Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Használtautó

2006.02.13. 16:28

Használtautó rovat!

BMW 525i

2006.02.13. 16:30

Sziasztok!

Eladó egy 2001-es 525i,16:9 NAVI, 50.870km!! szervízkönyv (leinformálható),4db gyári kulccsal!

Irányár: 5m Ft

képek az index fórumon 4138as hozzászólás!
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9130315

2006.02.16. 16:27

Sziasztok!

Valószínű, hogy én is E39 tulaj leszek a közeljövőben. De lenne egy két kérdésem a típussal kapcsolatban!
Egy 1997-es 525TDS-t néztem ki. az lenne a kérdésem azoktól akiknek ilyen autójuk van, hogy mennyit eszik 100-on! Manuális váltóval! Meg vásárlás elött mire legyek figyelmes, vannak e típushibái???
Ja! Meg kíváncsi vagyok arra hogy a gyári rádiót ki lehet e cserélni més fajta nem kompatibilis rádióra ami pl.: megmaradt az előző autómból??? Gondolom valami beépitőkerettel megoldható nem?
Elöre is köszi a válaszokat!
ÜDV.: CsM

2006.02.16. 21:10

Miért akarsz tds-t venni. Többen azt mondják, hogy nem nagyon fogyaszt kevesebbet mint a benzines és több vele a szívás.

Én új autóból vennék dízelt, de sokéves használtból szerintem a benzines jobb választás.

Vegyél benzinest de legalább gondold át mégegyszer.

2006.02.16. 21:50

A tds fogyasztása igaz hogy automata váltóval (kézivel kb 1 literrel kevesebb a könyve szerint) most 8.4 en áll a computer. De mértem úgy is hogy csaqk pesten jártam, csúcsforgalom dugók stb úgy 12 fölött is tud.
Végsebessége 210.
Amúgy a tds motor is jó szerintem, én meg vagyok vele elégedve (nincs jobb egyelőre) Mikor megvettem utána egy hónappal hehgerfejes is lett.
Megcsinálták , azóta tökéletes.

2006.02.16. 23:32

Átalába mindenki leakarja beszélni az embert a dieselről.Ismerek embert aki egy kazal pénzt költöt az 520i-re.Ez szerencse kérdése is.Arra számolnodkel,hogy anyi kilométervan egy 97 tds-be mint ide a hold.Mert dieselt az vesz aki sokatjárvele de van kivétel.De nekem a négyévesbe van 140ezer most az órába (és kitudja menyivolt)remélem valós.Akkor a 9évesbe menyilehet?
De a tekezedbe a döntés!! :help:

2006.02.19. 22:32

Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat!
Azért szeretnék Dieselt mert most van egy Fiat Coupé-m 2.0 20v 5 hengeres! Fogyasztása 10-től a csillagos ég! Ezt a kiadást szeretném csökkenteni egy Diesel autó cserével! És ha Diesel az mér nem sport autó, ha nem sport autó akkor meg legyen nagy! Ezért esett a választásom az E39-re! De csak TDS-re lenne pénzem!

2006.03.06. 18:24

Sziasztok!
Remélem hamarosan egy 528i tulajdonosa leszek.Ebben a tipusban elég
gyakori az automata váltó. A hirdetett autók 60-70%-a ilyen. Kérdésem, hogy mennyire megbízhatóak ezek a váltók. Más márkáknál olvastam, hogy 150-200 ezer Km után megadják magukat és csere vagy drága a javítás. Másik kérdésem, hogy egy 180-220 ezres futásteljesítmény mekkora elhasználtságot jelent ennél a motornál.

Üdv!
houdini

2006.03.06. 19:01

csak a motor elhszanáltságáról tudok nyilatkozni - lévén az enyém kéziváltós.
óra szerint 182e km van benne. az olajfogyasztás gyakorlatilag = 0. olajcsere után 21e km-rel még nem ment a minimum közelébe sem az olajszint. és még egy zöld led világít :D
egyébként az elhasználódásnak még nem láttam nyomát és azt írják a németek is, hogy elég sokat kibírnak ezek a motorok.

2006.03.07. 20:05

Igen, ezt hallottam én is, hogy sokat kibírnak( nagy köbcenti, nem kihegyezett motor) de azért 200 ezer felett talán már nem szívesen ülnék bele. Jó lenne ha találnék egy németből nemrég behozottat. Talán az ottani útminőség miatt azok nincsenek annyira leharcolva.
Az automata váltó szerintem valamilyen mértékben kíméli a motort.
Vélemény erről?

2006.03.07. 20:40

szerintem frissen behozottat nem fogsz találni. amióta regisztrációs adó van, az 528 behozása némi anyagi ellenállásba ütközik...

2006.03.07. 21:01

Igazad van. Akkor sajna marad a hazai keresgélés. :(

2006.03.07. 21:15

Ha 528-ast akarsz venni, akkor jól választottál.

Nekem először 520i-m volt E39-ből, ami jó volt, de gyengécske, aztán 540i, az meg túl erős volt (totálkár lett a vége).
Utána vettem egy 528i-t (Steptronic), 2 éve van meg, 180 000 körül járok vele. A motorral soha semmi probléma nem volt, és 5 literrel kevesebbet fogyaszt, mint a 3 literes X5.
A biztosítása elég drága lenne (a Groupama-nál 50e, az UNION-nál 70e lenne a havi CASCO-m), de mivel CascoClub tag vagyok, csak havi 11e-t fizetek 10% 50 000 önrész mellett.

Igaz, hogy még sosem vezettem dízel e39-est, de biztos vagyok benne, hogy nem azt az élményt nyújtja, mint az i-k.

2006.03.07. 21:23

Houdini

Januárban vettem egy 528i manuál váltóst. Sokat kellett keresgélnem mire ráakadtam a megfelelő darabara. :lol: Itt jegyezném meg, hogy sokáig úgy volt, hogy a haver 540i -ét veszem meg, csak el tököltem az időt és eladta, most is fáj a szívem utánna. :sírás: Ha már az az 540i nem jött össze, a sok tanácsot megfogadtam és vettem egy 528-ast.
Szóval, sok e39-et megnéztem mire végre megleltem ezt a jószágot.
Az esetek legtöbbjénél: törve volt a kocsi és titkolták vagy több km volt benne, mint amennyivel hirdették.....stb. Nagyon sokat köszönhetek a keresgélésnél nyújtott segítségben a fórumos társaknak!!!!!! :taps:
Eddig úgy tűnik nem volt rossz választás (gyorsan lekopogom).
Mindenféleképpen manuált szerettem volna, így az autómata alapból kizárva. Sokan ragaszkodnak hozzá, sokan ellene vannak. Valahogy olyan ez, mint dízelt vagy benzinest:-) Az autómatásokról olvastam a népítéletben, hogy nem annyira dinamikus, mint a manuál. Ezt sem megarősíteni, sem cáfolni nem tudom, mivel 528 autómatást nem vezettem még.
Egy ekkora vashoz képest a fogyasztásom NAGYON elfogadható:
- 110-120 km/h országút: 7,2 - 7,5l
- városban, dugóban sem ment 10,5l fölé
- a nagy átlagot tekintve azt lehet mondani, hogy 7,2-11l és ez átlagban, olyan 8,5l körül van. :franko:
Szóval, nem volt rossz választás. Szeretem!!!!! :bmw

2006.03.07. 21:50

gaborX5 írta:Ha 528-ast akarsz venni, akkor jól választottál.

Nekem először 520i-m volt E39-ből, ami jó volt, de gyengécske, aztán 540i, az meg túl erős volt (totálkár lett a vége).
Utána vettem egy 528i-t (Steptronic), 2 éve van meg, 180 000 körül járok vele. A motorral soha semmi probléma nem volt, és 5 literrel kevesebbet fogyaszt, mint a 3 literes X5.
A biztosítása elég drága lenne (a Groupama-nál 50e, az UNION-nál 70e lenne a havi CASCO-m), de mivel CascoClub tag vagyok, csak havi 11e-t fizetek 10% 50 000 önrész mellett.

Igaz, hogy még sosem vezettem dízel e39-est, de biztos vagyok benne, hogy nem azt az élményt nyújtja, mint az i-k.


És,hogylehet ilyen casco klub taglenni?

2006.03.08. 09:33

És,hogylehet ilyen casco klub taglenni?

www.cascoclub.hu
Generali Providencia EuroCasco-t adnak egy embernek is céges flottakedvezménnyel, úgyhogy kb. fele, mintha bemennél az utcáról. Cserébe meg kell venned a tagsági kártyát pár ezerért.
Van egy kalkulátor a http://www.cascoclub.hu/kalkulator/index.html alatt, érdemes megnézni, hogy mennyi jön ki az autódra, ha tetszik, akkor beírod az aljába az elérhetőségeidet és visszahívnak.

Nagyjából ennyit tudok róla.
Írd meg majd a tapasztalatod!

2006.03.23. 19:25

Sziasztok!
Van valakinek infója arról, hogy egy eredeti gyári fényezésnél(metal)
mekkora értéket mutat a festékmérő?

2006.03.23. 22:51

ha az indexes fórumon rákeresel, sok érdekességget találhatsz a témában. vmikor tavaly novemberben (ha jól emlékszem) nagyon hosszan vitatkoztak erről a szakértők. talán nem is sikerült megállapodni...

2006.03.23. 23:05

houdini írta:Sziasztok!
Van valakinek infója arról, hogy egy eredeti gyári fényezésnél(metal)
mekkora értéket mutat a festékmérő?


A gyári érték 90 és 110 mikron közé esik kb., kissebb érték a belső részeken van, a nagyobb pedig a külső felületeken. Nyilván a külső részen 115 mikron még belefér a tűrésbe, de 130 már egy plusz réteg festék szokott lenni.

2006.03.24. 21:38

houdini írta:Igazad van. Akkor sajna marad a hazai keresgélés. :(


Én tudok egy frissen behozottat Németből.
Hozzászólás küldése

VigLink badge