* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 62  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 23:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.18. 01:00
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Olyat hibát tapasztaltam, amire nem találtam megoldást.
E39 525 TDS, 1997, automata váltó (+váltózár):
P és N állásban a fékpedál benyomásakor és kiengedésekor is középről a váltóboxból halk fémes kattanást lehet hallani. Mintha egy fém nekiütközne valaminek.
Tapasztalt már ilyet valaki?
Előre is köszönöm az észrevételeket.
Üdv.
BI


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.04.05. 00:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
istvanb írta:
Sziasztok!
Olyat hibát tapasztaltam, amire nem találtam megoldást.
E39 525 TDS, 1997, automata váltó (+váltózár):
P és N állásban a fékpedál benyomásakor és kiengedésekor is középről a váltóboxból halk fémes kattanást lehet hallani. Mintha egy fém nekiütközne valaminek.
Tapasztalt már ilyet valaki?
Előre is köszönöm az észrevételeket.
Üdv.
BI

Váltóretesz, biztonsági felszerelés.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: istvanb
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 11:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.18. 01:00
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a választ!
Április végén viszem szerelőhöz, bizakodom, hogy ért hozzá és nem kell váltóshoz is elvinnem :-)
Üdv.
BI


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.04.23. 22:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
féknyereg csere után, légtelenítünk, ahogy szokás, minden ok. 3. pumpálás után csak olaj jön. össze rakom, beindítom, lent fog. újra légtelenít, gondoltam elbasztam vmit, újra légtelenít, persze csak olaj jön. kb egy decit át nyomtunk rajta. de még mindig ugyan ez. a helyzet. járó motornál kb beesik a pedál, a végén persze fog rendesen, de ez így mégsem jó. mindent átnéztem amihez előtte nyúltam, nem lettem okosabb. szerk.: kuplung jó. olvastam egy német bejegyzést, ott fékrásegítő csere volt. :facepalm:
mitévő legyek?
köszi

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
ST1 írta:
Sziasztok,
féknyereg csere után, légtelenítünk, ahogy szokás, minden ok. 3. pumpálás után csak olaj jön. össze rakom, beindítom, lent fog. újra légtelenít, gondoltam elbasztam vmit, újra légtelenít, persze csak olaj jön. kb egy decit át nyomtunk rajta. de még mindig ugyan ez. a helyzet. járó motornál kb beesik a pedál, a végén persze fog rendesen, de ez így mégsem jó. mindent átnéztem amihez előtte nyúltam, nem lettem okosabb. szerk.: kuplung jó. olvastam egy német bejegyzést, ott fékrásegítő csere volt. :facepalm:
mitévő legyek?
köszi

ABS tömb légtelenítése diagból megvolt? Ott vannak olyan belső járatok, amiket csak ezzel a funkcióval lehet légmentessé tenni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 21:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
ABS tömb légtelenítése diagból megvolt? Ott vannak olyan belső járatok, amiket csak ezzel a funkcióval lehet légmentessé tenni.


legelőbb hétvégén tudok diagolni. :doglotlo:
legutóbb egy hetet állt féknyereg nélkül, 3. légtelenítés után jó volt. Most 15mp alatt nem hiszem, hogy vissza levegősödött volna az ABS tömbig.

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 21:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
hamoriarpi írta:
ABS tömb légtelenítése diagból megvolt? Ott vannak olyan belső járatok, amiket csak ezzel a funkcióval lehet légmentessé tenni.


legelőbb hétvégén tudok diagolni. :doglotlo:
legutóbb egy hetet állt féknyereg nélkül, 3. légtelenítés után jó volt. Most 15mp alatt nem hiszem, hogy vissza levegősödött volna az ABS tömbig.


A pedál pumpálásra felkeményedik?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.05.19. 19:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
user error volt! legutóbb kuplung ágon nem cseréltünk folyadékot.... nem kellett program hozzá.
azóta szuperál!

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek ST1 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.05.19. 22:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
user error volt! legutóbb kuplung ágon nem cseréltünk folyadékot.... nem kellett program hozzá.
azóta szuperál!

Mondtam, hogy nem kell itt a hókuszpókusz! :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 11:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.01. 15:19
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

https://www.youtube.com/watch?v=uaCjxR3 ... e=youtu.be

Az alábbi linken hallható hanggal/ciripeléssel találkozott már valaki?
Az autó: 25d automata!

_________________
Zsolti

_________________
Zsolti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.08.21. 12:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Baloldalon az első kerék mögött van egy burkolat. Könnyű levenni, öt patent és néhány csavar rögzíti. (Kettő a sárvédőívnél) Ez alatt fut hátra a két fém fékcső. Itt nálam összegyűlt sajnos a sár elrozsdásodtak a csövek és ki is lyukadt az egyik. Végig tiszták a csövek, csupán ez a 20cm-es szakasz korrodált. Ha tudtam volna már rég kitisztítottam volna, elkerülve a cserét. Nem tudom volt-e már téma ez, de ajánlott ezt a burkolatot levenni és kitakarítani. Nem nagy meló. :)

Kép" alt="Kép" width="400px" class="hoverbox resize_me" />


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.08.21. 13:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Sziasztok!

Baloldalon az első kerék mögött van egy burkolat. Könnyű levenni, öt patent és néhány csavar rögzíti. (Kettő a sárvédőívnél) Ez alatt fut hátra a két fém fékcső. Itt nálam összegyűlt sajnos a sár elrozsdásodtak a csövek és ki is lyukadt az egyik. Végig tiszták a csövek, csupán ez a 20cm-es szakasz korrodált. Ha tudtam volna már rég kitisztítottam volna, elkerülve a cserét. Nem tudom volt-e már téma ez, de ajánlott ezt a burkolatot levenni és kitakarítani. Nem nagy meló. :)

Kép" alt="Kép" width="400px" class="hoverbox resize_me" />


:kösz
Akik szopnak/szoptak a webasto-val, azok már leszedték egyszer-kétszer....

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.08.21. 14:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
NagySándor írta:
Sziasztok!

Baloldalon az első kerék mögött van egy burkolat. Könnyű levenni, öt patent és néhány csavar rögzíti. (Kettő a sárvédőívnél) Ez alatt fut hátra a két fém fékcső. Itt nálam összegyűlt sajnos a sár elrozsdásodtak a csövek és ki is lyukadt az egyik. Végig tiszták a csövek, csupán ez a 20cm-es szakasz korrodált. Ha tudtam volna már rég kitisztítottam volna, elkerülve a cserét. Nem tudom volt-e már téma ez, de ajánlott ezt a burkolatot levenni és kitakarítani. Nem nagy meló. :)

Kép" alt="Kép" width="400px" class="hoverbox resize_me" />


:kösz
Akik szopnak/szoptak a webasto-val, azok már leszedték egyszer-kétszer....


Azt eddig megúsztam de ahogy most elnéztem, engem is utol fog érni a végzet... :neutral: :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 13:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.09.17. 12:47
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek!
530DA, 99évj. 60000km-ként olaj,szűrő és tömítés csere a váltóban. Problémám,hideg indulásnál R-ben két három méter után le áll,le full az autó. De ha üzem melegen vagy félig üzem melegen tolatok indítás után azonnal akkor tolathatok kiló méter hosszan gond nélkül. Hideg indításnál előre menet semmi gond,megy indul szépen. Váltóm menet közben szépen vált nem ránt nem késik. Mi lehet a probléma,valaki esetleg ilyennel nem e találkozott már?
Válaszokat előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 17:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Továbbítok ide egy kérdést. Adott egy 2002-es 530d automata. Nincs hiba üzenet és nincs tünet, pedig ha D-ből áthuzza m/s-be akkor az autó nem csinál semmit. Ugyanúgy megy tovább mint előtte, a műszerfalon sem vált át D-ből, viszont lent a váltónál átvált a kis lámpa az m/s-hez. Scanner-el néztem semmi hiba üzenet. Ilyenkor mi lehet a probléma?

Üdv Atti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 22:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 84
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek. Már nem elöször jártam úgy hogy nagyobb fekezés után zúg valami a motortérben egy darabig, minél alacsonyabb a fordulat annál inkább halatszik.A hang ami jobb felőlröl jön ha nem csal a fülem. Valaki meg tudná mondani esetleg mi lehet az? Vagy valami tipp? 520d az autó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 03:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Halihó!
Az mitől van, hogy enyhe fékpedál nyomásra "dadogva" lassul az autó? Féktárcsa lenne hullámos? Esetleg a kézifék betét ér hozzá a tojás alakúra deformálódott dobhoz?
Mi szokott a legáltalánosabb lenni?
Gondolom nem úszom meg egy sima fékbetét cserével... :cry:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 10:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Halihó!
Az mitől van, hogy enyhe fékpedál nyomásra "dadogva" lassul az autó? Féktárcsa lenne hullámos? Esetleg a kézifék betét ér hozzá a tojás alakúra deformálódott dobhoz?
Mi szokott a legáltalánosabb lenni?
Gondolom nem úszom meg egy sima fékbetét cserével... :cry:


Azt szerintem nem csak fékezéskor éreznéd. :)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Jerry írta:
Halihó!
Az mitől van, hogy enyhe fékpedál nyomásra "dadogva" lassul az autó? Féktárcsa lenne hullámos?
Mi szokott a legáltalánosabb lenni?


A legvalószínűbb, hogy sokat állhatott a masina. Ahol a betét érintkezett a tárcsával, magmakkant a felület. Ha a kormányon is érzed, akkor az első, ha nem, akkor a hátsó tárcsa cserés. Illetve egy szabályozás megoldja, ha méret felett van.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 21:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Halihó!
Az mitől van, hogy enyhe fékpedál nyomásra "dadogva" lassul az autó? Féktárcsa lenne hullámos? Esetleg a kézifék betét ér hozzá a tojás alakúra deformálódott dobhoz?
Mi szokott a legáltalánosabb lenni?
Gondolom nem úszom meg egy sima fékbetét cserével... :cry:


Ilyet én is érzek az X3-on, azon már valamilyen utángyártott - fúrt tárcsák vannak.
Még azt próbáld meg, hogy egy dimbes - dombos részen megküldöd forszírozott tempóban úgy, hogy szándékosan nagyokat fékezgetsz a kanyarbejáratok előtt.
Nálam a 4-5.fékezésre ilyen tempónál lejtőn lefelé már a kormányt is berázza, azaz szerintem hőre elvetemedik, de amint visszahűl, ez nem lesz érezhető, csak az a fokozatos fékdadogás kis sebességnél.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 62  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], kudaky valamint 34 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator