* *
Pontos idő: 2018.10.21. 04:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1195 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 60  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.06. 15:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 572 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Gallaca írta:
leslie írta:
Fék kopásjelző világít. Betétek, jelzők újak, mentem vele kicsit és továbbra is világít a lámpa a műszerfalon. Diag-on kívül, mit csináljak, hogy eltűnjön a lámpa? ( azt is hallottam, hogy fék lenyomva-gyújtás rá és 40 másodperc után elalszik a kop.jelző. Próbáltam, de nem aludt el ). Vissza is olvastam ebben a topikban, de én nem találom, hogy valahol le lenne írva a megoldás.
Tud valaki erre megoldást?

Jerry írta:
Isi520i írta:
Működött a gyújtást ráad 1percig vár levesz majd beindít :franko: Elaludt a lámpás úgy,hogy csak jó lehetett a kopásjelző is amit beraktam.Köszi

Örülök, bár kicsit sem lep meg!
Ez a rendes módja kopásjelző cserekor.


Ezzel a módszerrel sem oldódott meg a probléma :mereg:

Az enyém is világít, betét, jelző rendben, csereintervallumok nullázva.
Már a fékfolyadék tartály kupakjában lévő szintjelzőre gondolok, csak még nem értem odáig.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.06. 22:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
leslie írta:
Gallaca írta:
leslie írta:
Fék kopásjelző világít. Betétek, jelzők újak, mentem vele kicsit és továbbra is világít a lámpa a műszerfalon. Diag-on kívül, mit csináljak, hogy eltűnjön a lámpa? ( azt is hallottam, hogy fék lenyomva-gyújtás rá és 40 másodperc után elalszik a kop.jelző. Próbáltam, de nem aludt el ). Vissza is olvastam ebben a topikban, de én nem találom, hogy valahol le lenne írva a megoldás.
Tud valaki erre megoldást?

Jerry írta:
Isi520i írta:
Működött a gyújtást ráad 1percig vár levesz majd beindít :franko: Elaludt a lámpás úgy,hogy csak jó lehetett a kopásjelző is amit beraktam.Köszi

Örülök, bár kicsit sem lep meg!
Ez a rendes módja kopásjelző cserekor.


Ezzel a módszerrel sem oldódott meg a probléma :mereg:

Dehogynem! :roker: :lol:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.07. 08:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2367
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 337 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
leslie írta:
Gallaca írta:
leslie írta:
Fék kopásjelző világít. Betétek, jelzők újak, mentem vele kicsit és továbbra is világít a lámpa a műszerfalon. Diag-on kívül, mit csináljak, hogy eltűnjön a lámpa? ( azt is hallottam, hogy fék lenyomva-gyújtás rá és 40 másodperc után elalszik a kop.jelző. Próbáltam, de nem aludt el ). Vissza is olvastam ebben a topikban, de én nem találom, hogy valahol le lenne írva a megoldás.
Tud valaki erre megoldást?

Jerry írta:
Isi520i írta:
Működött a gyújtást ráad 1percig vár levesz majd beindít :franko: Elaludt a lámpás úgy,hogy csak jó lehetett a kopásjelző is amit beraktam.Köszi

Örülök, bár kicsit sem lep meg!
Ez a rendes módja kopásjelző cserekor.


Ezzel a módszerrel sem oldódott meg a probléma :mereg:

Dehogynem! :roker: :lol:


Na igen :wink: :mrgreen:
Itt is köszi a segítséget a probléma megoldásában!!!!!!! :franko:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.08. 16:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 572 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is én is!
Hogy sikerült :?:
Ha nem titok?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.08. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Én is én is!
Hogy sikerült :?:
Ha nem titok?

Ha jössz az ajtóért elmondom! :mrgreen: :nyelves: :nyelves:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.09. 12:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.09. 15:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.09. 12:12
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: BP
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?m62tu
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne nemrég megvettem életem első v8-as bmw ét egy 1999 540i t
Automata váltos és azt hallotam hogy ezekbe 2 féle váltót raktak az 5hp30-at es az 5hp24-et melyik lehet a kocsimba es melyik a jobb ??? Na meg milyen váltó olaj kell ezekbe???!
Válaszokat előre is kőszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.09. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 572 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.09. 22:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 495
Adott köszi: 79 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?

nálam ez van.nem tudok róla rosszat mondani.igaz én e-bayról vettem németből,ami német gyártásnak tünt.az itthon nézett olasz volt,és a felülete nem volt egyenes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atti523i az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 08:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zo78 az itt látható tagok köszönték meg: Xjanchi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 10:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 527
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 97 alkalommal
Kapott köszik: 113 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?

Felesleges lyuggatott féktárcsa, ha csak a hétvégéidet nem valami versenypályán töltöd.
Nekem sima Zimmermann van fent ugyan ilyen márkájú betétekkel, és eszméletlen nagyon fog, bár igaz, hogy már 324 mm-es féktárcsám van elől.

(bár tény, hogy ha megint vásárlás előtt állnék, a külcsíny miatt biztos a lyuggatottat választanám)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 11:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 572 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?

Felesleges lyuggatott féktárcsa, ha csak a hétvégéidet nem valami versenypályán töltöd.
Nekem sima Zimmermann van fent ugyan ilyen márkájú betétekkel, és eszméletlen nagyon fog, bár igaz, hogy már 324 mm-es féktárcsám van elől.

(bár tény, hogy ha megint vásárlás előtt állnék, a külcsíny miatt biztos a lyuggatottat választanám)

Nem csak a külcsíny miatt venném, de nem versenyzek. Az az igazság, hogy egy árban kapnám a simát, a powr discet. és a Zimm. sportot., és akkor már nem baj ha van, hátha egyszer pont ez segít ki.
Mondjuk a lyuggatott jobban néz ki mint a hornyolt, de csak ez alapján nem döntenék, ezért kérdeztem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 18:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.10. 14:22
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
a 28ibe 240mm kuplung való bele,és 240es kettőstömegű is
ha le van szedve akkor műr ltázsik,én bele néztem próbaképpen realoembe,228mm est láttam,miért klett voln abele 240mm?
szerintem árben meg minimális a különbség

Zo78 írta:
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 20:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kirillhun írta:
a 28ibe 240mm kuplung való bele,és 240es kettőstömegű is
ha le van szedve akkor műr ltázsik,én bele néztem próbaképpen realoembe,228mm est láttam,miért klett voln abele 240mm?
szerintem árben meg minimális a különbség

Zo78 írta:
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.


Akkor most benzinesen kell cserélni a kéttömegűt a kuplunggal vagy sem? Vagy egyéb okból cseréled?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 20:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kirillhun írta:
a 28ibe 240mm kuplung való bele,és 240es kettőstömegű is
ha le van szedve akkor műr ltázsik,én bele néztem próbaképpen realoembe,228mm est láttam,miért klett voln abele 240mm?
szerintem árben meg minimális a különbség

Zo78 írta:
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Az en 20i -mben 228 van csak lattam a 240mm -est is irva. (sajnos) Bontottat fogok bele tenni igy viszont sokkal konnyebben talalok ha a 240is belemegy ez miatt a kerdesem csak.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 21:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.18. 14:41
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57N 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Fékbe, kézi váltóba és difibe mennyi és milyen olaj kell? M54b22 és 2002-es.
Köszi előre is a segítséget!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 21:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 06:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Xjanchi írta:
Zo78 írta:
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. :D Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 07:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Xjanchi írta:
Zo78 írta:
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. :D Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 07:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Xjanchi írta:
Zo78 írta:
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. :D Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Eszemben sincs suszterolni. Tudtmal nem onbeallo kell bele. Viszont n ertek hozza ezert kerdezem.
Vadi uj Sachs teljes kuplungszettemet pedig nem kukaznam csak gondoltam ha az egyik hozzateheto minden beallitas nelkul akkor esetleg a masik is.
Es masreszt pedig vettem mar bontottan komplett valtot de lattam h azon kopott a kuplung ezert csereltem azt helybol. Meg lehet kovezni mert nem szorom a penzt de igy a valto kemeny 12 eFt volt. Mokolni nem akarok de felesleslegesen nem szandekozom 100ezreket kolteni egy 20eves autora.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1195 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 60  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator