* *
Pontos idő: 2024.03.29. 06:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.09.28. 20:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Gallaca írta:
lepke írta:
Hali
525 tds-be milyen akksi szükségeltetik ????

Zolikám feljebb léptél? :mrgreen: :nyelves:

Szerintem mehet bele a 100Ah-ás a 2.2KW-os önindítóhoz.

Hali
Nem az enyém :wink: az asszony vezetgeti.
A 100Ah milliméterben mekkora legyen ??? hogy beférjen

Az lehet, hogy szabvány nem?
Végül is mindegy, csak ne a Mekinél vedd! :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.09.28. 20:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
lepke írta:
Gallaca írta:
lepke írta:
Hali
525 tds-be milyen akksi szükségeltetik ????

Zolikám feljebb léptél? :mrgreen: :nyelves:

Szerintem mehet bele a 100Ah-ás a 2.2KW-os önindítóhoz.

Hali
Nem az enyém :wink: az asszony vezetgeti.
A 100Ah milliméterben mekkora legyen ??? hogy beférjen

Az lehet, hogy szabvány nem?
Végül is mindegy, csak ne a Mekinél vedd! :facepalm:


Hali
A mekinél már csak kaját vásárolok .... mást NEM :taps: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.28. 20:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lepke írta:
Gallaca írta:
lepke írta:
Hali
525 tds-be milyen akksi szükségeltetik ????

Zolikám feljebb léptél? :mrgreen: :nyelves:

Szerintem mehet bele a 100Ah-ás a 2.2KW-os önindítóhoz.

Hali
Nem az enyém :wink: az asszony vezetgeti.
A 100Ah milliméterben mekkora legyen ??? hogy beférjen

350mm még simán bemegy, akkora az Exide, most mértem.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.28. 20:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
lepke írta:
Gallaca írta:
lepke írta:
Hali
525 tds-be milyen akksi szükségeltetik ????

Zolikám feljebb léptél? :mrgreen: :nyelves:

Szerintem mehet bele a 100Ah-ás a 2.2KW-os önindítóhoz.

Hali
Nem az enyém :wink: az asszony vezetgeti.
A 100Ah milliméterben mekkora legyen ??? hogy beférjen

350mm még simán bemegy, akkora az Exide, most mértem.

Hali
Köszönöm :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.29. 02:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Gallaca írta:
Hali
525 tds-be milyen akksi szükségeltetik ????


350mm még simán bemegy, akkora az Exide, most mértem.

Eredetileg azt hiszem 88 Ah-s akksit raktak bele.
Én már a 100-as Exide-ra upgradeltem.
Csak nem megadta magát?

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.29. 05:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Jerry írta:
lepke írta:
Gallaca írta:
Hali
525 tds-be milyen akksi szükségeltetik ????


350mm még simán bemegy, akkora az Exide, most mértem.

Eredetileg azt hiszem 88 Ah-s akksit raktak bele.
Én már a 100-as Exide-ra upgradeltem.
Csak nem megadta magát?

Csak nem lepkéné őnagyságához került hófehérke?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.29. 05:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Jerry írta:
lepke írta:
Gallaca írta:
Hali
525 tds-be milyen akksi szükségeltetik ????


350mm még simán bemegy, akkora az Exide, most mértem.

Eredetileg azt hiszem 88 Ah-s akksit raktak bele.
Én már a 100-as Exide-ra upgradeltem.
Csak nem megadta magát?

Csak nem lepkéné őnagyságához került hófehérke?

De igen. Náluk él tovább. Szetetetben, békességben. :mrgreen:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: PeterE39
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 10:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.21. 00:47
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Saját autómnál (525 TDS) hallottunk alapjáraton egy kis ciripelést. Leszedtük a szelepfedelet, hogy megnézzük a vezérmű láncot.
Kép

Kicseréltük a vezérlést és teljesen megszűnt a zaj. Vennem kellett szerszám szettet ami nem volt olcsó és, hogy vissza jöbbön az ára vállalok 2-3 TDS vezérlés cserét. Nem vagyok hivatásos autószerelő de nem is ebből akarok megélni. Írjatok ha valakit érdekel!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 11:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
adamtoth írta:
Sziasztok!
Saját autómnál (525 TDS) hallottunk alapjáraton egy kis ciripelést. Leszedtük a szelepfedelet, hogy megnézzük a vezérmű láncot.
Kicseréltük a vezérlést és teljesen megszűnt a zaj. Vennem kellett szerszám szettet ami nem volt olcsó és, hogy vissza jöbbön az ára vállalok 2-3 TDS vezérlés cserét. Nem vagyok hivatásos autószerelő de nem is ebből akarok megélni. Írjatok ha valakit érdekel!

Elég kevés már a TDS és kölcsönözni is lehet szerszámot.
Lehet jobban jársz ha meghirdeted.
Illetve ha már megtérülésre építesz akkor mi a terv?
Hány autóból kéne megtérülni a vételárnak? Jaj most nézem 2-3.
Akkor inkább a vételárat kellett volna kérdeznem.
Tehát mennyi a TDS vezérlés csere hozott anyagból?

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 19:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.21. 00:47
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
adamtoth írta:
Sziasztok!
Saját autómnál (525 TDS) hallottunk alapjáraton egy kis ciripelést. Leszedtük a szelepfedelet, hogy megnézzük a vezérmű láncot.
Kicseréltük a vezérlést és teljesen megszűnt a zaj. Vennem kellett szerszám szettet ami nem volt olcsó és, hogy vissza jöbbön az ára vállalok 2-3 TDS vezérlés cserét. Nem vagyok hivatásos autószerelő de nem is ebből akarok megélni. Írjatok ha valakit érdekel!

Elég kevés már a TDS és kölcsönözni is lehet szerszámot.
Lehet jobban jársz ha meghirdeted.
Illetve ha már megtérülésre építesz akkor mi a terv?
Hány autóból kéne megtérülni a vételárnak? Jaj most nézem 2-3.
Akkor inkább a vételárat kellett volna kérdeznem.
Tehát mennyi a TDS vezérlés csere hozott anyagból?


30-ért vállalnám hozott anyagból és kb 3 nap. Ha én szerzem be az alkatrészeket akkor 90 mindenestől.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adamtoth írta:
Imco írta:
adamtoth írta:
Sziasztok!
Saját autómnál (525 TDS) hallottunk alapjáraton egy kis ciripelést. Leszedtük a szelepfedelet, hogy megnézzük a vezérmű láncot.
Kicseréltük a vezérlést és teljesen megszűnt a zaj. Vennem kellett szerszám szettet ami nem volt olcsó és, hogy vissza jöbbön az ára vállalok 2-3 TDS vezérlés cserét. Nem vagyok hivatásos autószerelő de nem is ebből akarok megélni. Írjatok ha valakit érdekel!

Elég kevés már a TDS és kölcsönözni is lehet szerszámot.
Lehet jobban jársz ha meghirdeted.
Illetve ha már megtérülésre építesz akkor mi a terv?
Hány autóból kéne megtérülni a vételárnak? Jaj most nézem 2-3.
Akkor inkább a vételárat kellett volna kérdeznem.
Tehát mennyi a TDS vezérlés csere hozott anyagból?


30-ért vállalnám hozott anyagból és kb 3 nap. Ha én szerzem be az alkatrészeket akkor 90 mindenestől.


Tehát, ha jól értem megér neked akár 30 ezer forintot is, hogy közben anyagilag jóval kockázatosabb beavatkozást végezz? :wink: Inkább add el a szettet amennyiért sikerül, szerintem. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 20:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.21. 00:47
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
adamtoth írta:
Imco írta:
adamtoth írta:
Sziasztok!
Saját autómnál (525 TDS) hallottunk alapjáraton egy kis ciripelést. Leszedtük a szelepfedelet, hogy megnézzük a vezérmű láncot.
Kicseréltük a vezérlést és teljesen megszűnt a zaj. Vennem kellett szerszám szettet ami nem volt olcsó és, hogy vissza jöbbön az ára vállalok 2-3 TDS vezérlés cserét. Nem vagyok hivatásos autószerelő de nem is ebből akarok megélni. Írjatok ha valakit érdekel!

Elég kevés már a TDS és kölcsönözni is lehet szerszámot.
Lehet jobban jársz ha meghirdeted.
Illetve ha már megtérülésre építesz akkor mi a terv?
Hány autóból kéne megtérülni a vételárnak? Jaj most nézem 2-3.
Akkor inkább a vételárat kellett volna kérdeznem.
Tehát mennyi a TDS vezérlés csere hozott anyagból?


30-ért vállalnám hozott anyagból és kb 3 nap. Ha én szerzem be az alkatrészeket akkor 90 mindenestől.


Tehát, ha jól értem megér neked akár 30 ezer forintot is, hogy közben anyagilag jóval kockázatosabb beavatkozást végezz? :wink: Inkább add el a szettet amennyiért sikerül, szerintem. :franko:


Lehet hogy félreértetted a dolgot :). Nem vagyok amatőr csak nem ez a szakmám. TDS csipeléssel és HDK felújítással foglalkozunk. Nem tákolásról van szó, sőt amit eddig csinálunk az igényes. Ez egy kicsit más dolog de ha addig eljutok 2-3 extra munkával hogy a nem várt költségeket (vezérlés csere) kifutja akkor boldog vagyok :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
adamtoth írta:
nagy.matyika írta:
adamtoth írta:
Imco írta:
adamtoth írta:
Sziasztok!
Saját autómnál (525 TDS) hallottunk alapjáraton egy kis ciripelést. Leszedtük a szelepfedelet, hogy megnézzük a vezérmű láncot.
Kicseréltük a vezérlést és teljesen megszűnt a zaj. Vennem kellett szerszám szettet ami nem volt olcsó és, hogy vissza jöbbön az ára vállalok 2-3 TDS vezérlés cserét. Nem vagyok hivatásos autószerelő de nem is ebből akarok megélni. Írjatok ha valakit érdekel!

Elég kevés már a TDS és kölcsönözni is lehet szerszámot.
Lehet jobban jársz ha meghirdeted.
Illetve ha már megtérülésre építesz akkor mi a terv?
Hány autóból kéne megtérülni a vételárnak? Jaj most nézem 2-3.
Akkor inkább a vételárat kellett volna kérdeznem.
Tehát mennyi a TDS vezérlés csere hozott anyagból?


30-ért vállalnám hozott anyagból és kb 3 nap. Ha én szerzem be az alkatrészeket akkor 90 mindenestől.


Tehát, ha jól értem megér neked akár 30 ezer forintot is, hogy közben anyagilag jóval kockázatosabb beavatkozást végezz? :wink: Inkább add el a szettet amennyiért sikerül, szerintem. :franko:


Lehet hogy félreértetted a dolgot :). Nem vagyok amatőr csak nem ez a szakmám. TDS csipeléssel és HDK felújítással foglalkozunk. Nem tákolásról van szó, sőt amit eddig csinálunk az igényes. Ez egy kicsit más dolog de ha addig eljutok 2-3 extra munkával hogy a nem várt költségeket (vezérlés csere) kifutja akkor boldog vagyok :)

Akkor gyorsan kérdezném, hogy a E36 325 TD ,és a TDS adagolója közt van különbség, vagy felrakható a TDS-é a TD-re?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adamtoth írta:
nagy.matyika írta:
adamtoth írta:
Imco írta:
adamtoth írta:
Sziasztok!
Saját autómnál (525 TDS) hallottunk alapjáraton egy kis ciripelést. Leszedtük a szelepfedelet, hogy megnézzük a vezérmű láncot.
Kicseréltük a vezérlést és teljesen megszűnt a zaj. Vennem kellett szerszám szettet ami nem volt olcsó és, hogy vissza jöbbön az ára vállalok 2-3 TDS vezérlés cserét. Nem vagyok hivatásos autószerelő de nem is ebből akarok megélni. Írjatok ha valakit érdekel!

Elég kevés már a TDS és kölcsönözni is lehet szerszámot.
Lehet jobban jársz ha meghirdeted.
Illetve ha már megtérülésre építesz akkor mi a terv?
Hány autóból kéne megtérülni a vételárnak? Jaj most nézem 2-3.
Akkor inkább a vételárat kellett volna kérdeznem.
Tehát mennyi a TDS vezérlés csere hozott anyagból?


30-ért vállalnám hozott anyagból és kb 3 nap. Ha én szerzem be az alkatrészeket akkor 90 mindenestől.


Tehát, ha jól értem megér neked akár 30 ezer forintot is, hogy közben anyagilag jóval kockázatosabb beavatkozást végezz? :wink: Inkább add el a szettet amennyiért sikerül, szerintem. :franko:


Lehet hogy félreértetted a dolgot :). Nem vagyok amatőr csak nem ez a szakmám. TDS csipeléssel és HDK felújítással foglalkozunk. Nem tákolásról van szó, sőt amit eddig csinálunk az igényes. Ez egy kicsit más dolog de ha addig eljutok 2-3 extra munkával hogy a nem várt költségeket (vezérlés csere) kifutja akkor boldog vagyok :)


Nem feltételeztem amatőrséget :) Ettől függetlenül ennyi pénzért a nem éri meg kategória számomra, de azt nem az én tisztem eldönteni, hogy neked jó e így. :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.21. 00:47
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:

Akkor gyorsan kérdezném, hogy a E36 325 TD ,és a TDS adagolója közt van különbség, vagy felrakható a TDS-é a TD-re?


Találkoztam már ilyen átalakítással. Ha mind kettő HDK-s akkor elvileg felrakható de itt is van nagy vagy kis nyakas adagoló. Sajnos nem sokat tudok E36 TD-ről.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
adamtoth írta:
bendegúz írta:

Akkor gyorsan kérdezném, hogy a E36 325 TD ,és a TDS adagolója közt van különbség, vagy felrakható a TDS-é a TD-re?


Találkoztam már ilyen átalakítással. Ha mind kettő HDK-s akkor elvileg felrakható de itt is van nagy vagy kis nyakas adagoló. Sajnos nem sokat tudok E36 TD-ről.

Köszi, valami ilyesmiről hallottunk mi is. A haverom küzd vele, de szinte csak TDS adagolót talál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
adamtoth írta:
bendegúz írta:

Akkor gyorsan kérdezném, hogy a E36 325 TD ,és a TDS adagolója közt van különbség, vagy felrakható a TDS-é a TD-re?


Találkoztam már ilyen átalakítással. Ha mind kettő HDK-s akkor elvileg felrakható de itt is van nagy vagy kis nyakas adagoló. Sajnos nem sokat tudok E36 TD-ről.

Köszi, valami ilyesmiről hallottunk mi is. A haverom küzd vele, de szinte csak TDS adagolót talál.


Ami nekem rémlik még a TDS korszakból, hogy a késői E34-ek - ez '94 és '95 - ugyanazzal a műanyag szívósoros motorral jöttek már, mint az E39-ek. Azokban az adagoló utolsó 3 számjegye 994 a Bosch jelölés szerint.
Ha nekem lenne E36-om, akkor tutira nem HDK-s fejű adagoló tennék rá, hanem mechanikusat. Azt legalább lehet javítani ésszerű keretek között.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 16:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adamtoth írta:
Imco írta:
adamtoth írta:
Sziasztok!
Saját autómnál (525 TDS) hallottunk alapjáraton egy kis ciripelést. Leszedtük a szelepfedelet, hogy megnézzük a vezérmű láncot.
Kicseréltük a vezérlést és teljesen megszűnt a zaj. Vennem kellett szerszám szettet ami nem volt olcsó és, hogy vissza jöbbön az ára vállalok 2-3 TDS vezérlés cserét. Nem vagyok hivatásos autószerelő de nem is ebből akarok megélni. Írjatok ha valakit érdekel!

Elég kevés már a TDS és kölcsönözni is lehet szerszámot.
Lehet jobban jársz ha meghirdeted.
Illetve ha már megtérülésre építesz akkor mi a terv?
Hány autóból kéne megtérülni a vételárnak? Jaj most nézem 2-3.
Akkor inkább a vételárat kellett volna kérdeznem.
Tehát mennyi a TDS vezérlés csere hozott anyagból?


30-ért vállalnám hozott anyagból és kb 3 nap. Ha én szerzem be az alkatrészeket akkor 90 mindenestől.


Hello, ti nem veszitek le a hengerfejet ehhez a művelethez? Mert állítólag le kell, és hát ezt egy barátomnak 200.000huf-ért cserélték.
Hisz hfej javítás plusz tömítések csavarok stb.
Ha 90000huf-ért kicseréled a teljes vezérlést az tényleg nagyon jó ár.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 18:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:

Hello, ti nem veszitek le a hengerfejet ehhez a művelethez? Mert állítólag le kell, és hát ezt egy barátomnak 200.000huf-ért cserélték.
Hisz hfej javítás plusz tömítések csavarok stb.
Ha 90000huf-ért kicseréled a teljes vezérlést az tényleg nagyon jó ár.


Nem tudok róla (aztán majd az okosabbak kijavítanak) hogy a TDS-nél lenne valami speciális dolog,ami miatt le kellene venni a hengerfejet vezérlés cseréhez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 18:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:

Ami nekem rémlik még a TDS korszakból, hogy a késői E34-ek - ez '94 és '95 - ugyanazzal a műanyag szívósoros motorral jöttek már, mint az E39-ek. Azokban az adagoló utolsó 3 számjegye 994 a Bosch jelölés szerint.
Ha nekem lenne E36-om, akkor tutira nem HDK-s fejű adagoló tennék rá, hanem mechanikusat. Azt legalább lehet javítani ésszerű keretek között.


E34 csak alu szívósorral volt.A késői E36-ok viszont voltak műanyaggal is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 36 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator