* *
Pontos idő: 2024.03.28. 08:32

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
Halihó!
Az mitől van, hogy enyhe fékpedál nyomásra "dadogva" lassul az autó? Féktárcsa lenne hullámos? Esetleg a kézifék betét ér hozzá a tojás alakúra deformálódott dobhoz?
Mi szokott a legáltalánosabb lenni?
Gondolom nem úszom meg egy sima fékbetét cserével... :cry:

Nekem volt ilyen a 30d-n lámpa/kereszteződés előtt kis sebességnél, semmilyen fék-futómű praktika nem oldotta meg. A gumicsere igen.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.02. 23:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Kevés dolog van, amiből mindenképp gyárit javasolnék, de a féktárcsa és a betét tekintetében 2003-tól a gyári a legjobb. Szerintem.

Nem vagyok amúgy hiteles forrás, mert én mindenből gyárit ( igazából BMW alkatrészt, ami nem egyenlő a gyártáskori első beépítéssel ) vásárolok, de hosszú évek tapasztalata alapján fékben nincs jobb az említett évjáratok óta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.03. 08:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a válaszokat!
bzsoltie - a meglátásod helyes. Erre nem is gondoltam. :oops:
Muha mester - valóban sokat állt a masina. Kormányon nem érzem, így a hátsó tárcsa vizsgálatára fogok koncentrálni. :franko:
kovessyroli - az asszony kiélvezve a 190 KW-ot, adott neki rendesen, de a helyzet nem javult. :(
Gallaca - a gumi a másik gyanúsítottam nekem is. Már csak egy jó tesztmódszer kellene, amivel ki lehet zárni az egyiket. Azt hiszem itt az ideje, hogy elkezdjem cserélgetni a kerekeket. Hátha előre jön a hiba és berázza a kormányt. :)

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 21:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.03.01. 20:49
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530dA
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Napokban ki dobta nekem is 530dA , a trans. failsafe prog hibát és , hogy láttam sokszor fel merült ez a bűvös üzenet, de viszont , hogy mi volt valójában gebasz , mit cseréltek, mi lett a megoldás nem találtam választ.

Előre is köszönöm a segítséget, szép estét!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 23:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
benke127 írta:
Sziasztok!

Napokban ki dobta nekem is 530dA , a trans. failsafe prog hibát és , hogy láttam sokszor fel merült ez a bűvös üzenet, de viszont , hogy mi volt valójában gebasz , mit cseréltek, mi lett a megoldás nem találtam választ.

Előre is köszönöm a segítséget, szép estét!

Van automata váltós topic. Ott olvasgass.
Talán több infót találsz a témában.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 12:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.03.01. 20:49
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530dA
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
benke127 írta:
Sziasztok!

Napokban ki dobta nekem is 530dA , a trans. failsafe prog hibát és , hogy láttam sokszor fel merült ez a bűvös üzenet, de viszont , hogy mi volt valójában gebasz , mit cseréltek, mi lett a megoldás nem találtam választ.

Előre is köszönöm a segítséget, szép estét!

Van automata váltós topic. Ott olvasgass.
Talán több infót találsz a témában.



Köszönöm :) !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 10:43 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Bal első ABS jeladó csere után 30 km/h alatt pulzál a pedál. Az élő adatok rendben vannak (így az ABS gyűrű hiba kevésbé valószínű), hibakód nincs, a szerelő ABS tömbre gyanakszik (001-es van benne). Amíg tömböt keresek, addig szívesen hallgatok ötleteket ezzel kapcsolatban, járt már valaki így?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 11:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:
Sziasztok! Bal első ABS jeladó csere után 30 km/h alatt pulzál a pedál. Az élő adatok rendben vannak (így az ABS gyűrű hiba kevésbé valószínű), hibakód nincs, a szerelő ABS tömbre gyanakszik (001-es van benne). Amíg tömböt keresek, addig szívesen hallgatok ötleteket ezzel kapcsolatban, járt már valaki így?


Lehet, hogy rossz az a jeladó, mit beszereltél?

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 20:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bfoto írta:
Sziasztok! Bal első ABS jeladó csere után 30 km/h alatt pulzál a pedál. Az élő adatok rendben vannak (így az ABS gyűrű hiba kevésbé valószínű), hibakód nincs, a szerelő ABS tömbre gyanakszik (001-es van benne). Amíg tömböt keresek, addig szívesen hallgatok ötleteket ezzel kapcsolatban, járt már valaki így?

Élő adat biztosan nincs rendben. Még mindig szar valamelyik jeladód. Gyárit tettél bele?
Inpában 16km/ó alatt kell nézni élő adatot a 4 kerékre. Amikor fékezés közben beráz a pedál, valamelyik keréknél tuti lemegy a keréksebesség, a kerék blokkolását érzékeli, ezért avatkozik közbe a vezérlő. Tapasztalat! Annó tömbjavítás után nekem is ez volt, Pixelfixesek magyarázták el mi a baj. Gyenge az egyik jeladó, kis sebességnél már nem érzékel.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.04.20. 20:23 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bfoto írta:
Sziasztok! Bal első ABS jeladó csere után 30 km/h alatt pulzál a pedál. Az élő adatok rendben vannak (így az ABS gyűrű hiba kevésbé valószínű), hibakód nincs, a szerelő ABS tömbre gyanakszik (001-es van benne). Amíg tömböt keresek, addig szívesen hallgatok ötleteket ezzel kapcsolatban, járt már valaki így?

Élő adat biztosan nincs rendben. Még mindig szar valamelyik jeladód. Gyárit tettél bele?
Inpában 16km/ó alatt kell nézni élő adatot a 4 kerékre. Amikor fékezés közben beráz a pedál, valamelyik keréknél tuti lemegy a keréksebesség, a kerék blokkolását érzékeli, ezért avatkozik közbe a vezérlő. Tapasztalat! Annó tömbjavítás után nekem is ez volt, Pixelfixesek magyarázták el mi a baj. Gyenge az egyik jeladó, kis sebességnél már nem érzékel.


ABS tömb cserével megjavult. Annyira én sem akartam hinni, hogy ez az oka, de végül megoldotta a problémát.

Ami engem leginkább megzavart, hogy először minden jó volt, utána ABS+ASC lámpa mellé dobott egy bal első jeladó hibát. Csere után hibajelzés nem volt, csak a pulzálás, tehát kb. egyszerre kellett elromlani a kettőnek. Most jó, remélem így is marad. Az ABS vezérlőt ilyenkor gondolom illene programozni, mert 25 dízelből ment át 23i-be.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.05.26. 12:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.01. 15:19
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Első féktárcsa védőlemezből gyárit vagy utángyártottat érdemes venni?

_________________
Zsolti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.05.26. 20:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodi7 írta:
Sziasztok!

Első féktárcsa védőlemezből gyárit vagy utángyártottat érdemes venni?

Írtam privátot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.05.29. 20:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szervusztok,

Valaki tudja esetleg hogy az 523i m52TUB25 váltója, S5D 250G felmegy-e plug&play az 525i m54b25 motorra?

Tudom, annak alapból S5D 320Z váltója van, ami nagyobb nyomatékot képes elviselni, viszont az 525i ha jól tudom 245 Nm-nél nem tud többet.

A kuplung méretük megegyezik (ETK / RealOEM szerint), ugyan úgy 228mm.

Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 17:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 18:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szilar6d írta:
Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.06.21. 20:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bendegúz írta:
Szilar6d írta:
Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:


Annak a rugónak sosincs baja. Sajnos ki kell venni a váltót, a snepper ragad a hüvelyben.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.06.22. 07:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
bendegúz írta:
Szilar6d írta:
Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:


Annak a rugónak sosincs baja. Sajnos ki kell venni a váltót, a snepper ragad a hüvelyben.

Az a rugó nekem három fele volt törve. :wink: Azóta semmi baj sincs.
Persze attól még lehet más gond is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.06.22. 12:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bendegúz írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Szilar6d írta:
Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:


Annak a rugónak sosincs baja. Sajnos ki kell venni a váltót, a snepper ragad a hüvelyben.

Az a rugó nekem három fele volt törve. :wink: Azóta semmi baj sincs.
Persze attól még lehet más gond is.


Persze akár bármi is megtörténhet, viszont a javítás menete ugyanaz. Tízesével veszem a "szetteket" hozzájuk, ( rugó, snepper, hüvely, zárókupak, zéger. )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.06.22. 17:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
bendegúz írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:
Szilar6d írta:
Sziasztok!
Ha lötyög a váltókar és nehéz át rakni ötbe, meg nem mindig ugrik vissza 3-4 közé! Mit kell kicserélni??

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_1410
a hetes számú rugót.
:franko:


Annak a rugónak sosincs baja. Sajnos ki kell venni a váltót, a snepper ragad a hüvelyben.

Az a rugó nekem három fele volt törve. :wink: Azóta semmi baj sincs.
Persze attól még lehet más gond is.


Persze akár bármi is megtörténhet, viszont a javítás menete ugyanaz. Tízesével veszem a "szetteket" hozzájuk, ( rugó, snepper, hüvely, zárókupak, zéger. )

Jaja, én is úgy cseréltem, csak mondom, hogy a rugó is odavolt. Gondoltam azért volt szar, de ezek szerint a többit is illik cserélni. :franko: Mindig tanulok valamit! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.08.25. 21:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Rámegyek egy aknafedélre, vagy egy kátyújavításra és csilingelő hang hallatszik "szerintem hátulról"!
Enyhe féknyomással eltűnik ez a hang... Rossz utcában olyan mint egy rossz talicska!
Másik gondom ami talán ezzel nem függ össze, az az amikor enyhe lejtőn megállok és épp hogy mozog az autó akkor mintha hirtelen betapadna a betét...Tehát nem lehet finoman gurítani anélkül, hogy ne legyen ropogo hangja a betéteknek!
Egyébként nemrég volt komplett "betét-tárcsa" csere! ATE minden, de az előző szettel is meg voltak ezek a hibák!
A betéteken a rugók meg vannak!
Szerintetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator