* *
Pontos idő: 2024.05.13. 06:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 62  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 20:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bendegúz írta:
awh írta:
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Bendegúz mit kamillázik itt, csak nem bepezsgőzött? :mrgreen: :nyelves:

:drunk :hehe
Neeeem, csak lehet tudok olcsón betétet


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 22:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
awh írta:
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Bendegúz mit kamillázik itt, csak nem bepezsgőzött? :mrgreen: :nyelves:

:drunk :hehe
Neeeem, csak lehet tudok olcsón betétet

Szarnyasat nagy szivo kepesegel vagy simat :):)

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 23:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Bosch és Brembo sztem kerülendő.


Megmondom neked őszintén semmi de semmi gond nem volt vele, igaz az autó többi része is rendben volt (futómű). Csakis kellemesen tudok rá vissza emlékezni. Téli állás után ütöttek az első fékek, kapott körbe, akkor már a kocsi egy komplett szettet. Semmi panasz nem volt rá, pedig aztán volt, hogy német autobahnon kellett párszor 220-ról fékezni 5 személlyel. Nem fogyott el, nem melegedett el, nem lett hullámos, nem fogytak gyorsan a betétek, nem fogytak gyorsan a tárcsák, nem nyöszörgött. Teljesen oké volt :roll:

35d alatt most ATE van, na az drága, de arra sincs panasz, gáz is lenne, ha baj lenne vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.20. 01:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:59
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Van egy 2001es e39 525d Bmw-m. Az a problémám vele, hogyha esik az eső vagy esetleg lemosom a kocsit, akkor a fékbe valahova beketül a víz és amikor rálépek préseli ki valahonnan...
Nem tudjátok mi lehet a gond? A fék rásegítő ázhat be?
Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.05.20. 01:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
:offtopic Figyelmedbe ajánlom a közvetlenül előtted íródott hozzászólást!
Buko05 írta:
Sziasztok. Van egy 2001es e39 525d Bmw-m. Az a problémám vele, hogyha esik az eső vagy esetleg lemosom a kocsit, akkor a fékbe valahova beketül a víz és amikor rálépek préseli ki valahonnan...
Nem tudjátok mi lehet a gond? A fék rásegítő ázhat be?
Köszi.

Olvass többet, egyik visszatérő téma! Igen, az ázik be, télen pedig majd befagy. Takarítás után neki is állhatsz a devander cserének. http://bmw.e39.hu/polenszurohaz_takaritas/szekeres.html

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 06:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ma reggel munkaba menet valtas kozben rantott egy nagyot az autom es kiment belole a masodik fokozat. Amikor kettesbe teszem a valtot olyan mintha uresbe lenne. :? A tobbi sebessegi fokozat ugy nez ki mukodik, csak nem tudom hogy el merjek-e indulni igy egy 300km-es utra(nehogy szepen sorban az osszes fokozat elmenjen belole a palyan). Szerintetek mennyi eselye van ennek?

Ilyenkor valtocsere a megoldas vagy van esely a meglevo javitasara is?
Amennyiben nem lehet javitani az ilyen tipusu hibat, akkor szivesen vennem ha lenne valamilyen ötletetek, hol lehetne egy ilyet jutányos áron beszerezni.

Kocsi adatai:
BMW E39 525i
VIN: WBADT31070GN70140

Elore is koszi!

udv.:
Tamas


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 13:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Sziasztok!
Ma reggel munkaba menet valtas kozben rantott egy nagyot az autom es kiment belole a masodik fokozat. Amikor kettesbe teszem a valtot olyan mintha uresbe lenne. :? A tobbi sebessegi fokozat ugy nez ki mukodik, csak nem tudom hogy el merjek-e indulni igy egy 300km-es utra(nehogy szepen sorban az osszes fokozat elmenjen belole a palyan). Szerintetek mennyi eselye van ennek?

Ilyenkor valtocsere a megoldas vagy van esely a meglevo javitasara is?
Amennyiben nem lehet javitani az ilyen tipusu hibat, akkor szivesen vennem ha lenne valamilyen ötletetek, hol lehetne egy ilyet jutányos áron beszerezni.

Kocsi adatai:
BMW E39 525i
VIN: WBADT31070GN70140

Elore is koszi!

udv.:
Tamas

Valtougyben keresd Pap Tamast 18ker,en nem mernek elindulni ilyen hoszu utra sot nem is jarnek vele nehogy valami tonkremenyen ami meg jo a valtoban,Bontot az ugyben meg Schnitzer Szabit keresd lehet van neki.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 13:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
superbutt írta:
Sziasztok!
Ma reggel munkaba menet valtas kozben rantott egy nagyot az autom es kiment belole a masodik fokozat. Amikor kettesbe teszem a valtot olyan mintha uresbe lenne. :? A tobbi sebessegi fokozat ugy nez ki mukodik, csak nem tudom hogy el merjek-e indulni igy egy 300km-es utra(nehogy szepen sorban az osszes fokozat elmenjen belole a palyan). Szerintetek mennyi eselye van ennek?

Ilyenkor valtocsere a megoldas vagy van esely a meglevo javitasara is?
Amennyiben nem lehet javitani az ilyen tipusu hibat, akkor szivesen vennem ha lenne valamilyen ötletetek, hol lehetne egy ilyet jutányos áron beszerezni.

Kocsi adatai:
BMW E39 525i
VIN: WBADT31070GN70140

Elore is koszi!

udv.:
Tamas

Valtougyben keresd Pap Tamast 18ker,en nem mernek elindulni ilyen hoszu utra sot nem is jarnek vele nehogy valami tonkremenyen ami meg jo a valtoban,Bontot az ugyben meg Schnitzer Szabit keresd lehet van neki.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Szerintem Ő csak automatával foglalkozik.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: habonynorbi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 09:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.29. 09:13
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budaörs
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

Első keréknél a hő/porvédő lemezt ki lehet cserélni az agy leszedése nélkül?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 12:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
köszönöm a válaszokat, úgy néz ki a dolog hogy egy 318i-s váltó volt a kocsim alatt ami nem egészen 3 evet bírt nálam (halkan megjegyzem hogy sportosan vezetek DE messze nem lett széthajtva a váltóm), szal ezt szeretnem lecserélni most.

Schnitzer Szabival, Muha Atival mar beszeltem de sajnos nekik nincs. Így hogy az eredeti váltót szeretnem visszatetetni bele kell kardan tengelyt és kulisszát is cserélni a váltóval együtt. Szal erre is szükségem lenne...
Gallaca irt rám hogy neki úgy néz ki hogy lesz váltó, remélem lesz hozza minden cucc és akkor egy helyről meglenne mindenem. Amennyiben nem akkor keresnem kell kardant és kulisszát is.. :/

Kezdem elveszteni a bmw-be vetett hitemet...


Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamás

barbrady írta:
rockerekhu írta:
superbutt írta:
Sziasztok!
Ma reggel munkaba menet valtas kozben rantott egy nagyot az autom es kiment belole a masodik fokozat. Amikor kettesbe teszem a valtot olyan mintha uresbe lenne. :? A tobbi sebessegi fokozat ugy nez ki mukodik, csak nem tudom hogy el merjek-e indulni igy egy 300km-es utra(nehogy szepen sorban az osszes fokozat elmenjen belole a palyan). Szerintetek mennyi eselye van ennek?

Ilyenkor valtocsere a megoldas vagy van esely a meglevo javitasara is?
Amennyiben nem lehet javitani az ilyen tipusu hibat, akkor szivesen vennem ha lenne valamilyen ötletetek, hol lehetne egy ilyet jutányos áron beszerezni.

Kocsi adatai:
BMW E39 525i
VIN: WBADT31070GN70140

Elore is koszi!

udv.:
Tamas

Valtougyben keresd Pap Tamast 18ker,en nem mernek elindulni ilyen hoszu utra sot nem is jarnek vele nehogy valami tonkremenyen ami meg jo a valtoban,Bontot az ugyben meg Schnitzer Szabit keresd lehet van neki.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Szerintem Ő csak automatával foglalkozik.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 13:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
úgy néz ki a dolog hogy egy 318i-s váltó volt a kocsim alatt


Csak kérdezem, hogy mi a fészkes fene köze van a kókányságnak a BMW-be vetett hithez? :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 4 atti523i, bendegúz, kzolee, Zo78
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 13:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
superbutt írta:
úgy néz ki a dolog hogy egy 318i-s váltó volt a kocsim alatt


Csak kérdezem, hogy mi a fészkes fene köze van a kókányságnak a BMW-be vetett hithez? :doglotlo:


Hát igen, tényleg nagy szar a BMW.
Egy 105 le-re méretezett 25 éves bontott váltó még 3 évet kibírt a 192 lovas 25i alatt is. :doglotlo:
Nekem ami eszembe jutott, hogy váltóáttétel ugyanaz a 18i váltóban?
Nem voltak "túl rövidek" a fokozatok?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 16:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
úgy néz ki a dolog hogy egy 318i-s váltó volt a kocsim alatt

Gallaca irt rám hogy neki úgy néz ki hogy lesz váltó, remélem lesz hozza minden cucc és akkor egy helyről meglenne mindenem. Amennyiben nem akkor keresnem kell kardant és kulisszát is..


Ezek után én minden mást is alaposan szemügyre vennék, mielőtt kiderül, hogy a 18i váltóhoz egy 16i difit férceltek. :wink:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 19:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
handgeschaltet írta:
Üdv!

Első keréknél a hő/porvédő lemezt ki lehet cserélni az agy leszedése nélkül?

Nem.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 19:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
superbutt írta:
úgy néz ki a dolog hogy egy 318i-s váltó volt a kocsim alatt

Gallaca irt rám hogy neki úgy néz ki hogy lesz váltó, remélem lesz hozza minden cucc és akkor egy helyről meglenne mindenem. Amennyiben nem akkor keresnem kell kardant és kulisszát is..


Ezek után én minden mást is alaposan szemügyre vennék, mielőtt kiderül, hogy a 18i váltóhoz egy 16i difit férceltek. :wink:



Uraim! Egy informatikussal beszeltek, szal nem vagyok nagyon otthon ebben a temaban. A BMW-be vetett hitem nem csak ezen problema alapjan veszett el, sajnos minden ismerosom erosen sziv mostansag a BMW kocsijaval sajnos tobbet vannak a szerelonel mint amennyit hasznaljak oket. Arrol nem is beszelve hogy azert ismerjuk be hogy a szerelok ceruzaja is joval vastagabban fog ha ott van az a bizonyos BMW logo a motorhazteton...

A rovid fokozatokra visszaterve nem volt feltuno mert igy vettem a kocsit es nem volt viszonyitasi alapom milyennek kellett volna lennie.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Zo78 írta:
superbutt írta:
úgy néz ki a dolog hogy egy 318i-s váltó volt a kocsim alatt

Gallaca irt rám hogy neki úgy néz ki hogy lesz váltó, remélem lesz hozza minden cucc és akkor egy helyről meglenne mindenem. Amennyiben nem akkor keresnem kell kardant és kulisszát is..


Ezek után én minden mást is alaposan szemügyre vennék, mielőtt kiderül, hogy a 18i váltóhoz egy 16i difit férceltek. :wink:



Uraim! Egy informatikussal beszeltek, szal nem vagyok nagyon otthon ebben a temaban. A BMW-be vetett hitem nem csak ezen problema alapjan veszett el, sajnos minden ismerosom erosen sziv mostansag a BMW kocsijaval sajnos tobbet vannak a szerelonel mint amennyit hasznaljak oket. Arrol nem is beszelve hogy azert ismerjuk be hogy a szerelok ceruzaja is joval vastagabban fog ha ott van az a bizonyos BMW logo a motorhazteton...

A rovid fokozatokra visszaterve nem volt feltuno mert igy vettem a kocsit es nem volt viszonyitasi alapom milyennek kellett volna lennie.

Az én autóm pl nem nagyon van szerelőnél, igaz, én nem tizenéves Hold-Föld távot megjárt leharcolt fost vettem. Nem ezektől kell csodát várni. Véleményem szerint pedig nem az a jó autó, ami nem romlik el, hanem az ami élményt nyújt.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 20:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:

Uraim! Egy informatikussal beszeltek, szal nem vagyok nagyon otthon ebben a temaban. A BMW-be vetett hitem nem csak ezen problema alapjan veszett el, sajnos minden ismerosom erosen sziv mostansag a BMW kocsijaval sajnos tobbet vannak a szerelonel mint amennyit hasznaljak oket. Arrol nem is beszelve hogy azert ismerjuk be hogy a szerelok ceruzaja is joval vastagabban fog ha ott van az a bizonyos BMW logo a motorhazteton...

A rovid fokozatokra visszaterve nem volt feltuno mert igy vettem a kocsit es nem volt viszonyitasi alapom milyennek kellett volna lennie.


Tudod ezek 14-21 éves autók. Csak képzeld el a tiedből kiindulva, hogy nem megfelelő kézben mennyi nyomorúságot megélhettek már. Azt nem tudja egy szerető tulaj rendbe rakatni, mert az isten pénze nem elég rá. Az inkompetens szerelőket meg direkt nem is hozom fel, mert holnap hajnalig mesélhetném a tapasztalataimat. Nagyon kevés olyan hely van az országban, ahol A-tól Z-ig meg van a kellő hozzáértés és műhelyfelszerelés ezekhez az autókhoz és akkor az újabb E60-at ne is keverjem ide, pedig azok között is akad már 12 éves. Valahol azt se tudják még most se, hogy eszik-e vagy isszák ezeket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:

A rovid fokozatokra visszaterve nem volt feltuno mert igy vettem a kocsit es nem volt viszonyitasi alapom milyennek kellett volna lennie.



....és a drift meister vagy a ring taxi felirat a motorháztetőn sem volt gyanús? :mrgreen: :mrgreen:

Egyébként komolyan érdekelne műszaki értelemben, hogyan lehet föltenni egy 4 hengeres motorra tervezett váltót egy 6 hengeres motorra :shock:
Lendkerék - kuplungszerkezet megoldás is érdekes lehet.
Ha viszont így is működött, akkor az autód - azt leszámítva, hogy ilyen kókányolás egy normális tulajnál szóba sem jöhet - megfelelően mutatja, hogy mennyire túl van méretezve egy ilyen régi technika, hiszen képes évekig a tervezett teljesítmény közel duplájával is megbirkózni. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.30. 12:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.26. 21:53
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.
Kézifék mérésnél nem fogott egyformán csak annyit mondtak,hogy a baloldali rossz :roll: Most itthon felemeltem és a kerekeket forgatva a baloldali már második kattanásra megszorul úgy, hogy nem tudom kézzel elforgatni a jobboldali meg inkább a negyedik kattanásra szorul meg úgy.Most akkor nem a jobboldalinak kellene rosszabbnak lennie? :roll:
Belehet ezeket itthoni körülmények között érzésre állítani,hogy egyformán fogjanak?
Állításnál le kell venni a nyergeket/tárcsát? Mert én azt néztem talán elég az egyik kerékcsavart kivenni és csavarhúzóval benyúlva talán lehetne állítani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.30. 13:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Istvan520i írta:
Üdv.
Kézifék mérésnél nem fogott egyformán csak annyit mondtak,hogy a baloldali rossz :roll: Most itthon felemeltem és a kerekeket forgatva a baloldali már második kattanásra megszorul úgy, hogy nem tudom kézzel elforgatni a jobboldali meg inkább a negyedik kattanásra szorul meg úgy.Most akkor nem a jobboldalinak kellene rosszabbnak lennie? :roll:
Belehet ezeket itthoni körülmények között érzésre állítani,hogy egyformán fogjanak?
Állításnál le kell venni a nyergeket/tárcsát? Mert én azt néztem talán elég az egyik kerékcsavart kivenni és csavarhúzóval benyúlva talán lehetne állítani?

Be lehet állítani érzésre. Ráadásul még a kerekeknél sem kell fékporral mocskolódni. A kézifékkar takarója alatt van az állító csavar. Először ezzel kezdeném.
Kép

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 62  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator