* *
Pontos idő: 2024.03.28. 21:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.09.03. 10:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.03.13. 17:28
Hozzászólások: 42
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
Csubakka2000 írta:
Sziasztok!
A problémám biztos nem egyedi és biztos volt már téma korábban, így hogy ne kelljen újra leírni mindent, nagy segítség az is, ha megmondjátok, kb mikor, melyik évben lehetett téma ha valaki emlékszik és akkor én visszaolvasok.

Autóm: 2001-es, 530D automata (Facelift), 286 ezer km-nél járok (100% valós)

Váltómmal a hetekben tűnt fel az, hogy (főleg hidegen), amikor rükvercbe beteszem, beremeg az egész autó, főleg, amikor még nyomva tartom a féket és nem engedem elindulni. Ha elindul, akkor ez mérsékelt lesz. Ha sokat megyek vele, és bemelegszik, akkor nem produkálta, vagy legalábbis nem annyira észrevehető módon. Előre fele semmi gond, sőt, olyan gyönyörűen vált, úgy úszik finoman egyik sebességből a másikba, hogy szinte elsírom magam örömömben. Semmi rántás, szinte észre sem veszem, tényleg álomszerű, tök alacsonyan is el tud váltani, de ha kell gyorsan dobálja vissza a sebességeket gyorsításnál. Egyedül rükvercnél produkálja ezt a nem túl szimpatikus jelenséget. Csináltunk egy váltóolajcserét, szűrővel, hátha megoldja a problémát. Sajnos nem ez volt a baja. Én nagyon kis lábú vagyok, nem hajtom, teljesítménye ellenére kifejezetten a lassú, kellemes autózás híve vagyok, szóval széthajtva, kínozva nem volt, 6 éve van nálam, de 4 éves kora óta látókörömben egy talán nálam is gondosabb gazdánál.
Vagy egyszerűen ennyit tudnak kb felújítás nélkül?
Illetve érdekelne olyan szerelő, aki ért hozzá és jó szívvel ajánlanátok.

Köszönöm a segítséget!


Váltótartó bak milyen állapotnak örvend?

Én a motortartó bakokat is megnézném, főleg a balost.


Én azt csak akkor, hogyha gyorsításkor remegés érezhető a pedálokon és a kormányon. Ettől függetlenül, ha már meg van emelve, akkor értelem szerűen érdemes megnézni mindent.

Biztos, hogy nem a wandlernek van baja. :D :D Vak vezet világtalant kategória.

Ha nem volt még cserélve: A jobbos, ha nem csepeg rá a turbóból az olaj és nyílt ki mint a tubarózsa, minimum be van rogyva, hogy a felső rögzítőcsavar fejére nem megy rá a 16-os kulcs, de rendszerint le van szakadva a teteje. Balos teteje csak szimplán leszakad és sumákol mintha mi sem történt volna. Koccanásnál megy előre a motor, törik a karter a bölcsőnél. És egyikben, vagy mindkettőben szökik a vákuum! :facepalm: :D :mrgreen:




Muha Atti ajánlott egy automataváltó szerelőt, ma sikerült beszélnem vele, az elmondott tünetek alapján csípőből rávágta, hogy el van szakadva a motortartó bakom. Akivel addig beszéltem, mindenki látatlanban fel akarta újítani a váltót, most meglepődtem, hogy ehelyett határozottan más hibát mondtak. Remélem igaza lesz, mert akkor olcsóbban megúszom. Szervízbe elviszem, majd utána beszámolok a tapasztaltakról. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Csubakka2000 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.09.03. 19:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csubakka2000 írta:
Muha Atti ajánlott egy automataváltó szerelőt, ma sikerült beszélnem vele, az elmondott tünetek alapján csípőből rávágta, hogy el van szakadva a motortartó bakom. Akivel addig beszéltem, mindenki látatlanban fel akarta újítani a váltót, most meglepődtem, hogy ehelyett határozottan más hibát mondtak. Remélem igaza lesz, mert akkor olcsóbban megúszom. Szervízbe elviszem, majd utána beszámolok a tapasztaltakról. :)


És kicserélte volna 4 kilóért a bakokat valami utángyártott szarra. :franko: Ismerem én már a sztorit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.09.05. 08:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.03.13. 17:28
Hozzászólások: 42
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csubakka2000 írta:
Muha Atti ajánlott egy automataváltó szerelőt, ma sikerült beszélnem vele, az elmondott tünetek alapján csípőből rávágta, hogy el van szakadva a motortartó bakom. Akivel addig beszéltem, mindenki látatlanban fel akarta újítani a váltót, most meglepődtem, hogy ehelyett határozottan más hibát mondtak. Remélem igaza lesz, mert akkor olcsóbban megúszom. Szervízbe elviszem, majd utána beszámolok a tapasztaltakról. :)


És kicserélte volna 4 kilóért a bakokat valami utángyártott szarra. :franko: Ismerem én már a sztorit.



Na, részeredményeim már vannak :)
Szerelőm ránézett a bakokra, ultra fos állapotban van, főleg az első. Érdekes volt, ami nekem nyilván nem tűnt fel, hogy rükvercbe téve, de még féket nyomva szinte kiemelte a motort a helyéről :) Majd csere után lesz biztos, de már most úgy néz ki, rátapintott a lényegre a becsületes automataváltós szakember, és nem akart lehúzni és nagyot kaszálni rajtam. Mondjuk ez lenne a természetes, de sajnos ritka manapság, így gondoltam megérdemli, hogy reklámozzam:

http://papptamasautomatavalto.hu/

Nem hiszem, hogy a másik 3 "szakember", akivel előtte beszéltem, az a tünetek pontos elmondása alapján nem gyanította ugyanezt, és igen, ahogy írtad, valószínű 4 kilóért kicserélt volna 2 bakot...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Csubakka2000 az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.09.06. 22:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csubakka2000 írta:
NagyMatyas írta:
Csubakka2000 írta:
Muha Atti ajánlott egy automataváltó szerelőt, ma sikerült beszélnem vele, az elmondott tünetek alapján csípőből rávágta, hogy el van szakadva a motortartó bakom. Akivel addig beszéltem, mindenki látatlanban fel akarta újítani a váltót, most meglepődtem, hogy ehelyett határozottan más hibát mondtak. Remélem igaza lesz, mert akkor olcsóbban megúszom. Szervízbe elviszem, majd utána beszámolok a tapasztaltakról. :)


És kicserélte volna 4 kilóért a bakokat valami utángyártott szarra. :franko: Ismerem én már a sztorit.



Na, részeredményeim már vannak :)
Szerelőm ránézett a bakokra, ultra fos állapotban van, főleg az első. Érdekes volt, ami nekem nyilván nem tűnt fel, hogy rükvercbe téve, de még féket nyomva szinte kiemelte a motort a helyéről :) Majd csere után lesz biztos, de már most úgy néz ki, rátapintott a lényegre a becsületes automataváltós szakember, és nem akart lehúzni és nagyot kaszálni rajtam. Mondjuk ez lenne a természetes, de sajnos ritka manapság, így gondoltam megérdemli, hogy reklámozzam:

http://papptamasautomatavalto.hu/

Nem hiszem, hogy a másik 3 "szakember", akivel előtte beszéltem, az a tünetek pontos elmondása alapján nem gyanította ugyanezt, és igen, ahogy írtad, valószínű 4 kilóért kicserélt volna 2 bakot...


Papp Tamást ismerjük a fórumon belül, kivétel nélkül kb, minden itteni váltót ő újított fel. Én egy balatonfűzfői csapatot választottam, mert így előbb lett kész az autó, ami azóta is hibátlan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.02. 14:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:54
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello..nekem lenne egy olyan kerdesem,mi lehet a gond ha a fékem bekemenyedett..kb 2 honapot allt az auto egy helyben ...mig dolgozni voltam!azelott kiadta a a computer a fek kopas hibakodjat!most vettem ujj fekbetetet lehet csak annyi lesz a baja?530d rol lenne szo!lehet menni az autoval de nagyon lassan fekel es kemeny is a fek...mit gondoltok csak ennyi lehet a problema hogy a fekbetet elvan nagyon kopva?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.02. 14:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norek írta:
Hello..nekem lenne egy olyan kerdesem,mi lehet a gond ha a fékem bekemenyedett..kb 2 honapot allt az auto egy helyben ...mig dolgozni voltam!azelott kiadta a a computer a fek kopas hibakodjat!most vettem ujj fekbetetet lehet csak annyi lesz a baja?530d rol lenne szo!lehet menni az autoval de nagyon lassan fekel es kemeny is a fek...mit gondoltok csak ennyi lehet a problema hogy a fekbetet elvan nagyon kopva?


Bocs, nekem nem jött át: Vettél új betéteket, de azokat be is szerelted, vagy még csak a polcon vannak? Tehát a régi kopott betétekkel csinálja ezt a hibát? És a régi kopott betéteket most nem jelzi, hogy cserélni kéne?

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.02. 15:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:54
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bocsi..meg nem csereltem ki,holnapra kaptam idöpontot!csak erdekel hogy talalkoztatok-e mar hasonloval..hogy a fekbetet miatt kemenyedett be a fekem..mivel fek olaj a maximumon van!azzal nem lehet gond!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.02. 16:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norek írta:
Bocsi..meg nem csereltem ki,holnapra kaptam idöpontot!csak erdekel hogy talalkoztatok-e mar hasonloval..hogy a fekbetet miatt kemenyedett be a fekem..mivel fek olaj a maximumon van!azzal nem lehet gond!


Szerintem nézz(etek) rá a fékmunkahengerre is holnap.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.02. 19:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:54
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!a kerdesem az lenne, hogy mien fek olajat szoktatok hasznalni e39 ,530d be?ugy olvastam 1l eleg ha cserelem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.02. 20:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:54
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Norek írta:
Bocsi..meg nem csereltem ki,holnapra kaptam idöpontot!csak erdekel hogy talalkoztatok-e mar hasonloval..hogy a fekbetet miatt kemenyedett be a fekem..mivel fek olaj a maximumon van!azzal nem lehet gond!


Szerintem nézz(etek) rá a fékmunkahengerre is holnap.


Lehet ha kicserelem az olajat.,fekpofat,lelégtelenitem helyre jon!na meg persze olvastam hogy a vizelvezetonel szoktak problemak lenni.a devander beazik..nekem oszel ez megtortent,be is fagyott a fekem -20 ba..lehet ez is kozre jatszik!szerintetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.04. 07:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norek írta:
leslie írta:
Norek írta:
Bocsi..meg nem csereltem ki,holnapra kaptam idöpontot!csak erdekel hogy talalkoztatok-e mar hasonloval..hogy a fekbetet miatt kemenyedett be a fekem..mivel fek olaj a maximumon van!azzal nem lehet gond!


Szerintem nézz(etek) rá a fékmunkahengerre is holnap.


Lehet ha kicserelem az olajat.,fekpofat,lelégtelenitem helyre jon!na meg persze olvastam hogy a vizelvezetonel szoktak problemak lenni.a devander beazik..nekem oszel ez megtortent,be is fagyott a fekem -20 ba..lehet ez is kozre jatszik!szerintetek?


Nem lehet, biztos. :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.09. 20:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:54
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!tapasztaltam fekkel kapcsolatos dolgot,elvolt dugulva a vizelvezetö rendszerem..befolyt a viz a vakumba es most szopok vele!elrozsdalt minden benne..szoval csere egyertelmuen..voltam 3 helyen is ,es azt mondtak nem mindegy mien is a sorozatszama a vakumnak!egyertelmu h tiptroni automata valtonak mas mint a mechanikusnak..de az lenne a kerdesem, hogy ha van egy ugyan olyan auto 530d,sorozatszamok passzolnak csak az egyik sorozatszam utolso szama valtozo..az baj lehet?lehet valami gond ha kicserelem maga a vakumot es nem fog ugy mukodni?tudtok errol valamit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.10. 08:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Norek írta:
Hello!tapasztaltam fekkel kapcsolatos dolgot,elvolt dugulva a vizelvezetö rendszerem..befolyt a viz a vakumba es most szopok vele!elrozsdalt minden benne..szoval csere egyertelmuen..voltam 3 helyen is ,es azt mondtak nem mindegy mien is a sorozatszama a vakumnak!egyertelmu h tiptroni automata valtonak mas mint a mechanikusnak..de az lenne a kerdesem, hogy ha van egy ugyan olyan auto 530d,sorozatszamok passzolnak csak az egyik sorozatszam utolso szama valtozo..az baj lehet?lehet valami gond ha kicserelem maga a vakumot es nem fog ugy mukodni?tudtok errol valamit?

ha asc-s akkor 055 ,ha dsc-s akkor 057 a fékrásegítő száma......ha kellene írj pü-t,tudok adni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.12. 00:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.11. 20:43
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Kérlek segítsetek! 97-es 528iA váltóm vacakol mostanában! A váltókar egyre nehezebben mozog a PRND állások között. Először elment az 5. fokozat, de steptronicba kapcsolva vette. Később tovább nehezedett és a visszajelző lámpák a kulisszán is késve változtak. Most elértem azt az állapotot, hogy P-ben már be se indul és a kulcsot is nehezen lehet kivenni. Ha N-be kapcsolom beindul, de elindulva szerintem csak a 2. fokozatba kapcsol, tovább nem. Lehetséges, hogy a kulisszával lenne probléma, esetleg a gyújtáskapcsolótól a kulisszához érkező bowdennel? Előre is köszönöm a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.10.14. 12:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zse69 írta:
Sziasztok! Kérlek segítsetek! 97-es 528iA váltóm vacakol mostanában! A váltókar egyre nehezebben mozog a PRND állások között. Először elment az 5. fokozat, de steptronicba kapcsolva vette. Később tovább nehezedett és a visszajelző lámpák a kulisszán is késve változtak. Most elértem azt az állapotot, hogy P-ben már be se indul és a kulcsot is nehezen lehet kivenni. Ha N-be kapcsolom beindul, de elindulva szerintem csak a 2. fokozatba kapcsol, tovább nem. Lehetséges, hogy a kulisszával lenne probléma, esetleg a gyújtáskapcsolótól a kulisszához érkező bowdennel? Előre is köszönöm a segítséget!

Ezt így látatlanban nem tudja megtippelni senki, hogy mi lehet. Lehet a bowden, de a pozíció kapcsoló elkoszolódása is vagy mindkettő. De lehet más kulissza probléma is.
Ez csak a szereldében lesz megválaszolva, vagy ha magad csinálod, akkor ugye a kulisszát, pozíció kapcsolót szétbontod és megpróbálod kideríteni.
Ha szervíz, akkor meg lehet szépen legombolnak: BMW-zgetünk? Automatázgatunk? ... Akkor fizetgessünk!
Sajnos. :neutral:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: Zse69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2018.11.08. 22:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.11. 20:43
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Zse69 írta:
Sziasztok! Kérlek segítsetek! 97-es 528iA váltóm vacakol mostanában! A váltókar egyre nehezebben mozog a PRND állások között. Először elment az 5. fokozat, de steptronicba kapcsolva vette. Később tovább nehezedett és a visszajelző lámpák a kulisszán is késve változtak. Most elértem azt az állapotot, hogy P-ben már be se indul és a kulcsot is nehezen lehet kivenni. Ha N-be kapcsolom beindul, de elindulva szerintem csak a 2. fokozatba kapcsol, tovább nem. Lehetséges, hogy a kulisszával lenne probléma, esetleg a gyújtáskapcsolótól a kulisszához érkező bowdennel? Előre is köszönöm a segítséget!

Ezt így látatlanban nem tudja megtippelni senki, hogy mi lehet. Lehet a bowden, de a pozíció kapcsoló elkoszolódása is vagy mindkettő. De lehet más kulissza probléma is.
Ez csak a szereldében lesz megválaszolva, vagy ha magad csinálod, akkor ugye a kulisszát, pozíció kapcsolót szétbontod és megpróbálod kideríteni.
Ha szervíz, akkor meg lehet szépen legombolnak: BMW-zgetünk? Automatázgatunk? ... Akkor fizetgessünk!
Sajnos. :neutral:
Sziasztok! Megoldódott a probléma! A bal hátsó lengéscsillapító tányérja letört, így a rugó lecsúszott rajta. Ezáltal a bal hátulja az autónak lejjebb volt. Gondolom így feszülhetett a váltónál valami. Kicserélve tökéletesen működik. A kulissza szorulását a váltóba benyúló tengely berozsdázása okozta. Kicsit befújva folyékony zsírral megszűnt a szorulása.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.01.27. 12:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ma városban, kis utcában poroszkálás után nyomtam egy Y fordulót, mivel túlmentem az eredeti uticélon. Mire a ház elé érve arra lettem figyelmes, hogy nem tudtam benyomni a fékpedált, így gyakorlatilag fékhatás se nagyon volt. Leparkoltam, hagytam állni egy olyan 8-10 percet, utána visszajött. Mire hazaértem, újra érezhető volt. Aztán elmentem direkt egy próbakörre, városon kívül, ahol 60-ról, 80-ról majd 100-ról is nyomtam egy-egy "satut". Rásegítés van, de a pedál érezhetően fékezésről-fékezésre keményedik. Ok, van egy idő, mire visszaengedi a folyadékot a rendszer, de eddig ez nem tűnt ilyen soknak! Bebeszélem magamnak vagy tényleg b@szkódik valami? Ha haldoklik pl. a főfék munkahenger, az csinálhat ilyet?
Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.01.28. 17:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Ma városban, kis utcában poroszkálás után nyomtam egy Y fordulót, mivel túlmentem az eredeti uticélon. Mire a ház elé érve arra lettem figyelmes, hogy nem tudtam benyomni a fékpedált, így gyakorlatilag fékhatás se nagyon volt. Leparkoltam, hagytam állni egy olyan 8-10 percet, utána visszajött. Mire hazaértem, újra érezhető volt. Aztán elmentem direkt egy próbakörre, városon kívül, ahol 60-ról, 80-ról majd 100-ról is nyomtam egy-egy "satut". Rásegítés van, de a pedál érezhetően fékezésről-fékezésre keményedik. Ok, van egy idő, mire visszaengedi a folyadékot a rendszer, de eddig ez nem tűnt ilyen soknak! Bebeszélem magamnak vagy tényleg b@szkódik valami? Ha haldoklik pl. a főfék munkahenger, az csinálhat ilyet?
Előre is köszönöm!

Nem áll vízben a szervódobod?
Bal pollenszűrő kivesz, majd alatta vizuálhatod az állapotot.
Ha már arra jársz, akkor tisztítsd ki a lefolyót is. Hátha... ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.01.30. 15:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Ma városban, kis utcában poroszkálás után nyomtam egy Y fordulót, mivel túlmentem az eredeti uticélon. Mire a ház elé érve arra lettem figyelmes, hogy nem tudtam benyomni a fékpedált, így gyakorlatilag fékhatás se nagyon volt. Leparkoltam, hagytam állni egy olyan 8-10 percet, utána visszajött. Mire hazaértem, újra érezhető volt. Aztán elmentem direkt egy próbakörre, városon kívül, ahol 60-ról, 80-ról majd 100-ról is nyomtam egy-egy "satut". Rásegítés van, de a pedál érezhetően fékezésről-fékezésre keményedik. Ok, van egy idő, mire visszaengedi a folyadékot a rendszer, de eddig ez nem tűnt ilyen soknak! Bebeszélem magamnak vagy tényleg b@szkódik valami? Ha haldoklik pl. a főfék munkahenger, az csinálhat ilyet?
Előre is köszönöm!

Nem áll vízben a szervódobod?
Bal pollenszűrő kivesz, majd alatta vizuálhatod az állapotot.
Ha már arra jársz, akkor tisztítsd ki a lefolyót is. Hátha... ;)

Szia!
Nem, direkt azzal kezdtem. Porszáraz minden, ill. a korábbi tulaj szintén felhívta rá a figyelmemet, hogy ezt figyeljem. Meg akkor rásegítés - tudtommal - egyáltalán nem lenne... A legújabb tippem, hogy vagy a csúszkák szorulnak, vagy magukat a féknyergeket kellene felújítani. Még vizsgálom...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fék, ill. váltó
HozzászólásElküldve: 2019.01.30. 17:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Imco írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Ma városban, kis utcában poroszkálás után nyomtam egy Y fordulót, mivel túlmentem az eredeti uticélon. Mire a ház elé érve arra lettem figyelmes, hogy nem tudtam benyomni a fékpedált, így gyakorlatilag fékhatás se nagyon volt. Leparkoltam, hagytam állni egy olyan 8-10 percet, utána visszajött. Mire hazaértem, újra érezhető volt. Aztán elmentem direkt egy próbakörre, városon kívül, ahol 60-ról, 80-ról majd 100-ról is nyomtam egy-egy "satut". Rásegítés van, de a pedál érezhetően fékezésről-fékezésre keményedik. Ok, van egy idő, mire visszaengedi a folyadékot a rendszer, de eddig ez nem tűnt ilyen soknak! Bebeszélem magamnak vagy tényleg b@szkódik valami? Ha haldoklik pl. a főfék munkahenger, az csinálhat ilyet?
Előre is köszönöm!

Nem áll vízben a szervódobod?
Bal pollenszűrő kivesz, majd alatta vizuálhatod az állapotot.
Ha már arra jársz, akkor tisztítsd ki a lefolyót is. Hátha... ;)

Szia!
Nem, direkt azzal kezdtem. Porszáraz minden, ill. a korábbi tulaj szintén felhívta rá a figyelmemet, hogy ezt figyeljem. Meg akkor rásegítés - tudtommal - egyáltalán nem lenne... A legújabb tippem, hogy vagy a csúszkák szorulnak, vagy magukat a féknyergeket kellene felújítani. Még vizsgálom...


Fékfolyadék mennyi idős?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1230 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator