* *
Pontos idő: 2024.05.13. 04:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 205 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 03:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy nagyon érdekes hibára hívnám fel a nagyérdemű társaság figyelmét!
Történ egy pár hete, hogy parkolóból való tolatás után, "D" kapcsoltam a Vasam, és ekkor váratlan , eddig ismeretlen első pillanatban kétségbeejtő dolog történt!
Az alapjárati fordulat 3-400 ra leesett, és az autó elfelejtett elindulni!
Semmi hibajel nem jött, a motor viszonylag egyenletesen járt, de a lehető legalacsonyabb fordulaton! Először megdöbbentem, mert eddig velem még csak hasonló sem történt! Aztán elhatároztam, hogy meglesem, mi fog történi! Semmi!
Kénytelen voltam újra indítani. A hiba megszűnt, üzemszerű működés következett a tegnap előtti napig.
Ekkor ismét, de most menet közben, mintha levetted volna a gyújtást.
Bár most csak 5-6 másodpercig tartott!
Gépre tettük! Fojtószelep hiba!
Ma szétszedtem, és kitakarítottam a pótlevegő tolattyút, a fojtószelepet, és a kipörgés gátló szabályzóját!
Az egész összerak, és próbál! Én most úgy érzem, legalább30-40 lóerő pluszom lett! 3.ban vizes úton padlógáznál egyfolytában dolgozik a kipörgés gátló! Szerintem, érdemes ezeket a dolgokat le szervizelni!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 19:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Én ezzel két kerek hónapot játszottam ugyanígy.....
Nekem a fojtószelep csatlakozóm lett egy kicsit kontaktos és az jelzett sokat vissza. Viszont amíg rájöttem darabokra kellett szedni egy párszor. Azt mondta egyébként vki, hogy a pillangószelep szélein létrejövő fekete lerakódást érdemes leoldani ha lejön mert az sokat segít azon, hogy baja ne legyen (gondolom, hogy ne tapadjon).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 14:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
Én ezzel két kerek hónapot játszottam ugyanígy.....
Nekem a fojtószelep csatlakozóm lett egy kicsit kontaktos és az jelzett sokat vissza. Viszont amíg rájöttem darabokra kellett szedni egy párszor. Azt mondta egyébként vki, hogy a pillangószelep szélein létrejövő fekete lerakódást érdemes leoldani ha lejön mert az sokat segít azon, hogy baja ne legyen (gondolom, hogy ne tapadjon).


Igen, ez így van! Kialakul rajt, egy korom réteg, és ez egy kicsit kátolja a müködésben. Meg azért csak tartalmaz mozgó alkatrészeket, és ezek kenése 5-6 év után, nem az igazi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 08:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma szétszedtem, és kitakarítottam a pótlevegő tolattyút, a fojtószelepet, és a kipörgés gátló szabályzóját!

Ezeket hol találom? Én is kitakarítanám azért a 30-40 le-ért!!! :D :D :D
Vagy dieselekben nem találok ilyen alkatrészeket?

Az egész összerak, és próbál! Én most úgy érzem, legalább30-40 lóerő pluszom lett! 3.ban vizes úton padlógáznál egyfolytában dolgozik a kipörgés gátló! Szerintem, érdemes ezeket a dolgokat le szervizelni![/quote]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 23:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bali525d írta:
Ma szétszedtem, és kitakarítottam a pótlevegő tolattyút, a fojtószelepet, és a kipörgés gátló szabályzóját!

Ezeket hol találom? Én is kitakarítanám azért a 30-40 le-ért!!! :D :D :D
Vagy dieselekben nem találok ilyen alkatrészeket?

Az egész összerak, és próbál! Én most úgy érzem, legalább30-40 lóerő pluszom lett! 3.ban vizes úton padlógáznál egyfolytában dolgozik a kipörgés gátló! Szerintem, érdemes ezeket a dolgokat le szervizelni!
[/quote]

Szia Bali!

én bevallom Neked öszintén, én hülye vagyok dieselhez, mint ló a hátuszáshoz!
De megkérdezem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.10.22. 19:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.06. 00:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Sziasztok!

Egy nagyon érdekes hibára hívnám fel a nagyérdemű társaság figyelmét!
Történ egy pár hete, hogy parkolóból való tolatás után, "D" kapcsoltam a Vasam, és ekkor váratlan , eddig ismeretlen első pillanatban kétségbeejtő dolog történt!
Az alapjárati fordulat 3-400 ra leesett, és az autó elfelejtett elindulni!
Semmi hibajel nem jött, a motor viszonylag egyenletesen járt, de a lehető legalacsonyabb fordulaton! Először megdöbbentem, mert eddig velem még csak hasonló sem történt! Aztán elhatároztam, hogy meglesem, mi fog történi! Semmi!
Kénytelen voltam újra indítani. A hiba megszűnt, üzemszerű működés következett a tegnap előtti napig.
Ekkor ismét, de most menet közben, mintha levetted volna a gyújtást.
Bár most csak 5-6 másodpercig tartott!
Gépre tettük! Fojtószelep hiba!
Ma szétszedtem, és kitakarítottam a pótlevegő tolattyút, a fojtószelepet, és a kipörgés gátló szabályzóját!
Az egész összerak, és próbál! Én most úgy érzem, legalább30-40 lóerő pluszom lett! 3.ban vizes úton padlógáznál egyfolytában dolgozik a kipörgés gátló! Szerintem, érdemes ezeket a dolgokat le szervizelni!





Hi!

Ez A probléma nekem is előjött! Hol találom ezeket ? én is kipucolnám!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.10.22. 19:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
laco7 írta:
kbhont írta:
Sziasztok!

Egy nagyon érdekes hibára hívnám fel a nagyérdemű társaság figyelmét!
Történ egy pár hete, hogy parkolóból való tolatás után, "D" kapcsoltam a Vasam, és ekkor váratlan , eddig ismeretlen első pillanatban kétségbeejtő dolog történt!
Az alapjárati fordulat 3-400 ra leesett, és az autó elfelejtett elindulni!
Semmi hibajel nem jött, a motor viszonylag egyenletesen járt, de a lehető legalacsonyabb fordulaton! Először megdöbbentem, mert eddig velem még csak hasonló sem történt! Aztán elhatároztam, hogy meglesem, mi fog történi! Semmi!
Kénytelen voltam újra indítani. A hiba megszűnt, üzemszerű működés következett a tegnap előtti napig.
Ekkor ismét, de most menet közben, mintha levetted volna a gyújtást.
Bár most csak 5-6 másodpercig tartott!
Gépre tettük! Fojtószelep hiba!
Ma szétszedtem, és kitakarítottam a pótlevegő tolattyút, a fojtószelepet, és a kipörgés gátló szabályzóját!
Az egész összerak, és próbál! Én most úgy érzem, legalább30-40 lóerő pluszom lett! 3.ban vizes úton padlógáznál egyfolytában dolgozik a kipörgés gátló! Szerintem, érdemes ezeket a dolgokat le szervizelni!





Hi!

Ez A probléma nekem is előjött! Hol találom ezeket ? én is kipucolnám!


A szívócsonk, és a légszürőház között vannak!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2007.10.22. 19:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.06. 00:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
laco7 írta:
kbhont írta:
Sziasztok!

Egy nagyon érdekes hibára hívnám fel a nagyérdemű társaság figyelmét!
Történ egy pár hete, hogy parkolóból való tolatás után, "D" kapcsoltam a Vasam, és ekkor váratlan , eddig ismeretlen első pillanatban kétségbeejtő dolog történt!
Az alapjárati fordulat 3-400 ra leesett, és az autó elfelejtett elindulni!
Semmi hibajel nem jött, a motor viszonylag egyenletesen járt, de a lehető legalacsonyabb fordulaton! Először megdöbbentem, mert eddig velem még csak hasonló sem történt! Aztán elhatároztam, hogy meglesem, mi fog történi! Semmi!
Kénytelen voltam újra indítani. A hiba megszűnt, üzemszerű működés következett a tegnap előtti napig.
Ekkor ismét, de most menet közben, mintha levetted volna a gyújtást.
Bár most csak 5-6 másodpercig tartott!
Gépre tettük! Fojtószelep hiba!
Ma szétszedtem, és kitakarítottam a pótlevegő tolattyút, a fojtószelepet, és a kipörgés gátló szabályzóját!
Az egész összerak, és próbál! Én most úgy érzem, legalább30-40 lóerő pluszom lett! 3.ban vizes úton padlógáznál egyfolytában dolgozik a kipörgés gátló! Szerintem, érdemes ezeket a dolgokat le szervizelni!





Hi!

Ez A probléma nekem is előjött! Hol találom ezeket ? én is kipucolnám!


A szívócsonk, és a légszürőház között vannak!






Hi!

Köszi ,holnap szét túrom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.23. 21:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sanyikám!

Pótlevegő tolattyú votl az oka az én bizonytalan hidegindításomnak is.
de már megoldódott egy hete :)

várom a tippedet milyen kocsi volt :D
segítek kicsit: bmw, de nem egy mai darab..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.23. 22:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
collins írta:
Sanyikám!

Pótlevegő tolattyú votl az oka az én bizonytalan hidegindításomnak is.
de már megoldódott egy hete :)

várom a tippedet milyen kocsi volt :D
segítek kicsit: bmw, de nem egy mai darab..


A tippem E-21 320i, és a soros hatos!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.24. 18:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
collins írta:
Sanyikám!

Pótlevegő tolattyú votl az oka az én bizonytalan hidegindításomnak is.
de már megoldódott egy hete :)

várom a tippedet milyen kocsi volt :D
segítek kicsit: bmw, de nem egy mai darab..


A tippem E-21 320i, és a soros hatos!


Majdnem! E21, de csak 318i (majdnem kapott nyáron egy 20/6-ot :D) K-Jet.
és ugyanez a jelenség egy az egyben, ugyanezzel az eredménnyel :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.24. 18:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
collins írta:
kbhont írta:
collins írta:
Sanyikám!

Pótlevegő tolattyú votl az oka az én bizonytalan hidegindításomnak is.
de már megoldódott egy hete :)

várom a tippedet milyen kocsi volt :D
segítek kicsit: bmw, de nem egy mai darab..


A tippem E-21 320i, és a soros hatos!


Majdnem! E21, de csak 318i (majdnem kapott nyáron egy 20/6-ot :D) K-Jet.
és ugyanez a jelenség egy az egyben, ugyanezzel az eredménnyel :)


Nekem, E-30 318, ban volt ez a probléma! :lol: :lol: :lol:
De megoldottam! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.24. 18:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
collins írta:
kbhont írta:
collins írta:
Sanyikám!

Pótlevegő tolattyú votl az oka az én bizonytalan hidegindításomnak is.
de már megoldódott egy hete :)

várom a tippedet milyen kocsi volt :D
segítek kicsit: bmw, de nem egy mai darab..


A tippem E-21 320i, és a soros hatos!


Majdnem! E21, de csak 318i (majdnem kapott nyáron egy 20/6-ot :D) K-Jet.
és ugyanez a jelenség egy az egyben, ugyanezzel az eredménnyel :)


Nekem, E-30 318, ban volt ez a probléma! :lol: :lol: :lol:
De megoldottam! :lol:


az ugyanaz az M10 blokk, és gondolom a befecsi is ugyanaz. bár lehet h tévedek.
ja.. én csak hang alapján jöttem rá, h levegőt nem kaphat eleget, felhívtam egy srácot, egyből mondta mi lesz az (wallis injektorcsúcsot akart cserélni..), és meg is csináltuk.
na de csak az érdekesség kedvéért írtam, hogy az autóknak még ma is négy kereke van :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.24. 19:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
collins írta:
kbhont írta:
collins írta:
kbhont írta:
collins írta:
Sanyikám!

Pótlevegő tolattyú votl az oka az én bizonytalan hidegindításomnak is.
de már megoldódott egy hete :)

várom a tippedet milyen kocsi volt :D
segítek kicsit: bmw, de nem egy mai darab..


A tippem E-21 320i, és a soros hatos!


Majdnem! E21, de csak 318i (majdnem kapott nyáron egy 20/6-ot :D) K-Jet.
és ugyanez a jelenség egy az egyben, ugyanezzel az eredménnyel :)


Nekem, E-30 318, ban volt ez a probléma! :lol: :lol: :lol:
De megoldottam! :lol:


az ugyanaz az M10 blokk, és gondolom a befecsi is ugyanaz. bár lehet h tévedek.
ja.. én csak hang alapján jöttem rá, h levegőt nem kaphat eleget, felhívtam egy srácot, egyből mondta mi lesz az (wallis injektorcsúcsot akart cserélni..), és meg is csináltuk.
na de csak az érdekesség kedvéért írtam, hogy az autóknak még ma is négy kereke van :D


Nem, itt már "L" jetronik a befecskendezés!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.24. 21:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
collins írta:
kbhont írta:
collins írta:
kbhont írta:
collins írta:
Sanyikám!

Pótlevegő tolattyú votl az oka az én bizonytalan hidegindításomnak is.
de már megoldódott egy hete :)

várom a tippedet milyen kocsi volt :D
segítek kicsit: bmw, de nem egy mai darab..


A tippem E-21 320i, és a soros hatos!


Majdnem! E21, de csak 318i (majdnem kapott nyáron egy 20/6-ot :D) K-Jet.
és ugyanez a jelenség egy az egyben, ugyanezzel az eredménnyel :)


Nekem, E-30 318, ban volt ez a probléma! :lol: :lol: :lol:
De megoldottam! :lol:


az ugyanaz az M10 blokk, és gondolom a befecsi is ugyanaz. bár lehet h tévedek.
ja.. én csak hang alapján jöttem rá, h levegőt nem kaphat eleget, felhívtam egy srácot, egyből mondta mi lesz az (wallis injektorcsúcsot akart cserélni..), és meg is csináltuk.
na de csak az érdekesség kedvéért írtam, hogy az autóknak még ma is négy kereke van :D


Nem, itt már "L" jetronik a befecskendezés!


azon agyalok rápakoljam e... csak nekem semmi bajom a K-Jettel, így nem tudom érdemes e vacakolnom vele. a fogyasztás annyira nem érdekel centiliter szinten, és eddigbajom nem volt a K-Jettel.

na de ez már csúnya OFF :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.30. 16:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Adott egy 540i 2000 évjárat "E" gázos dupla Vanos vezérlésű!
A hiba jelenség : motor szervíz üzem mód!
Modic folytószelep hibát ír!
Kicseréltük, de a hiba megmaradt! Törlés után a következő indításnál vissza adja!

Kérem akinek van ötlete, ne tartsa vissza magát!
Ãœdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.30. 16:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Sziasztok!

Adott egy 540i 2000 évjárat "E" gázos dupla Vanos vezérlésű!
A hiba jelenség : motor szervíz üzem mód!
Modic folytószelep hibát ír!
Kicseréltük, de a hiba megmaradt! Törlés után a következő indításnál vissza adja!

Kérem akinek van ötlete, ne tartsa vissza magát!
Ãœdv


Ugyanezt játszottam én is a 330ci-vel. Én is vettem új fojtószelepet. A csatija volt szar, pedig szemre semmi baja nem volt. De szerintem ezt már tudod, írtam korábban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.30. 17:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
kbhont írta:
Sziasztok!

Adott egy 540i 2000 évjárat "E" gázos dupla Vanos vezérlésű!
A hiba jelenség : motor szervíz üzem mód!
Modic folytószelep hibát ír!
Kicseréltük, de a hiba megmaradt! Törlés után a következő indításnál vissza adja!

Kérem akinek van ötlete, ne tartsa vissza magát!
Ãœdv


Ugyanezt játszottam én is a 330ci-vel. Én is vettem új fojtószelepet. A csatija volt szar, pedig szemre semmi baja nem volt. De szerintem ezt már tudod, írtam korábban.


Köszi Olivér!

Igen, közben már megoldódott! Nálunk is a csatlakozóban volt gond!

Ãœdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.04. 23:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Diabolica írta:
kbhont írta:
Adott egy 540i 2000 évjárat "E" gázos dupla Vanos vezérlésű!
A hiba jelenség : motor szervíz üzem mód!
Modic folytószelep hibát ír!
Kicseréltük, de a hiba megmaradt! Törlés után a következő indításnál vissza adja!

Ugyanezt játszottam én is a 330ci-vel. Én is vettem új fojtószelepet. A csatija volt szar, pedig szemre semmi baja nem volt. De szerintem ezt már tudod, írtam korábban.

Igen, közben már megoldódott! Nálunk is a csatlakozóban volt gond!


Dupla Vanos az 540-ben, 2000-ben..??

Egyébként nálam maga a Vanos nem megy.
Ugy tűnik, tényleg túl meleg van a hengerfej környékén a BMW-kben... :cry:
A szerelő a kábelkorbács mozgatásával előidézte a működést egy időre... :D
Hamarosan megtámadom a gépet, és ellenőrzöm a kábelezést a hengerfejnél...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.04. 23:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
g4400 írta:
kbhont írta:
Diabolica írta:
kbhont írta:
Adott egy 540i 2000 évjárat "E" gázos dupla Vanos vezérlésű!
A hiba jelenség : motor szervíz üzem mód!
Modic folytószelep hibát ír!
Kicseréltük, de a hiba megmaradt! Törlés után a következő indításnál vissza adja!

Ugyanezt játszottam én is a 330ci-vel. Én is vettem új fojtószelepet. A csatija volt szar, pedig szemre semmi baja nem volt. De szerintem ezt már tudod, írtam korábban.

Igen, közben már megoldódott! Nálunk is a csatlakozóban volt gond!


Dupla Vanos az 540-ben, 2000-ben..??

Egyébként nálam maga a Vanos nem megy.
Ugy tűnik, tényleg túl meleg van a hengerfej környékén a BMW-kben... :cry:
A szerelő a kábelkorbács mozgatásával előidézte a működést egy időre... :D
Hamarosan megtámadom a gépet, és ellenőrzöm a kábelezést a hengerfejnél...


Szia! Igen! Dupla vanos-os. Mennyit eszik nélküle?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 205 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator