Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.08. 00:38

Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.08. 00:59

Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?

2008.12.08. 12:07

Egy benzines ne dumáljon bele, jogos!
Viszont tény, hogy a legtöbb sz....t ezzel a tipussal kapcsolatban olvastam midenhol.
Ha most az 525tds-ek felhördülnek, hogy nem így van, biztos "igazuk" van.

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.08. 16:41

admin írta:
Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?



Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről. :)

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.08. 17:31

Marc528i írta:
admin írta:
Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?



Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről. :)

Na én csak abból indulok ki hogy van 3 ismerősöm akinek 525tds-e volt,van.Mindegyiknek volt is vele gondja,meg van is.
Egyszer hengerfejes lesz,máskor a turbó szarik be,egyszer nem indul,van mikor durog menet közbe és nem megy olyankor az adagoló szarik be-vagy mi.Na szóval ezek a hibák álltalába előjönek nála.Van 1-2 kivétel azt alá irom,de az a kevesebb,mint a rossz!A szerelőmnél is több 25 tds motoros bömi szokot álni,mint más vagy benzines.Ja és ha végig olvasod 1-2 topicot akkor láthatod hogy a legtöbb gond velük van általába.Nem vált be a BMW-nek ez a motor.De mégegyszer mondom van 1-2 kivétel is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De én nem vennék.

2008.12.08. 17:40

ha jól tudom, akkor a B Omegákba is a 136 lovas tds-t rakták, amit a BMW gyártott, de ott is legendásan megbízhatatlan volt! :?

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.08. 17:42

Marc528i írta:
admin írta:
Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?



Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről. :)


Hali, nekem e-34 ben volt,100e km tettem bele, 300e vel adtam el, utánna kezdtek jönni a kissebb gondok/vizpumpa, hűtő, alapjárat ingadozás...stb/Nálam semmi gondja nem volt, "igénytelenebb" volt mint a 39...

Re: 525TDS vélemények,tippek vásárláshoz stb

2008.12.08. 20:25

party írta:
Marc528i írta:
admin írta:
Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?



Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről. :)


Hali, nekem e-34 ben volt,100e km tettem bele, 300e vel adtam el, utánna kezdtek jönni a kissebb gondok/vizpumpa, hűtő, alapjárat ingadozás...stb/Nálam semmi gondja nem volt, "igénytelenebb" volt mint a 39...


Mondjuk ez a használattol is függ.De ahogy én látom itthon nagyonsokan tapossák a dízeleknek.Anyám férjének 180-200ezer körül komplett motort kellett cserélni.Haverom mondjuk E34-esen gondolkodik csak azokkal az a gond hogy már elég idősek és már az E39be is látok leharcoltakat.Lehet hogy érdemesebb lenne kint keresni csak az amire bejön... :?

2008.12.08. 20:35

Egy baj van a tds-el! Nem találsz olyat ami még nem kerülte meg a földet kilométerszámba :cry:
Akkor inkább egy D vegyen :!:

2008.12.08. 21:18

én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.

én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.

a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.

tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.

ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.

2008.12.08. 21:52

:?
kovessyroli írta:én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.

én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.

a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.

tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.

ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.


Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem

2008.12.08. 22:50

Marc528i írta::?
kovessyroli írta:én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.

én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.

a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.

tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.

ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.


Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem
Az a tulaj meg is érdemli azt a számlát! Ha olyan ökör hogy oda hordja.

2008.12.08. 23:13

admin írta:
Marc528i írta::?
kovessyroli írta:én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.

én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.

a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.

tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.

ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.


Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem
Az a tulaj meg is érdemli azt a számlát! Ha olyan ökör hogy oda hordja.


Én mindet saját magam csinálok.Aki a Wallisba viszi az erre számítson

2008.12.09. 16:56

Akkor mondjuk úgy, aki tényleg "kínkeservbe" gyüjtögette össze álmai autójára azt a 2-2.2 millát és már nem bírván magával irány a piac, ha nem muszály, ne TDS.

2008.12.09. 18:04

Így néz ki a benyások vitája a TDS-ről! :taps:

2008.12.09. 18:22

Marc528i írta::?

Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem

Hát lehet hogy azért mondta azt hogy a tds a legjobb dizel motor,mert ezeket szerelik álltalába,és már jobban ismerik,meg ezek miatt van munkájuk és ebből a pénzük...... :lol: De inkább egy D" venne,mint ahogy más is mondta,mert annál nem hiszem hogy jobb a tds.Ezt hülyeségnek tartom én legalább is.Jó azzal is van néha gond,de nem annyinál,meg annyi.!!!!!Meg ha a vallisba viszik javitani,akkor meg is érdemlik azt a nagy lehúzós számlát.De kívánok neki sok szerencsét,hogy találjon 1 tökéletes állapotú TDS-t.Nehéz feladat lessz.

2008.12.10. 00:04

Így néz ki a benyások vitája a TDS-ről!

( OK, nem szótam! )

2008.12.10. 19:05

Sziasztok!! Nekem az a véleményem erről a TDS vitáról,hogy akinek nincs pénze autózni,az vegyen egy biciklit!! Ha van rá pénze,akkor az autójának meg tudja azt adni,amire annak szüksége van,és akkor működik mint az óra!! Lehet itt vitázni,hogy szar vagy nem szar a TDS! De egyet ne felejtsetek el!! A TDS fejlesztése a D! És ha a Hibák és Megoldások oldalra odaléptek,akkor látjátok,hogy az öreg (96-97-98-as)benzinesekkel is vannak kapitális hibák!! Deeeee ez köszönhető a 300 000 km-nek vagy még többnek!! Ezeket az autókat azok használták boldogan,és "gondmentesen",akik újonnan vették!! Tehát nem mi!!! Jó az a TDS csak okosan kell használni,és nem chip-tuning meg gyorsulási versen,hanem okos úriemberes közlekedés!! .....szerintem....

2008.12.10. 19:42

Nekem E36-os TDS-em volt.
Alapjába véve szerettem. Ment mint a gőzmozdony.
Viszont az együtt töltött 120 e km alatt 3 szor volt mozgásképtelen.
Vízcsövek, résolajcsövek, turbo cső, adagolótömítés, vízpumpa, hűtő
fő elemek: turbo hengerfej, porlasztócsúcsok, izzítók egyszer sem szartak be., az új tulaj cserélt adagoló tömítéseket, és utána melegen is pöccre indult

Nem került többe üzemeltetni, mint a benyás E39-et, csak többször kellett baszakodni vele.
240 e óra szerinti km-el adtam el.
fogyi 7-8 l

Jó konstrukció szerintem, de már sok lehet leharcolva.
:drunk :sör: :lovoldozos

2008.12.13. 18:34

Találtam neked valamit:
http://www.vatera.hu/bmw_525_tds_e_39_g ... 68719.html
Hozzászólás küldése

VigLink badge