* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.12. 21:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NA TDS GURUK most jöttök ti, mert nálam megállt a tudomány:
1996-os E39 TDS-em van, adagolóhibásan vettem.
vettem rá egy bontott adagolót, egy opel omegáról vették le, de a száma egyezett az enyémmel (a vége 406994)
a szerelőm felszerelte, indult vele az autó, de úgy éreztem, hogy nincs meg az az erő, aminek kellene lenni, és váltásnál - indulásnál megtorpant.
elvittem adagolószervízbe, a gép adagoló hibát jelezett.
kapott alapjáraton előtöltést, amivel a gyári értéken belül maradt, most nem torpan meg, és nagyon könnyen indul hidegen és melegen is. csak éppen nagyon szarul megy, úgy érzem, hogy nincs erő a motorban.
a turbo 2300 körül kapcsol, alatta szinte halott a motor.
ha pl. 60-ról gyorsítok 4.fokozatban, akkor csak padlón tudok valami gyorsulást elérni, mire kijön a gödörből.
turbót mérték, 2300-ig 0,8bar nyomást produkál, afelett pörgetve 1,6bar-ig is dolgozik, de mégsem jön a rendes gyorsulás.
a motor nem füstöl semmit, még padlón sem jön ki belőle semmi füst.alapjáraton feltolták az előtöltést maximálisra, már remegős lett az alapjárat, de még így sem füstölt.
csöveket - interkullert átnézték, nincs repedés.
turbo tengely nem lóg.
a jeladós porlasztóm folyik, a gázolajat elengedi.
szűrők újak.
MI LEHET A HIBA?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.12. 22:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
NA TDS GURUK most jöttök ti, mert nálam megállt a tudomány:
1996-os E39 TDS-em van, adagolóhibásan vettem.
vettem rá egy bontott adagolót, egy opel omegáról vették le, de a száma egyezett az enyémmel (a vége 406994)
a szerelőm felszerelte, indult vele az autó, de úgy éreztem, hogy nincs meg az az erő, aminek kellene lenni, és váltásnál - indulásnál megtorpant.
elvittem adagolószervízbe, a gép adagoló hibát jelezett.
kapott alapjáraton előtöltést, amivel a gyári értéken belül maradt, most nem torpan meg, és nagyon könnyen indul hidegen és melegen is. csak éppen nagyon szarul megy, úgy érzem, hogy nincs erő a motorban.
a turbo 2300 körül kapcsol, alatta szinte halott a motor.
ha pl. 60-ról gyorsítok 4.fokozatban, akkor csak padlón tudok valami gyorsulást elérni, mire kijön a gödörből.
turbót mérték, 2300-ig 0,8bar nyomást produkál, afelett pörgetve 1,6bar-ig is dolgozik, de mégsem jön a rendes gyorsulás.
a motor nem füstöl semmit, még padlón sem jön ki belőle semmi füst.alapjáraton feltolták az előtöltést maximálisra, már remegős lett az alapjárat, de még így sem füstölt.
csöveket - interkullert átnézték, nincs repedés.
turbo tengely nem lóg.
a jeladós porlasztóm folyik, a gázolajat elengedi.
szűrők újak.
MI LEHET A HIBA?

Én passzolom, bár első körben biztos, hogy az Omegát okolnám.
Kapjon csak olyat, ami a sajátja!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.13. 20:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
kovessyroli írta:
NA TDS GURUK most jöttök ti, mert nálam megállt a tudomány:
1996-os E39 TDS-em van, adagolóhibásan vettem.
vettem rá egy bontott adagolót, egy opel omegáról vették le, de a száma egyezett az enyémmel (a vége 406994)
a szerelőm felszerelte, indult vele az autó, de úgy éreztem, hogy nincs meg az az erő, aminek kellene lenni, és váltásnál - indulásnál megtorpant.
elvittem adagolószervízbe, a gép adagoló hibát jelezett.
kapott alapjáraton előtöltést, amivel a gyári értéken belül maradt, most nem torpan meg, és nagyon könnyen indul hidegen és melegen is. csak éppen nagyon szarul megy, úgy érzem, hogy nincs erő a motorban.
a turbo 2300 körül kapcsol, alatta szinte halott a motor.
ha pl. 60-ról gyorsítok 4.fokozatban, akkor csak padlón tudok valami gyorsulást elérni, mire kijön a gödörből.
turbót mérték, 2300-ig 0,8bar nyomást produkál, afelett pörgetve 1,6bar-ig is dolgozik, de mégsem jön a rendes gyorsulás.
a motor nem füstöl semmit, még padlón sem jön ki belőle semmi füst.alapjáraton feltolták az előtöltést maximálisra, már remegős lett az alapjárat, de még így sem füstölt.
csöveket - interkullert átnézték, nincs repedés.
turbo tengely nem lóg.
a jeladós porlasztóm folyik, a gázolajat elengedi.
szűrők újak.
MI LEHET A HIBA?

Én passzolom, bár első körben biztos, hogy az Omegát okolnám.
Kapjon csak olyat, ami a sajátja!

Mégiscsak jó lehet.
Egyik kollégámnak a cégnél Omegája van. Tudtam, hogy Neki volt adagoló gondja. Ma rákérdeztem:
Neki a 2,5 TDS Opelján beszart az adagoló. BMW 725 TDS adagoló (bontott) ment fel helyette. Az utolsó kis mütyürig bezárólag teljesen ugyanaz!
Hosszasan mesélt róla. Nem volt egyszerű és rengeteg időbe telt, míg beállították optimálisra.
Nem egészen úgy van, hogy régi ki, fogom a bontottat, berak és jó. Nagyon sokféle beállítási mód van az adagolón. Nem egyszerű művelet és állítólag 2 emberes. De aki érti, be tudja lőni úgy, hogy optimálisan húzzon és ne is igyon olyan sokat (mint mondjuk a Lepkék, mert a lepkék, mint tudjuk, nagyon szeretik a folyadékot) :wink:
Mindenképp adagoló-beállítási problémáid lehetnek (hisz a BC is azt okolja)! Normális esetben 120 bar-t kell nyomnia, ha jól emléxem.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.13. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
simi64 írta:
kovessyroli írta:
NA TDS GURUK most jöttök ti, mert nálam megállt a tudomány:
1996-os E39 TDS-em van, adagolóhibásan vettem.
vettem rá egy bontott adagolót, egy opel omegáról vették le, de a száma egyezett az enyémmel (a vége 406994)
a szerelőm felszerelte, indult vele az autó, de úgy éreztem, hogy nincs meg az az erő, aminek kellene lenni, és váltásnál - indulásnál megtorpant.
elvittem adagolószervízbe, a gép adagoló hibát jelezett.
kapott alapjáraton előtöltést, amivel a gyári értéken belül maradt, most nem torpan meg, és nagyon könnyen indul hidegen és melegen is. csak éppen nagyon szarul megy, úgy érzem, hogy nincs erő a motorban.
a turbo 2300 körül kapcsol, alatta szinte halott a motor.
ha pl. 60-ról gyorsítok 4.fokozatban, akkor csak padlón tudok valami gyorsulást elérni, mire kijön a gödörből.
turbót mérték, 2300-ig 0,8bar nyomást produkál, afelett pörgetve 1,6bar-ig is dolgozik, de mégsem jön a rendes gyorsulás.
a motor nem füstöl semmit, még padlón sem jön ki belőle semmi füst.alapjáraton feltolták az előtöltést maximálisra, már remegős lett az alapjárat, de még így sem füstölt.
csöveket - interkullert átnézték, nincs repedés.
turbo tengely nem lóg.
a jeladós porlasztóm folyik, a gázolajat elengedi.
szűrők újak.
MI LEHET A HIBA?

Én passzolom, bár első körben biztos, hogy az Omegát okolnám.
Kapjon csak olyat, ami a sajátja!

Mégiscsak jó lehet.
Egyik kollégámnak a cégnél Omegája van. Tudtam, hogy Neki volt adagoló gondja. Ma rákérdeztem:
Neki a 2,5 TDS Opelján beszart az adagoló. BMW 725 TDS adagoló (bontott) ment fel helyette. Az utolsó kis mütyürig bezárólag teljesen ugyanaz!
Hosszasan mesélt róla. Nem volt egyszerű és rengeteg időbe telt, míg beállították optimálisra.
Nem egészen úgy van, hogy régi ki, fogom a bontottat, berak és jó. Nagyon sokféle beállítási mód van az adagolón. Nem egyszerű művelet és állítólag 2 emberes. De aki érti, be tudja lőni úgy, hogy optimálisan húzzon és ne is igyon olyan sokat (mint mondjuk a Lepkék, mert a lepkék, mint tudjuk, nagyon szeretik a folyadékot) :wink:
Mindenképp adagoló-beállítási problémáid lehetnek (hisz a BC is azt okolja)! Normális esetben 120 bar-t kell nyomnia, ha jól emléxem.


ma voltam a bmw serviceben, és az adagoló hibát írta a gép, de csak időszakosan fellépő hibaként.
a jeladós porlasztóm rendesen folyik, kb. 10 perc alatt kettő tenyérnyi gázolaj tócsa lett a kocsi alatt :oops: , a szerelő szerint ettől is lehet teljesítményvesztés, és írhat adagolóhibát is rá.
mondjuk szerintem írnia kellett volna porlasztóhibát is, azt viszont nem írta.
úgyhogy most jeladós porlasztót keresek emberi áron, ha valakinek van tudomása róla, akkor kérem tudassa velem.
ha ezzel sem javul meg, akkor sajna megint le kell venni az adagolót, és szét kell szedni, mert van benn valami olyan elektromos rész, amit lehet cserélni, és az állítja az üzemanyag mennyiséget.
valószínű, hogy kevés anyagot kap, mert nem füstöl egy picit sem.
viszont lekötötték próbaként a katalizátornál, és így lett beindítva. nagyon állat volt a hangja, frankó érces kipuffhangja volt, még azt sem bántam volna, ha nem kötik vissza. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.15. 19:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Roland!
Hogy' muzsikál a motor?
Semmi változás?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.15. 23:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Szia Roland!
Hogy' muzsikál a motor?
Semmi változás?



hali.
egyenlőre semmi, kicsit gyűjtenem kell a porlasztóra, mert a jeladós nem túl olcsó :cry:
az adagolót - ha ettől sem javul meg- akkor valószínűleg a keceli bosch adagolószervízbe kell elküldenem, azt hallottam, hogy profi a fószer, és mindent meg tudnak csinálni.
azért remélem nem lesz rá szükség.
ha jó lesz a gép, akkor jelzem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.16. 11:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23. 00:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
simi64 írta:
Szia Roland!
Hogy' muzsikál a motor?
Semmi változás?



hali.
egyenlőre semmi, kicsit gyűjtenem kell a porlasztóra, mert a jeladós nem túl olcsó :cry:
az adagolót - ha ettől sem javul meg- akkor valószínűleg a keceli bosch adagolószervízbe kell elküldenem, azt hallottam, hogy profi a fószer, és mindent meg tudnak csinálni.
azért remélem nem lesz rá szükség.
ha jó lesz a gép, akkor jelzem.


Szia!
Nekem is ugyan ez a gondom.Ugyan ezt a hibát írja ki és nekem is a jeladós csúcsom a gond.Kiskunmajsán 35000 körül tudnak újat szerezni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.16. 15:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
simi64 írta:
Szia Roland!
Hogy' muzsikál a motor?
Semmi változás?



hali.
egyenlőre semmi, kicsit gyűjtenem kell a porlasztóra, mert a jeladós nem túl olcsó :cry:
az adagolót - ha ettől sem javul meg- akkor valószínűleg a keceli bosch adagolószervízbe kell elküldenem, azt hallottam, hogy profi a fószer, és mindent meg tudnak csinálni.
azért remélem nem lesz rá szükség.
ha jó lesz a gép, akkor jelzem.

A gyenesdiási srácot is megkérdezheted, talán ő is tudna segíteni. Nincs is túl messze Neked.
Elérhetőségét most tárgyaltuk a szervizes topic-ban. :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.18. 16:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Krisz írta:
kovessyroli írta:
simi64 írta:
Szia Roland!
Hogy' muzsikál a motor?
Semmi változás?



hali.
egyenlőre semmi, kicsit gyűjtenem kell a porlasztóra, mert a jeladós nem túl olcsó :cry:
az adagolót - ha ettől sem javul meg- akkor valószínűleg a keceli bosch adagolószervízbe kell elküldenem, azt hallottam, hogy profi a fószer, és mindent meg tudnak csinálni.
azért remélem nem lesz rá szükség.
ha jó lesz a gép, akkor jelzem.


Szia!
Nekem is ugyan ez a gondom.Ugyan ezt a hibát írja ki és nekem is a jeladós csúcsom a gond.Kiskunmajsán 35000 körül tudnak újat szerezni.



ezt a KRISZ gyereket nem ismeri senki :?:
írtam neki privátot erre a 35eft-os jeladós porlasztóra, amit kiskunmajsáról szereznek - nem tudom, hogy ott honnét - de nem egy túl aktív tag.
ennyi pénzért vennék egyet, hátha megjavul az olajkályhám.

felhívtam a keceli adagolóst, BENEDECZKI adagolószervíz, és azt mondta a csaj( :!: ), hogy az elmondott hiba alapján adagolófedél hibám van, ezt kell cserélni, plusz egyéb cullang, ezért úgy kell számolni, hogy 200eft minimum lesz a javítás.
csak az az érdekes, hogy eddig ahány szerelővel beszéltem, az mind mást mondott, de leginkább szerintem fogalmuk sincs, hogy mitől lehet ez a hiba az autóban :cry:
nem tudom, mitévő legyek :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.19. 16:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt láttad már Roli?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.19. 18:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:


nem láttam még, de ez szerintem common rail motorhoz való porlasztó.
a tds-be olyan kis rövid, tömzsi porlasztók menek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.19. 18:47 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
simi64 írta:


nem láttam még, de ez szerintem common rail motorhoz való porlasztó.
a tds-be olyan kis rövid, tömzsi porlasztók menek.


Ezek az injektorok ezekhez a típusokhoz jók:

Part 13537565137 (Injector) was found on the following vehicles:

E60N: Details on E60N
E60N 520i Sedan, Europe

E61N: Details on E61N
E61N 520i Touring, Europe

E81: Details on E81
E81 116i 1.6 3 doors, Europe
E81 118i 3 doors, Europe
E81 120i 3 doors, Europe

E87N: Details on E87N
E87N 116i 1.6 5 doors, Europe
E87N 118i 5 doors, Europe
E87N 120i 5 doors, Europe

E88: Details on E88
E88 118i Convertible, Europe
E88 120i Convertible, Europe

E90: Details on E90
E90 316i Sedan, Europe
E90 318i Sedan, Europe
E90 320i Sedan, Europe

E91: Details on E91
E91 318i Touring, Europe
E91 320i Touring, Europe

E92: Details on E92
E92 316i Coupe, Europe
E92 320i Coupe, Europe

E93: Details on E93
E93 320i Convertible, Europe

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23. 00:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
simi64 írta:


nem láttam még, de ez szerintem common rail motorhoz való porlasztó.
a tds-be olyan kis rövid, tömzsi porlasztók menek.

Szia!Mivel kamionozok,ezért elég kevés időm van a gép előtt ülni,ha meg itthon vagyok,akkor meg a gyereket kell elpofozni a géptől!Két szerelő is van:Mohácsi Jenő 20/9477-189 Vörös Jenő 20/955-2271.Én a Vörös Jenőhöz szoktam menni, NAGYON KORREKT!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.24. 00:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.06.07. 00:00
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest 18-Balatonkenese
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
98-as 525 tds-hez autómata váltot keresek.
Ha esetlek vki tudna segiteni :oops:
elöre is köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.21. 07:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.25. 01:00
Hozzászólások: 102
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!
Az lenne a kérdésem, hogy az E34 525tds és az E39 525tds motorok közt mennyi a különbség? Hallottam olyanokat, hogy az E39-esekben lévőnek más a hengerfeje, már nem annyira problémás motor,, mint az E34-ben lévő.
Nekem E34esben van a tds, s azon filózok, hogy érdemes-e kicserélni 39-es tds motorra? Ha igen, akkor mit kell még esetleg cserélni (gondolok itt számítógépre, stb.)?
Előre is köszi! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.21. 11:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
JozeffE34 írta:
Helló!
Az lenne a kérdésem, hogy az E34 525tds és az E39 525tds motorok közt mennyi a különbség? Hallottam olyanokat, hogy az E39-esekben lévőnek más a hengerfeje, már nem annyira problémás motor,, mint az E34-ben lévő.
Nekem E34esben van a tds, s azon filózok, hogy érdemes-e kicserélni 39-es tds motorra? Ha igen, akkor mit kell még esetleg cserélni (gondolok itt számítógépre, stb.)?
Előre is köszi! :wink:


Szerintem a TDS motor ugyanaz az E34-ben és az E39-ben is, teljesítmény is egyezik, nem az 525 TD motorral kevered?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.21. 13:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
JozeffE34 írta:
Helló!
Az lenne a kérdésem, hogy az E34 525tds és az E39 525tds motorok közt mennyi a különbség? Hallottam olyanokat, hogy az E39-esekben lévőnek más a hengerfeje, már nem annyira problémás motor,, mint az E34-ben lévő.
Nekem E34esben van a tds, s azon filózok, hogy érdemes-e kicserélni 39-es tds motorra? Ha igen, akkor mit kell még esetleg cserélni (gondolok itt számítógépre, stb.)?
Előre is köszi! :wink:


Szerintem a TDS motor ugyanaz az E34-ben és az E39-ben is, teljesítmény is egyezik, nem az 525 TD motorral kevered?

A kasznit cseréld ki, mert az szebb! :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.21. 19:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.25. 01:00
Hozzászólások: 102
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem hinném. Annyit tudok róla, hogy a LE nem változott (143), a Nm viszont +20 (280) az E39 javára. Meg amit írtam, hogy úgy tudom, más a hf. A többi különbség érdekelne.
Viper írta:
JozeffE34 írta:
Helló!
Az lenne a kérdésem, hogy az E34 525tds és az E39 525tds motorok közt mennyi a különbség? Hallottam olyanokat, hogy az E39-esekben lévőnek más a hengerfeje, már nem annyira problémás motor,, mint az E34-ben lévő.
Nekem E34esben van a tds, s azon filózok, hogy érdemes-e kicserélni 39-es tds motorra? Ha igen, akkor mit kell még esetleg cserélni (gondolok itt számítógépre, stb.)?
Előre is köszi! :wink:


Szerintem a TDS motor ugyanaz az E34-ben és az E39-ben is, teljesítmény is egyezik, nem az 525 TD motorral kevered?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.21. 20:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
JozeffE34 írta:
Nem hinném. Annyit tudok róla, hogy a LE nem változott (143), a Nm viszont +20 (280) az E39 javára. Meg amit írtam, hogy úgy tudom, más a hf. A többi különbség érdekelne.
Viper írta:
JozeffE34 írta:
Helló!
Az lenne a kérdésem, hogy az E34 525tds és az E39 525tds motorok közt mennyi a különbség? Hallottam olyanokat, hogy az E39-esekben lévőnek más a hengerfeje, már nem annyira problémás motor,, mint az E34-ben lévő.
Nekem E34esben van a tds, s azon filózok, hogy érdemes-e kicserélni 39-es tds motorra? Ha igen, akkor mit kell még esetleg cserélni (gondolok itt számítógépre, stb.)?
Előre is köszi! :wink:


Szerintem a TDS motor ugyanaz az E34-ben és az E39-ben is, teljesítmény is egyezik, nem az 525 TD motorral kevered?

Legjobb tudomásom szerint csak az adagoló-rendszere más.
Ha megnézed a Parts-katalogban a motort teljesen ugyanolyannak hozza.
Külsőre máshogy néz ki, ha felnyitod a motorháztetőt, de a motor ugyanaz.
Itt van két link, hogy össze tudd hasonlítani a kettő adagoló-rendszerét:
E34
E39

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.22. 01:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Legegyszerűbben úgy deríthető ki, hogy egyforma e a hengerfeje, ha megnézitek egy e34 és egy e39 tds hengerfej cikkszámát az etk-n. Szerintem szinte biztos, hogy egyezik.

Amúgy régebben(2-3 éve) találkoztam nálunk egy sráccal, aki kiküszübolte az elektromos adagoló hibáját. Szerzett egy 2.4td adagolót, csináltatott egy közbetétet és felrakta a 2.5 tds motorra, azóta nincs baj az autóval, ráadásul jobban is megy a mechanikus szabályzású adagolóval. Ja és ez a diesel motor egy e32-ben van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw750i az itt látható tagok köszönték meg: sio
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator