* *
Pontos idő: 2024.03.28. 21:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 62  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.08. 14:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
halihalihali

Kérdésem a következő:

Az autó használata közbe arra lettem figyelmes, hogy álltam a lámpánál és nyomtam a féket, viszont amikor erősebben ráléptem a fékre, akkor elkezdett nyekeregni. Amikor fékezek nem csinálja, csak amikor erősebben benyomom, valamint ha huzamosabb ideig (mondjuk egy lejtőről jövök lefele) nyomva tartom, akkor elkezd nyekeregni. Ez mindenféleképp betét csere, vagy másik alkatrész unatkozik?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.08. 16:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
halihalihali

Kérdésem a következő:

Az autó használata közbe arra lettem figyelmes, hogy álltam a lámpánál és nyomtam a féket, viszont amikor erősebben ráléptem a fékre, akkor elkezdett nyekeregni. Amikor fékezek nem csinálja, csak amikor erősebben benyomom, valamint ha huzamosabb ideig (mondjuk egy lejtőről jövök lefele) nyomva tartom, akkor elkezd nyekeregni. Ez mindenféleképp betét csere, vagy másik alkatrész unatkozik?


Én más alkatrészre gondolnék és a kormányt a szerviz irányába tekerném el iziben.
A fék rendszer nyekergése nem tréfa!

Jackson, aki szerint komolyan meg kell nézni.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.21. 00:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hi.
volna egy kerdesem fekugyben: ha finoman lassitok alacsony (pl parkoloban) sebessegnel, akkor olyan mintha luktetve vagy pulzalva lenne fekhatasom. sajnos jobban nem tudom korbeirni az erzest...

lehet ez deformalodott fektarcsatol? egyeb panasz nincs, amugy fog rendesen.

most valtottam nyarigumira, ugyhogy megneztem a beteteket mind a 4 kereken.
azok rendben vannak, viszont mindket hatso tarcsan latni kacskaringos hajszalvonalakat.

koszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.21. 01:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.21. 01:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.


Ja bocs,ez egy 323i.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.21. 08:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.


És mégis milyen módban: D, S, Manuál :lol:

Jackson, aki gyorsan vadász még itt egy kicsit a Tali elött

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.21. 10:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Padre540 írta:
Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.


És mégis milyen módban: D, S, Manuál :lol:

Jackson, aki gyorsan vadász még itt egy kicsit a Tali elött


Ja igen. :) D-ben.Manuálban vált egyből hidegen is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 19:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos?Senki? 8O :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Nos?Senki? 8O :lol:


Szerintem ez nem hiba, ha 2500nál rak kettest. Vezesd így és kész. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 21:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Padre540 írta:
Nos?Senki? 8O :lol:


Szerintem ez nem hiba, ha 2500nál rak kettest. Vezesd így és kész. :)


Remélem én is hogy nem hiba. :) Csak hátha valaminek az előjele...Jobb megelőzni mint megijedni :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 23:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
hi.
volna egy kerdesem fekugyben: ha finoman lassitok alacsony (pl parkoloban) sebessegnel, akkor olyan mintha luktetve vagy pulzalva lenne fekhatasom. sajnos jobban nem tudom korbeirni az erzest...

lehet ez deformalodott fektarcsatol? egyeb panasz nincs, amugy fog rendesen.

most valtottam nyarigumira, ugyhogy megneztem a beteteket mind a 4 kereken.
azok rendben vannak, viszont mindket hatso tarcsan latni kacskaringos hajszalvonalakat.

koszi.


a helyzet fokozodik: bevillant a fekfolyadek-csere piktogram a muszerfalon. amit kicsit furcsallok, mert ez kevesebb, mint 40 ezerrel ezelott volt cserelve, a ket ev periodus pedig csak az osszel fog lejarni 8O

letezik, hogy a fekfolyadekot is hasznalattol fuggoen ajanlja cserelni a motorvezerlo, akarcsak a motorolajat :?:

koszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 23:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
atizba írta:
hi.
volna egy kerdesem fekugyben: ha finoman lassitok alacsony (pl parkoloban) sebessegnel, akkor olyan mintha luktetve vagy pulzalva lenne fekhatasom. sajnos jobban nem tudom korbeirni az erzest...

lehet ez deformalodott fektarcsatol? egyeb panasz nincs, amugy fog rendesen.

most valtottam nyarigumira, ugyhogy megneztem a beteteket mind a 4 kereken.
azok rendben vannak, viszont mindket hatso tarcsan latni kacskaringos hajszalvonalakat.

koszi.


a helyzet fokozodik: bevillant a fekfolyadek-csere piktogram a muszerfalon. amit kicsit furcsallok, mert ez kevesebb, mint 40 ezerrel ezelott volt cserelve, a ket ev periodus pedig csak az osszel fog lejarni 8O

letezik, hogy a fekfolyadekot is hasznalattol fuggoen ajanlja cserelni a motorvezerlo, akarcsak a motorolajat :?:

koszi.


Outlook ikon jelzi a cserét a másik pedig a min. szintet (outlook nem szokott villogni,inkább a kevés van benne)

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 23:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Outlook ikon jelzi a cserét a másik pedig a min. szintet (outlook nem szokott villogni,inkább a kevés van benne)


aha, ertem. ami bezavar, hogy eddig ugy emlekeztem, a fekfolyadekot 2 evente kell cserelni.
vagy tevedek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 23:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
MChris írta:
Outlook ikon jelzi a cserét a másik pedig a min. szintet (outlook nem szokott villogni,inkább a kevés van benne)


aha, ertem. ami bezavar, hogy eddig ugy emlekeztem, a fekfolyadekot 2 evente kell cserelni.
vagy tevedek?


2 évente kell,de azt a szerviz kijelző mutatja a "hiányát" pedig a jobb oldali "piroslámpa" csoportból az egyik.

Milyen szinű és piktogrammú lámpád jelzett be? Piros akkor szint a gond a sárga "outlook" ikon akkor "lejárt" a 2 év.

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 23:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Milyen szinű és piktogrammú lámpád jelzett be? Piros akkor szint a gond a sárga "outlook" ikon akkor "lejárt" a 2 év.


sarga. akkor minden vilagos - koszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: E39 ABS vezérlÅ‘?
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 15:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.

Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.

Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.

Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?


Köszi: VZ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 ABS vezérlÅ‘?
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 15:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
vargazoltan írta:
Sziasztok!

Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.

Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.

Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.

Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?


Köszi: VZ.


Szia!

Nekem olyan gondom volt, hogy szintén ezek felgyulladtak, majd a kilóméter óra, aztán a fordulatszámmérő, és a végén az üzemanyag mutatója is elszállt.. Nekem az volt a gond, hogy az egyik vezeték elszált, ami a jeladóval volt összekötve.
Ez nem azt jelenti hogy neked is ez lesz a hibád, és vannak itt szerelők akik ezt biztos megmondják, de ha elviszed hozzájuk Meg is csinálják. Csak 1 példa volt, hasonló helyzetbe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 ABS vezérlÅ‘?
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 16:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.02. 01:00
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Elszállt az üzemanyag mutatója is. Kanyarban, emelkedőn rögtön elbillen és a hátralévő kilóméterek számlálója is pörög mint a taxi óra, csak ez lefelé is :)

Elképzelhető, hogy vezeték lesz. Legalábbis nagyon remélem...

köszi az infót !

Z.



Szia!

Nekem olyan gondom volt, hogy szintén ezek felgyulladtak, majd a kilóméter óra, aztán a fordulatszámmérő, és a végén az üzemanyag mutatója is elszállt.. Nekem az volt a gond, hogy az egyik vezeték elszált, ami a jeladóval volt összekötve.
Ez nem azt jelenti hogy neked is ez lesz a hibád, és vannak itt szerelők akik ezt biztos megmondják, de ha elviszed hozzájuk Meg is csinálják. Csak 1 példa volt, hasonló helyzetbe.[/quote]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 ABS vezérlÅ‘?
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 18:16 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vargazoltan írta:
Sziasztok!

Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.

Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.

Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.

Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?


Köszi: VZ.
A jeladónak az ellen darabja a kerékcsapágy porvédőbe van lehet az szált el volt itt akinek ez volt a hiba és csapágy csere megoldota.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.09. 18:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az ABS vezérlő is hasonló hibát produkál, nekem ősszel jelentkeztek az általad leírt tünetek. Annyi jó hír, hogy nekem nem ment el az üzemanyagszint jelzőm (így talán tényleg csak jeladó/vezeték lesz a bűnös) és a vezérlő javítása megoldotta a dolgot, tehát nem mással volt gondom (~55e, de állítólag nem mindegyik lesz jó a javítás után).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 62  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator