* *
Pontos idő: 2024.05.14. 19:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.03.27. 16:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
klicsko07 írta:
barbrady írta:
kovessyroli írta:
A HDK fej szabályozza a mennyiségállítást az adagolóban. Ha ez a része tönkremegy, akkor azt csak csere oldja meg, javítani nem lehet.


A régebbi potméterest nem lehet újítani, az kuka ha behal, a HDK-st felújítják. A 325tds-emben felújíttatam.


Szia!

Hol újítattad fel és mennyibe fájt, ha nem vagyok túl indiszkrét.
Sajna nálam is valószínű ez a hiba.
rázkódik a motor, váltáskor melegen leáll, illetve erőtlen is 2000' alatt
Amúgy hidegen(pöccre) és melegen (3-4mp) jól indul.
Ismerős adagolós szerint lánccal van a gond, valószínűleg nyúlott és emiatt csinálja.
Ha megpörgeted és amikor visszaengedi a fordulatot, akkor még csuklik egyet a motor.
Ötlet?

Nekem ŐK csinálták. Neked messze van, de szerintem ha felhívsz a netről pár nagyobb adagoló szervízt, valamelyik biztos tud segíteni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: klicsko07
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2014.05.13. 22:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.02. 10:25
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumi 2014 szeptemberében lesz nálam 3 éve a 525tds-em 220.000 vettem most 350.000tarok pályázok nagyon sokat kijárok németbe velerendszeresen nagyon meg vagyok elégedve vele az a lényeg hidegen nagypapisan kell hajtani turbót motort rendesen hűteni "járatni vissza hűteni" olajat 10max15nél dobni az összes szűrővel együtt brutálisan megy élmény vezetni van lehetőségem németbe nyomni de nyomom én mindenhol :lol: de elég sok új kocsit is :doglotlo: mint a szart Szeva


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Ricsi525 az itt látható tagok köszönték meg: Bakker 525TDS
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 07:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Ricsi525 írta:
Csumi 2014 szeptemberében lesz nálam 3 éve a 525tds-em 220.000 vettem most 350.000tarok pályázok nagyon sokat kijárok németbe velerendszeresen nagyon meg vagyok elégedve vele az a lényeg hidegen nagypapisan kell hajtani turbót motort rendesen hűteni "járatni vissza hűteni" olajat 10max15nél dobni az összes szűrővel együtt brutálisan megy élmény vezetni van lehetőségem németbe nyomni de nyomom én mindenhol :lol: de elég sok új kocsit is :doglotlo: mint a szart Szeva


Csumi, csak az a francos középpontozás ne lenne... :facepalm: :lol:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 08:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Zo78 írta:
Ricsi525 írta:
Csumi 2014 szeptemberében lesz nálam 3 éve a 525tds-em 220.000 vettem most 350.000tarok pályázok nagyon sokat kijárok németbe velerendszeresen nagyon meg vagyok elégedve vele az a lényeg hidegen nagypapisan kell hajtani turbót motort rendesen hűteni "járatni vissza hűteni" olajat 10max15nél dobni az összes szűrővel együtt brutálisan megy élmény vezetni van lehetőségem németbe nyomni de nyomom én mindenhol :lol: de elég sok új kocsit is :doglotlo: mint a szart Szeva

Csumi, csak az a francos középpontozás ne lenne... :facepalm: :lol:

Amit egyébiránt központozásnak hívnak :facepalm: De amúgy ja, na csőváz :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: Zo78
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 09:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
PeterE39 írta:
Zo78 írta:
Ricsi525 írta:
Csumi 2014 szeptemberében lesz nálam 3 éve a 525tds-em 220.000 vettem most 350.000tarok pályázok nagyon sokat kijárok németbe velerendszeresen nagyon meg vagyok elégedve vele az a lényeg hidegen nagypapisan kell hajtani turbót motort rendesen hűteni "járatni vissza hűteni" olajat 10max15nél dobni az összes szűrővel együtt brutálisan megy élmény vezetni van lehetőségem németbe nyomni de nyomom én mindenhol :lol: de elég sok új kocsit is :doglotlo: mint a szart Szeva

Csumi, csak az a francos középpontozás ne lenne... :facepalm: :lol:

Amit egyébiránt központozásnak hívnak :facepalm: De amúgy ja, na csőváz :lol:

:shock: Ezt elírtam, mint a szart.
Csákány.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zo78 az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 19:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ricsi525 írta:
brutálisan megy élmény vezetni van lehetőségem németbe nyomni de nyomom én mindenhol :lol: de elég sok új kocsit is :doglotlo: mint a szart Szeva


Szerintem most a V8 tulajok rákívántak a tds-re....


:mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ricsi525 írta:
brutálisan megy élmény vezetni van lehetőségem németbe nyomni de nyomom én mindenhol :lol: de elég sok új kocsit is :doglotlo: mint a szart Szeva


Szerintem most a V8 tulajok rákívántak a tds-re....


:mrgreen:


Szerintem Lepke fortyog duheben, h a 35 dezsovel miert nem tudja lelepni...bar Levi arcara is kivancsi lennek amikor kiakasztott gazpedallal 300 felett is palcaval osztokeli az M5 oldalat, h gyiiiii, neeee,gyiiiiii...de csak a tavolodo tds-t latja meg a fustpamacsot mikor elvaltja a 9.-et :D

Jah es 1 hsz-el feltorli az egesz forumot ;)

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 20:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
kzolee írta:
Ricsi525 írta:
brutálisan megy élmény vezetni van lehetőségem németbe nyomni de nyomom én mindenhol :lol: de elég sok új kocsit is :doglotlo: mint a szart Szeva


Szerintem most a V8 tulajok rákívántak a tds-re....


:mrgreen:


Szerintem Lepke fortyog duheben, h a 35 dezsovel miert nem tudja lelepni...bar Levi arcara is kivancsi lennek amikor kiakasztott gazpedallal 300 felett is palcaval osztokeli az M5 oldalat, h gyiiiii, neeee,gyiiiiii...de csak a tavolodo tds-t latja meg a fustpamacsot mikor elvaltja a 9.-et :D

Jah es 1 hsz-el feltorli az egesz forumot ;)

Most miért kell piszkálni szegényt?
Bár annál még a 20d-m is jobban megy. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szomorú igazság, de annál még egy 1.3 as swift is fürgébb 140 ig :roker: Persze, az ember mindig így van ezzel, ha erősebb járműbe ül, mint az előző, de azért ennyire nem kell elfogultnak lenni :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 02:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Szomorú igazság, de annál még egy 1.3 as swift is fürgébb 140 ig :roker: Persze, az ember mindig így van ezzel, ha erősebb járműbe ül, mint az előző, de azért ennyire nem kell elfogultnak lenni :doglotlo:

A műszaki adatok alapján jobban gyorsul a TDS.
Valamint gyakorlatban is, a TDS-em mellett volt a családban Swift 1.3 és a TDS jobban ment 100-ig is, meg utána is.
Nem nagy dicsőség ez tudom, de azért rémhíreket ne terjesszünk ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 08:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Papírforma és youtube videók alapján kb tök egyformán mennek, gyakorlatban pedig nem ültem még Suzukiban és nem is akarok, de látszólag fürgék :D A továbbiakban meg kiszálltam a vitából, mert nem érdekem egyik típust se képviselni, de a TDS-ből ne csináljunk verseny autót azért :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 11:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Papírforma és youtube videók alapján kb tök egyformán mennek, gyakorlatban pedig nem ültem még Suzukiban és nem is akarok, de látszólag fürgék :D A továbbiakban meg kiszálltam a vitából, mert nem érdekem egyik típust se képviselni, de a TDS-ből ne csináljunk verseny autót azért :D

Tényleg nem a vita kedvéért ;)
Egyet is értek abban, hogy nem versenyautó, soha nem is volt az, bár dízel létére jó menetteljesítményű gép volt a maga idejében. Sajnos az idő telik, a dicsőség múlik, de egy karbantartott TDS még mindig jó kocsi. Legalábbis szerintem.
Azt is bevallom, az adatokra rosszul emlékeztem, mert az 1.3-as Swift esetén 13 s rémlett.
Azért még így is maradt 0.6 s előnye a jó öreg TDS-nek, a 10.4 másodpercével :lol:
És akkor a papírforma: Kép
A legújabb 1.2-es Swiftet azonban már könnyedén üti a TDS :lol:
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára polip 2014.05.15. 11:37-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 11:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vitát eldöntendően hozzászólnék, mint gyakorló automataváltós TDS tulaj és mint egy, nap, mint nap 2005-ös, 1,3-as Suzuki Swiftet vezető sofőr.

A BMW messze jobb autó mégha TDS is!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bakker 525TDS, bendegúz
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 11:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Mindig imádom a 'kiaszarabb versenyt :doglotlo: :mrgreen:

Az egyik 950 kiló, a másik meg ezernyócca'.... semmi értelme hasonlítgatni.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PapaBoss az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 11:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Vitát eldöntendően hozzászólnék, mint gyakorló automataváltós TDS tulaj és mint egy, nap, mint nap 2005-ös, 1,3-as Suzuki Swiftet vezető sofőr.

A BMW messze jobb autó mégha TDS is!!!

Na... és melyik megy jobban? :D

A kiemelt mondatodban nem tetszik a még ha kifejezés, olyan kishitű, ezzel önkéntelenül degradálod a TDS-t :D
Egy igazán önérzetes TDS tulajtól ez inkább így hangzana: A TDS messze jobb autó!!! :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek polip az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 11:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
PapaBoss írta:

Az egyik 950 kiló, a másik meg ezernyócca'.... semmi értelme hasonlítgatni.


Ott a pont.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 11:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Mindig imádom a 'kiaszarabb versenyt :doglotlo: :mrgreen:

Az egyik 950 kiló, a másik meg ezernyócca'.... semmi értelme hasonlítgatni.

Persze, hogy semmi értelme és nem csak a súly miatt, de ilyen szar időben?!
Na ugye, így már mindjárt más :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 14:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Emberek, egy szóval nem mondtam, hogy szar autó a TDS! Opel Omega B-ben is 130 lóra butult TDS blokk volt és akkoriban szerette többször a 200 at :wink: Jó motor volt! Viszont, azért mertem összehasonlítani egy swift-tel, mert abból sok van az utakon manapság és könnyen összefuthat velük egy kedves TDS tulaj.(még ha nem is egy kategória a kettő, de mint mindenki tudja a suzuki tulajok elég harciasak tudnak lenni :franko: ) Én mindkettőre papír forma szerinti 11 sec-et találtam, ahol néztem, de akkor nyert a TDS! :roker: Ettől még most is és régen is jó gép volt, de azért nem egy halálosztó :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.15. 15:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Emberek, egy szóval nem mondtam, hogy szar autó a TDS! Opel Omega B-ben is 130 lóra butult TDS blokk volt és akkoriban szerette többször a 200 at :wink: Jó motor volt! Viszont, azért mertem összehasonlítani egy swift-tel, mert abból sok van az utakon manapság és könnyen összefuthat velük egy kedves TDS tulaj.(még ha nem is egy kategória a kettő, de mint mindenki tudja a suzuki tulajok elég harciasak tudnak lenni :franko: ) Én mindkettőre papír forma szerinti 11 sec-et találtam, ahol néztem, de akkor nyert a TDS! :roker: Ettől még most is és régen is jó gép volt, de azért nem egy halálosztó :twisted:

Manuált a manuállal, automatát az automatával, az a 0.6 sec élet és halál között dönthet, így akár nevezhetjük "halálosztónak" is :D :D
Kép
Ne vedd véresen komolyan ;)
De, ha még valamit hozzáfűzöl, postázok egy TDS felíratot, aztán ragaszthatsz :P :D
TDS POWA :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.05.16. 08:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Emberek, egy szóval nem mondtam, hogy szar autó a TDS! Opel Omega B-ben is 130 lóra butult TDS blokk volt és akkoriban szerette többször a 200 at :wink: Jó motor volt! Viszont, azért mertem összehasonlítani egy swift-tel, mert abból sok van az utakon manapság és könnyen összefuthat velük egy kedves TDS tulaj.(még ha nem is egy kategória a kettő, de mint mindenki tudja a suzuki tulajok elég harciasak tudnak lenni :franko: ) Én mindkettőre papír forma szerinti 11 sec-et találtam, ahol néztem, de akkor nyert a TDS! :roker: Ettől még most is és régen is jó gép volt, de azért nem egy halálosztó :twisted:


Dehogynem...igazi halaloszto az :)

Igaz e34, de tds, a sogore...multkor volt vele nemi gond...ellotte es a 2x2 savon katonai alcazast alkalmazott...uh halaloszto...tudorakot biztos :D

De, mostmar rendben...szerintem kellemesen elheto es a dezso kerregese ercesen banto es hangos...de tetszik...1000 kozul megismerni, nem az a fostalicska hangu pdtdciti rosseb mint a tobbinel...a moci olyan mint Terry Crew az old spice reklamokban... :D

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator