* *
Pontos idő: 2024.05.01. 23:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2008.12.27. 20:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)


TDS rossz híre már az előző széria lepukkant ócskavasai miatt már már legendává fejlődött. Főleg benzinfanok miatt :))
Én TDS-eztem 3 évet annó, adagolót nyirtam ki egyszer, azonkívűl a jeladós porlasztóház mondta be az unalmast. De a motort kinyirni nemtudtam. Ellenben a 20d-t hamar :))
A TDS-nek vannak jellemző hibái, de azt kell mondjam hogy bagatell a javítása egy D-hez képest. Ha TDS van a háznál akkor kell tartani tarcsiban egy profin felujított hengerfejet, egy jeladós porlasztót. Adagoló ha normális üzemanyagot kap akkor nem megy tönkre, maximum folyik, de javítása nem több mint egy teletank gázolaj. (persze tudom valahol ezis lehet sok).
A hengerfej meg simán megóvható ha hideginditáskor hagyjuk 5 percet járni magában, meg ügyelünk a hűtővízszintre. Utána agyonüthetetlen, hajtásra sem haragszik. Turbo problémák is a szokásos hajtás utáni alapjáraton visszahűtéssel simán megúszhatók. Én pl ha autópályán esek be a kútra nem állítom le, sőt reggel sem állitom le, ha tetszik a kutasnak ha nem leszarom.

végezetül: EZEK A MEGHIBÁSODÁSOK 80%-BAN MIND VISSZAVEZETHETŐK A TULAJDONOSOK FASZSÁGAIRA. és ez tds-re különösen igaz.
(mondjuk az újaknál ez a százalék sajnos jelentősen csökken :(( )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2008.12.29. 00:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.01. 00:00
Hozzászólások: 99
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.Az adagolóval meg a turbóval semmi bajom nem volt.Egy kis bajom volt a géppel mikor bejött az első nagyobb hideg,mert hidegen kicsit rángatott alapjáraton a motor.Elvittem Pellérdre a Somogyihoz és ráállított a computerrel az üzemanyag mennyiségre és már el is múlott a hiba.Van viszont egy barátom akinek egy e39 525d-je van 2001-es.Már ráköltött 600-700000ft-ot a kocsira,és ebből 400.000-at csak a motorra.Az autó nagyon jól nézett ki és még egy márkaszervizben is megnézette mielőtt megvette/Keszthely/.Sajnos az ember nem lát bele a motorba meg hogy valójából mennyit is mentek a kocsival,mikor megveszi csak utána jönnek ki a gondok ha vannak!Mindent összevéve,szerintem jó vétel volt az autóm és nem bántam meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.29. 19:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
donni-brasco írta:
Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.29. 21:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)


Hali!
2x volt TDS-em egyszer egy E36os majd E39-es a36-al semmi gond nem volt (pedig chip
volt benne, ment is mint barom) 140e körül adtam el,az E39-el már sok gondom volt de
nem azért mert 39-es meg nem azért mert TDS hanem mert már kihajtották a lelkét.
Pedig ez még 1999-ben történt. Úgyhogy gondold meg azóta még 9 év telt el (mindjárt 10) és azóta sem álltak a garázsban a TDS-ek (nem is arról híresek hogy a garázsban állnak)
Tehát ma kifogni egy jót hááááát , könnyebb lenne venni egy lottót és a nyert pénzből venni bármit (25-30D v 30i persze E60 ) mert hidd el nagyobb az esélye a főnyereménynek
mint találni Mo-on elfogadható TDS-t. (Pedig a TDS tényleg jó autó/volt fiatal korában/)

_________________
Üdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.29. 22:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.01. 00:00
Hozzászólások: 99
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
donni-brasco írta:
Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.

Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.29. 22:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
donni-brasco írta:
strobi írta:
donni-brasco írta:
Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.

Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.


Az enyémre a Wallis azt mondta, hogy 400.000-nél vigyem be és ránéznek! Szóval majd talán akkor...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.29. 22:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.01. 00:00
Hozzászólások: 99
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát lehet hogy nekik van igazuk.Akkor tényleg óvatos volt az ember akitől vettem :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.29. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
donni-brasco írta:
strobi írta:
donni-brasco írta:
Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.

Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.


Az enyémre a Wallis azt mondta, hogy 400.000-nél vigyem be és ránéznek! Szóval majd talán akkor...


Ez igy van 300.000 - 400.000-et elmennek a benzinesek és a dieselek is láncgond nélkül!!!
Hangsúlyozom LÁNCGOND nélkül... :lol: mert más motorprobléma miatt úgyis hozzájuk kell nyúlni sajnos... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.30. 00:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
e39chip írta:
donni-brasco írta:
strobi írta:
donni-brasco írta:
Hali.Nekem egy e38-725tds-em van.Most lehet hogy sokan elmosolyodnak hogy kevés az a motor ahhoz a kasznihoz.Hát akik eddig beleültek azok meglepődtek hogy hogyan is megy a gép.Nos hogy a témához is hozzá szóljak:lehet hogy szerencsém volt amikor megvettem az autót de nekem a motorra nem kellett költenem a kötelező szervizeken kívül.A kocsiban most van 235.000km-er. Én 165.000km-errel vettem másfél éve.A vízpumpát kellett cserélni,feszítőket,meg a szokásos apróságokat.Az előző tulaj lecseréltette a vezérműláncokat és a feszítőket is.


Nagyon jól kifogtad akkor ezt a gépet... :wink:
Amit furcsálok,hogy 165.000-előtt már ki kellett cserélni a vezérmű láncot meg a feszitőket?! :roll:
De jobb félni mint megillyedni az is biztos!!!
Gratula a jó E38-adhoz!!!

üdv.strobi.

Állítólag azt mondta egy ismerősöm hogy a vezérműláncosokat is 150-200000km-erenként nem árt lecserélni.Szerencsémre ismertem az előző tulajt és ő nagyon gondos gazdija volt az autónak.


Az enyémre a Wallis azt mondta, hogy 400.000-nél vigyem be és ránéznek! Szóval majd talán akkor...


Ez igy van 300.000 - 400.000-et elmennek a benzinesek és a dieselek is láncgond nélkül!!!
Hangsúlyozom LÁNCGOND nélkül... :lol: mert más motorprobléma miatt úgyis hozzájuk kell nyúlni sajnos... :oops:


A 525TDS-ünk amióta megvan azóta nem lett rajta lánc cserélve.180e km-el lett véve és most 415e van benne.Nekünk inkább az adagolóval és a hengerfejjel volt gond.Lehet hogy ez a Chipptuningnak tudható be mert most 185le körül van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.30. 10:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:

A 525TDS-ünk amióta megvan azóta nem lett rajta lánc cserélve.180e km-el lett véve és most 415e van benne.Nekünk inkább az adagolóval és a hengerfejjel volt gond.Lehet hogy ez a Chipptuningnak tudható be mert most 185le körül van.


Azért ennyi kilóméter után "azért már illik" a hengerfejet illetve az adagolót javitgatni... :wink:
:franko: :taps: bmwdance


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.30. 18:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
Marc528i írta:

A 525TDS-ünk amióta megvan azóta nem lett rajta lánc cserélve.180e km-el lett véve és most 415e van benne.Nekünk inkább az adagolóval és a hengerfejjel volt gond.Lehet hogy ez a Chipptuningnak tudható be mert most 185le körül van.


Azért ennyi kilóméter után "azért már illik" a hengerfejet illetve az adagolót javitgatni... :wink:
:franko: :taps: bmwdance


A hengerfej már volt cserélve és a hengerfej tömítés számtalanszor.Az adagolót és izzitógyertyát most kellene valamikor.De amin meglepődtem hogy a turbónak még nincs semmi baja.Nem lóg bele a turbinába a lapát és a csapágyak is elég jó allapotba vannak a forgattyús házban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.30. 20:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.12.09. 01:00
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Adj Isten mindenki. 97 -es évjáratú E 39 TDS-m van. 190 000 km volt benne mikor vettem, és csak volt rajta egy két apróság amit helyre kellett hozni. Konkrétan tömítésezni kellett az adagolót, a hűtőn be kellett ragasztani a visszafolyó szelepet, és végül a generátor állórészét kellett cseréltetnem mivel az előző tulaj bikatrafónak nézte :D. Az összköltség eddig cca 85 000 ruppóban van ami szerintem a kilométerszámhoz képest nem egy nagy tétel. Három hónap alatt 10 000 km mentem vele minden gond nélkül. Szereti ha bemelegítik, és kizárólagosan melegen van meghajtva. Chippel kapcsolatban pedig csak annyit hogy kizárólag profikra bízni akik gyári felszereléssel dolgoznak és pontosan tudják hogy mi az amit még a motor elbír. Fölösleges agyonnyomatni. Az enyém most kábé 160 lovat tud 7 literes fogyasztással, irgalmatlan nyomatékkal. Az adagoló szereti az adalékot a naftába szerintem nem nagy költéség 2000 kilométerenként plusz 1000 forintot kiadni, az adagoló meg a motor meghálálja.
Többet nem tudok mondani kérem kapcsojja ki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 18:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)


Én csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy a barátod hallgassa meg egy tds hangját (ugye sor 6 henger), utána meg mondjuk egy 20d-t. Nézze meg, melyik hogy megy. Utána el tudja dönteni, melyik tetszik jobbban... Szerintem motorikusan nagyon jó autó, én három év alatt 70.000 km-t mentem az enyémmel, csak egy vízpumpát kellett cserélni. A turbójáról meg tudnál reggelizni, olyan tiszta, pedig óra szerint most jár 243.000 km-nél az autó. 2200-as fordulat alatt nem túl meggyőző, de utána marha jól megy.

Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2009.01.03. 20:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Marc528i írta:
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)


Én csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy a barátod hallgassa meg egy tds hangját (ugye sor 6 henger), utána meg mondjuk egy 20d-t. Nézze meg, melyik hogy megy. Utána el tudja dönteni, melyik tetszik jobbban... Szerintem motorikusan nagyon jó autó, én három év alatt 70.000 km-t mentem az enyémmel, csak egy vízpumpát kellett cserélni. A turbójáról meg tudnál reggelizni, olyan tiszta, pedig óra szerint most jár 243.000 km-nél az autó. 2200-as fordulat alatt nem túl meggyőző, de utána marha jól megy.

Zsolt


Hát én tudom hogy milyen egy jó TDS nekünk van a családban már 2001-óta.415ezer van benn.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: TDS
HozzászólásElküldve: 2009.02.06. 20:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2007.11.04. 01:00
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves klubtagok.
A következő segítséget szeretnék kérni főleg attól akinek van valami hozzáértése a TDS-ről bár minden segítséget szívesen vennék. A helyzet a következő a kocsi vízhőfok mutató szerint jó nem forralja a vizet, de ha rászorítom a hűtősapkát akkora a nyomás a rendszerbe hogy szétnyomja a hűtőt és a túlfolyón is jön a víz .ezért kitekert hűtősapkával járok és így kicsit jön ki a víz. Új hengerfej és tömítések vannak a kocsin. Bár ez már előtte is meg volt.

A TDS-ről a véleményem elég vegyes,vannak gondok de maga amúgy bivaly a motor.
Az útszélén még soha nem hagyott ott de volt már hogy nem tudtam bemenni melózni mert a kocsi nem akarta. A barátomnak is TDS van neki hibátlan.(vagy csak eltitkolja)
Várnám az ötleteket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.06. 23:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sufnyi írta:
Adj Isten mindenki. 97 -es évjáratú E 39 TDS-m van. 190 000 km volt benne mikor vettem, és csak volt rajta egy két apróság amit helyre kellett hozni. Konkrétan tömítésezni kellett az adagolót, a hűtőn be kellett ragasztani a visszafolyó szelepet, és végül a generátor állórészét kellett cseréltetnem mivel az előző tulaj bikatrafónak nézte :D. Az összköltség eddig cca 85 000 ruppóban van ami szerintem a kilométerszámhoz képest nem egy nagy tétel. Három hónap alatt 10 000 km mentem vele minden gond nélkül. Szereti ha bemelegítik, és kizárólagosan melegen van meghajtva. Chippel kapcsolatban pedig csak annyit hogy kizárólag profikra bízni akik gyári felszereléssel dolgoznak és pontosan tudják hogy mi az amit még a motor elbír. Fölösleges agyonnyomatni. Az enyém most kábé 160 lovat tud 7 literes fogyasztással, irgalmatlan nyomatékkal. Az adagoló szereti az adalékot a naftába szerintem nem nagy költéség 2000 kilométerenként plusz 1000 forintot kiadni, az adagoló meg a motor meghálálja.
Többet nem tudok mondani kérem kapcsojja ki.



és milyen adalékot teszel a gázolajba? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TDS
HozzászólásElküldve: 2009.02.07. 00:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tiborio írta:
Kedves klubtagok.
A következő segítséget szeretnék kérni főleg attól akinek van valami hozzáértése a TDS-ről bár minden segítséget szívesen vennék. A helyzet a következő a kocsi vízhőfok mutató szerint jó nem forralja a vizet, de ha rászorítom a hűtősapkát akkora a nyomás a rendszerbe hogy szétnyomja a hűtőt és a túlfolyón is jön a víz .ezért kitekert hűtősapkával járok és így kicsit jön ki a víz. Új hengerfej és tömítések vannak a kocsin. Bár ez már előtte is meg volt.

A TDS-ről a véleményem elég vegyes,vannak gondok de maga amúgy bivaly a motor.
Az útszélén még soha nem hagyott ott de volt már hogy nem tudtam bemenni melózni mert a kocsi nem akarta. A barátomnak is TDS van neki hibátlan.(vagy csak eltitkolja)
Várnám az ötleteket.


Hello!

Nekem Range Roverben volt ez a motor, ha az a tünet, hogy a vízcsövek meg dagadnak, meg kemények mint a beton, akkor levegős a rendszered vagypedig van egy kis cső ami a kiegyenlítő tartály tetejére megy az ellehet dugulva. A légtelenítésre nagyon érzékeny ez a motor az biztos.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.07. 15:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én most vettem egy E39 TDSt alkatrésznek 350ért.Az a baja h nincs olajnyomás.Azt h lehet orvosolni?Mondjuk nekem az eleje kell.Motorháztető ,lökös ,lámpák stb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TDS
HozzászólásElküldve: 2009.02.07. 19:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2007.11.04. 01:00
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
Tiborio írta:
Kedves klubtagok.
A következő segítséget szeretnék kérni főleg attól akinek van valami hozzáértése a TDS-ről bár minden segítséget szívesen vennék. A helyzet a következő a kocsi vízhőfok mutató szerint jó nem forralja a vizet, de ha rászorítom a hűtősapkát akkora a nyomás a rendszerbe hogy szétnyomja a hűtőt és a túlfolyón is jön a víz .ezért kitekert hűtősapkával járok és így kicsit jön ki a víz. Új hengerfej és tömítések vannak a kocsin. Bár ez már előtte is meg volt.

A TDS-ről a véleményem elég vegyes,vannak gondok de maga amúgy bivaly a motor.
Az útszélén még soha nem hagyott ott de volt már hogy nem tudtam bemenni melózni mert a kocsi nem akarta. A barátomnak is TDS van neki hibátlan.(vagy csak eltitkolja)
Várnám az ötleteket.


Hello!

Nekem Range Roverben volt ez a motor, ha az a tünet, hogy a vízcsövek meg dagadnak, meg kemények mint a beton, akkor levegős a rendszered vagypedig van egy kis cső ami a kiegyenlítő tartály tetejére megy az ellehet dugulva. A légtelenítésre nagyon érzékeny ez a motor az biztos.





Köszönöm megnéztem és a kis csőből szépen jön a víz vissza.Hogy lehet légteleníteni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.07. 21:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Én most vettem egy E39 TDSt alkatrésznek 350ért.Az a baja h nincs olajnyomás.Azt h lehet orvosolni?Mondjuk nekem az eleje kell.Motorháztető ,lökös ,lámpák stb.

És a többi eladó?
Mert ha igen, jöhetne egypár kép a képtárba :wink:
(Vagyunk itt még 1páran TDS-sel) :taps:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 612 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator