* *
Pontos idő: 2024.03.28. 20:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 62  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 07:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
waresz írta:
Xjanchi írta:
Zo78 írta:
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. :D Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?

Nekem az elozo beszart, kerrego hangja volt majdnem mintha nyeles tengely szolt volna a valtoban de a kettostomegu volt. A mostani meg jo de tolatasnal , van egy kis hangja meg 1es araszolasnal furan viselkedik.nem lehet finoman kezelni az autot.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 07:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
waresz írta:
Xjanchi írta:
Zo78 írta:
Xjanchi írta:
Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. :D Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?

Kettőstömegűt elvileg cserélni kéne a kuplunggal. De ha rákeresel,(youtube) akkor van egy vizsgálati módszer rá, amivel elég jól meg lehet határozni, hogy jó-e még.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 07:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Xjanchi írta:
attila94 írta:
waresz írta:
Xjanchi írta:
Zo78 írta:
[quote="Xjanchi"]Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. :D Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?

Nekem az elozo beszart, kerrego hangja volt majdnem mintha nyeles tengely szolt volna a valtoban de a kettostomegu volt. A mostani meg jo de tolatasnal , van egy kis hangja meg 1es araszolasnal furan viselkedik.nem lehet finoman kezelni az autot.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről[/quote]
Akkor neked nem a kettőstömegűd szar.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 08:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Xjanchi írta:
attila94 írta:
waresz írta:
Xjanchi írta:
[quote="Zo78"][quote="Xjanchi"]Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. :D Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?

Nekem az elozo beszart, kerrego hangja volt majdnem mintha nyeles tengely szolt volna a valtoban de a kettostomegu volt. A mostani meg jo de tolatasnal , van egy kis hangja meg 1es araszolasnal furan viselkedik.nem lehet finoman kezelni az autot.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről[/quote]
Akkor neked nem a kettőstömegűd szar.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről[/quote]
Masra nem tudok gondolni. :/
Hardy cserelve , kardan nem latszik rossznak. Difinek lehet koze ?

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 09:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Xjanchi írta:
waresz írta:
Xjanchi írta:
attila94 írta:
waresz írta:
[quote="Xjanchi"][quote="Zo78"][quote="Xjanchi"]Helló Mindenki !
Kettőstömegű kérdés:
A 20i -t a realoem szerint 2 félével gyártották: 228mm és 240mm.
Az évjáratom és típusom beállításánál is hozza mindkettőt. Ezek szerint cserélhető ?

:roll:


20i-28i, 228 mm.
30i, 240 mm.

Illetve a kuplungom vadi uj 228 , akkor szted ossze lehet tenni a 240 kettos tomeguvel ?
Thx
J

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Az szép mutatvány. Én is találtam már barkasban 180as wartburg kuplungtárcsát a 200as helyett, de az nem ez a kategória. :D Amúgy ha már suszterolsz, a kérdésedre a válasz, igen. De most tényleg veszel egy 240es kettős tömegűt bontva, szerkezettel, és a bontott tárcsát otthagyod, azzal a szöveggel, hogy: "köszi, nem kell, van egy új 228as-om" És az önbeálló szerkezetet, hogy állítod be? Mert az ugye a tárcsacsere alap velejárója. Szerintem ha nincs szerszámozottságod, szépen szerelj be egy komplett összetartozó(!!!) jó állapotú bontott szettet egy új kinyomócsapággyal. Csapágybol LUK A márka, ahogy minden másból is. A többi felejtős.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem kötözködésből, de nekem 1996-os autóhoz hagyományos, önbeálló nélküli kuplungszerkezetet hoz a realoem.
Arra meg még mindig kíváncsi vagyok, hogy a kéttömegűt az állapota miatt cserélitek benzinesben vagy kötelező?

Nekem az elozo beszart, kerrego hangja volt majdnem mintha nyeles tengely szolt volna a valtoban de a kettostomegu volt. A mostani meg jo de tolatasnal , van egy kis hangja meg 1es araszolasnal furan viselkedik.nem lehet finoman kezelni az autot.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről[/quote]
Akkor neked nem a kettőstömegűd szar.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről[/quote]
Masra nem tudok gondolni. :/
Hardy cserelve , kardan nem latszik rossznak. Difinek lehet koze ?

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről[/quote]
Motorbak-váltóbak, difibakok. Amúgy meg lehet hogy a motor falslevegős, azért nem tudsz vele lassan araszolni. Fulladozik kis gázon.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek waresz az itt látható tagok köszönték meg: Xjanchi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 19:47 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?

Nekem lyuggatott Zimmermann van. Nincs vele bajom most van rajta a második garnitura betét.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek admin az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 20:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
admin írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?

Nekem lyuggatott Zimmermann van. Nincs vele bajom most van rajta a második garnitura betét.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Akkor az a tárcsa már jó régi lehet! :nyelves: :nyelves: :nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
bendegúz írta:
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?

Haverom kocsijára (Saab 95 2.3 Turbo Aero) 2 hónap leforgása alatt 2 pár powerdiscet tettem fel. Mindkét pár felhullámosodott. Tettünk rá gyárit, azzal nem volt gond.
Powerdiscet mellőzném.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, Szkubi-ka
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 21:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?

Haverom kocsijára (Saab 95 2.3 Turbo Aero) 2 hónap leforgása alatt 2 pár powerdiscet tettem fel. Mindkét pár felhullámosodott. Tettünk rá gyárit, azzal nem volt gond.
Powerdiscet mellőzném.

Én a sima Zimmermann tárcsa- és betét szett mellett döntöttem, nem bántam meg. Vagy Te mindenféle képpen akarsz lyukacskákat, vagy barázdákat a fékedbe? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 21:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?

Haverom kocsijára (Saab 95 2.3 Turbo Aero) 2 hónap leforgása alatt 2 pár powerdiscet tettem fel. Mindkét pár felhullámosodott. Tettünk rá gyárit, azzal nem volt gond.
Powerdiscet mellőzném.

lehet több helyen gyártják,itthon made in potyolínó,ebayról németből dzsermany.persze itt már semmi se biztos.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.10.15. 21:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy ilyet azért szívesen látnék a felnik mögött:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 17:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
hamoriarpi írta:
bendegúz írta:
Sziasztok!
Használt illetve használ valaki ATE Power disc tárcsát? Ha igen mi a vélemény?
Vagy inkább a lyuggatott Zimmermann sport?

Haverom kocsijára (Saab 95 2.3 Turbo Aero) 2 hónap leforgása alatt 2 pár powerdiscet tettem fel. Mindkét pár felhullámosodott. Tettünk rá gyárit, azzal nem volt gond.
Powerdiscet mellőzném.

Én a sima Zimmermann tárcsa- és betét szett mellett döntöttem, nem bántam meg. Vagy Te mindenféle képpen akarsz lyukacskákat, vagy barázdákat a fékedbe? :roll:

Már megvettem a Zimmermann sportot. Lesz ami lesz!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.10.23. 15:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!
Váltócsere lesz a kocsin, mert az egyest kidobálja ha olyan kedve van (523i kézi).
A donor egy szintén 23-as de egy vanososról lenne, ami állítólag ugyanaz.
Ha már váltó csere lesz akkor kuplungot is cserélek, meg a másik váltóban olajat.
A kérdés az lenne, hogy az olajnak csak a specifikációja számít , vagy csak gyári olaj menjen bele és mennyi kell bele?
Illetve kuplung cserénél mit kell, illetve érdemes még kicserélni?
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 10:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
WASPZotya írta:
Hali!
Váltócsere lesz a kocsin, mert az egyest kidobálja ha olyan kedve van (523i kézi).
A donor egy szintén 23-as de egy vanososról lenne, ami állítólag ugyanaz.
Ha már váltó csere lesz akkor kuplungot is cserélek, meg a másik váltóban olajat.
A kérdés az lenne, hogy az olajnak csak a specifikációja számít , vagy csak gyári olaj menjen bele és mennyi kell bele?
Illetve kuplung cserénél mit kell, illetve érdemes még kicserélni?
Köszi


Én váltótartó bakot cserélnék, és felújítanám a kéziváltó kulisszáját meg minden ami mozog arrafele. "ha már lent van"

Nem tudom melyik váltó van benne pontosan, de 528i-be 2 fajta ZF váltó létezett arra kell figyelni hogy létezik ATF-es is meg "sima" is. Márkát nem mondok, ennyire nem értek hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.11.06. 08:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A hátsó fékkopásjelző 545 vagy 1100 mm hosszú?

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.11.06. 09:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
A hátsó fékkopásjelző 545 vagy 1100 mm hosszú?

Tapatalk

1100mm :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: barbrady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.11.06. 13:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bendegúz írta:
barbrady írta:
A hátsó fékkopásjelző 545 vagy 1100 mm hosszú?

Tapatalk

1100mm :franko:


Sedan: 545, Touring: 1100.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: barbrady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 20:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kézi váltóba milyen olajat ajánlotok MTF-LT1 van a címkén, illetve mennyi kell bele?
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.11.15. 01:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy ideje felfigyeltem, hogy a fékezésnél a lassulás mintha nem lenne mindig egyenletes. Ugyanolyan fékpedál-állásnál ütemesen és felváltva erősebben-gyengébben lassul az autó. Elkezdtem vizsgálódni, de egyelőre nem jutottam semmi konkrétra. A tapasztalataim a következők:

– Az első amire gondoltam, hogy hullámosra kopott valamelyik féktárcsa. A kormányon amúgy nem éreztem rázkódást, de gondoltam attól még a hátsók lehetnek A kerekeket egyesével megemeltem és megforgattam, nem tapasztalható szorulás egyiknél sem.
– Ami érdekes, hogy a bal hátsó kereket jóval nehezebb forgatni, mint a többit, főleg hátrafelé. A féknyereg leszerelésével is változatlan a helyzet. Kézifék nem zavarhat be, mert jelenleg ki van szerelve.
– Akár a jobb, akár a bal kerék van felemelve, a kereket előre-hátra gyorsan forgatva fémes pendülő hang jön a diffi környékéről (hátsó kardánkereszt?), illetve előrébb, a váltó környékéről tompább, talán gumis puffanás (hardy tárcsa?). A kardánnak a váltónál van minimális axiális holtjátéka, az normális dolog?
– Egyik hátsó kerék lent, a másik felemelve, motor jár. D-be kapcsolva és a fék felengedésekor és a kerék forgásának kezdetekor minden Ok, de mikor a fékkel lefékezem, mielőtt megállna beremeg az egész autó. Aztán ha a váltót R-be kapcsolom, akkor pont fordítva: a fék felengedésekor és a kerék forgásának kezdetekor az egész autó beremeg, a lefékezésekor semmi. Akár a bal, akár a jobb kerék van felemelve ugyanezt csinálja.

Pár egyéb infó:
– Motortartó bak nemrég volt cserélve a bal, az ki volt szakadva, a jobbnak nincs baja (legalábbis szemrevételezéssel).
– Vannak olyan sebességtartományok 100 felett, ahol érezni hogy az egész kaszni enyhén rezonál.
– Kerékcsapágy hibára utaló hangot, illetve diffibúgást nem hallok.

Szerintetek a tapasztalt dolgok mennyire függnek össze? Ti miként folytatnátok a helyemben?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2016.11.15. 09:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Egy ideje felfigyeltem, hogy a fékezésnél a lassulás mintha nem lenne mindig egyenletes. Ugyanolyan fékpedál-állásnál ütemesen és felváltva erősebben-gyengébben lassul az autó. Elkezdtem vizsgálódni, de egyelőre nem jutottam semmi konkrétra. A tapasztalataim a következők:

– Az első amire gondoltam, hogy hullámosra kopott valamelyik féktárcsa. A kormányon amúgy nem éreztem rázkódást, de gondoltam attól még a hátsók lehetnek A kerekeket egyesével megemeltem és megforgattam, nem tapasztalható szorulás egyiknél sem.
– Ami érdekes, hogy a bal hátsó kereket jóval nehezebb forgatni, mint a többit, főleg hátrafelé. A féknyereg leszerelésével is változatlan a helyzet. Kézifék nem zavarhat be, mert jelenleg ki van szerelve.
– Akár a jobb, akár a bal kerék van felemelve, a kereket előre-hátra gyorsan forgatva fémes pendülő hang jön a diffi környékéről (hátsó kardánkereszt?), illetve előrébb, a váltó környékéről tompább, talán gumis puffanás (hardy tárcsa?). A kardánnak a váltónál van minimális axiális holtjátéka, az normális dolog?
– Egyik hátsó kerék lent, a másik felemelve, motor jár. D-be kapcsolva és a fék felengedésekor és a kerék forgásának kezdetekor minden Ok, de mikor a fékkel lefékezem, mielőtt megállna beremeg az egész autó. Aztán ha a váltót R-be kapcsolom, akkor pont fordítva: a fék felengedésekor és a kerék forgásának kezdetekor az egész autó beremeg, a lefékezésekor semmi. Akár a bal, akár a jobb kerék van felemelve ugyanezt csinálja.

Pár egyéb infó:
– Motortartó bak nemrég volt cserélve a bal, az ki volt szakadva, a jobbnak nincs baja (legalábbis szemrevételezéssel).
– Vannak olyan sebességtartományok 100 felett, ahol érezni hogy az egész kaszni enyhén rezonál.
– Kerékcsapágy hibára utaló hangot, illetve diffibúgást nem hallok.

Szerintetek a tapasztalt dolgok mennyire függnek össze? Ti miként folytatnátok a helyemben?

Kösd le a kardánt, aztán próbáld meg úgy. Legalább azt is átnézed. Remegés gyakran van kardánhibától.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 62  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator