Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Fék, ill. váltó

2018.02.02. 22:12

Jerry írta:Halihó!
Az mitől van, hogy enyhe fékpedál nyomásra "dadogva" lassul az autó? Féktárcsa lenne hullámos? Esetleg a kézifék betét ér hozzá a tojás alakúra deformálódott dobhoz?
Mi szokott a legáltalánosabb lenni?
Gondolom nem úszom meg egy sima fékbetét cserével... :cry:

Nekem volt ilyen a 30d-n lámpa/kereszteződés előtt kis sebességnél, semmilyen fék-futómű praktika nem oldotta meg. A gumicsere igen.

Re: Fék, ill. váltó

2018.02.02. 23:04

Kevés dolog van, amiből mindenképp gyárit javasolnék, de a féktárcsa és a betét tekintetében 2003-tól a gyári a legjobb. Szerintem.

Nem vagyok amúgy hiteles forrás, mert én mindenből gyárit ( igazából BMW alkatrészt, ami nem egyenlő a gyártáskori első beépítéssel ) vásárolok, de hosszú évek tapasztalata alapján fékben nincs jobb az említett évjáratok óta.

Re: Fék, ill. váltó

2018.02.03. 08:00

Köszi a válaszokat!
bzsoltie - a meglátásod helyes. Erre nem is gondoltam. :oops:
Muha mester - valóban sokat állt a masina. Kormányon nem érzem, így a hátsó tárcsa vizsgálatára fogok koncentrálni. :franko:
kovessyroli - az asszony kiélvezve a 190 KW-ot, adott neki rendesen, de a helyzet nem javult. :(
Gallaca - a gumi a másik gyanúsítottam nekem is. Már csak egy jó tesztmódszer kellene, amivel ki lehet zárni az egyiket. Azt hiszem itt az ideje, hogy elkezdjem cserélgetni a kerekeket. Hátha előre jön a hiba és berázza a kormányt. :)

Re: Fék, ill. váltó

2018.03.01. 21:02

Sziasztok!

Napokban ki dobta nekem is 530dA , a trans. failsafe prog hibát és , hogy láttam sokszor fel merült ez a bűvös üzenet, de viszont , hogy mi volt valójában gebasz , mit cseréltek, mi lett a megoldás nem találtam választ.

Előre is köszönöm a segítséget, szép estét!

Re: Fék, ill. váltó

2018.03.01. 23:21

benke127 írta:Sziasztok!

Napokban ki dobta nekem is 530dA , a trans. failsafe prog hibát és , hogy láttam sokszor fel merült ez a bűvös üzenet, de viszont , hogy mi volt valójában gebasz , mit cseréltek, mi lett a megoldás nem találtam választ.

Előre is köszönöm a segítséget, szép estét!

Van automata váltós topic. Ott olvasgass.
Talán több infót találsz a témában.

Re: Fék, ill. váltó

2018.03.02. 12:27

Imco írta:
benke127 írta:Sziasztok!

Napokban ki dobta nekem is 530dA , a trans. failsafe prog hibát és , hogy láttam sokszor fel merült ez a bűvös üzenet, de viszont , hogy mi volt valójában gebasz , mit cseréltek, mi lett a megoldás nem találtam választ.

Előre is köszönöm a segítséget, szép estét!

Van automata váltós topic. Ott olvasgass.
Talán több infót találsz a témában.



Köszönöm :) !

Re: Fék, ill. váltó

2018.04.18. 10:43

Sziasztok! Bal első ABS jeladó csere után 30 km/h alatt pulzál a pedál. Az élő adatok rendben vannak (így az ABS gyűrű hiba kevésbé valószínű), hibakód nincs, a szerelő ABS tömbre gyanakszik (001-es van benne). Amíg tömböt keresek, addig szívesen hallgatok ötleteket ezzel kapcsolatban, járt már valaki így?

Re: Fék, ill. váltó

2018.04.18. 11:24

bfoto írta:Sziasztok! Bal első ABS jeladó csere után 30 km/h alatt pulzál a pedál. Az élő adatok rendben vannak (így az ABS gyűrű hiba kevésbé valószínű), hibakód nincs, a szerelő ABS tömbre gyanakszik (001-es van benne). Amíg tömböt keresek, addig szívesen hallgatok ötleteket ezzel kapcsolatban, járt már valaki így?


Lehet, hogy rossz az a jeladó, mit beszereltél?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: Fék, ill. váltó

2018.04.18. 20:09

bfoto írta:Sziasztok! Bal első ABS jeladó csere után 30 km/h alatt pulzál a pedál. Az élő adatok rendben vannak (így az ABS gyűrű hiba kevésbé valószínű), hibakód nincs, a szerelő ABS tömbre gyanakszik (001-es van benne). Amíg tömböt keresek, addig szívesen hallgatok ötleteket ezzel kapcsolatban, járt már valaki így?

Élő adat biztosan nincs rendben. Még mindig szar valamelyik jeladód. Gyárit tettél bele?
Inpában 16km/ó alatt kell nézni élő adatot a 4 kerékre. Amikor fékezés közben beráz a pedál, valamelyik keréknél tuti lemegy a keréksebesség, a kerék blokkolását érzékeli, ezért avatkozik közbe a vezérlő. Tapasztalat! Annó tömbjavítás után nekem is ez volt, Pixelfixesek magyarázták el mi a baj. Gyenge az egyik jeladó, kis sebességnél már nem érzékel.

Re: Fék, ill. váltó

2018.04.20. 20:23

Gallaca írta:
bfoto írta:Sziasztok! Bal első ABS jeladó csere után 30 km/h alatt pulzál a pedál. Az élő adatok rendben vannak (így az ABS gyűrű hiba kevésbé valószínű), hibakód nincs, a szerelő ABS tömbre gyanakszik (001-es van benne). Amíg tömböt keresek, addig szívesen hallgatok ötleteket ezzel kapcsolatban, járt már valaki így?

Élő adat biztosan nincs rendben. Még mindig szar valamelyik jeladód. Gyárit tettél bele?
Inpában 16km/ó alatt kell nézni élő adatot a 4 kerékre. Amikor fékezés közben beráz a pedál, valamelyik keréknél tuti lemegy a keréksebesség, a kerék blokkolását érzékeli, ezért avatkozik közbe a vezérlő. Tapasztalat! Annó tömbjavítás után nekem is ez volt, Pixelfixesek magyarázták el mi a baj. Gyenge az egyik jeladó, kis sebességnél már nem érzékel.


ABS tömb cserével megjavult. Annyira én sem akartam hinni, hogy ez az oka, de végül megoldotta a problémát.

Ami engem leginkább megzavart, hogy először minden jó volt, utána ABS+ASC lámpa mellé dobott egy bal első jeladó hibát. Csere után hibajelzés nem volt, csak a pulzálás, tehát kb. egyszerre kellett elromlani a kettőnek. Most jó, remélem így is marad. Az ABS vezérlőt ilyenkor gondolom illene programozni, mert 25 dízelből ment át 23i-be.

Re: Fék, ill. váltó

2018.05.26. 12:52

Sziasztok!

Első féktárcsa védőlemezből gyárit vagy utángyártottat érdemes venni?

Re: Fék, ill. váltó

2018.05.26. 20:34

Dodi7 írta:Sziasztok!

Első féktárcsa védőlemezből gyárit vagy utángyártottat érdemes venni?

Írtam privátot.

Re: Fék, ill. váltó

2018.05.29. 20:15

Szervusztok,

Valaki tudja esetleg hogy az 523i m52TUB25 váltója, S5D 250G felmegy-e plug&play az 525i m54b25 motorra?

Tudom, annak alapból S5D 320Z váltója van, ami nagyobb nyomatékot képes elviselni, viszont az 525i ha jól tudom 245 Nm-nél nem tud többet.

A kuplung méretük megegyezik (ETK / RealOEM szerint), ugyan úgy 228mm.

Köszi.

Re: Fék, ill. váltó

2018.06.21. 17:08

Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

Re: Fék, ill. váltó

2018.06.21. 18:28

Szilar6d írta:Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:

Re: Fék, ill. váltó

2018.06.21. 20:23

bendegúz írta:
Szilar6d írta:Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:


Annak a rugónak sosincs baja. Sajnos ki kell venni a váltót, a snepper ragad a hüvelyben.

Re: Fék, ill. váltó

2018.06.22. 07:56

muhaati írta:
bendegúz írta:
Szilar6d írta:Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:


Annak a rugónak sosincs baja. Sajnos ki kell venni a váltót, a snepper ragad a hüvelyben.

Az a rugó nekem három fele volt törve. :wink: Azóta semmi baj sincs.
Persze attól még lehet más gond is.

Re: Fék, ill. váltó

2018.06.22. 12:26

bendegúz írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Szilar6d írta:Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:


Annak a rugónak sosincs baja. Sajnos ki kell venni a váltót, a snepper ragad a hüvelyben.

Az a rugó nekem három fele volt törve. :wink: Azóta semmi baj sincs.
Persze attól még lehet más gond is.


Persze akár bármi is megtörténhet, viszont a javítás menete ugyanaz. Tízesével veszem a "szetteket" hozzájuk, ( rugó, snepper, hüvely, zárókupak, zéger. )

Re: Fék, ill. váltó

2018.06.22. 17:52

muhaati írta:
bendegúz írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Szilar6d írta:Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:


Annak a rugónak sosincs baja. Sajnos ki kell venni a váltót, a snepper ragad a hüvelyben.

Az a rugó nekem három fele volt törve. :wink: Azóta semmi baj sincs.
Persze attól még lehet más gond is.


Persze akár bármi is megtörténhet, viszont a javítás menete ugyanaz. Tízesével veszem a "szetteket" hozzájuk, ( rugó, snepper, hüvely, zárókupak, zéger. )

Jaja, én is úgy cseréltem, csak mondom, hogy a rugó is odavolt. Gondoltam azért volt szar, de ezek szerint a többit is illik cserélni. :franko: Mindig tanulok valamit! :franko:

Re: Fék, ill. váltó

2018.08.25. 21:44

Sziasztok!
Rámegyek egy aknafedélre, vagy egy kátyújavításra és csilingelő hang hallatszik "szerintem hátulról"!
Enyhe féknyomással eltűnik ez a hang... Rossz utcában olyan mint egy rossz talicska!
Másik gondom ami talán ezzel nem függ össze, az az amikor enyhe lejtőn megállok és épp hogy mozog az autó akkor mintha hirtelen betapadna a betét...Tehát nem lehet finoman gurítani anélkül, hogy ne legyen ropogo hangja a betéteknek!
Egyébként nemrég volt komplett "betét-tárcsa" csere! ATE minden, de az előző szettel is meg voltak ezek a hibák!
A betéteken a rugók meg vannak!
Szerintetek?
Hozzászólás küldése

VigLink badge