* *
Pontos idő: 2018.08.20. 01:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1159 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 58  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.30. 14:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.26. 21:53
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Istvan520i írta:
Üdv.
Kézifék mérésnél nem fogott egyformán csak annyit mondtak,hogy a baloldali rossz :roll: Most itthon felemeltem és a kerekeket forgatva a baloldali már második kattanásra megszorul úgy, hogy nem tudom kézzel elforgatni a jobboldali meg inkább a negyedik kattanásra szorul meg úgy.Most akkor nem a jobboldalinak kellene rosszabbnak lennie? :roll:
Belehet ezeket itthoni körülmények között érzésre állítani,hogy egyformán fogjanak?
Állításnál le kell venni a nyergeket/tárcsát? Mert én azt néztem talán elég az egyik kerékcsavart kivenni és csavarhúzóval benyúlva talán lehetne állítani?

Be lehet állítani érzésre. Ráadásul még a kerekeknél sem kell fékporral mocskolódni. A kézifékkar takarója alatt van az állító csavar. Először ezzel kezdeném.
Kép

Azt tudom egyszer ott is állítottak mikor nagyon fent fogott.
Azt nem értem még vajon miért mondták a balost rossznak mikor annak elvileg a mostani beállítással jobban kellene fognia? :roll:
Érzésre hogyan kell jól beállítani? Kézzel tekerésre egyformán kellene fogniuk elvileg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.30. 17:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.26. 21:53
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem rég lettek cserélve a tárcsák/betétek hátul és a kézifék is jó állapotú,bovdenek is jók.Fog is a fék szoktam is használni.
Igazából csak be kellene jól állítani,hogy egyformán fogjon.
Gondolom van a beállításnak valami sorrendje? Keresgéltem de csak német oldalakon találtam érdemi infót erről csak a fordító elég vacak nehezen tudom kihámozni a lényeget.
Valami olyasmit olvastam, hogy először a racsnin kell beállítani a széttartást.
Addig kel tekerni a racsnit, hogy feszüljenek a dobban a pofák annyira, hogy kézzel már ne lehessen elforgatni a kereket és az után 3kattanást vissza a racsnin ilyenkor annyira vissza kell lazulnia, hogy kézzel ellehessen forgatni a kereket.
A bovdent ez után kell beállítani.
Ez a beállítási sorrend jó lehet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Istvan520i az itt látható tagok köszönték meg: habonynorbi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.30. 18:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Istvan520i írta:
Nem rég lettek cserélve a tárcsák/betétek hátul és a kézifék is jó állapotú,bovdenek is jók.Fog is a fék szoktam is használni.
Igazából csak be kellene jól állítani,hogy egyformán fogjon.
Gondolom van a beállításnak valami sorrendje? Keresgéltem de csak német oldalakon találtam érdemi infót erről csak a fordító elég vacak nehezen tudom kihámozni a lényeget.
Valami olyasmit olvastam, hogy először a racsnin kell beállítani a széttartást.
Addig kel tekerni a racsnit, hogy feszüljenek a dobban a pofák annyira, hogy kézzel már ne lehessen elforgatni a kereket és az után 3kattanást vissza a racsnin ilyenkor annyira vissza kell lazulnia, hogy kézzel ellehessen forgatni a kereket.
A bovdent ez után kell beállítani.
Ez a beállítási sorrend jó lehet?


Így kell, csak előtte lazítsd fel a bowdent a karnál teljesen.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.05.30. 19:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.26. 21:53
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Istvan520i írta:
Nem rég lettek cserélve a tárcsák/betétek hátul és a kézifék is jó állapotú,bovdenek is jók.Fog is a fék szoktam is használni.
Igazából csak be kellene jól állítani,hogy egyformán fogjon.
Gondolom van a beállításnak valami sorrendje? Keresgéltem de csak német oldalakon találtam érdemi infót erről csak a fordító elég vacak nehezen tudom kihámozni a lényeget.
Valami olyasmit olvastam, hogy először a racsnin kell beállítani a széttartást.
Addig kel tekerni a racsnit, hogy feszüljenek a dobban a pofák annyira, hogy kézzel már ne lehessen elforgatni a kereket és az után 3kattanást vissza a racsnin ilyenkor annyira vissza kell lazulnia, hogy kézzel ellehessen forgatni a kereket.
A bovdent ez után kell beállítani.
Ez a beállítási sorrend jó lehet?


Így kell, csak előtte lazítsd fel a bowdent a karnál teljesen.

Tapatalk

Igen arra gondoltam csak elfelejtettem leírni :) köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 14:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.26. 21:53
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sikerült elég jól összehangolnom a kézifékeket :D 15% eltérés lett
1. Kézifékkarnál teljesen kilazítottam mindkét bovdent párszor még meghúzkodtam a kart, hogy biztosan teljesen visszalazuljanak a fékek
2. Felemeltem a hátulját kerekeket levettem
3. A kézifék állító csavaron addig húztam míg meg nem szorult annyira a fék, hogy kézzel már nem tudtam elforgatni a tárcsát aztán vissza 3 ekkor visszalazult úgy,hogy nem súrlodott semmit
4. Kézifék karnál finoman meghúztam a csavarokat úgy,hogy a rugók a fékben ne feszüljenek közben egy nyomatékkulccsal tekergettem a kerekeket mindkét oldalt megpróbáltam egyformán belőni (teljesen új fékeknél gondolom nincs szükség a karnál további korrekcióra)
5. Mentem egy próbakört megvasaltam hátra menetbe egy 15-20méteren aztán újra felemeltem és ellenőriztem nyomatékkulccsal a fékerőket minimálisan utánaállítottam a karnál és kész.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Istvan520i az itt látható tagok köszönték meg: 2 habonynorbi, waresz
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék
HozzászólásElküldve: 2016.06.05. 10:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.25. 12:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: 8500 Pápa,21107 Hamburg
Adott köszi: 27 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
Sziasztok

roppant idegesítő hangra/dologra lettem figyelmes ma reggel
tegnap este kinn maradt az autó a garázsból és ugye szakadt mint ahogy kell nyáron mindig :evil:
reggel indulok és a fékpedált ahogy nyomkodom hangosan szörcsög :?:
a fék fog, így először észre sem vettem, viszont ha megállok és finoman nyomkodom akkor adja ezt a szürcsögő hangot és fel is keményedik gyorsan a fékem
mi az isten lett vele tegnap óta???!!


Szia!
Nálam is megjelent ugyan ez a hang.Egy hamburgi felhőszakadás után hallottam én is ezt a hülye hangot.Leszedtem a pollenszűrő házát,kb fél liter viz volt alatta :).Viszont a hang másnapra megszűnt.Az összes vízelvezető nyilásom be volt dugulva :)
Neked mi lett a dolog vége?
Üdv!Tomi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 14:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.09. 21:55
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Szerencs
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M530D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
2003-as E39 530D Touring automata váltós masinám van.
Most olyat produkált, hogy beteszem D, vagy R fokozatba és alig akart megindulni, gázadásra sem nagyon.
Motor ujra indítása után a hiba eltűnt.
Merjek így vele járni, vagy mi lehet a baja?
Előre is köszönöm a segítő válaszokat.
Pacsi!


Sent from ntoskernel -


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 16:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 964
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Texasi írta:
Sziasztok!
2003-as E39 530D Touring automata váltós masinám van.
Most olyat produkált, hogy beteszem D, vagy R fokozatba és alig akart megindulni, gázadásra sem nagyon.
Motor ujra indítása után a hiba eltűnt.
Merjek így vele járni, vagy mi lehet a baja?
Előre is köszönöm a segítő válaszokat.
Pacsi!


Sent from ntoskernel -

Keres gyorsan egy jo valtost wandler gyanus.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 16:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.09. 21:55
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Szerencs
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M530D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kifolyt az olaj a földre


Sent from ntoskernel -


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 16:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.09. 21:55
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Szerencs
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M530D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgyhogy megvan a hiba


Sent from ntoskernel -


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 18:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.09. 21:55
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Szerencs
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M530D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hogy honnan tört elő azt még nem néztük de elfolyt az biztos


Sent from ntoskernel -


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 22:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.15. 10:28
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Segítség kellene hiba beazonosításhoz.
Nem tudok váltani...
Konkrétabban nem emel ki teljesen a kuplung. Mielőtt beindítom be tudom tenni egyesbe, de indítás után már araszol is! Fékolajat cseréltünk a sógorral, hátha bevizesedett, de nem segített. Gondolom nem kuplungos, inkább kinyomócsapágyas...Jól sejtem?
2000-es 520 Touring. Ha jól sejtem mi kell a cseréhez komplett?
Köszönettel


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.01. 23:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szlacsi71 írta:
Sziasztok.

Segítség kellene hiba beazonosításhoz.
Nem tudok váltani...
Konkrétabban nem emel ki teljesen a kuplung. Mielőtt beindítom be tudom tenni egyesbe, de indítás után már araszol is! Fékolajat cseréltünk a sógorral, hátha bevizesedett, de nem segített. Gondolom nem kuplungos, inkább kinyomócsapágyas...Jól sejtem?
2000-es 520 Touring. Ha jól sejtem mi kell a cseréhez komplett?
Köszönettel


Ezt senki nem tudja neked megmondani teljes bizonyossággal.
Az én 320td-n pl. nem emelt ki a kuplung, és benyomásra sem jött vissza automatikusan, és benyomásra erős, fémes súrlódó hangot adott.
Kinyomóvilla , illetve rugótörés volt a tipp - a'la Gallaca - szétszerelve a kinyomóvilla ép volt - leszámítva a fémes bemaródást, amit az okozott, hogy a csapágy darabokra tört, a rugót ledarálta, a kuplungszerkezet fémlemezkéit elhajlítgatta.
Szerintem a csapágyhiba - ha csak annyi a baja, hogy kopott - miatt nem lehet olyan hibajelenség, hogy nem emel ki.
Meg kell bontani, nincs mese.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 00:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Szlacsi71 írta:
Sziasztok.

Segítség kellene hiba beazonosításhoz.
Nem tudok váltani...
Konkrétabban nem emel ki teljesen a kuplung. Mielőtt beindítom be tudom tenni egyesbe, de indítás után már araszol is! Fékolajat cseréltünk a sógorral, hátha bevizesedett, de nem segített. Gondolom nem kuplungos, inkább kinyomócsapágyas...Jól sejtem?
2000-es 520 Touring. Ha jól sejtem mi kell a cseréhez komplett?
Köszönettel


Ezt senki nem tudja neked megmondani teljes bizonyossággal.
Az én 320td-n pl. nem emelt ki a kuplung, és benyomásra sem jött vissza automatikusan, és benyomásra erős, fémes súrlódó hangot adott.
Kinyomóvilla , illetve rugótörés volt a tipp - a'la Gallaca - szétszerelve a kinyomóvilla ép volt - leszámítva a fémes bemaródást, amit az okozott, hogy a csapágy darabokra tört, a rugót ledarálta, a kuplungszerkezet fémlemezkéit elhajlítgatta.
Szerintem a csapágyhiba - ha csak annyi a baja, hogy kopott - miatt nem lehet olyan hibajelenség, hogy nem emel ki.
Meg kell bontani, nincs mese.

Öööö Kinyomóvilla támasz törésre tippeltem! (ball pin) :D Képen a hatosra. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=21_0093
Szépen szólhatott már, mielőtt lereccsent a csapágy. :)

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 09:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Öööö Kinyomóvilla támasz törésre tippeltem! (ball pin) :D Képen a hatosra. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=21_0093
Szépen szólhatott már, mielőtt lereccsent a csapágy. :)


Csak azért jelöltelek meg forrásként a hiba lehetséges okának megállapításánál, hogy a fórumtárs is értse, még olyan nagy szerelési tapasztalat esetén is, mint ami neked van, nem lehet a hibát egy zárt rendszer esetén 100%-san meghatározni.

Általában a 6-os törik, ritkábban, de előfordul, hogy az 5-ös.
Mindkettőt megrendeltem.
Erre a támasz nem törött el, a villa csak megköszörülődött (milyen szép magyar szó :facepalm: ) kicsit, az 1-es lemezvilláinak fele elhajlott, a 3-as egy marék forgácsolt lemezként és csapágyházként jött ki, a 7-es pedig eltűnt. :shock:

És mindez mitől lehetett?
Elkezdett zörögni a kettőstömegű a kocsiban, elvégre megfutotta a 292e km-t, erre a szervízben tettek bele egy újat, szintén új főtengelyszimeringet, de az amúgy kopott kuplungszerkezetet nem cserélték ki.
Pedig a kinyomócsapágynak már szerintem rendesen kellett szólnia, mielőtt darabokra esett szét, de itt úgy döntöttek, hogy minden más marad.
Így legalább az enyém lett. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 2 Gallaca, waresz
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 17:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.15. 10:28
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
Szlacsi71 írta:
Sziasztok.

Segítség kellene hiba beazonosításhoz.
Nem tudok váltani...
Konkrétabban nem emel ki teljesen a kuplung. Mielőtt beindítom be tudom tenni egyesbe, de indítás után már araszol is! Fékolajat cseréltünk a sógorral, hátha bevizesedett, de nem segített. Gondolom nem kuplungos, inkább kinyomócsapágyas...Jól sejtem?
2000-es 520 Touring. Ha jól sejtem mi kell a cseréhez komplett?
Köszönettel


Ezt senki nem tudja neked megmondani teljes bizonyossággal.
Az én 320td-n pl. nem emelt ki a kuplung, és benyomásra sem jött vissza automatikusan, és benyomásra erős, fémes súrlódó hangot adott.
Kinyomóvilla , illetve rugótörés volt a tipp - a'la Gallaca - szétszerelve a kinyomóvilla ép volt - leszámítva a fémes bemaródást, amit az okozott, hogy a csapágy darabokra tört, a rugót ledarálta, a kuplungszerkezet fémlemezkéit elhajlítgatta.
Szerintem a csapágyhiba - ha csak annyi a baja, hogy kopott - miatt nem lehet olyan hibajelenség, hogy nem emel ki.
Meg kell bontani, nincs mese.

Öööö Kinyomóvilla támasz törésre tippeltem! (ball pin) :D Képen a hatosra. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=21_0093
Szépen szólhatott már, mielőtt lereccsent a csapágy. :)


Update: Azt elfelejtettem megírni, hogy elég kemény volt már a kuplung. Nekem fel sem tűnt, a sógor jelezte, mert az övében jóval könnybben megy...
Amúgy köszönöm a tippeket, megvitattam egy szerelővel, de mindenki a kuplung halálát emlegette azonnal. Pedig nem mindegy.
A fő dilemmám abból adódik, hogy el akarom adni a vasat és vacillálok, hogy megcsináltassam e-de azt úgysem fizetik meg utólag-, vagy inkább egy komoly nyomott áron hírdessem meg-persze korrekt módon elmondva a hibáit! Így legalább a használtautón legelőre kerülne:-D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.03. 00:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha a pedálérzet szar, akadós, darabos, akkor a szerkezet is ki van, meg a tárcsa is. Ha még ennek zaja is van, akkor a kinyomó csapágy is. Ez egyszerre esedékes. Mindenesetre szét kell szedni és kész. Ha eladod, ez egy nagy negatívum. Egy napos szerelőaknás szerelés kb közepes gyakorlattal. A bontott megfelelő alkatrészek ára meg nem nagy dolog még lendkerékkel együtt sem. Vigyázat! A szerkezet önbeálló. Ahhoz meg célszerszám kell, de ha a szett bontott és összetartozó, akkor csak össze kell rakni.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.06. 13:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2353
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 253 alkalommal
Kapott köszik: 331 alkalommal
Széria kód: F01
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fék kopásjelző világít. Betétek, jelzők újak, mentem vele kicsit és továbbra is világít a lámpa a műszerfalon. Diag-on kívül, mit csináljak, hogy eltűnjön a lámpa? ( azt is hallottam, hogy fék lenyomva-gyújtás rá és 40 másodperc után elalszik a kop.jelző. Próbáltam, de nem aludt el ). Vissza is olvastam ebben a topikban, de én nem találom, hogy valahol le lenne írva a megoldás.
Tud valaki erre megoldást?

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.06. 15:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
leslie írta:
Fék kopásjelző világít. Betétek, jelzők újak, mentem vele kicsit és továbbra is világít a lámpa a műszerfalon. Diag-on kívül, mit csináljak, hogy eltűnjön a lámpa? ( azt is hallottam, hogy fék lenyomva-gyújtás rá és 40 másodperc után elalszik a kop.jelző. Próbáltam, de nem aludt el ). Vissza is olvastam ebben a topikban, de én nem találom, hogy valahol le lenne írva a megoldás.
Tud valaki erre megoldást?

Jerry írta:
Isi520i írta:
Működött a gyújtást ráad 1percig vár levesz majd beindít :franko: Elaludt a lámpás úgy,hogy csak jó lehetett a kopásjelző is amit beraktam.Köszi

Örülök, bár kicsit sem lep meg!
Ez a rendes módja kopásjelző cserekor.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.08.06. 15:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2353
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 253 alkalommal
Kapott köszik: 331 alkalommal
Széria kód: F01
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
leslie írta:
Fék kopásjelző világít. Betétek, jelzők újak, mentem vele kicsit és továbbra is világít a lámpa a műszerfalon. Diag-on kívül, mit csináljak, hogy eltűnjön a lámpa? ( azt is hallottam, hogy fék lenyomva-gyújtás rá és 40 másodperc után elalszik a kop.jelző. Próbáltam, de nem aludt el ). Vissza is olvastam ebben a topikban, de én nem találom, hogy valahol le lenne írva a megoldás.
Tud valaki erre megoldást?

Jerry írta:
Isi520i írta:
Működött a gyújtást ráad 1percig vár levesz majd beindít :franko: Elaludt a lámpás úgy,hogy csak jó lehetett a kopásjelző is amit beraktam.Köszi

Örülök, bár kicsit sem lep meg!
Ez a rendes módja kopásjelző cserekor.


Ezzel a módszerrel sem oldódott meg a probléma :mereg:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1159 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 58  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator