2008.12.08. 00:38
2008.12.08. 00:59
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba
2008.12.08. 12:07
2008.12.08. 16:41
admin írta:Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba
2008.12.08. 17:31
Marc528i írta:admin írta:Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba
Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről.
2008.12.08. 17:40
2008.12.08. 17:42
Marc528i írta:admin írta:Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba
Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről.
2008.12.08. 20:25
party írta:Marc528i írta:admin írta:Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?Marc528i írta:Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba
Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről.
Hali, nekem e-34 ben volt,100e km tettem bele, 300e vel adtam el, utánna kezdtek jönni a kissebb gondok/vizpumpa, hűtő, alapjárat ingadozás...stb/Nálam semmi gondja nem volt, "igénytelenebb" volt mint a 39...
2008.12.08. 20:35
2008.12.08. 21:18
2008.12.08. 21:52
kovessyroli írta:én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.
én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.
a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.
tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.
ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.
2008.12.08. 22:50
Az a tulaj meg is érdemli azt a számlát! Ha olyan ökör hogy oda hordja.Marc528i írta::?kovessyroli írta:én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.
én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.
a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.
tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.
ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.
Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem
2008.12.08. 23:13
admin írta:Az a tulaj meg is érdemli azt a számlát! Ha olyan ökör hogy oda hordja.Marc528i írta::?kovessyroli írta:én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.
én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.
a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.
tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.
ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.
Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem
2008.12.09. 16:56
2008.12.09. 18:04
2008.12.09. 18:22
Marc528i írta::?
Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem
2008.12.10. 00:04
2008.12.10. 19:05
2008.12.10. 19:42