* *
Pontos idő: 2017.12.18. 11:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 611 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 00:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 00:59 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9785
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 12:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy benzines ne dumáljon bele, jogos!
Viszont tény, hogy a legtöbb sz....t ezzel a tipussal kapcsolatban olvastam midenhol.
Ha most az 525tds-ek felhördülnek, hogy nem így van, biztos "igazuk" van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 16:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Marc528i írta:
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?



Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 17:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1207
Adott köszi: 275 alkalommal
Kapott köszik: 298 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
admin írta:
Marc528i írta:
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?



Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről. :)

Na én csak abból indulok ki hogy van 3 ismerősöm akinek 525tds-e volt,van.Mindegyiknek volt is vele gondja,meg van is.
Egyszer hengerfejes lesz,máskor a turbó szarik be,egyszer nem indul,van mikor durog menet közbe és nem megy olyankor az adagoló szarik be-vagy mi.Na szóval ezek a hibák álltalába előjönek nála.Van 1-2 kivétel azt alá irom,de az a kevesebb,mint a rossz!A szerelőmnél is több 25 tds motoros bömi szokot álni,mint más vagy benzines.Ja és ha végig olvasod 1-2 topicot akkor láthatod hogy a legtöbb gond velük van általába.Nem vált be a BMW-nek ez a motor.De mégegyszer mondom van 1-2 kivétel is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De én nem vennék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 17:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6577
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 284 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
ha jól tudom, akkor a B Omegákba is a 136 lovas tds-t rakták, amit a BMW gyártott, de ott is legendásan megbízhatatlan volt! :?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 17:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
admin írta:
Marc528i írta:
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?



Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről. :)


Hali, nekem e-34 ben volt,100e km tettem bele, 300e vel adtam el, utánna kezdtek jönni a kissebb gondok/vizpumpa, hűtő, alapjárat ingadozás...stb/Nálam semmi gondja nem volt, "igénytelenebb" volt mint a 39...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 20:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Marc528i írta:
admin írta:
Marc528i írta:
Üdv mindenki!
Főleg TDS tulajokat vagy volt TDS tulajokat várok akik elmondják véleményeiket,észrevételeiket,tapasztalataikat ezzel a típussal kapcsolatba :)
Meguntad a benzinest és olajkályhára váltasz?



Nem én nem cserélném le az enyémet.Anyám férjének van 25TDS-e és amit tapasztaltam az nem túl jó(mondjuk sokat pályázott és 180 alatt nem lett nagyon használva a másik hogy 400ezer van benne).Egyik barátom akar venni és kiváncsi voltam hogy milyen vélemények tapasztalatok vannak TDS-ről. :)


Hali, nekem e-34 ben volt,100e km tettem bele, 300e vel adtam el, utánna kezdtek jönni a kissebb gondok/vizpumpa, hűtő, alapjárat ingadozás...stb/Nálam semmi gondja nem volt, "igénytelenebb" volt mint a 39...


Mondjuk ez a használattol is függ.De ahogy én látom itthon nagyonsokan tapossák a dízeleknek.Anyám férjének 180-200ezer körül komplett motort kellett cserélni.Haverom mondjuk E34-esen gondolkodik csak azokkal az a gond hogy már elég idősek és már az E39be is látok leharcoltakat.Lehet hogy érdemesebb lenne kint keresni csak az amire bejön... :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 20:35 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9785
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy baj van a tds-el! Nem találsz olyat ami még nem kerülte meg a földet kilométerszámba :cry:
Akkor inkább egy D vegyen :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2437
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 143 alkalommal
Kapott köszik: 364 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.

én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.

a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.

tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.

ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 21:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:?
kovessyroli írta:
én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.

én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.

a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.

tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.

ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.


Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 22:50 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9785
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
:?
kovessyroli írta:
én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.

én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.

a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.

tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.

ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.


Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem
Az a tulaj meg is érdemli azt a számlát! Ha olyan ökör hogy oda hordja.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.08. 23:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Marc528i írta:
:?
kovessyroli írta:
én vettem egy 25tds-t. külföldi volt, de első tulajtól 287ekm-rel.
futómű- fék teljes felújítás után azt hittem, hogy most csak menni kell vele.
aztán nekiállt folyni az adagoló, meg néhány ilyen apróbb dolog.
eluntam az állandó javíttatást és el akartam adni.
apám átvette tőlem, mert látta, hogy mennyit költöttem rá, és az invesztálás töredékét sem kaptam volna meg érte.
azóta ment 10ekm-t hiba nélkül.

én nem törnék ezért pálcát a tds felett. van olyan ismerősöm, aki a 20d-re költött fél év alatt 800eft-ot. de ismerek olyat is, aki a 30d-be fektette a családi ezüstöt.

a tds normális használat mellett sokat elmegy. persze szükséges a rendszeres karbantartás és hidegen sem szabad hajtani. aztán ha pedig 400 - 500 ekm-nél elmegy a hengerfej, attól még nem lesz a tds fostalicska.

tény: a benzinesekkel sokkal kevesebb a hiba, illetve a hibalehetőség. az is tény: a benzinesekben általában fele annyi a km, mint a dieselben. ez főleg a nagy benzinesekre igaz.

ha találsz szép tds-t, nem kell tőle parázni. csak szerintem kialakult egy mítosz, hogy a tds szar, meg nem eltalált, a bmw szégyenfoltja, stb. de ezek nem igazak.


Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem
Az a tulaj meg is érdemli azt a számlát! Ha olyan ökör hogy oda hordja.


Én mindet saját magam csinálok.Aki a Wallisba viszi az erre számítson


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.09. 16:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor mondjuk úgy, aki tényleg "kínkeservbe" gyüjtögette össze álmai autójára azt a 2-2.2 millát és már nem bírván magával irány a piac, ha nem muszály, ne TDS.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.09. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Így néz ki a benyások vitája a TDS-ről! :taps:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.09. 18:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1207
Adott köszi: 275 alkalommal
Kapott köszik: 298 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
:?

Nekem van egy ismerősöm aki a BMW Wallisba dolgozik mint szerelő és azt mondta hogy a TDS a BMW legjobb dízel motorja.Mesélte bejött egy X5 3.0d és a tulaj elsírta magát amikor megkapta a számlát(800ezer-1millió körüli költségről beszélünk)
Nem tudom hogy egy ilyen után mi érdemes megvenni és mit nem

Hát lehet hogy azért mondta azt hogy a tds a legjobb dizel motor,mert ezeket szerelik álltalába,és már jobban ismerik,meg ezek miatt van munkájuk és ebből a pénzük...... :lol: De inkább egy D" venne,mint ahogy más is mondta,mert annál nem hiszem hogy jobb a tds.Ezt hülyeségnek tartom én legalább is.Jó azzal is van néha gond,de nem annyinál,meg annyi.!!!!!Meg ha a vallisba viszik javitani,akkor meg is érdemlik azt a nagy lehúzós számlát.De kívánok neki sok szerencsét,hogy találjon 1 tökéletes állapotú TDS-t.Nehéz feladat lessz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.10. 00:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Így néz ki a benyások vitája a TDS-ről!

( OK, nem szótam! )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.10. 19:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.31. 01:00
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!! Nekem az a véleményem erről a TDS vitáról,hogy akinek nincs pénze autózni,az vegyen egy biciklit!! Ha van rá pénze,akkor az autójának meg tudja azt adni,amire annak szüksége van,és akkor működik mint az óra!! Lehet itt vitázni,hogy szar vagy nem szar a TDS! De egyet ne felejtsetek el!! A TDS fejlesztése a D! És ha a Hibák és Megoldások oldalra odaléptek,akkor látjátok,hogy az öreg (96-97-98-as)benzinesekkel is vannak kapitális hibák!! Deeeee ez köszönhető a 300 000 km-nek vagy még többnek!! Ezeket az autókat azok használták boldogan,és "gondmentesen",akik újonnan vették!! Tehát nem mi!!! Jó az a TDS csak okosan kell használni,és nem chip-tuning meg gyorsulási versen,hanem okos úriemberes közlekedés!! .....szerintem....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.10. 19:42 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem E36-os TDS-em volt.
Alapjába véve szerettem. Ment mint a gőzmozdony.
Viszont az együtt töltött 120 e km alatt 3 szor volt mozgásképtelen.
Vízcsövek, résolajcsövek, turbo cső, adagolótömítés, vízpumpa, hűtő
fő elemek: turbo hengerfej, porlasztócsúcsok, izzítók egyszer sem szartak be., az új tulaj cserélt adagoló tömítéseket, és utána melegen is pöccre indult

Nem került többe üzemeltetni, mint a benyás E39-et, csak többször kellett baszakodni vele.
240 e óra szerinti km-el adtam el.
fogyi 7-8 l

Jó konstrukció szerintem, de már sok lehet leharcolva.
:drunk :sör: :lovoldozos


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.13. 18:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Találtam neked valamit:
http://www.vatera.hu/bmw_525_tds_e_39_g ... 68719.html

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 611 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator