* *
Pontos idő: 2024.03.29. 12:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 22:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves TDS tulajok! Főleg, akinek kisboardos óracsoportja van.
Tudna valaki küldeni nekem egy konfigurációs fájlt óracsoporthoz? Mondjuk egy NCSExpertes FSW_PSW-t?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 11:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.15. 09:26
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest-Vác
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Láttam,hogy van szívósoros topic is,de valamilyen szinten ide is tartozhat a kérdésem.

Az alany egy 97-es manuál váltós 525TDS Touring. Ennek a szívósorában vannak lapkák? El tudnak fáradni és belepottyanni a motorba és ott hatalmas kárt okozni? Kissé szkeptikus vagyok a kiheréléssel kapcsolatosan,de ha ebben az autóban is van ilyen akkor lehet ráadom a fejem a ledugózásra. Nem szeretnék darálni:)

Köszönöm előre is a válaszotok!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 11:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
oleez írta:
Sziasztok,

Láttam,hogy van szívósoros topic is,de valamilyen szinten ide is tartozhat a kérdésem.

Az alany egy 97-es manuál váltós 525TDS Touring. Ennek a szívósorában vannak lapkák? El tudnak fáradni és belepottyanni a motorba és ott hatalmas kárt okozni? Kissé szkeptikus vagyok a kiheréléssel kapcsolatosan,de ha ebben az autóban is van ilyen akkor lehet ráadom a fejem a ledugózásra. Nem szeretnék darálni:)

Köszönöm előre is a válaszotok!

Nyugi-nyugi! A TDS még rendesen meg volt tervezve! Nincsenek benne ilyen potenciális kártevő-bombák! :mrgreen:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 11:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv. Nincs benne!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 11:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.15. 09:26
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest-Vác
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
oleez írta:
Sziasztok,

Láttam,hogy van szívósoros topic is,de valamilyen szinten ide is tartozhat a kérdésem.

Az alany egy 97-es manuál váltós 525TDS Touring. Ennek a szívósorában vannak lapkák? El tudnak fáradni és belepottyanni a motorba és ott hatalmas kárt okozni? Kissé szkeptikus vagyok a kiheréléssel kapcsolatosan,de ha ebben az autóban is van ilyen akkor lehet ráadom a fejem a ledugózásra. Nem szeretnék darálni:)

Köszönöm előre is a válaszotok!

Nyugi-nyugi! A TDS még rendesen meg volt tervezve! Nincsenek benne ilyen potenciális kártevő-bombák! :mrgreen:



Tudtam én,hogy elég nekem az EURO2-es norma:) Igen a 90-es években még a tartósság volt a szempont, a fő szempont. Akkor majd egyszer csak úgy leszedem a szívósort kitakarítani,de nem kell szenvedni a lapkákkal...Csodálatos! :franko:

Köszi a választ evribadi :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 12:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
oleez írta:
Jerry írta:
oleez írta:
Sziasztok,

Láttam,hogy van szívósoros topic is,de valamilyen szinten ide is tartozhat a kérdésem.

Az alany egy 97-es manuál váltós 525TDS Touring. Ennek a szívósorában vannak lapkák? El tudnak fáradni és belepottyanni a motorba és ott hatalmas kárt okozni? Kissé szkeptikus vagyok a kiheréléssel kapcsolatosan,de ha ebben az autóban is van ilyen akkor lehet ráadom a fejem a ledugózásra. Nem szeretnék darálni:)

Köszönöm előre is a válaszotok!

Nyugi-nyugi! A TDS még rendesen meg volt tervezve! Nincsenek benne ilyen potenciális kártevő-bombák! :mrgreen:



Tudtam én,hogy elég nekem az EURO2-es norma:) Igen a 90-es években még a tartósság volt a szempont, a fő szempont. Akkor majd egyszer csak úgy leszedem a szívósort kitakarítani,de nem kell szenvedni a lapkákkal...Csodálatos! :franko:

Köszi a választ evribadi :wink:


Részben, de ha intelligensen szeretném kifejezni magam, akkor inkább azt mondanám, hogy egy egyszerűbb rendszer, egyszerűbb segédberendezéséket és működési elvet kíván :wink: Ettől függetlenül jó motor TDS a hibáival együtt is. A hangja és karaktere mindenért kárpótolja az embert.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: oleez
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 12:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.15. 09:26
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest-Vác
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én éppen november 1-én hoztam haza a kocsit. Külföldi, még nincs forgalomba helyezve. Kell egy kicsit foglalkozni vele. A futóművében kell egy két apróságot cserélni,de ahhoz én egyedileg gyártatok poliuretán szilentet amire várnom kell.Meg a szokásos ABS+ASC hiba. Persze ez mind menetközben villant ki :facepalm: Mikor először mentem el megnézni,kipróbálni a kocsit semmi gondja nem volt.

Egyből közel 500km-ert mentem vele,ahogy hazahoztam. Hihetetlen,hogy alapvetően egy "öreg" autó,de mégis tiszta kultúra. Az olaj is nagyon rossz már benne,de halkabb mint szüleim PDTDi-je. Hozzáteszem nem vagyok egy ilyen szidom a másét típus, a PDTDi is egy nagyon jó kis kocsi,ha van gazdája,de más világ a kettő. Nekem jelenleg egy szívó dízel Feliciám van,azután ez maga a csoda. Hozzáteszem megmarad a Skoda is, jó kocsi nagyon,de nem BMW. Én alapvetően régi,öreg autó párti vagyok. Elsődlegesen E34-eket nézegettem,de abból kifogni jót szinte lehetetlen,ha mégis akkor eszméletlen drága. Most van egy E39-em szépen rendbeteszem és ahogy magamat ismerem meg is tartom :facepalm: Nem kell új,újabb autó...nem az én világom...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 14:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
oleez írta:
Én éppen november 1-én hoztam haza a kocsit. Külföldi, még nincs forgalomba helyezve. Kell egy kicsit foglalkozni vele. A futóművében kell egy két apróságot cserélni,de ahhoz én egyedileg gyártatok poliuretán szilentet amire várnom kell.Meg a szokásos ABS+ASC hiba. Persze ez mind menetközben villant ki :facepalm: Mikor először mentem el megnézni,kipróbálni a kocsit semmi gondja nem volt.

Egyből közel 500km-ert mentem vele,ahogy hazahoztam. Hihetetlen,hogy alapvetően egy "öreg" autó,de mégis tiszta kultúra. Az olaj is nagyon rossz már benne,de halkabb mint szüleim PDTDi-je. Hozzáteszem nem vagyok egy ilyen szidom a másét típus, a PDTDi is egy nagyon jó kis kocsi,ha van gazdája,de más világ a kettő. Nekem jelenleg egy szívó dízel Feliciám van,azután ez maga a csoda. Hozzáteszem megmarad a Skoda is, jó kocsi nagyon,de nem BMW. Én alapvetően régi,öreg autó párti vagyok. Elsődlegesen E34-eket nézegettem,de abból kifogni jót szinte lehetetlen,ha mégis akkor eszméletlen drága. Most van egy E39-em szépen rendbeteszem és ahogy magamat ismerem meg is tartom :facepalm: Nem kell új,újabb autó...nem az én világom...

Ahelyett, hogy megvetted volna az enyémet!
Akkor nem kellett volna 500 km-t letekerni vele elsőre, nem lenne "szokásos" ABS+ASC hibád, rendben lenne a futóműved, érvényes magyar papírod lenne hozzá, tömve lenne extrákkal és a "foglalkozni kell vele" annyiban merülne ki, hogy lemosnád, amikor koszos lesz! :mrgreen:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: oleez
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 14:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.15. 09:26
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest-Vác
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
oleez írta:
Én éppen november 1-én hoztam haza a kocsit. Külföldi, még nincs forgalomba helyezve. Kell egy kicsit foglalkozni vele. A futóművében kell egy két apróságot cserélni,de ahhoz én egyedileg gyártatok poliuretán szilentet amire várnom kell.Meg a szokásos ABS+ASC hiba. Persze ez mind menetközben villant ki :facepalm: Mikor először mentem el megnézni,kipróbálni a kocsit semmi gondja nem volt.

Egyből közel 500km-ert mentem vele,ahogy hazahoztam. Hihetetlen,hogy alapvetően egy "öreg" autó,de mégis tiszta kultúra. Az olaj is nagyon rossz már benne,de halkabb mint szüleim PDTDi-je. Hozzáteszem nem vagyok egy ilyen szidom a másét típus, a PDTDi is egy nagyon jó kis kocsi,ha van gazdája,de más világ a kettő. Nekem jelenleg egy szívó dízel Feliciám van,azután ez maga a csoda. Hozzáteszem megmarad a Skoda is, jó kocsi nagyon,de nem BMW. Én alapvetően régi,öreg autó párti vagyok. Elsődlegesen E34-eket nézegettem,de abból kifogni jót szinte lehetetlen,ha mégis akkor eszméletlen drága. Most van egy E39-em szépen rendbeteszem és ahogy magamat ismerem meg is tartom :facepalm: Nem kell új,újabb autó...nem az én világom...

Ahelyett, hogy megvetted volna az enyémet!
Akkor nem kellett volna 500 km-t letekerni vele elsőre, nem lenne "szokásos" ABS+ASC hibád, rendben lenne a futóműved, érvényes magyar papírod lenne hozzá, tömve lenne extrákkal és a "foglalkozni kell vele" annyiban merülne ki, hogy lemosnád, amikor koszos lesz! :mrgreen:



:roker: :taps:

Ha esetleg megnyerem az ötöst akkor tuti megveszem a tiédet vitrinkocsinak:) Az az a kategória amit már én megőriznék az utókornak. Az a baj,hogy én egy Sedannal meg vagyok lőve teljesen. Van úgy, elég sokszor,hogy kihasználom a touring adta lehetőségeket és igazából nem tetszenek a sedan autók :facepalm:

Heti szinten átlagosan 600km-ert szoktam kocsizni,de van olyan is,hogy meg van az 1000km is. Ez nem olyan nagyon sok,de ilyen használat mellett mindig kell foglalkozni a kocsival. Ez nekem már egy olyan állapotúnál mint a tiéd a kor függvényében amortizálás...sajnálnám :roll:

Volt olyan a Skodával,hogy 2,5hónap alatt meg kellett ejtenem a tízeres olajcserét...akkor elég sokat mentem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 15:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.02. 15:14
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Először is köszönöm hogy itt lehetek.
Az volna problémám hogy egy jó ismerősömet megszántam s elválaltam az E39-és 525td 1999, mert melegen nem idult, csak ha leönötték hidegvízzel. Hozott a bontóból egy E34 525 tds adagolót, felraktam s egyből kiírta hogyFuel inject system, s nem is fecskedezett. Utána rábeszéltek hogy a régi adagolónak a nagynomású része van tönkre s csináljanak 2 adagolóból 1-et. Nos az E39-nek 994 a bosch száma azadagolón s az indukciós potméterrel működik. Az E34-es pedig 995 a vége és csúszó potméteres. A tanár ismerős csinált a 2ből egyet aki ezt oktatja, csak neki nincs padja így nem tudtuk lepróbálni. Az a lényeg hogy még ezek után is felraktam az adagolót amit 2ből csináltak, és nincs befecskendezés, egyszerűen semmit sem szállít a visszafolyócsövön pedig jön a gázolaj. Azt furcsáltam még kicsit hogy a kisnyomású szivatyú ami a tankban van vagy 2 percig biztos megy folyamatosan gyújtás ráadás után. Tehát így elvileg minden jó és mégse jó, már lassan 2 hete szenvedek vele bánom is hogy elválaltam, 10x leszedtem az adagolót meg a vezérműdeklit is vagy 2x, mert eleinte nem volt hozzá célszerszámom. Esetleg valaki tudna adni tippet? Voltam adagolósnál hogy rakják fel a padra de azt mondta h "Mielőtt felrakom szét kell szednem teljesen, akkor már tömítést is cserélek, összerakom, felrakoma padra s ha nem lesz jó akkor 30e ft lett kidobva az ablakon". Valaki kérem segítsen mert én már megőrülök :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 15:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Freenk írta:
Sziasztok.
Először is köszönöm hogy itt lehetek.
Az volna problémám hogy egy jó ismerősömet megszántam s elválaltam az E39-és 525td 1999, mert melegen nem idult, csak ha leönötték hidegvízzel. Hozott a bontóból egy E34 525 tds adagolót, felraktam s egyből kiírta hogyFuel inject system, s nem is fecskedezett. Utána rábeszéltek hogy a régi adagolónak a nagynomású része van tönkre s csináljanak 2 adagolóból 1-et. Nos az E39-nek 994 a bosch száma azadagolón s az indukciós potméterrel működik. Az E34-es pedig 995 a vége és csúszó potméteres. A tanár ismerős csinált a 2ből egyet aki ezt oktatja, csak neki nincs padja így nem tudtuk lepróbálni. Az a lényeg hogy még ezek után is felraktam az adagolót amit 2ből csináltak, és nincs befecskendezés, egyszerűen semmit sem szállít a visszafolyócsövön pedig jön a gázolaj. Azt furcsáltam még kicsit hogy a kisnyomású szivatyú ami a tankban van vagy 2 percig biztos megy folyamatosan gyújtás ráadás után. Tehát így elvileg minden jó és mégse jó, már lassan 2 hete szenvedek vele bánom is hogy elválaltam, 10x leszedtem az adagolót meg a vezérműdeklit is vagy 2x, mert eleinte nem volt hozzá célszerszámom. Esetleg valaki tudna adni tippet? Voltam adagolósnál hogy rakják fel a padra de azt mondta h "Mielőtt felrakom szét kell szednem teljesen, akkor már tömítést is cserélek, összerakom, felrakoma padra s ha nem lesz jó akkor 30e ft lett kidobva az ablakon". Valaki kérem segítsen mert én már megőrülök :)

Kérdezd meg Schnitzer Szabi klubtársunkat, hogy megvan-e még neki a hibátlan bontott E39 TDS adagolója. Szerinte ezzel gyorsan rövidre zárhatnád a történetet.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 16:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.02. 15:14
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Freenk írta:
Sziasztok.
Először is köszönöm hogy itt lehetek.
Az volna problémám hogy egy jó ismerősömet megszántam s elválaltam az E39-és 525td 1999, mert melegen nem idult, csak ha leönötték hidegvízzel. Hozott a bontóból egy E34 525 tds adagolót, felraktam s egyből kiírta hogyFuel inject system, s nem is fecskedezett. Utána rábeszéltek hogy a régi adagolónak a nagynomású része van tönkre s csináljanak 2 adagolóból 1-et. Nos az E39-nek 994 a bosch száma azadagolón s az indukciós potméterrel működik. Az E34-es pedig 995 a vége és csúszó potméteres. A tanár ismerős csinált a 2ből egyet aki ezt oktatja, csak neki nincs padja így nem tudtuk lepróbálni. Az a lényeg hogy még ezek után is felraktam az adagolót amit 2ből csináltak, és nincs befecskendezés, egyszerűen semmit sem szállít a visszafolyócsövön pedig jön a gázolaj. Azt furcsáltam még kicsit hogy a kisnyomású szivatyú ami a tankban van vagy 2 percig biztos megy folyamatosan gyújtás ráadás után. Tehát így elvileg minden jó és mégse jó, már lassan 2 hete szenvedek vele bánom is hogy elválaltam, 10x leszedtem az adagolót meg a vezérműdeklit is vagy 2x, mert eleinte nem volt hozzá célszerszámom. Esetleg valaki tudna adni tippet? Voltam adagolósnál hogy rakják fel a padra de azt mondta h "Mielőtt felrakom szét kell szednem teljesen, akkor már tömítést is cserélek, összerakom, felrakoma padra s ha nem lesz jó akkor 30e ft lett kidobva az ablakon". Valaki kérem segítsen mert én már megőrülök :)

Kérdezd meg Schnitzer Szabi klubtársunkat, hogy megvan-e még neki a hibátlan bontott E39 TDS adagolója. Szerinte ezzel gyorsan rövidre zárhatnád a történetet.


Megkérdeztem, sajnos már nincs meg. Azért köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 17:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Freenk írta:
Jerry írta:
Freenk írta:
Sziasztok.
Először is köszönöm hogy itt lehetek.
Az volna problémám hogy egy jó ismerősömet megszántam s elválaltam az E39-és 525td 1999, mert melegen nem idult, csak ha leönötték hidegvízzel. Hozott a bontóból egy E34 525 tds adagolót, felraktam s egyből kiírta hogyFuel inject system, s nem is fecskedezett. Utána rábeszéltek hogy a régi adagolónak a nagynomású része van tönkre s csináljanak 2 adagolóból 1-et. Nos az E39-nek 994 a bosch száma azadagolón s az indukciós potméterrel működik. Az E34-es pedig 995 a vége és csúszó potméteres. A tanár ismerős csinált a 2ből egyet aki ezt oktatja, csak neki nincs padja így nem tudtuk lepróbálni. Az a lényeg hogy még ezek után is felraktam az adagolót amit 2ből csináltak, és nincs befecskendezés, egyszerűen semmit sem szállít a visszafolyócsövön pedig jön a gázolaj. Azt furcsáltam még kicsit hogy a kisnyomású szivatyú ami a tankban van vagy 2 percig biztos megy folyamatosan gyújtás ráadás után. Tehát így elvileg minden jó és mégse jó, már lassan 2 hete szenvedek vele bánom is hogy elválaltam, 10x leszedtem az adagolót meg a vezérműdeklit is vagy 2x, mert eleinte nem volt hozzá célszerszámom. Esetleg valaki tudna adni tippet? Voltam adagolósnál hogy rakják fel a padra de azt mondta h "Mielőtt felrakom szét kell szednem teljesen, akkor már tömítést is cserélek, összerakom, felrakoma padra s ha nem lesz jó akkor 30e ft lett kidobva az ablakon". Valaki kérem segítsen mert én már megőrülök :)

Kérdezd meg Schnitzer Szabi klubtársunkat, hogy megvan-e még neki a hibátlan bontott E39 TDS adagolója. Szerinte ezzel gyorsan rövidre zárhatnád a történetet.


Megkérdeztem, sajnos már nincs meg. Azért köszönöm.


Van adagolós ismerősöm. Ha kell megadom a számát. Nem fog lehúzni. Olyan adagolót rittyent, hogy letépi a fejed ;)
Nekem is anno Ő csinálta, patika lett.

U.i: adatlapodat töltsd ki.

U.I. #2: Tegyél bele vagy 40 liter gázolajat. Ha mégis szar lenne a szivattyúd, így akkor is beindul.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 17:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
Van adagolós ismerősöm. Ha kell megadom a számát. Nem fog lehúzni. Olyan adagolót rittyent, hogy letépi a fejed ;)
Nekem is anno Ő csinálta, patika lett.

U.i: adatlapodat töltsd ki.

U.I. #2: Tegyél bele vagy 40 liter gázolajat. Ha mégis szar lenne a szivattyúd, így akkor is beindul.

Ez az adagolós koma engem is érdekelne. Esetleg írhatnál árakat is, hogy legyen mihez viszonyítani.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 17:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Jerry írta:
imi36 írta:
Van adagolós ismerősöm. Ha kell megadom a számát. Nem fog lehúzni. Olyan adagolót rittyent, hogy letépi a fejed ;)
Nekem is anno Ő csinálta, patika lett.

U.i: adatlapodat töltsd ki.

U.I. #2: Tegyél bele vagy 40 liter gázolajat. Ha mégis szar lenne a szivattyúd, így akkor is beindul.

Ez az adagolós koma engem is érdekelne. Esetleg írhatnál árakat is, hogy legyen mihez viszonyítani.


Hamarosan sms fog a telefonodra érkezni.
Kövesd a fehér nyulat! :roker:

Nekem a kis sleeperemre csinálta az adagolót. Fiat Marea 1.9 tádéra. Kettétört konkrétan a nyomólap benne. Felújítva, megspékelve 40.000 ft volt.
Olyan "szarul" csinálta meg, hogy rá 2 hónapra leszakadt a motor benne. Eltörte a motortartó csavarokat :facepalm:
0-100 7.5mp. Gps-es alkalmazással mérve. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 17:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.02. 15:14
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
Freenk írta:
Jerry írta:
Freenk írta:
Sziasztok.
Először is köszönöm hogy itt lehetek.
Az volna problémám hogy egy jó ismerősömet megszántam s elválaltam az E39-és 525td 1999, mert melegen nem idult, csak ha leönötték hidegvízzel. Hozott a bontóból egy E34 525 tds adagolót, felraktam s egyből kiírta hogyFuel inject system, s nem is fecskedezett. Utána rábeszéltek hogy a régi adagolónak a nagynomású része van tönkre s csináljanak 2 adagolóból 1-et. Nos az E39-nek 994 a bosch száma azadagolón s az indukciós potméterrel működik. Az E34-es pedig 995 a vége és csúszó potméteres. A tanár ismerős csinált a 2ből egyet aki ezt oktatja, csak neki nincs padja így nem tudtuk lepróbálni. Az a lényeg hogy még ezek után is felraktam az adagolót amit 2ből csináltak, és nincs befecskendezés, egyszerűen semmit sem szállít a visszafolyócsövön pedig jön a gázolaj. Azt furcsáltam még kicsit hogy a kisnyomású szivatyú ami a tankban van vagy 2 percig biztos megy folyamatosan gyújtás ráadás után. Tehát így elvileg minden jó és mégse jó, már lassan 2 hete szenvedek vele bánom is hogy elválaltam, 10x leszedtem az adagolót meg a vezérműdeklit is vagy 2x, mert eleinte nem volt hozzá célszerszámom. Esetleg valaki tudna adni tippet? Voltam adagolósnál hogy rakják fel a padra de azt mondta h "Mielőtt felrakom szét kell szednem teljesen, akkor már tömítést is cserélek, összerakom, felrakoma padra s ha nem lesz jó akkor 30e ft lett kidobva az ablakon". Valaki kérem segítsen mert én már megőrülök :)

Kérdezd meg Schnitzer Szabi klubtársunkat, hogy megvan-e még neki a hibátlan bontott E39 TDS adagolója. Szerinte ezzel gyorsan rövidre zárhatnád a történetet.


Megkérdeztem, sajnos már nincs meg. Azért köszönöm.


Van adagolós ismerősöm. Ha kell megadom a számát. Nem fog lehúzni. Olyan adagolót rittyent, hogy letépi a fejed ;)
Nekem is anno Ő csinálta, patika lett.

U.i: adatlapodat töltsd ki.

U.I. #2: Tegyél bele vagy 40 liter gázolajat. Ha mégis szar lenne a szivattyúd, így akkor is beindul.


Eljött egy adagolós, megnézte, még az edc fejet fellazította, s állított rajt + irányban s van isten mert sikerült beindítani. Nagyon szépen köszönöm a segítsétek. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 17:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Freenk írta:
imi36 írta:
Freenk írta:
Jerry írta:
Freenk írta:
Sziasztok.
Először is köszönöm hogy itt lehetek.
Az volna problémám hogy egy jó ismerősömet megszántam s elválaltam az E39-és 525td 1999, mert melegen nem idult, csak ha leönötték hidegvízzel. Hozott a bontóból egy E34 525 tds adagolót, felraktam s egyből kiírta hogyFuel inject system, s nem is fecskedezett. Utána rábeszéltek hogy a régi adagolónak a nagynomású része van tönkre s csináljanak 2 adagolóból 1-et. Nos az E39-nek 994 a bosch száma azadagolón s az indukciós potméterrel működik. Az E34-es pedig 995 a vége és csúszó potméteres. A tanár ismerős csinált a 2ből egyet aki ezt oktatja, csak neki nincs padja így nem tudtuk lepróbálni. Az a lényeg hogy még ezek után is felraktam az adagolót amit 2ből csináltak, és nincs befecskendezés, egyszerűen semmit sem szállít a visszafolyócsövön pedig jön a gázolaj. Azt furcsáltam még kicsit hogy a kisnyomású szivatyú ami a tankban van vagy 2 percig biztos megy folyamatosan gyújtás ráadás után. Tehát így elvileg minden jó és mégse jó, már lassan 2 hete szenvedek vele bánom is hogy elválaltam, 10x leszedtem az adagolót meg a vezérműdeklit is vagy 2x, mert eleinte nem volt hozzá célszerszámom. Esetleg valaki tudna adni tippet? Voltam adagolósnál hogy rakják fel a padra de azt mondta h "Mielőtt felrakom szét kell szednem teljesen, akkor már tömítést is cserélek, összerakom, felrakoma padra s ha nem lesz jó akkor 30e ft lett kidobva az ablakon". Valaki kérem segítsen mert én már megőrülök :)

Kérdezd meg Schnitzer Szabi klubtársunkat, hogy megvan-e még neki a hibátlan bontott E39 TDS adagolója. Szerinte ezzel gyorsan rövidre zárhatnád a történetet.


Megkérdeztem, sajnos már nincs meg. Azért köszönöm.


Van adagolós ismerősöm. Ha kell megadom a számát. Nem fog lehúzni. Olyan adagolót rittyent, hogy letépi a fejed ;)
Nekem is anno Ő csinálta, patika lett.

U.i: adatlapodat töltsd ki.

U.I. #2: Tegyél bele vagy 40 liter gázolajat. Ha mégis szar lenne a szivattyúd, így akkor is beindul.


Eljött egy adagolós, megnézte, még az edc fejet fellazította, s állított rajt + irányban s van isten mert sikerült beindítani. Nagyon szépen köszönöm a segítsétek. :)


Na, szuper! Akkor most faszaság van. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 22:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Jerry írta:
Ez az adagolós koma engem is érdekelne. Esetleg írhatnál árakat is, hogy legyen mihez viszonyítani.


Érdekes hozzászólás egy pár hozzászólással korábban saját tds-t piacra bocsájtótól.... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2014.12.03. 09:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Jerry írta:
Ez az adagolós koma engem is érdekelne. Esetleg írhatnál árakat is, hogy legyen mihez viszonyítani.


Érdekes hozzászólás egy pár hozzászólással korábban saját tds-t piacra bocsájtótól.... :roll:

Nem kell mögé gondolni semmit!
Pusztán szeretem gyűjteni a jó szakembereket, hátha egyszer szükség lesz rájuk.
Na meg van egy olyan perverzióm, ha már hónapok óta nem kellett költeni az autóra, akkor addig szimatolok, nézegetek összeesküvés elméleteket gyártok, amíg ki nem találok valamit, amit ellenőriztethetek. :mrgreen:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.03.10. 00:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.09. 23:58
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

Tavaly októberbe vettem egy 525 tdst...nem sorolom fel mik jöttek elő azóta, de jelenleg többet állt mint használtam. Végülis ki lett benne cserélve az adagoló,az üzemanyagszivattyú,kapott 6 új izzítót,felújítottuk az önindítót,olajcsere+szűrők. Mikor elhoztam a szakitól,üzemmeleg volt,pöc-röff indult,megy is szépen. Másnap indítanék reggel, csak köhécsel...azóta ezt is megtaláltuk,egy 100A-es bizti volt a ludas...viszont van egy másik problémám! Korábban is csinálta,de bíztam benne,ha ki lesznek cserélve a motyók, ez megszűnik, de nem! Indítasz,hidegen. Szépen beröffen,jár gyönyörűen kb 1-2 percig, aztán elkezd dohogni a motorja...bemelegszik, eltünik a hiba. Üzemmelegen indítasz, már nincs tünet. Mire gondoltok,mi lehet a baj? Ha kell,feltudom venni videóra is,hátha előrébb vagyunk. Azt mondták ettől független használhatom,nincs komoly baja, de erre nem innék nadraguját!


Segítségeteket előre is köszönöm!


Szecskő Rajmund


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator