* *
Pontos idő: 2024.04.19. 05:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 62  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39 ABS vezérlÅ‘?
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 19:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
admin írta:
vargazoltan írta:
Sziasztok!

Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.

Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.

Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.

Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?


Köszi: VZ.
A jeladónak az ellen darabja a kerékcsapágy porvédőbe van lehet az szált el volt itt akinek ez volt a hiba és csapágy csere megoldota.


Ezekkel nem kell próbálkozni, a tied már OBD csatis, a műszer megmondja mi a baj. Körcsatissal szívtam már többször, (a klubból is ), de ez már tutira olvasható.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.10. 11:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Aggaszt, hogy hidegen (reggelente) kb 5 percig nincs semmi baja.

Tudsz adni nevet és telefonszámot, aki meg tudja esetleg javítani, ha vezérlő lesz?! A szerelőm jövő hét vége felé fogja a vezetékeket bemérni, utána derül csak ki a gond.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 ABS vezérlÅ‘?
HozzászólásElküldve: 2009.04.10. 11:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
admin írta:
vargazoltan írta:
Sziasztok!

Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.

Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.

Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.

Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?


Köszi: VZ.
A jeladónak az ellen darabja a kerékcsapágy porvédőbe van lehet az szált el volt itt akinek ez volt a hiba és csapágy csere megoldota.


Ezekkel nem kell próbálkozni, a tied már OBD csatis, a műszer megmondja mi a baj. Körcsatissal szívtam már többször, (a klubból is ), de ez már tutira olvasható.




Megnézték műszerrel is. Sem a jeladót, sem a vezérlőt nem hozta. Ránézettem az üzemanyagszint jeladóra, az egyik rossz a műszer szerint. A kerékcsapágyat még nem néztük.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hali!
HozzászólásElküldve: 2009.04.19. 19:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.10. 00:00
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali! Most, hogy j.hónapban szelepszár szimering csere+olaj csere be fog figyelni, a váltó olajat is cseréltessem /manuális/ Vagy amíg szépen teszi a dolgát addig ne piszkáljanak hozzá? Mondjuk, hogy mikor lehetett benne váltó olaj csere az rejtély


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hali!
HozzászólásElküldve: 2009.04.19. 19:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
charlie01 írta:
Hali! Most, hogy j.hónapban szelepszár szimering csere+olaj csere be fog figyelni, a váltó olajat is cseréltessem /manuális/ Vagy amíg szépen teszi a dolgát addig ne piszkáljanak hozzá? Mondjuk, hogy mikor lehetett benne váltó olaj csere az rejtély


Te döntésed,de longlife olaj "nincs" (én a difiben is cserélek lassan a váltóval együtt) automata topikban kaptam egy képet miből mennyi és milyen kell (gyári kinezet gyanus),de legyen a Te döntésed

((( http://www.bimmerboard.com/forums/posts/189240 )))

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.19. 19:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem cseréltesd le, ha még akarsz járni a kocsival. Egyébként nem nagy valami, mert alól leengedik, egy fecskendővel pedig beletöltik az újat. Szimpla dolog, kb mint az olajcsere. Az olaj se valami drága cucc, úgy gondolom megéri. Ezután meg már tudod biztosan, hogy mikor volt cserélve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.19. 19:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt a kép! Zsolt40i jóvoltából:

Kép

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Köszi!
HozzászólásElküldve: 2009.04.19. 19:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.10. 00:00
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor egyértelmű hogy a csere mellet döntök :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 07:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy fékes tapasztalat. Az előző tulajom NT-autó és gyári (NT-autós áron) megszállott volt idén januárban cserélt gyári fék tárcsát és fék pofákat.
Nos amit tapasztalok ha nagyobbat fékezek az átlagosnál utánna egy darabig nyikorog a fék finom (lassú) megállásnál.
A ETK szerint elöl Jurid hátul Textar fékbetétek vannak.
A BMW három fék betét gyártóval gyárt: JURID, TEXTAR, ATE.
Nos a Jurid a bögyömben van: Már kétszer jártam a E30 308i-vel, hogy vettem ilyen gyári betétet (gyári beszállitó de tökugyan az és nem BMW logós) és nyikorgott. KörKereszt oldalról mindkét esetben jött a duma, hogy biztos rosszul kopott a féktárcsa várjak még egy hetet stb. De a végén nem jött be nekik cserélni kellett a betétet jött a drágább (20eFt per betét pár) Textar és semmi nyikorgás.
Lehet, hogy ugyan ez a gond és kikéne a francba dobni a Jurid betéteket (pedig ez BMW logós)? És csere Textar-ra?

Amitől általában a nyikorgás szokott jönni az amikor a sufniban Pista bá tömöritgeti kézzel a betétet és fém darabok is bele pottyannak a betétben és amikor fém szemcse a fém tárcsán össze ér akkor jön a nyiiiiiiiiiik. De azért egy gyári BMW betétől elvárható, hogy ne csináljon ilyet.
Ha a 318i-nél nyűgös voltam, hogy nyikorog akkor az 540i-nél még inkább elvárná az ember.

Jackson, aki nem szereti a nyiiiiiiiik megállást

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.26. 14:06 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Sziasztok!

Egy fékes tapasztalat. Az előző tulajom NT-autó és gyári (NT-autós áron) megszállott volt idén januárban cserélt gyári fék tárcsát és fék pofákat.
Nos amit tapasztalok ha nagyobbat fékezek az átlagosnál utánna egy darabig nyikorog a fék finom (lassú) megállásnál.
A ETK szerint elöl Jurid hátul Textar fékbetétek vannak.
A BMW három fék betét gyártóval gyárt: JURID, TEXTAR, ATE.
Nos a Jurid a bögyömben van: Már kétszer jártam a E30 308i-vel, hogy vettem ilyen gyári betétet (gyári beszállitó de tökugyan az és nem BMW logós) és nyikorgott. KörKereszt oldalról mindkét esetben jött a duma, hogy biztos rosszul kopott a féktárcsa várjak még egy hetet stb. De a végén nem jött be nekik cserélni kellett a betétet jött a drágább (20eFt per betét pár) Textar és semmi nyikorgás.
Lehet, hogy ugyan ez a gond és kikéne a francba dobni a Jurid betéteket (pedig ez BMW logós)? És csere Textar-ra?

Amitől általában a nyikorgás szokott jönni az amikor a sufniban Pista bá tömöritgeti kézzel a betétet és fém darabok is bele pottyannak a betétben és amikor fém szemcse a fém tárcsán össze ér akkor jön a nyiiiiiiiiiik. De azért egy gyári BMW betétől elvárható, hogy ne csináljon ilyet.
Ha a 318i-nél nyűgös voltam, hogy nyikorog akkor az 540i-nél még inkább elvárná az ember.


Jackson, aki nem szereti a nyiiiiiiiik megállást

Szerintem a JURID egy kalapszar ha van rajta BMW logo ha nincs nekem mindig nyikorgott még a vitom on is.Tegyél bele textart nekem ez van elől hátul és még soha nem nyikorgott.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.28. 10:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
jackson írta:
Sziasztok!

Egy fékes tapasztalat. Az előző tulajom NT-autó és gyári (NT-autós áron) megszállott volt idén januárban cserélt gyári fék tárcsát és fék pofákat.
Nos amit tapasztalok ha nagyobbat fékezek az átlagosnál utánna egy darabig nyikorog a fék finom (lassú) megállásnál.
A ETK szerint elöl Jurid hátul Textar fékbetétek vannak.
A BMW három fék betét gyártóval gyárt: JURID, TEXTAR, ATE.
Nos a Jurid a bögyömben van: Már kétszer jártam a E30 308i-vel, hogy vettem ilyen gyári betétet (gyári beszállitó de tökugyan az és nem BMW logós) és nyikorgott. KörKereszt oldalról mindkét esetben jött a duma, hogy biztos rosszul kopott a féktárcsa várjak még egy hetet stb. De a végén nem jött be nekik cserélni kellett a betétet jött a drágább (20eFt per betét pár) Textar és semmi nyikorgás.
Lehet, hogy ugyan ez a gond és kikéne a francba dobni a Jurid betéteket (pedig ez BMW logós)? És csere Textar-ra?

Amitől általában a nyikorgás szokott jönni az amikor a sufniban Pista bá tömöritgeti kézzel a betétet és fém darabok is bele pottyannak a betétben és amikor fém szemcse a fém tárcsán össze ér akkor jön a nyiiiiiiiiiik. De azért egy gyári BMW betétől elvárható, hogy ne csináljon ilyet.
Ha a 318i-nél nyűgös voltam, hogy nyikorog akkor az 540i-nél még inkább elvárná az ember.


Jackson, aki nem szereti a nyiiiiiiiik megállást

Szerintem a JURID egy kalapszar ha van rajta BMW logo ha nincs nekem mindig nyikorgott még a vitom on is.Tegyél bele textart nekem ez van elől hátul és még soha nem nyikorgott.


ATE-t is bátran ajánlom mindenkinek


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: fék
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 13:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 13:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Helló!

A pollenszűrő ház alatti térbe víz került és nem tudott kifolyni.El van dugulva az elvezető és a fékrásegítő vizet kapott.Télen többen jártak így,csak náluk be is fagyott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 13:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Anti520i írta:
bekog írta:
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Helló!

A pollenszűrő ház alatti térbe víz került és nem tudott kifolyni.El van dugulva az elvezető és a fékrásegítő vizet kapott.Télen többen jártak így,csak náluk be is fagyott.


Anti
köszi a gyors hozzászólást
mi a megoldás, hogy lehet azt a vizet eltűntetni a fékrásegítőből vagy kimegy belőle valahogy?
illetve miként tudom megelőzni ezt?
ugyanis nemrég lett az összes szűrő cserélve és a szemem láttára pucolta ki a szerelőm az akkor tényleg eldugult vízelvezetőket :roll:
hogy tud a fékrásegítőbe víz folyni? kezd beszarni? ez mekkora gond? gondolom nem túl jó ha víz van benn :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 14:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
Anti520i írta:
bekog írta:
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Helló!

A pollenszűrő ház alatti térbe víz került és nem tudott kifolyni.El van dugulva az elvezető és a fékrásegítő vizet kapott.Télen többen jártak így,csak náluk be is fagyott.


Anti
köszi a gyors hozzászólást
mi a megoldás, hogy lehet azt a vizet eltűntetni a fékrásegítőből vagy kimegy belőle valahogy?
illetve miként tudom megelőzni ezt?
ugyanis nemrég lett az összes szűrő cserélve és a szemem láttára pucolta ki a szerelőm az akkor tényleg eldugult vízelvezetőket :roll:
hogy tud a fékrásegítőbe víz folyni? kezd beszarni? ez mekkora gond? gondolom nem túl jó ha víz van benn :?


Szerintem jó lenne a szakinak megmutatni a hibát,nálam még ilyen nem fordult elő,így sajna nem tudok bővebben segíteni.Meg ha jól tudom akkor a D-eken máshogy működik a fékrásegítő vákuumos része.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 14:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Anti520i írta:
bekog írta:
Anti520i írta:
bekog írta:
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Helló!

A pollenszűrő ház alatti térbe víz került és nem tudott kifolyni.El van dugulva az elvezető és a fékrásegítő vizet kapott.Télen többen jártak így,csak náluk be is fagyott.


Lent a "csücsköben" (pollenhát alatt) van egy sima furat azt kell megpiszkálni,de ha alá tudsz menni akkor látni fogod hol a furat,persze akkor a nyakadba folyik majd a víz,ősszel nagytakaritás ilyen helyeken. Bogarak,falevél...


Anti
köszi a gyors hozzászólást
mi a megoldás, hogy lehet azt a vizet eltűntetni a fékrásegítőből vagy kimegy belőle valahogy?
illetve miként tudom megelőzni ezt?
ugyanis nemrég lett az összes szűrő cserélve és a szemem láttára pucolta ki a szerelőm az akkor tényleg eldugult vízelvezetőket :roll:
hogy tud a fékrásegítőbe víz folyni? kezd beszarni? ez mekkora gond? gondolom nem túl jó ha víz van benn :?


Szerintem jó lenne a szakinak megmutatni a hibát,nálam még ilyen nem fordult elő,így sajna nem tudok bővebben segíteni.Meg ha jól tudom akkor a D-eken máshogy működik a fékrásegítő vákuumos része.

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 14:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
Anti520i írta:
bekog írta:
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Helló!

A pollenszűrő ház alatti térbe víz került és nem tudott kifolyni.El van dugulva az elvezető és a fékrásegítő vizet kapott.Télen többen jártak így,csak náluk be is fagyott.


Anti
köszi a gyors hozzászólást
mi a megoldás, hogy lehet azt a vizet eltűntetni a fékrásegítőből vagy kimegy belőle valahogy?
illetve miként tudom megelőzni ezt?
ugyanis nemrég lett az összes szűrő cserélve és a szemem láttára pucolta ki a szerelőm az akkor tényleg eldugult vízelvezetőket :roll:
hogy tud a fékrásegítőbe víz folyni? kezd beszarni? ez mekkora gond? gondolom nem túl jó ha víz van benn :?


Szia! Befolyni úgy tud oda víz, hogy rosszul lett visszatéve a pollenszűrő ház. A szélvédő felöli részének az ablaktörlő karnál lévő műanyag "tálca" ALATT kell lennie, ha megnézed hogyan folyik le a szélvédőről a víz, értelemszerű lesz. Ennek ellenére mindenhol szarul teszik vissza, én minden szerviz után leellenőrzöm és jól összerakom.
Ãœdv: RCKDJ


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 14:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
RCKDJ írta:
bekog írta:
Anti520i írta:
bekog írta:
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Helló!

A pollenszűrő ház alatti térbe víz került és nem tudott kifolyni.El van dugulva az elvezető és a fékrásegítő vizet kapott.Télen többen jártak így,csak náluk be is fagyott.


Anti
köszi a gyors hozzászólást
mi a megoldás, hogy lehet azt a vizet eltűntetni a fékrásegítőből vagy kimegy belőle valahogy?
illetve miként tudom megelőzni ezt?
ugyanis nemrég lett az összes szűrő cserélve és a szemem láttára pucolta ki a szerelőm az akkor tényleg eldugult vízelvezetőket :roll:
hogy tud a fékrásegítőbe víz folyni? kezd beszarni? ez mekkora gond? gondolom nem túl jó ha víz van benn :?


Szia! Befolyni úgy tud oda víz, hogy rosszul lett visszatéve a pollenszűrő ház. A szélvédő felöli részének az ablaktörlő karnál lévő műanyag "tálca" ALATT kell lennie, ha megnézed hogyan folyik le a szélvédőről a víz, értelemszerű lesz. Ennek ellenére mindenhol szarul teszik vissza, én minden szerviz után leellenőrzöm és jól összerakom.
Ãœdv: RCKDJ


De azért van ott egy furat is ha szarul is van fent a ház akkor is kifolyon valahol és ha az is eldugult akkor kész a "vizeskanna"

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 16:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
RCKDJ írta:
bekog írta:
Anti520i írta:
bekog írta:
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Helló!

A pollenszűrő ház alatti térbe víz került és nem tudott kifolyni.El van dugulva az elvezető és a fékrásegítő vizet kapott.Télen többen jártak így,csak náluk be is fagyott.


Anti
köszi a gyors hozzászólást
mi a megoldás, hogy lehet azt a vizet eltűntetni a fékrásegítőből vagy kimegy belőle valahogy?
illetve miként tudom megelőzni ezt?
ugyanis nemrég lett az összes szűrő cserélve és a szemem láttára pucolta ki a szerelőm az akkor tényleg eldugult vízelvezetőket :roll:
hogy tud a fékrásegítőbe víz folyni? kezd beszarni? ez mekkora gond? gondolom nem túl jó ha víz van benn :?


Szia! Befolyni úgy tud oda víz, hogy rosszul lett visszatéve a pollenszűrő ház. A szélvédő felöli részének az ablaktörlő karnál lévő műanyag "tálca" ALATT kell lennie, ha megnézed hogyan folyik le a szélvédőről a víz, értelemszerű lesz. Ennek ellenére mindenhol szarul teszik vissza, én minden szerviz után leellenőrzöm és jól összerakom.
Ãœdv: RCKDJ


De azért van ott egy furat is ha szarul is van fent a ház akkor is kifolyon valahol és ha az is eldugult akkor kész a "vizeskanna"


jó jó Urak, köszi mindenkinek
de koncentráljunk a kérdésekre :help:
idézem :
" mi a megoldás, hogy lehet azt a vizet eltűntetni a fékrásegítőből vagy kimegy belőle valahogy?
kezd beszarni? ez mekkora gond???"
mert ugy hallom nem occsó ez a fékrásegítő és nem akarok venni :roll:
thanks


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék
HozzászólásElküldve: 2009.06.24. 07:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
MChris írta:
RCKDJ írta:
bekog írta:
Anti520i írta:
bekog írta:
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Helló!

A pollenszűrő ház alatti térbe víz került és nem tudott kifolyni.El van dugulva az elvezető és a fékrásegítő vizet kapott.Télen többen jártak így,csak náluk be is fagyott.


Anti
köszi a gyors hozzászólást
mi a megoldás, hogy lehet azt a vizet eltűntetni a fékrásegítőből vagy kimegy belőle valahogy?
illetve miként tudom megelőzni ezt?
ugyanis nemrég lett az összes szűrő cserélve és a szemem láttára pucolta ki a szerelőm az akkor tényleg eldugult vízelvezetőket :roll:
hogy tud a fékrásegítőbe víz folyni? kezd beszarni? ez mekkora gond? gondolom nem túl jó ha víz van benn :?


Szia! Befolyni úgy tud oda víz, hogy rosszul lett visszatéve a pollenszűrő ház. A szélvédő felöli részének az ablaktörlő karnál lévő műanyag "tálca" ALATT kell lennie, ha megnézed hogyan folyik le a szélvédőről a víz, értelemszerű lesz. Ennek ellenére mindenhol szarul teszik vissza, én minden szerviz után leellenőrzöm és jól összerakom.
Ãœdv: RCKDJ


De azért van ott egy furat is ha szarul is van fent a ház akkor is kifolyon valahol és ha az is eldugult akkor kész a "vizeskanna"


jó jó Urak, köszi mindenkinek
de koncentráljunk a kérdésekre :help:
idézem :
" mi a megoldás, hogy lehet azt a vizet eltűntetni a fékrásegítőből vagy kimegy belőle valahogy?
kezd beszarni? ez mekkora gond???"
mert ugy hallom nem occsó ez a fékrásegítő és nem akarok venni :roll:
thanks


jó reggelt
naszóvalakkor, tudja vki, hogyan tudok megszabadulni ettől a szürcsögéstől a fékrásegítőből?
a polenszűrő házat megnézettem és el sem vagyok dugulva :roll: mosta kkor :?: :?: :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 62  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator