2016.09.12. 07:44
attila94 írta:waresz írta:Xjanchi írta:Zo78 írta:Xjanchi írta:Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?
20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.
Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?
2016.09.12. 07:46
attila94 írta:waresz írta:Xjanchi írta:Zo78 írta:Xjanchi írta:Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?
20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.
Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?
2016.09.12. 07:47
Xjanchi írta:attila94 írta:waresz írta:Xjanchi írta:Zo78 írta:[quote="Xjanchi"]Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?
20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.
Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?
2016.09.12. 08:15
waresz írta:Xjanchi írta:attila94 írta:waresz írta:Xjanchi írta:[quote="Zo78"][quote="Xjanchi"]Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?
20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.
Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?
2016.09.12. 09:08
Xjanchi írta:waresz írta:Xjanchi írta:attila94 írta:waresz írta:[quote="Xjanchi"][quote="Zo78"][quote="Xjanchi"]Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?
20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.
Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J
Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről
Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?
2016.10.15. 19:47
bendegúz írta:Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?
2016.10.15. 20:12
admin írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?
Nekem lyuggatott Zimmermann van. Nincs vele bajom most van rajta a második garnitura betét.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2016.10.15. 20:29
bendegúz írta:Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?
2016.10.15. 21:01
hamoriarpi írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?
Haverom kocsijára (Saab 95 2.3 Turbo Aero) 2 hónap leforgása alatt 2 pár powerdiscet tettem fel. Mindkét pár felhullámosodott. Tettünk rá gyárit, azzal nem volt gond.
Powerdiscet mellőzném.
2016.10.15. 21:16
hamoriarpi írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?
Haverom kocsijára (Saab 95 2.3 Turbo Aero) 2 hónap leforgása alatt 2 pár powerdiscet tettem fel. Mindkét pár felhullámosodott. Tettünk rá gyárit, azzal nem volt gond.
Powerdiscet mellőzném.
2016.10.15. 21:44
2016.10.16. 17:39
atesz155 írta:hamoriarpi írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?
Haverom kocsijára (Saab 95 2.3 Turbo Aero) 2 hónap leforgása alatt 2 pár powerdiscet tettem fel. Mindkét pár felhullámosodott. Tettünk rá gyárit, azzal nem volt gond.
Powerdiscet mellőzném.
Én a sima Zimmermann tárcsa- és betét szett mellett döntöttem, nem bántam meg. Vagy Te mindenféle képpen akarsz lyukacskákat, vagy barázdákat a fékedbe?
2016.10.23. 15:25
2016.10.24. 10:18
WASPZotya írta:Hali!
Váltócsere lesz a kocsin, mert az egyest kidobálja ha olyan kedve van (523i kézi).
A donor egy szintén 23-as de egy vanososról lenne, ami állítólag ugyanaz.
Ha már váltó csere lesz akkor kuplungot is cserélek, meg a másik váltóban olajat.
A kérdés az lenne, hogy az olajnak csak a specifikációja számít , vagy csak gyári olaj menjen bele és mennyi kell bele?
Illetve kuplung cserénél mit kell, illetve érdemes még kicserélni?
Köszi
2016.11.06. 08:56
2016.11.06. 09:02
2016.11.06. 13:00
2016.11.08. 20:51
2016.11.15. 01:26
2016.11.15. 09:34
bzsoltie írta:Egy ideje felfigyeltem, hogy a fékezésnél a lassulás mintha nem lenne mindig egyenletes. Ugyanolyan fékpedál-állásnál ütemesen és felváltva erősebben-gyengébben lassul az autó. Elkezdtem vizsgálódni, de egyelőre nem jutottam semmi konkrétra. A tapasztalataim a következők:
– Az első amire gondoltam, hogy hullámosra kopott valamelyik féktárcsa. A kormányon amúgy nem éreztem rázkódást, de gondoltam attól még a hátsók lehetnek A kerekeket egyesével megemeltem és megforgattam, nem tapasztalható szorulás egyiknél sem.
– Ami érdekes, hogy a bal hátsó kereket jóval nehezebb forgatni, mint a többit, főleg hátrafelé. A féknyereg leszerelésével is változatlan a helyzet. Kézifék nem zavarhat be, mert jelenleg ki van szerelve.
– Akár a jobb, akár a bal kerék van felemelve, a kereket előre-hátra gyorsan forgatva fémes pendülő hang jön a diffi környékéről (hátsó kardánkereszt?), illetve előrébb, a váltó környékéről tompább, talán gumis puffanás (hardy tárcsa?). A kardánnak a váltónál van minimális axiális holtjátéka, az normális dolog?
– Egyik hátsó kerék lent, a másik felemelve, motor jár. D-be kapcsolva és a fék felengedésekor és a kerék forgásának kezdetekor minden Ok, de mikor a fékkel lefékezem, mielőtt megállna beremeg az egész autó. Aztán ha a váltót R-be kapcsolom, akkor pont fordítva: a fék felengedésekor és a kerék forgásának kezdetekor az egész autó beremeg, a lefékezésekor semmi. Akár a bal, akár a jobb kerék van felemelve ugyanezt csinálja.
Pár egyéb infó:
– Motortartó bak nemrég volt cserélve a bal, az ki volt szakadva, a jobbnak nincs baja (legalábbis szemrevételezéssel).
– Vannak olyan sebességtartományok 100 felett, ahol érezni hogy az egész kaszni enyhén rezonál.
– Kerékcsapágy hibára utaló hangot, illetve diffibúgást nem hallok.
Szerintetek a tapasztalt dolgok mennyire függnek össze? Ti miként folytatnátok a helyemben?