Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2009.03.08. 14:51

halihalihali

Kérdésem a következő:

Az autó használata közbe arra lettem figyelmes, hogy álltam a lámpánál és nyomtam a féket, viszont amikor erősebben ráléptem a fékre, akkor elkezdett nyekeregni. Amikor fékezek nem csinálja, csak amikor erősebben benyomom, valamint ha huzamosabb ideig (mondjuk egy lejtőről jövök lefele) nyomva tartom, akkor elkezd nyekeregni. Ez mindenféleképp betét csere, vagy másik alkatrész unatkozik?

2009.03.08. 16:33

Celtic írta:halihalihali

Kérdésem a következő:

Az autó használata közbe arra lettem figyelmes, hogy álltam a lámpánál és nyomtam a féket, viszont amikor erősebben ráléptem a fékre, akkor elkezdett nyekeregni. Amikor fékezek nem csinálja, csak amikor erősebben benyomom, valamint ha huzamosabb ideig (mondjuk egy lejtőről jövök lefele) nyomva tartom, akkor elkezd nyekeregni. Ez mindenféleképp betét csere, vagy másik alkatrész unatkozik?


Én más alkatrészre gondolnék és a kormányt a szerviz irányába tekerném el iziben.
A fék rendszer nyekergése nem tréfa!

Jackson, aki szerint komolyan meg kell nézni.

2009.03.21. 00:14

hi.
volna egy kerdesem fekugyben: ha finoman lassitok alacsony (pl parkoloban) sebessegnel, akkor olyan mintha luktetve vagy pulzalva lenne fekhatasom. sajnos jobban nem tudom korbeirni az erzest...

lehet ez deformalodott fektarcsatol? egyeb panasz nincs, amugy fog rendesen.

most valtottam nyarigumira, ugyhogy megneztem a beteteket mind a 4 kereken.
azok rendben vannak, viszont mindket hatso tarcsan latni kacskaringos hajszalvonalakat.

koszi.

2009.03.21. 01:17

Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.

2009.03.21. 01:19

Padre540 írta:Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.


Ja bocs,ez egy 323i.

2009.03.21. 08:07

Padre540 írta:Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.


És mégis milyen módban: D, S, Manuál :lol:

Jackson, aki gyorsan vadász még itt egy kicsit a Tali elött

2009.03.21. 10:45

jackson írta:
Padre540 írta:Szisztok!
Az mitől lehet hogy steptronic hidegen a 2-est csak 2500 körül vált?2000-es fordulat körül tudok menni több száz métert is úgy hogy nem vált.Melegen tökéletes,amúgy semmi rosszat nem tudok rá mondani.


És mégis milyen módban: D, S, Manuál :lol:

Jackson, aki gyorsan vadász még itt egy kicsit a Tali elött


Ja igen. :) D-ben.Manuálban vált egyből hidegen is.

2009.03.22. 19:05

Nos?Senki? 8O :lol:

2009.03.22. 20:29

Padre540 írta:Nos?Senki? 8O :lol:


Szerintem ez nem hiba, ha 2500nál rak kettest. Vezesd így és kész. :)

2009.03.22. 21:34

LeviM5 írta:
Padre540 írta:Nos?Senki? 8O :lol:


Szerintem ez nem hiba, ha 2500nál rak kettest. Vezesd így és kész. :)


Remélem én is hogy nem hiba. :) Csak hátha valaminek az előjele...Jobb megelőzni mint megijedni :D

2009.03.22. 23:19

atizba írta:hi.
volna egy kerdesem fekugyben: ha finoman lassitok alacsony (pl parkoloban) sebessegnel, akkor olyan mintha luktetve vagy pulzalva lenne fekhatasom. sajnos jobban nem tudom korbeirni az erzest...

lehet ez deformalodott fektarcsatol? egyeb panasz nincs, amugy fog rendesen.

most valtottam nyarigumira, ugyhogy megneztem a beteteket mind a 4 kereken.
azok rendben vannak, viszont mindket hatso tarcsan latni kacskaringos hajszalvonalakat.

koszi.


a helyzet fokozodik: bevillant a fekfolyadek-csere piktogram a muszerfalon. amit kicsit furcsallok, mert ez kevesebb, mint 40 ezerrel ezelott volt cserelve, a ket ev periodus pedig csak az osszel fog lejarni 8O

letezik, hogy a fekfolyadekot is hasznalattol fuggoen ajanlja cserelni a motorvezerlo, akarcsak a motorolajat :?:

koszi.

2009.03.22. 23:21

atizba írta:
atizba írta:hi.
volna egy kerdesem fekugyben: ha finoman lassitok alacsony (pl parkoloban) sebessegnel, akkor olyan mintha luktetve vagy pulzalva lenne fekhatasom. sajnos jobban nem tudom korbeirni az erzest...

lehet ez deformalodott fektarcsatol? egyeb panasz nincs, amugy fog rendesen.

most valtottam nyarigumira, ugyhogy megneztem a beteteket mind a 4 kereken.
azok rendben vannak, viszont mindket hatso tarcsan latni kacskaringos hajszalvonalakat.

koszi.


a helyzet fokozodik: bevillant a fekfolyadek-csere piktogram a muszerfalon. amit kicsit furcsallok, mert ez kevesebb, mint 40 ezerrel ezelott volt cserelve, a ket ev periodus pedig csak az osszel fog lejarni 8O

letezik, hogy a fekfolyadekot is hasznalattol fuggoen ajanlja cserelni a motorvezerlo, akarcsak a motorolajat :?:

koszi.


Outlook ikon jelzi a cserét a másik pedig a min. szintet (outlook nem szokott villogni,inkább a kevés van benne)

2009.03.22. 23:37

MChris írta:Outlook ikon jelzi a cserét a másik pedig a min. szintet (outlook nem szokott villogni,inkább a kevés van benne)


aha, ertem. ami bezavar, hogy eddig ugy emlekeztem, a fekfolyadekot 2 evente kell cserelni.
vagy tevedek?

2009.03.22. 23:42

atizba írta:
MChris írta:Outlook ikon jelzi a cserét a másik pedig a min. szintet (outlook nem szokott villogni,inkább a kevés van benne)


aha, ertem. ami bezavar, hogy eddig ugy emlekeztem, a fekfolyadekot 2 evente kell cserelni.
vagy tevedek?


2 évente kell,de azt a szerviz kijelző mutatja a "hiányát" pedig a jobb oldali "piroslámpa" csoportból az egyik.

Milyen szinű és piktogrammú lámpád jelzett be? Piros akkor szint a gond a sárga "outlook" ikon akkor "lejárt" a 2 év.

2009.03.22. 23:50

MChris írta:Milyen szinű és piktogrammú lámpád jelzett be? Piros akkor szint a gond a sárga "outlook" ikon akkor "lejárt" a 2 év.


sarga. akkor minden vilagos - koszi!

E39 ABS vezérlő?

2009.04.09. 15:23

Sziasztok!

Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.

Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.

Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.

Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?


Köszi: VZ.

Re: E39 ABS vezérlő?

2009.04.09. 15:46

vargazoltan írta:Sziasztok!

Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.

Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.

Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.

Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?


Köszi: VZ.


Szia!

Nekem olyan gondom volt, hogy szintén ezek felgyulladtak, majd a kilóméter óra, aztán a fordulatszámmérő, és a végén az üzemanyag mutatója is elszállt.. Nekem az volt a gond, hogy az egyik vezeték elszált, ami a jeladóval volt összekötve.
Ez nem azt jelenti hogy neked is ez lesz a hibád, és vannak itt szerelők akik ezt biztos megmondják, de ha elviszed hozzájuk Meg is csinálják. Csak 1 példa volt, hasonló helyzetbe.

Re: E39 ABS vezérlő?

2009.04.09. 16:21

Elszállt az üzemanyag mutatója is. Kanyarban, emelkedőn rögtön elbillen és a hátralévő kilóméterek számlálója is pörög mint a taxi óra, csak ez lefelé is :)

Elképzelhető, hogy vezeték lesz. Legalábbis nagyon remélem...

köszi az infót !

Z.



Szia!

Nekem olyan gondom volt, hogy szintén ezek felgyulladtak, majd a kilóméter óra, aztán a fordulatszámmérő, és a végén az üzemanyag mutatója is elszállt.. Nekem az volt a gond, hogy az egyik vezeték elszált, ami a jeladóval volt összekötve.
Ez nem azt jelenti hogy neked is ez lesz a hibád, és vannak itt szerelők akik ezt biztos megmondják, de ha elviszed hozzájuk Meg is csinálják. Csak 1 példa volt, hasonló helyzetbe.[/quote]

Re: E39 ABS vezérlő?

2009.04.09. 18:16

vargazoltan írta:Sziasztok!

Leírnám a gondomat, hátha valaki tapasztalt már ilyet.

Reggel hideg indításnál nincs semmi gond az autóval. 5-8 perc után elkezd világítani az ABS és a kipörgésgátló lámpája, nem megy a kilométeróra és a kilométer számláló sem.

Itt a fórumon azt olvastam, ha ilyen jelenség van, akkor a bal hátsó ABS jeladót kell cserélni. Ez megtörtént, de továbbra sem jó.

Valószínű, hogy az ABS vezérlő lesz a hibás? Lehet azt javítani?


Köszi: VZ.
A jeladónak az ellen darabja a kerékcsapágy porvédőbe van lehet az szált el volt itt akinek ez volt a hiba és csapágy csere megoldota.

2009.04.09. 18:24

Az ABS vezérlő is hasonló hibát produkál, nekem ősszel jelentkeztek az általad leírt tünetek. Annyi jó hír, hogy nekem nem ment el az üzemanyagszint jelzőm (így talán tényleg csak jeladó/vezeték lesz a bűnös) és a vezérlő javítása megoldotta a dolgot, tehát nem mással volt gondom (~55e, de állítólag nem mindegyik lesz jó a javítás után).
Hozzászólás küldése

VigLink badge