2009.03.08. 14:51
2009.03.08. 16:33
Celtic írta:halihalihali
Kérdésem a következő:
Az autó használata közbe arra lettem figyelmes, hogy álltam a lámpánál és nyomtam a féket, viszont amikor erősebben ráléptem a fékre, akkor elkezdett nyekeregni. Amikor fékezek nem csinálja, csak amikor erősebben benyomom, valamint ha huzamosabb ideig (mondjuk egy lejtőről jövök lefele) nyomva tartom, akkor elkezd nyekeregni. Ez mindenféleképp betét csere, vagy másik alkatrész unatkozik?
2009.03.21. 00:14
2009.03.21. 01:17
2009.03.21. 01:19
Padre540 írta:Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.
2009.03.21. 08:07
Padre540 írta:Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.
2009.03.21. 10:45
jackson írta:Padre540 írta:Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.
És mégis milyen módban: D, S, Manuál
Jackson, aki gyorsan vadász még itt egy kicsit a Tali elött
2009.03.22. 19:05
2009.03.22. 20:29
Padre540 írta:Nos?Senki?
2009.03.22. 21:34
LeviM5 írta:Padre540 írta:Nos?Senki?
Szerintem ez nem hiba, ha 2500nál rak kettest. Vezesd így és kész.
2009.03.22. 23:19
atizba írta:hi.
volna egy kerdesem fekugyben: ha finoman lassitok alacsony (pl parkoloban) sebessegnel, akkor olyan mintha luktetve vagy pulzalva lenne fekhatasom. sajnos jobban nem tudom korbeirni az erzest...
lehet ez deformalodott fektarcsatol? egyeb panasz nincs, amugy fog rendesen.
most valtottam nyarigumira, ugyhogy megneztem a beteteket mind a 4 kereken.
azok rendben vannak, viszont mindket hatso tarcsan latni kacskaringos hajszalvonalakat.
koszi.
2009.03.22. 23:21
atizba írta:atizba írta:hi.
volna egy kerdesem fekugyben: ha finoman lassitok alacsony (pl parkoloban) sebessegnel, akkor olyan mintha luktetve vagy pulzalva lenne fekhatasom. sajnos jobban nem tudom korbeirni az erzest...
lehet ez deformalodott fektarcsatol? egyeb panasz nincs, amugy fog rendesen.
most valtottam nyarigumira, ugyhogy megneztem a beteteket mind a 4 kereken.
azok rendben vannak, viszont mindket hatso tarcsan latni kacskaringos hajszalvonalakat.
koszi.
a helyzet fokozodik: bevillant a fekfolyadek-csere piktogram a muszerfalon. amit kicsit furcsallok, mert ez kevesebb, mint 40 ezerrel ezelott volt cserelve, a ket ev periodus pedig csak az osszel fog lejarni
letezik, hogy a fekfolyadekot is hasznalattol fuggoen ajanlja cserelni a motorvezerlo, akarcsak a motorolajat
koszi.
2009.03.22. 23:37
MChris írta:Outlook ikon jelzi a cserét a másik pedig a min. szintet (outlook nem szokott villogni,inkább a kevés van benne)
2009.03.22. 23:42
atizba írta:MChris írta:Outlook ikon jelzi a cserét a másik pedig a min. szintet (outlook nem szokott villogni,inkább a kevés van benne)
aha, ertem. ami bezavar, hogy eddig ugy emlekeztem, a fekfolyadekot 2 evente kell cserelni.
vagy tevedek?
2009.03.22. 23:50
MChris írta:Milyen szinű és piktogrammú lámpád jelzett be? Piros akkor szint a gond a sárga "outlook" ikon akkor "lejárt" a 2 év.
2009.04.09. 15:23
2009.04.09. 15:46
vargazoltan írta:Sziasztok!
Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.
Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.
Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.
Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?
Köszi: VZ.
2009.04.09. 16:21
2009.04.09. 18:16
A jeladónak az ellen darabja a kerékcsapágy porvédőbe van lehet az szált el volt itt akinek ez volt a hiba és csapágy csere megoldota.vargazoltan írta:Sziasztok!
Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.
Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.
Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.
Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?
Köszi: VZ.
2009.04.09. 18:24