* *
Pontos idő: 2024.04.16. 07:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2014.06.02. 20:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.05. 15:49
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Üdv Márkatársak!

Ma én is először csináltam intervallum reset-et az 520i-n. (2000-es)
Mivel gombokkal nem ment, maradt a vezetékes megoldás.
De ahogy javasolták, nem sima vezetékkel, hanem egy 12V-os trabant első lámpa izzó segítségével
(ez a tesztlámpám).
Mivel nálam olaj és fékfolyadék csere is megtörtént, mindkettőt nullázni kellett.
Én a sárga óra eltüntetésével kezdtem, ez jelöli a fékolaj 2 évének lejártát.
1. Gyújtás II-be.
2. Lábak összezárása a tesztlámpával (lámpa nem világít, lehet, hogy kevés áram megy át)
3. Számol (stopperrel) 13 mp-ig
4. Vezeték le.
5. Kocsiba benéz, és eltűnt az óra ikon.

Ellenőrzés képpen a gyújtást levettem, majd vissza, és nem is jött vissza az óra ikon.
Következett az olaj reset (zöld ledek vissza)
Ezt is úgy csináltam, mint fent, de először 3 mp-ig számoltam, de az nem jött be.
Másodszor 10 mp-ig, és csaj ekkor jöttek csak elő a zöld ledek.

Köszönet Máté fiamnak, aki figyelte a stoppert!

Ãœdv!
Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Eddy5589 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.18. 16:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kipróbáltam a TIPPEK között leírtakat, valamint egy videót is találtam a youtube-on, de hiába nyomom akár pecekig is a benzinjelző és a sebességmutató közötti gombot, nem jön be a SIA menü. :roll:
Létezik az, hogy mivel aktivizáltam a NAGY BOARD TITKOS MENÜT, emiatt nem jelenik meg? Mit csináljak, reseteljem a 21-es kóddal? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.18. 20:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Létezik az, hogy mivel aktivizáltam a NAGY BOARD TITKOS MENÜT, emiatt nem jelenik meg?

Nem létezik.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.18. 20:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
FuReady írta:
Létezik az, hogy mivel aktivizáltam a NAGY BOARD TITKOS MENÜT, emiatt nem jelenik meg?

Nem létezik.

Viszont egyszeru tesztelni. Leveszed az aksi sarut, majd vissza, es ujra probalkozol. Az aram ellatas megszakadasa miatt a titkos menu ujra titkos lesz.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 22:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Imco írta:
FuReady írta:
Létezik az, hogy mivel aktivizáltam a NAGY BOARD TITKOS MENÜT, emiatt nem jelenik meg?

Nem létezik.

Viszont egyszeru tesztelni. Leveszed az aksi sarut, majd vissza, es ujra probalkozol. Az aram ellatas megszakadasa miatt a titkos menu ujra titkos lesz.

Sajnos nem sikerült... :roll:
Sehogyse akar ez a SIA előjönni, akkor marad a drótos megoldás? (mondjuk hibrid a kocsim, mert van neki 16 pin-es ODB csatlakozója a kormány mellett balra, ahol lennie kell, és van a motortérbe is a 20 pin-es)
Vagy mit rontok el? :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 23:53 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
morv írta:
Imco írta:
FuReady írta:
Létezik az, hogy mivel aktivizáltam a NAGY BOARD TITKOS MENÜT, emiatt nem jelenik meg?

Nem létezik.

Viszont egyszeru tesztelni. Leveszed az aksi sarut, majd vissza, es ujra probalkozol. Az aram ellatas megszakadasa miatt a titkos menu ujra titkos lesz.

Sajnos nem sikerült... :roll:
Sehogyse akar ez a SIA előjönni, akkor marad a drótos megoldás? (mondjuk hibrid a kocsim, mert van neki 16 pin-es ODB csatlakozója a kormány mellett balra, ahol lennie kell, és van a motortérbe is a 20 pin-es)
Vagy mit rontok el? :?

Facelift előtin szerintem nem megy az óráról nullázás.

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek admin az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 07:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
FuReady írta:
morv írta:
Imco írta:
FuReady írta:
Létezik az, hogy mivel aktivizáltam a NAGY BOARD TITKOS MENÜT, emiatt nem jelenik meg?

Nem létezik.

Viszont egyszeru tesztelni. Leveszed az aksi sarut, majd vissza, es ujra probalkozol. Az aram ellatas megszakadasa miatt a titkos menu ujra titkos lesz.

Sajnos nem sikerült... :roll:
Sehogyse akar ez a SIA előjönni, akkor marad a drótos megoldás? (mondjuk hibrid a kocsim, mert van neki 16 pin-es ODB csatlakozója a kormány mellett balra, ahol lennie kell, és van a motortérbe is a 20 pin-es)
Vagy mit rontok el? :?

Facelift előtin szerintem nem megy az óráról nullázás.

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

Ebben az esetben szerintetek ez mennyire jó megoldás?
(azon kívül, hogy nem egy szimpla drót) :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 08:16 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Ebben az esetben szerintetek ez mennyire jó megoldás?
(azon kívül, hogy nem egy szimpla drót) :mrgreen:
Biztos jó de ha megtoldod még 10-12$-ral akkor kapsz egy K-Dcan kábelt amivel sokkal több mindent tudsz csinálni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek admin az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 09:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
FuReady írta:
Ebben az esetben szerintetek ez mennyire jó megoldás?
(azon kívül, hogy nem egy szimpla drót) :mrgreen:
Biztos jó de ha megtoldod még 10-12$-ral akkor kapsz egy K-Dcan kábelt amivel sokkal több mindent tudsz csinálni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Erre gondolsz?
Nem vagyok túl járatos a témában (bár van bluetooth-os ELM327-em, amivel a Torque tud kapcsolódni, hibakódot olvasni és adatokat kapni), de pl. mikor utoljára voltam diag-on, az ELM nem látta a hibát, amit a gyári olvasó igen. (az viszont a 20 pin-es csatlakozóra lett kötve)
Tehát akkor kéne hozzá 20 pin - 16 pin átalakító is? Vagy próbáljam meg a hibrid 16 pin-es csatlakozómon, hátha, és ha nem működik, jöhet az átalakító? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 09:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
admin írta:
FuReady írta:
Ebben az esetben szerintetek ez mennyire jó megoldás?
(azon kívül, hogy nem egy szimpla drót) :mrgreen:
Biztos jó de ha megtoldod még 10-12$-ral akkor kapsz egy K-Dcan kábelt amivel sokkal több mindent tudsz csinálni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Erre gondolsz?
Nem vagyok túl járatos a témában (bár van bluetooth-os ELM327-em, amivel a Torque tud kapcsolódni, hibakódot olvasni és adatokat kapni), de pl. mikor utoljára voltam diag-on, az ELM nem látta a hibát, amit a gyári olvasó igen. (az viszont a 20 pin-es csatlakozóra lett kötve)
Tehát akkor kéne hozzá 20 pin - 16 pin átalakító is? Vagy próbáljam meg a hibrid 16 pin-es csatlakozómon, hátha, és ha nem működik, jöhet az átalakító? :roll:

Igen erre gondolt Admin nem kell átalakitó ha van odb2 a verdában.és inkább angol vagy németh ebayn nézed és keresd mert elöbb megkapod mint kinábol ára meg ugyan annyi max postat kell fizesd.Elm 327 hétel ha nézed a kocsit a BMWWHAT appal próbáld

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 10:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
FuReady írta:
admin írta:
FuReady írta:
Ebben az esetben szerintetek ez mennyire jó megoldás?
(azon kívül, hogy nem egy szimpla drót) :mrgreen:
Biztos jó de ha megtoldod még 10-12$-ral akkor kapsz egy K-Dcan kábelt amivel sokkal több mindent tudsz csinálni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Erre gondolsz?
Nem vagyok túl járatos a témában (bár van bluetooth-os ELM327-em, amivel a Torque tud kapcsolódni, hibakódot olvasni és adatokat kapni), de pl. mikor utoljára voltam diag-on, az ELM nem látta a hibát, amit a gyári olvasó igen. (az viszont a 20 pin-es csatlakozóra lett kötve)
Tehát akkor kéne hozzá 20 pin - 16 pin átalakító is? Vagy próbáljam meg a hibrid 16 pin-es csatlakozómon, hátha, és ha nem működik, jöhet az átalakító? :roll:

Igen erre gondolt Admin nem kell átalakitó ha van odb2 a verdában.és inkább angol vagy németh ebayn nézed és keresd mert elöbb megkapod mint kinábol ára meg ugyan annyi max postat kell fizesd.Elm 327 hétel ha nézed a kocsit a BMWWHAT appal próbáld

Próbáltam már a BMWhat progit (15.89-es verzió), de nem csatlakozott az ELM-hez, így nem látta az autót.
Ezzel a progival is lehetne szerviz intervallumot nullázni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 10:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
rockerekhu írta:
FuReady írta:
admin írta:
FuReady írta:
Ebben az esetben szerintetek ez mennyire jó megoldás?
(azon kívül, hogy nem egy szimpla drót) :mrgreen:
Biztos jó de ha megtoldod még 10-12$-ral akkor kapsz egy K-Dcan kábelt amivel sokkal több mindent tudsz csinálni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Erre gondolsz?
Nem vagyok túl járatos a témában (bár van bluetooth-os ELM327-em, amivel a Torque tud kapcsolódni, hibakódot olvasni és adatokat kapni), de pl. mikor utoljára voltam diag-on, az ELM nem látta a hibát, amit a gyári olvasó igen. (az viszont a 20 pin-es csatlakozóra lett kötve)
Tehát akkor kéne hozzá 20 pin - 16 pin átalakító is? Vagy próbáljam meg a hibrid 16 pin-es csatlakozómon, hátha, és ha nem működik, jöhet az átalakító? :roll:

Igen erre gondolt Admin nem kell átalakitó ha van odb2 a verdában.és inkább angol vagy németh ebayn nézed és keresd mert elöbb megkapod mint kinábol ára meg ugyan annyi max postat kell fizesd.Elm 327 hétel ha nézed a kocsit a BMWWHAT appal próbáld

Próbáltam már a BMWhat progit (15.89-es verzió), de nem csatlakozott az ELM-hez, így nem látta az autót.
Ezzel a progival is lehetne szerviz intervallumot nullázni?

Igen lehet de csak a fizetös változatal.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 10:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
FuReady írta:
Próbáltam már a BMWhat progit (15.89-es verzió), de nem csatlakozott az ELM-hez, így nem látta az autót.
Ezzel a progival is lehetne szerviz intervallumot nullázni?

Igen lehet de csak a fizetös változatal.

A torrent oldalon, ahonnan letöltöttem, azt olvastam, hogy E39-hez kell USB kábel hozzá: namost, ha pl. lenne egy ilyen K-Dcan kábelem, aminek a végére tennék egy micro USB átalakítót, akkor mondjuk tableten működne a BMWhat app?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 10:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
rockerekhu írta:
FuReady írta:
Próbáltam már a BMWhat progit (15.89-es verzió), de nem csatlakozott az ELM-hez, így nem látta az autót.
Ezzel a progival is lehetne szerviz intervallumot nullázni?

Igen lehet de csak a fizetös változatal.

A torrent oldalon, ahonnan letöltöttem, azt olvastam, hogy E39-hez kell USB kábel hozzá: namost, ha pl. lenne egy ilyen K-Dcan kábelem, aminek a végére tennék egy micro USB átalakítót, akkor mondjuk tableten működne a BMWhat app?

De miért torrent oldalrol szedted le? ingyenesen le lehet a appstore vagy play áruházbol a BmwWhat lite. és csak ezzel a kábele fog müködni.
http://www.ivini-tech.de/en/adapter/and ... mw/a-1008/
és itt tudod letölteni
http://www.mycarly.com/product/bmw-app/

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 11:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
De miért torrent oldalrol szedted le? ingyenesen le lehet a appstore vagy play áruházbol a BmwWhat lite. és csak ezzel a kábele fog müködni.
http://www.ivini-tech.de/en/adapter/and ... mw/a-1008/
és itt tudod letölteni
http://www.mycarly.com/product/bmw-app/

Azért választottam a torrent oldalast, mert az teljes verziós, bár hátránya, hogy nem frissül. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.22. 14:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
FuReady írta:
admin írta:
FuReady írta:
Ebben az esetben szerintetek ez mennyire jó megoldás?
(azon kívül, hogy nem egy szimpla drót) :mrgreen:
Biztos jó de ha megtoldod még 10-12$-ral akkor kapsz egy K-Dcan kábelt amivel sokkal több mindent tudsz csinálni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Erre gondolsz?
Nem vagyok túl járatos a témában (bár van bluetooth-os ELM327-em, amivel a Torque tud kapcsolódni, hibakódot olvasni és adatokat kapni), de pl. mikor utoljára voltam diag-on, az ELM nem látta a hibát, amit a gyári olvasó igen. (az viszont a 20 pin-es csatlakozóra lett kötve)
Tehát akkor kéne hozzá 20 pin - 16 pin átalakító is? Vagy próbáljam meg a hibrid 16 pin-es csatlakozómon, hátha, és ha nem működik, jöhet az átalakító? :roll:

Mert amelyikben van mindkét fajta csati, azon az OBD csak mókusvakítás és a körcsatit kell használni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 admin, FuReady
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2015.09.23. 10:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
rockerekhu írta:
FuReady írta:
Próbáltam már a BMWhat progit (15.89-es verzió), de nem csatlakozott az ELM-hez, így nem látta az autót.
Ezzel a progival is lehetne szerviz intervallumot nullázni?

Igen lehet de csak a fizetös változatal.

... akkor mondjuk tableten működne a BMWhat app?

Maximum akkor ha tudja az OTG-t a tablet, de akkor sem biztos.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szervíz intervallum lenullázása.
HozzászólásElküldve: 2016.11.05. 14:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.29. 09:02
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

valamiért nekem sem megy az olaj reset.
A leírtak alapján csinálom és ekkor kiírja:
SIA: 1655 l
ha megnyomom a gombot ismét akkor átvált:
SIA: 755 d

ezek előtt nem írja a "reset" szót.
Még hátra van amúgy egy zöld jelzés, de cseréltem olajat.
Voltam nemrég szerelőnél, egy-két aprósággal, és azt mondta neki sem sikerült a reset - azt hiszem INPA-val, de ebben nem vagyok biztos.
Van valami ötletetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator