb "lenullázni" a szervíz intervallum kijelzőt? Működik E39-nél is a "rövidre zárom a megfelelő helyen és 10mp ráadom a gyújtást és kész" megoldás??
((Nem kontárkodás miatt!! Csak nem látom értelmét, hogy egy egyszerű olajcsere miatt szervízbe vigyem az autót és lehúzzanak.))


Hi,
aha műxik. Attól függ milyen évjárat. 99 előtt kábel és csatlakozó, utána műszerfalról lehet. Bár volt egy átmenet, az enyém 99-es, de még kábel kell hozzá. Hogy pontosan melyikbe kell azt nem nem tudom, mert egy ismerősöm csinálta. De tuti van itt aki tudja.

Sepi


Megelőztél! :D

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.26. 21:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Enyém 99'júliusi,valkaki még 1szer légyszi mondja el magyarul,hogyan kell lenullázni .köszi :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.27. 20:53 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kristof80 írta:
Enyém 99'júliusi,valkaki még 1szer légyszi mondja el magyarul,hogyan kell lenullázni .köszi :D


A letöltések közöt van egy leírás!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.27. 21:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.10. 00:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az a leírás '96-os gépen is műkszik??
Mert amit nekem javasoltak azt a motortérbe kell csinálni.

Attila.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.27. 21:39 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
svan írta:
Az a leírás '96-os gépen is műkszik??
Mert amit nekem javasoltak azt a motortérbe kell csinálni.

Attila.


Szerintem neked a rövidre zárós a jó!! Az OBD csatin a motortérbe.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.27. 21:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.10. 00:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm :!: :!:
(azzal kárt nem lehet tenni ugye?)
Attila.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.27. 21:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
svan írta:
Az a leírás '96-os gépen is műkszik??
Mert amit nekem javasoltak azt a motortérbe kell csinálni.

Attila.


Szerintem neked a rövidre zárós a jó!! Az OBD csatin a motortérbe.


Én úgy tudom, hogy azt lehet műszerfalról nullázni, aminek az újabb műszerfala van (nagy kijelző).
De lehet hogy nem jól tudom. Ez esetben én kérek elnézést... :P :P :P

Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.28. 07:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.28. 00:00
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Tolna Megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi all
felnyomtam a letöltések közé a leírást hogy, milyen módon lehet nullázni az olajszervízt a 2000/08 utáni modelleken. Sok sikert.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.06. 22:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Leírná valaki,hogy a rövidrezárós módszert hogy kell csinálni? Azt se tudom melyik az az OBD csatlakozó.A segítséget előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.06. 22:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Zalaapáti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli írta:
Leírná valaki,hogy a rövidrezárós módszert hogy kell csinálni? Azt se tudom melyik az az OBD csatlakozó.A segítséget előre is köszönöm.


Itt találsz egy kis infót:
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm

Itt a tippek között találsz róla leírást:
http://www.bmw-style.de/

És még egy kis infó Magyarul:
http://www.bmwbonto.hu/szer.htm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.09. 20:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.26. 01:00
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok !!

A szevizintervallumot a következő képpen lehet nullázni.
Egyes típususoknála motortérben lévő szervízcsatiban
(jobb elsö tornyon) meg kell keresni a 7 számu csatlakozó
pontot.Ezt a 7számu pontot próbalámpa segítségével le kell
testelni miután rá tetted a gyujtást (kb 10mp).Egyszerübben
próbalámpa csipeszes része 7pont áram kereső tüske pedig test.
Másik típusoknnál pedig (ahol az indikátor a kilóméter orában
helyezkedik el)ott a kilóméter nulllázó segítségével történik
a művelet.
Sok sikert!!!
Mindenki csak saját felelőségére!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 15:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.21. 00:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: F11
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2015
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Resetting the SI:

To reset the service indicator after performing an oil-service or an inspection:
1. With the ignition off connect pin 7 (SI reset) with pin 19 (gnd). Remeber to fuse this wire or to use a resistor just to be safe.
2. Turn the ignition to position 2.
3. Pull the wire out after about 5 seconds to get an oil reset or 10 seconds for an inspection reset.
3. Now replace the cap on the diagnostic connector.
4. Turn off the ignition.



Tegnap esedékes volt nálam is ez a visszaállítás. Egy kicsit egyszerűbb megcsinálni, mint ahogy ez az infó leírja (bocs Admin, nem ellened... :wink: ).
Eszerint IGNITION OFF állapotban kell az ellenállással biztosított vezetéket csatlakoztatni, majd 2-es állapotba a kulcsot, és légy gyors a 3 sec miatt :)
Nálam így is ment:
1. Kulcs 2-es állapotba
2. Síma vezeték a 7-es és a 19-es pont közé (nem kell védelem, fesz.kontakt jön létre a két pont között, nem folyik nagy áram és elég bénának kell lenni egy akármilyen rövidzár okozásához. A lényeg, nem kell fosni, csak dugni :) )
3. A vezetéket eltávolítani 3 sec (oilservice reset) v. 12 sec (inspektion) után. Nálam 3-5 sec volt, csak oilservice.
4.Csatlakozó tetejét visszarakni.
5. Kocsiba be, rögtön látod az 5 szép zöld LED-et világítani (ha nem hibás valamelyik :twisted: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 22:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.15. 00:00
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Chrys írta:
admin írta:
Resetting the SI:

To reset the service indicator after performing an oil-service or an inspection:
1. With the ignition off connect pin 7 (SI reset) with pin 19 (gnd). Remeber to fuse this wire or to use a resistor just to be safe.
2. Turn the ignition to position 2.
3. Pull the wire out after about 5 seconds to get an oil reset or 10 seconds for an inspection reset.
3. Now replace the cap on the diagnostic connector.
4. Turn off the ignition.



Tegnap esedékes volt nálam is ez a visszaállítás. Egy kicsit egyszerűbb megcsinálni, mint ahogy ez az infó leírja (bocs Admin, nem ellened... :wink: ).
Eszerint IGNITION OFF állapotban kell az ellenállással biztosított vezetéket csatlakoztatni, majd 2-es állapotba a kulcsot, és légy gyors a 3 sec miatt :)
Nálam így is ment:
1. Kulcs 2-es állapotba
2. Síma vezeték a 7-es és a 19-es pont közé (nem kell védelem, fesz.kontakt jön létre a két pont között, nem folyik nagy áram és elég bénának kell lenni egy akármilyen rövidzár okozásához. A lényeg, nem kell fosni, csak dugni :) )
3. A vezetéket eltávolítani 3 sec (oilservice reset) v. 12 sec (inspektion) után. Nálam 3-5 sec volt, csak oilservice.
4.Csatlakozó tetejét visszarakni.
5. Kocsiba be, rögtön látod az 5 szép zöld LED-et világítani (ha nem hibás valamelyik :twisted: )


Igaz!

Én már 2x csináltam, és működik! Gyújtás rá, egyszerű drót a 7 és 19 likba be és nekem mondjuk mindig kb 10 mp kellett. Kiveszed és kész világít mind az 5 zöld. először fostam nagyon de kárt nem lehet tenni szerintem, ha jókat zársz össze. Meg vannak számozva a lukak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 23:40 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Chrys írta:
admin írta:
Resetting the SI:

To reset the service indicator after performing an oil-service or an inspection:
1. With the ignition off connect pin 7 (SI reset) with pin 19 (gnd). Remeber to fuse this wire or to use a resistor just to be safe.
2. Turn the ignition to position 2.
3. Pull the wire out after about 5 seconds to get an oil reset or 10 seconds for an inspection reset.
3. Now replace the cap on the diagnostic connector.
4. Turn off the ignition.



Tegnap esedékes volt nálam is ez a visszaállítás. Egy kicsit egyszerűbb megcsinálni, mint ahogy ez az infó leírja (bocs Admin, nem ellened... :wink: ).
Eszerint IGNITION OFF állapotban kell az ellenállással biztosított vezetéket csatlakoztatni, majd 2-es állapotba a kulcsot, és légy gyors a 3 sec miatt :)
Nálam így is ment:
1. Kulcs 2-es állapotba
2. Síma vezeték a 7-es és a 19-es pont közé (nem kell védelem, fesz.kontakt jön létre a két pont között, nem folyik nagy áram és elég bénának kell lenni egy akármilyen rövidzár okozásához. A lényeg, nem kell fosni, csak dugni :) )
3. A vezetéket eltávolítani 3 sec (oilservice reset) v. 12 sec (inspektion) után. Nálam 3-5 sec volt, csak oilservice.
4.Csatlakozó tetejét visszarakni.
5. Kocsiba be, rögtön látod az 5 szép zöld LED-et világítani (ha nem hibás valamelyik :twisted: )


Nekem még drótse kell :lol: :lol: Mert müszerfalról lehet nulázni :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.31. 20:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sikerült lenulláztam:DDDköszi a :help: -et,túl vagyok életem első nullázásán,már akartam visszavinni a kocsit a szervizbe mer 3 hete cserélték az olajat de elfelejtették lenullázni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.02. 15:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.21. 00:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: F11
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2015
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Admin, egy 2002-es előnyét (előnyeit :wink: ) élvezed :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator