* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 62  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 18:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szvazy írta:
Egerben Takács Laci szedte le a váltót, ő csak BMW-ket csinál.
Magát a váltót pedig Szigetbecsén Lubianker György szedte szét.

Te meg gondolom Sopronba laksz. Így legalább kb. egy vonalon vagytok! :lol: :facepalm:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 20:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
Szvazy írta:
Egerben Takács Laci szedte le a váltót, ő csak BMW-ket csinál.
Magát a váltót pedig Szigetbecsén Lubianker György szedte szét.

Te meg gondolom Sopronba laksz. Így legalább kb. egy vonalon vagytok! :lol: :facepalm:


Nem és nem... :facepalm: egyszerűen nem bírtad ki, hogy ne üsd le... :mrgreen: :nyelves:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 18:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.02. 16:51
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Féktárcsa választás ügyében írnék BMW e39 520d touringba. Előző első féktárcsámat cseréltem mert ütött és nem akartam már beszabályozni. Brembo tárcsát vettem mert azt monták az a legjobb azonban igen hamar elkezdett ütni az is (lehet hozzá játszott egy nagyobb fékezés az autópályán a 40 fokban). Ezt felszabályoztattam és utána egész sokáig jó volt, azonban motorféket nem ismerő sofőr besegített a vezetésben és ismét sikerült megégetni.

Mi a véleményetek melyik tárcsa és fékbetét bírja a legjobban? Jók a sport féktárcsák és ha igen azokból melyik márka a jó? Érdemes esetleg a gyárit megvenni? Valamelyik szerelő azt mondta azok a legjobb minőségűek. A féken nem szeretnék spórolni, mert gyakran van tele pakolva a kocsi és sokat utazok.

Várom a hozzászólásokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 18:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
marcokovacs írta:
Sziasztok!
Féktárcsa választás ügyében írnék BMW e39 520d touringba. Előző első féktárcsámat cseréltem mert ütött és nem akartam már beszabályozni. Brembo tárcsát vettem mert azt monták az a legjobb azonban igen hamar elkezdett ütni az is (lehet hozzá játszott egy nagyobb fékezés az autópályán a 40 fokban). Ezt felszabályoztattam és utána egész sokáig jó volt, azonban motorféket nem ismerő sofőr besegített a vezetésben és ismét sikerült megégetni.

Mi a véleményetek melyik tárcsa és fékbetét bírja a legjobban? Jók a sport féktárcsák és ha igen azokból melyik márka a jó? Érdemes esetleg a gyárit megvenni? Valamelyik szerelő azt mondta azok a legjobb minőségűek. A féken nem szeretnék spórolni, mert gyakran van tele pakolva a kocsi és sokat utazok.

Várom a hozzászólásokat!

Gyári, ATE, Zimmermann. Ebben a sorrendben.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 18:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
marcokovacs írta:
Sziasztok!
Féktárcsa választás ügyében írnék BMW e39 520d touringba. Előző első féktárcsámat cseréltem mert ütött és nem akartam már beszabályozni. Brembo tárcsát vettem mert azt monták az a legjobb azonban igen hamar elkezdett ütni az is (lehet hozzá játszott egy nagyobb fékezés az autópályán a 40 fokban). Ezt felszabályoztattam és utána egész sokáig jó volt, azonban motorféket nem ismerő sofőr besegített a vezetésben és ismét sikerült megégetni.

Mi a véleményetek melyik tárcsa és fékbetét bírja a legjobban? Jók a sport féktárcsák és ha igen azokból melyik márka a jó? Érdemes esetleg a gyárit megvenni? Valamelyik szerelő azt mondta azok a legjobb minőségűek. A féken nem szeretnék spórolni, mert gyakran van tele pakolva a kocsi és sokat utazok.

Várom a hozzászólásokat!

Gyári, ATE, Zimmermann. Ebben a sorrendben.

Azert hozza tennem a Brembo nem szar es inkabb a futomudet nezesd at tuzetesen mert mar egy paran megirtak a fek csak szenvedo alanya a rosz futomunek,anno e39 is brembom volt evekig most is e61 nem az van mar 2 eve es most tervezem cserelni.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 19:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.02. 16:51
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
SvidronyA írta:
marcokovacs írta:
Sziasztok!
Féktárcsa választás ügyében írnék BMW e39 520d touringba. Előző első féktárcsámat cseréltem mert ütött és nem akartam már beszabályozni. Brembo tárcsát vettem mert azt monták az a legjobb azonban igen hamar elkezdett ütni az is (lehet hozzá játszott egy nagyobb fékezés az autópályán a 40 fokban). Ezt felszabályoztattam és utána egész sokáig jó volt, azonban motorféket nem ismerő sofőr besegített a vezetésben és ismét sikerült megégetni.

Mi a véleményetek melyik tárcsa és fékbetét bírja a legjobban? Jók a sport féktárcsák és ha igen azokból melyik márka a jó? Érdemes esetleg a gyárit megvenni? Valamelyik szerelő azt mondta azok a legjobb minőségűek. A féken nem szeretnék spórolni, mert gyakran van tele pakolva a kocsi és sokat utazok.

Várom a hozzászólásokat!

Gyári, ATE, Zimmermann. Ebben a sorrendben.

Azert hozza tennem a Brembo nem szar es inkabb a futomudet nezesd at tuzetesen mert mar egy paran megirtak a fek csak szenvedo alanya a rosz futomunek,anno e39 is brembom volt evekig most is e61 nem az van mar 2 eve es most tervezem cserelni.


Sent from my iPhone using Tapatalk


A futomuvet fel eve ellenoriztek razopadon es rendben volt. Pont azert kertem, hogy ellenorizzek mert nem gondoltam, hogy az uj fektarcsaval van a gond. Azzal volt, azert kellett felszabalyozni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 19:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
marcokovacs írta:
rockerekhu írta:
SvidronyA írta:
marcokovacs írta:
Sziasztok!
Féktárcsa választás ügyében írnék BMW e39 520d touringba. Előző első féktárcsámat cseréltem mert ütött és nem akartam már beszabályozni. Brembo tárcsát vettem mert azt monták az a legjobb azonban igen hamar elkezdett ütni az is (lehet hozzá játszott egy nagyobb fékezés az autópályán a 40 fokban). Ezt felszabályoztattam és utána egész sokáig jó volt, azonban motorféket nem ismerő sofőr besegített a vezetésben és ismét sikerült megégetni.

Mi a véleményetek melyik tárcsa és fékbetét bírja a legjobban? Jók a sport féktárcsák és ha igen azokból melyik márka a jó? Érdemes esetleg a gyárit megvenni? Valamelyik szerelő azt mondta azok a legjobb minőségűek. A féken nem szeretnék spórolni, mert gyakran van tele pakolva a kocsi és sokat utazok.

Várom a hozzászólásokat!

Gyári, ATE, Zimmermann. Ebben a sorrendben.

Azert hozza tennem a Brembo nem szar es inkabb a futomudet nezesd at tuzetesen mert mar egy paran megirtak a fek csak szenvedo alanya a rosz futomunek,anno e39 is brembom volt evekig most is e61 nem az van mar 2 eve es most tervezem cserelni.


Sent from my iPhone using Tapatalk


A futomuvet fel eve ellenoriztek razopadon es rendben volt. Pont azert kertem, hogy ellenorizzek mert nem gondoltam, hogy az uj fektarcsaval van a gond. Azzal volt, azert kellett felszabalyozni.

Fel ev a magyarutakon,ocsemnek adtam az e39 fel ev alat szetment a jobb oldalt a futomu igaz elote 4 evet en hasznaltam Itt angliaban a kocsit. Ez csak tapasztalat mindig mikor haza mentem mar nem palya volt halotam mindig hogy valami zorog.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára rockerekhu 2016.02.03. 00:54-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 20:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
marcokovacs írta:
rockerekhu írta:
SvidronyA írta:
marcokovacs írta:
Sziasztok!
Féktárcsa választás ügyében írnék BMW e39 520d touringba. Előző első féktárcsámat cseréltem mert ütött és nem akartam már beszabályozni. Brembo tárcsát vettem mert azt monták az a legjobb azonban igen hamar elkezdett ütni az is (lehet hozzá játszott egy nagyobb fékezés az autópályán a 40 fokban). Ezt felszabályoztattam és utána egész sokáig jó volt, azonban motorféket nem ismerő sofőr besegített a vezetésben és ismét sikerült megégetni.

Mi a véleményetek melyik tárcsa és fékbetét bírja a legjobban? Jók a sport féktárcsák és ha igen azokból melyik márka a jó? Érdemes esetleg a gyárit megvenni? Valamelyik szerelő azt mondta azok a legjobb minőségűek. A féken nem szeretnék spórolni, mert gyakran van tele pakolva a kocsi és sokat utazok.

Várom a hozzászólásokat!

Gyári, ATE, Zimmermann. Ebben a sorrendben.

Azert hozza tennem a Brembo nem szar es inkabb a futomudet nezesd at tuzetesen mert mar egy paran megirtak a fek csak szenvedo alanya a rosz futomunek,anno e39 is brembom volt evekig most is e61 nem az van mar 2 eve es most tervezem cserelni.


Sent from my iPhone using Tapatalk


A futomuvet fel eve ellenoriztek razopadon es rendben volt. Pont azert kertem, hogy ellenorizzek mert nem gondoltam, hogy az uj fektarcsaval van a gond. Azzal volt, azert kellett felszabalyozni.


Az első féktárcsa 100%-ban és mindig a rossz első futóműtől/kormányműtől/geometriától hullámosodik. A gyári később, a többi hamarabb. Nagyon kaki futóműtől a gyári is verni kezdi a fém óraszíjat.
Mindent makulátlanra rendbetenni, majd új gyári szett és nincs több baj.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 3 2literes.apenta, jimbi525d, Papi
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.25. 20:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.13. 10:48
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Tolna megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
(e39 1998 525 tds )
Sziasztok!
Tudom nem ide való de nem találtam topicot rá és ez a legforgalmasabb... előre is bocsánat.
Azzal fordulok hozzátok hogy tegnap fent akadtam a géppel a patkán(szerintem a váltonak a bakja) és azóta 4.be és 5.ikbe 2ezer felett 2.7-2.8 as fordulatig néha csuszik a kuplung. De nem mindig csinálja most is jöttem vele haza probálgattam és nem csinálta de mikor indultam akkor meg csinálta. Mi történhetett? Előfordulhat hogy azért csinálja mert fent akadtam? Valami elmozdult? Alá bújók mit nézzek, mire figyeljek? Légyszives ne ostorozzatok hogy nem ide való hanem probáljatok segtíteni. Közönömű!

 ! Jerry írta:
Pedig annyi topikunk van, de hát annak aki ennyire új, mint te (fél év), még megbocsátható, ha lusta megkeresni a megfelelőt. Végülis a moderátoroknak sokkal könnyebb pakolgatni. :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 13:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 14:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi


Textar :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 14:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
awh írta:
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi


Textar :wink:


féltem ettől a választól :D gondolom ez a "bóvli" textar ennyiért, nem a gyári beszállítói. Azokról meg itt sok jót nem olvastam. A visítós szarokat próbálnám elkerülni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 15:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
nagy.matyika írta:
awh írta:
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi


Textar :wink:


féltem ettől a választól :D gondolom ez a "bóvli" textar ennyiért, nem a gyári beszállítói. Azokról meg itt sok jót nem olvastam. A visítós szarokat próbálnám elkerülni

ATE, Zimmermann, TRW, Jurid.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 15:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
nagy.matyika írta:
awh írta:
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi


Textar :wink:


féltem ettől a választól :D gondolom ez a "bóvli" textar ennyiért, nem a gyári beszállítói. Azokról meg itt sok jót nem olvastam. A visítós szarokat próbálnám elkerülni


Azt hittem a -40%-os unix/bárdi árat írtad le. Ebből indultam ki. Legjobb tudomásom szerint nem bóvli. Anno nekem 28i alatt full brembo szett volt egyébként, nem volt vele semmi gond. Az is hasonló árképzés :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 15:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:

Azt hittem a -40%-os unix/bárdi árat írtad le. Ebből indultam ki. Legjobb tudomásom szerint nem bóvli. Anno nekem 28i alatt full brembo szett volt egyébként, nem volt vele semmi gond. Az is hasonló árképzés :)


nem, ebből még lejön majdnem a fele, ezért ijesztő kicsit az ár. igaz, hogy így nincs nagy anyagi kockázat sem :D a unixban van ate trw meg a többi, de ott is van olcsó meg drága változat szinte mindegyikből... gyárit meg 30ért láttam, azt egyelőre passzolnám


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 16:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
Idézet:

Azt hittem a -40%-os unix/bárdi árat írtad le. Ebből indultam ki. Legjobb tudomásom szerint nem bóvli. Anno nekem 28i alatt full brembo szett volt egyébként, nem volt vele semmi gond. Az is hasonló árképzés :)


nem, ebből még lejön majdnem a fele, ezért ijesztő kicsit az ár. igaz, hogy így nincs nagy anyagi kockázat sem :D a unixban van ate trw meg a többi, de ott is van olcsó meg drága változat szinte mindegyikből... gyárit meg 30ért láttam, azt egyelőre passzolnám

A fék-gumi kombó talán az egyedüli, amelyen -szerintem- nem érdemes/szabad- spórolni; egyik sem ér fabatkát se a másik nélkül.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 17:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
nagy.matyika írta:
awh írta:
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi


Textar :wink:


féltem ettől a választól :D gondolom ez a "bóvli" textar ennyiért, nem a gyári beszállítói. Azokról meg itt sok jót nem olvastam. A visítós szarokat próbálnám elkerülni

én a textarban még sosem csalódtam, de az ATE-ban sem. Bosch és Brembo sztem kerülendő.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 19:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.10. 14:22
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A fék visitás lehet szerelési hiba is,ha kemény betét és tárcsa is akkor visit,a textar puha betétnek számit,gyorsan is kopik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
awh írta:
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 20:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
awh írta:
hali!

ezek közül melyik első fékbetétet vennétek? (tudom, gyári kell, de azt majd tárcsával együtt a következőnél)
bosch, juratek, mintex, textar, valeo.

A bosch 20k, a többi 11-12.

köszi

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Bendegúz mit kamillázik itt, csak nem bepezsgőzött? :mrgreen: :nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 62  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator