* *
Pontos idő: 2024.05.15. 20:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 62  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: vásár
HozzászólásElküldve: 2009.10.17. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Pocilaci írta:
Sziasztok!


Az érdekelne, hogy hol lehetne kapni Zimmermann esetleg Brembo tárcsákat normális áron magyarországon...
Egy két helyen néztem de darabjáért akar annyit a kereskedő mint német o. ban a pár...

Illetve milyen átalakítás kell ahhoz hogy a 296-os tárcsák kicsit nagyobbakra cserélődhessenek :-)

Ãœdv!


keresd fel AlpinaFan-t. ..én is tőle vettem a Zimm.... tárcsákat Textar betétekkel. www.ap-trade.eu

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: vásár
HozzászólásElküldve: 2009.10.17. 18:13 
Online
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok!


Az érdekelne, hogy hol lehetne kapni Zimmermann esetleg Brembo tárcsákat normális áron magyarországon...
Egy két helyen néztem de darabjáért akar annyit a kereskedő mint német o. ban a pár...

Illetve milyen átalakítás kell ahhoz hogy a 296-os tárcsák kicsit nagyobbakra cserélődhessenek :-)

Ãœdv!


keresd fel AlpinaFan-t. ..én is tőle vettem a Zimm.... tárcsákat Textar betétekkel. www.ap-trade.eu

Simát vagy sportot vetél?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: vásár
HozzászólásElküldve: 2009.10.17. 19:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
admin írta:
Labi írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok!


Az érdekelne, hogy hol lehetne kapni Zimmermann esetleg Brembo tárcsákat normális áron magyarországon...
Egy két helyen néztem de darabjáért akar annyit a kereskedő mint német o. ban a pár...

Illetve milyen átalakítás kell ahhoz hogy a 296-os tárcsák kicsit nagyobbakra cserélődhessenek :-)

Ãœdv!


keresd fel AlpinaFan-t. ..én is tőle vettem a Zimm.... tárcsákat Textar betétekkel. www.ap-trade.eu

Simát vagy sportot vetél?


lyuggatottat vettem. azt nem tudom, hogy ettől sport e! :oops: ...de harap rendesen ha kell! :D

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: vásár
HozzászólásElküldve: 2009.10.17. 21:52 
Online
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
admin írta:
Labi írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok!


Az érdekelne, hogy hol lehetne kapni Zimmermann esetleg Brembo tárcsákat normális áron magyarországon...
Egy két helyen néztem de darabjáért akar annyit a kereskedő mint német o. ban a pár...

Illetve milyen átalakítás kell ahhoz hogy a 296-os tárcsák kicsit nagyobbakra cserélődhessenek :-)

Ãœdv!


keresd fel AlpinaFan-t. ..én is tőle vettem a Zimm.... tárcsákat Textar betétekkel. www.ap-trade.eu

Simát vagy sportot vetél?


lyuggatottat vettem. azt nem tudom, hogy ettől sport e! :oops: ...de harap rendesen ha kell! :D

A lyuggatott a sport nekem is az van.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: vásár
HozzászólásElküldve: 2009.11.04. 17:03 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Labi írta:
admin írta:
Labi írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok!


Az érdekelne, hogy hol lehetne kapni Zimmermann esetleg Brembo tárcsákat normális áron magyarországon...
Egy két helyen néztem de darabjáért akar annyit a kereskedő mint német o. ban a pár...

Illetve milyen átalakítás kell ahhoz hogy a 296-os tárcsák kicsit nagyobbakra cserélődhessenek :-)

Ãœdv!


keresd fel AlpinaFan-t. ..én is tőle vettem a Zimm.... tárcsákat Textar betétekkel. www.ap-trade.eu

Simát vagy sportot vetél?


lyuggatottat vettem. azt nem tudom, hogy ettől sport e! :oops: ...de harap rendesen ha kell! :D

A lyuggatott a sport nekem is az van.


Hali!

Valaki mondja meg hogyan lehet eltüntetni a fék hiba visszajelzőt
Elöl hátul tárcsa +betét csere volt olaj feltöltve szintre....ja és a madzagok is cserélve lettek!

Ãœdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: vásár
HozzászólásElküldve: 2009.11.04. 18:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
admin írta:
Labi írta:
admin írta:
Labi írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok!


Az érdekelne, hogy hol lehetne kapni Zimmermann esetleg Brembo tárcsákat normális áron magyarországon...
Egy két helyen néztem de darabjáért akar annyit a kereskedő mint német o. ban a pár...

Illetve milyen átalakítás kell ahhoz hogy a 296-os tárcsák kicsit nagyobbakra cserélődhessenek :-)

Ãœdv!


keresd fel AlpinaFan-t. ..én is tőle vettem a Zimm.... tárcsákat Textar betétekkel. www.ap-trade.eu

Simát vagy sportot vetél?


lyuggatottat vettem. azt nem tudom, hogy ettől sport e! :oops: ...de harap rendesen ha kell! :D

A lyuggatott a sport nekem is az van.


Hali!

Valaki mondja meg hogyan lehet eltüntetni a fék hiba visszajelzőt
Elöl hátul tárcsa +betét csere volt olaj feltöltve szintre....ja és a madzagok is cserélve lettek!

Ãœdv!


Vagy INPA/GT1 hibatároló törlés vagy talán eltünik magától is ha jó. Én minden esetre töröltem a hibát a csere után és eltünt egyből.

Jackson, aki talán a törlés miatt járt jól

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: vásár
HozzászólásElküldve: 2009.11.05. 09:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Pocilaci írta:
admin írta:
Labi írta:
admin írta:
Labi írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok!


Az érdekelne, hogy hol lehetne kapni Zimmermann esetleg Brembo tárcsákat normális áron magyarországon...
Egy két helyen néztem de darabjáért akar annyit a kereskedő mint német o. ban a pár...

Illetve milyen átalakítás kell ahhoz hogy a 296-os tárcsák kicsit nagyobbakra cserélődhessenek :-)

Ãœdv!


keresd fel AlpinaFan-t. ..én is tőle vettem a Zimm.... tárcsákat Textar betétekkel. www.ap-trade.eu

Simát vagy sportot vetél?


lyuggatottat vettem. azt nem tudom, hogy ettől sport e! :oops: ...de harap rendesen ha kell! :D

A lyuggatott a sport nekem is az van.


Hali!

Valaki mondja meg hogyan lehet eltüntetni a fék hiba visszajelzőt
Elöl hátul tárcsa +betét csere volt olaj feltöltve szintre....ja és a madzagok is cserélve lettek!

Ãœdv!


Vagy INPA/GT1 hibatároló törlés vagy talán eltünik magától is ha jó. Én minden esetre töröltem a hibát a csere után és eltünt egyből.

Jackson, aki talán a törlés miatt járt jól


Csere után pár megtett km-t követően magától ki kell aludnia, elvileg! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: vásár
HozzászólásElküldve: 2009.11.05. 17:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
jackson írta:
Pocilaci írta:
admin írta:
Labi írta:
admin írta:
Labi írta:
Pocilaci írta:
Sziasztok!


Az érdekelne, hogy hol lehetne kapni Zimmermann esetleg Brembo tárcsákat normális áron magyarországon...
Egy két helyen néztem de darabjáért akar annyit a kereskedő mint német o. ban a pár...

Illetve milyen átalakítás kell ahhoz hogy a 296-os tárcsák kicsit nagyobbakra cserélődhessenek :-)

Ãœdv!


keresd fel AlpinaFan-t. ..én is tőle vettem a Zimm.... tárcsákat Textar betétekkel. www.ap-trade.eu

Simát vagy sportot vetél?


lyuggatottat vettem. azt nem tudom, hogy ettől sport e! :oops: ...de harap rendesen ha kell! :D

A lyuggatott a sport nekem is az van.


Hali!

Valaki mondja meg hogyan lehet eltüntetni a fék hiba visszajelzőt
Elöl hátul tárcsa +betét csere volt olaj feltöltve szintre....ja és a madzagok is cserélve lettek!

Ãœdv!


Vagy INPA/GT1 hibatároló törlés vagy talán eltünik magától is ha jó. Én minden esetre töröltem a hibát a csere után és eltünt egyből.

Jackson, aki talán a törlés miatt járt jól


Csere után pár megtett km-t követően magától ki kell aludnia, elvileg! :)


igy van, nálamis igy történt

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.11. 10:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szevasztok!

Van 1 olyan problémám, hogy most a hűvösebb időben sok állás után, hiába rakom a váltót D-be, nem indul meg.
Addig nyomom a gázt óvatosan, amíg elkapja az olajat. Ez normális???? Ezt olvastam manuális váltósnál. Ott a kuplungot vélték rossznak.
És ennél?
Help!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.11. 11:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csacs írta:
Szevasztok!

Van 1 olyan problémám, hogy most a hűvösebb időben sok állás után, hiába rakom a váltót D-be, nem indul meg.
Addig nyomom a gázt óvatosan, amíg elkapja az olajat. Ez normális???? Ezt olvastam manuális váltósnál. Ott a kuplungot vélték rossznak.
És ennél?
Help!

Szerintem veszíti az olajat. Fel kell tölteni szintig! És minél előbb, mert tönkremegy!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.11. 12:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
csacs írta:
Szevasztok!

Van 1 olyan problémám, hogy most a hűvösebb időben sok állás után, hiába rakom a váltót D-be, nem indul meg.
Addig nyomom a gázt óvatosan, amíg elkapja az olajat. Ez normális???? Ezt olvastam manuális váltósnál. Ott a kuplungot vélték rossznak.
És ennél?
Help!

Szerintem veszíti az olajat. Fel kell tölteni szintig! És minél előbb, mert tönkremegy!


Olaj felöltés elött ne járasd a kocsit, pláne ne közlekedj vele. Késöbb meg kell találni az olaj folyás helyét és javitani.

Jackson, aki ugyancsak nem javasolja addig a kocsival mozgást

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.11. 22:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
simi64 írta:
csacs írta:
Szevasztok!

Van 1 olyan problémám, hogy most a hűvösebb időben sok állás után, hiába rakom a váltót D-be, nem indul meg.
Addig nyomom a gázt óvatosan, amíg elkapja az olajat. Ez normális???? Ezt olvastam manuális váltósnál. Ott a kuplungot vélték rossznak.
És ennél?
Help!

Szerintem veszíti az olajat. Fel kell tölteni szintig! És minél előbb, mert tönkremegy!


Olaj felöltés elött ne járasd a kocsit, pláne ne közlekedj vele. Késöbb meg kell találni az olaj folyás helyét és javitani.

Jackson, aki ugyancsak nem javasolja addig a kocsival mozgást


napközben semmi baja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.11. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csacs írta:
jackson írta:
simi64 írta:
csacs írta:
Szevasztok!

Van 1 olyan problémám, hogy most a hűvösebb időben sok állás után, hiába rakom a váltót D-be, nem indul meg.
Addig nyomom a gázt óvatosan, amíg elkapja az olajat. Ez normális???? Ezt olvastam manuális váltósnál. Ott a kuplungot vélték rossznak.
És ennél?
Help!

Szerintem veszíti az olajat. Fel kell tölteni szintig! És minél előbb, mert tönkremegy!


Olaj felöltés elött ne járasd a kocsit, pláne ne közlekedj vele. Késöbb meg kell találni az olaj folyás helyét és javitani.

Jackson, aki ugyancsak nem javasolja addig a kocsival mozgást


napközben semmi baja.


Egyszerű a megoldás... csak napközben használd... :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.12. 01:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.13. 22:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: az automata váltón hol lehet megtalálni a típustáblát? Ma alá néztem az autómnak, de egyszerűen sehol nem találtam. Ki szeretném deríteni milyen gyártmányú és pontosan melyik típusú váltó van benne a lovamban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.13. 22:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: az automata váltón hol lehet megtalálni a típustáblát? Ma alá néztem az autómnak, de egyszerűen sehol nem találtam. Ki szeretném deríteni milyen gyártmányú és pontosan melyik típusú váltó van benne a lovamban.

Szerintem neked 5hp-18-as van benne.A váltó elején van jobb oldalt egy kis alu táblán zöld kerettel,vagy a hátulján lessz a kardán felé. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.13. 22:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: az automata váltón hol lehet megtalálni a típustáblát? Ma alá néztem az autómnak, de egyszerűen sehol nem találtam. Ki szeretném deríteni milyen gyártmányú és pontosan melyik típusú váltó van benne a lovamban.


http://www.e38.org/electran1.pdf
5.oldal és kikeresed a listából.
8.oldal képekkel merre a cédula a váltó oldalán

Jackson, aki javasolja a e38.org lapozgatását az E38-as kollegának

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.14. 06:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
Illes írta:
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: az automata váltón hol lehet megtalálni a típustáblát? Ma alá néztem az autómnak, de egyszerűen sehol nem találtam. Ki szeretném deríteni milyen gyártmányú és pontosan melyik típusú váltó van benne a lovamban.

Szerintem neked 5hp-18-as van benne.A váltó elején van jobb oldalt egy kis alu táblán zöld kerettel,vagy a hátulján lessz a kardán felé. :roll:

Aha értem, de GM vagy ZF??? Engem inkább ez érdekelne...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.14. 11:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Schnitzer írta:
Illes írta:
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: az automata váltón hol lehet megtalálni a típustáblát? Ma alá néztem az autómnak, de egyszerűen sehol nem találtam. Ki szeretném deríteni milyen gyártmányú és pontosan melyik típusú váltó van benne a lovamban.

Szerintem neked 5hp-18-as van benne.A váltó elején van jobb oldalt egy kis alu táblán zöld kerettel,vagy a hátulján lessz a kardán felé. :roll:

Aha értem, de GM vagy ZF??? Engem inkább ez érdekelne...


Nézd már meg a táblázatot ott van benne a Manufacturer ID oszlopban.
ZF: 4H és 5H keztdetűek
GM: G-betüvel kezdődik.
A pontosabb magyarázata a BMW és gyári kódoknak:
Transmission Fundamentals
itt az 5.oldalon található

Jackson, aki valamelyik topikban leforditotta magyarra nem régen

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.23. 21:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
csacs írta:
jackson írta:
simi64 írta:
csacs írta:
Szevasztok!

Van 1 olyan problémám, hogy most a hűvösebb időben sok állás után, hiába rakom a váltót D-be, nem indul meg.
Addig nyomom a gázt óvatosan, amíg elkapja az olajat. Ez normális???? Ezt olvastam manuális váltósnál. Ott a kuplungot vélték rossznak.
És ennél?
Help!

Szerintem veszíti az olajat. Fel kell tölteni szintig! És minél előbb, mert tönkremegy!


Olaj felöltés elött ne járasd a kocsit, pláne ne közlekedj vele. Késöbb meg kell találni az olaj folyás helyét és javitani.

Jackson, aki ugyancsak nem javasolja addig a kocsival mozgást


napközben semmi baja.


Egyszerű a megoldás... csak napközben használd... :lol:


Hi!
Kiderült a hiba oka. Az itt olvasottak után felhívtam Papp Tamást. Azt mondta 1 olajcsere lehet, hogy megoldja a gondot. Elmentem hozzá 1 megbeszélt időpontban. Autó fel, és csodálkozott. Valszeg az autó évjárata miatt ZF váltó helyett GM váltóval szembesült. "tipushiba". Valami olajdugattyú peremén lévő gumi tömítés van elkopva, ezért nincs nyomás hidegen. 25 papír, de nagyon szét kell szedni a váltót hozzá és akkor több dolgot is fog találni amit ki kell cserélni. Az viszont sokba kerül. Lehet mondani, hogy 1 komplett felújítás. Megbeszéltük, majd ha teljesen bedöglik, akkor lesz megcsinálva. Lehet, hogy még 2 évig simán megy még. A kocsi órájában 144.000 km van, a valóst meg ki tudja. Azt mondta nincs szétkopva mert elég tiszta volt az olaj. Még a gyári cucc volt benne.
Úgyhogy várom a váltó végét. :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 62  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 40 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator