* *
Pontos idő: 2024.04.19. 06:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 213 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2011.11.03. 11:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mayer015 írta:
Dani, aki most nagyon beteg :(, és picit leutánozza Jacksont :)


Ha nagyonn bedeg vagy akkor gyógyuljál.
Majd dumálunk. Nekem is még kéne az I-bus kábel cuccost meg venni, de most hanyatt vágott a téli gumi.

Jackson, aki a jobbulást kívánja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2011.12.21. 01:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.10. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kis update a rendszeremmel kapcsolatban, ha valaki hasonlón gondolkodna. Kicsit fejlesztettem a gépen, mert már elavultnak lehetett mondani a technikát, a sebességével sem voltam elégedett.
A mostanában terjedő Llano platformot választottam (A4-3400 procival), ugyanúgy mini-ITX méretű ASUS F1A75-I alaplappal, 4GB DDR3 memóriával és 64GB-os Samsung 830 SSd-vel. Ezzel gyakorlatilag kicseréltem a PC ház belsejét, a többi külső összetevő maradt a régi. Nagyon kellemesen begyorsult a működés, villámgyorsan reagál le mindent. Szerintem jobb döntés, mint a hasonló méretben szintén kapható, de jóval gyengébb Intel Atom, vagy AMD Brazos platform.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 10:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tano írta:
Egy kis update a rendszeremmel kapcsolatban, ha valaki hasonlón gondolkodna. Kicsit fejlesztettem a gépen, mert már elavultnak lehetett mondani a technikát, a sebességével sem voltam elégedett.
A mostanában terjedő Llano platformot választottam (A4-3400 procival), ugyanúgy mini-ITX méretű ASUS F1A75-I alaplappal, 4GB DDR3 memóriával és 64GB-os Samsung 830 SSd-vel. Ezzel gyakorlatilag kicseréltem a PC ház belsejét, a többi külső összetevő maradt a régi. Nagyon kellemesen begyorsult a működés, villámgyorsan reagál le mindent. Szerintem jobb döntés, mint a hasonló méretben szintén kapható, de jóval gyengébb Intel Atom, vagy AMD Brazos platform.


És miben jelentett gondot a lassúság?

Jackson, aki még ábrándozik a CARPC bepakolásról

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.01.12. 15:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt egy új és rendkívül olcsó alternatíva a CarPC-hez!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: v.viktor93
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.01.12. 18:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:



:franko:

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.01.12. 21:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.10. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
És miben jelentett gondot a lassúság?

Jackson, aki még ábrándozik a CARPC bepakolásról


Pl. bootidő lassú volt, végig nagy terhelésen üzemelt a proci, és így bizonyos dolgokra, pl a navigációra és a multikormány parancsaira lassan reagált. A mostani rendszerrel ezek mind megoldódtak.:)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 20:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Csak egy kérdés! Melyik?

1,
Kép

2
Kép
Kép

üdv:2literes.apenta


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.02.06. 19:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.08.12. 00:00
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
2literes.apenta írta:
Csak egy kérdés! Melyik?

1,
Kép

2
Kép
Kép

üdv:2literes.apenta



1, gyáribbnak hat mint a többi...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.02.13. 12:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Azért a kormányért bárkit megölök ha kell. :wink:

Egyébként átnéztem a weblapjukat, és talán a konfiguráció túlzottan erős (link), de a monitor rész és a kivitelezés nagyon tetszik.

Jaj az a kormány

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.02.13. 20:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Azért a kormányért bárkit megölök ha kell. :wink:

Egyébként átnéztem a weblapjukat, és talán a konfiguráció túlzottan erős (link), de a monitor rész és a kivitelezés nagyon tetszik.

Jaj az a kormány


Nem kell ezért megölni senkit, bármelyik profi bőrös megcsinálja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.02.13. 23:46 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
PapaBoss írta:
Azért a kormányért bárkit megölök ha kell. :wink:

Egyébként átnéztem a weblapjukat, és talán a konfiguráció túlzottan erős (link), de a monitor rész és a kivitelezés nagyon tetszik.

Jaj az a kormány


Nem kell ezért megölni senkit, bármelyik profi bőrös megcsinálja.

Hát megnézem azt a bőröst aki a négyágú kormányból sportot csinál :facepalm: (a bőrözést azt igen)

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.02.14. 17:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
barbrady írta:
PapaBoss írta:
Azért a kormányért bárkit megölök ha kell. :wink:

Egyébként átnéztem a weblapjukat, és talán a konfiguráció túlzottan erős (link), de a monitor rész és a kivitelezés nagyon tetszik.

Jaj az a kormány


Nem kell ezért megölni senkit, bármelyik profi bőrös megcsinálja.

Hát megnézem azt a bőröst aki a négyágú kormányból sportot csinál :facepalm: (a bőrözést azt igen)


Arról nem volt szó, hogy neki négyküllős van :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.04.21. 20:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.10. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nemrég módosítottam a CarPC-men ezt-azt, íme 3 frissített képernyőfotót a jelenlegi kinézetről.

Kép
Kép
Kép

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Tano az itt látható tagok köszönték meg: Wasq
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.04.21. 21:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tano írta:
Kép
]

180 km/h fölött mit csinál?
Kiírja, hogy error :?:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.04.22. 09:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.18. 14:23
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E36
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Tano írta:
Kép
]

180 km/h fölött mit csinál?
Kiírja, hogy error :?:

Japán belpiacos gép, nem tud többel menni :D :D :roker:

_________________
"Annyi jó autó van, amit ki lehetne próbálni, de ezt elrontottam ott, hogy elsőnek vettem egy BMW-t" - by SchPeet -> áh, elrontottam ott, hogy eladtam és vettem egy nem BMW-t :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.04.22. 20:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.10. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ChPh írta:
simi64 írta:
180 km/h fölött mit csinál?
Kiírja, hogy error :?:

Japán belpiacos gép, nem tud többel menni :D :D :roker:


Látod ez jó kérdés, ezt még nem próbáltam, mert nem mentem annyival, mióta megvan ez a rendszer. Ez a GPS által jelzett sebesség, szóval numerikusan kiírná biztosan. A mutatós része .swf, ha valaki ért ahhoz, akkor lehet ki tudná deríteni hogyan viselkedne. Belátható időn belül nem tervezek német utat, ezeken a magyar kátyúkon meg nem száguldozok ennyivel.:D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.04.22. 20:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.18. 14:23
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E36
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tano írta:
Látod ez jó kérdés, ezt még nem próbáltam, mert nem mentem annyival, mióta megvan ez a rendszer. Ez a GPS által jelzett sebesség, szóval numerikusan kiírná biztosan. A mutatós része .swf, ha valaki ért ahhoz, akkor lehet ki tudná deríteni hogyan viselkedne. Belátható időn belül nem tervezek német utat, ezeken a magyar kátyúkon meg nem száguldozok ennyivel.:D


Lehet pár kérdésem?
Hogy van összekötve az autóval?
Milyen progi ez, ami kiolvassa az infókat?
Nem melegszik túl a rendszer?
Hogy bírja a rázkódást?
És télen a -20 °C-ban hogy nem fagy szét?

Kb, ennyi. Köszi :)

_________________
"Annyi jó autó van, amit ki lehetne próbálni, de ezt elrontottam ott, hogy elsőnek vettem egy BMW-t" - by SchPeet -> áh, elrontottam ott, hogy eladtam és vettem egy nem BMW-t :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.04.23. 18:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.10. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ChPh írta:
Lehet pár kérdésem?
Hogy van összekötve az autóval?
Milyen progi ez, ami kiolvassa az infókat?
Nem melegszik túl a rendszer?
Hogy bírja a rázkódást?
És télen a -20 °C-ban hogy nem fagy szét?

Kb, ennyi. Köszi :)


Persze, megpróbálok válaszolni mndre!
- Az autóval USB-s iBus interfésszel van összekötve.
- A RideRunner-hez (ez az a program, ami az alap kezelőfelületet adja) van egy iBus plugin, ennek segítségével olvassa ki az adatokat. Valamint ebben a pluginban lehet beállítani, hogy a multikormány gombjai melyik képernyőn mely parancsoknak feleljenek meg. Pl. léptetés, hangerőváltoztatás, sok lehetőség van, csak fantázia kérdése.
- A jelenlegivel csak téli tapasztalatom van, a régi VIA rendszer nyáron is jól bírta. Szerintem a jelenlegi sem fog túlmelegedni, főleg hogy nem szükséges max sebességen járatni, így visszább is vettem az órajelet, valamint még a feszültségekből is tudok lejjebb tornázni.
- Mivel az autó elég jól csillapítja a rázkódást, meg SSD-t használok, nincs ezzel probléma. A régi laptop HDD is bírta. Szerintem egy hétköznapi laptop nagyobb igénybevételnek van kitéve.
- A nagy mínuszok sem ártottak neki, párásodás itt nincsen, mivel a hardver hőmérséklete megegyezett a levegőével az elején. Ami észrevehető az annyi, hogy nagy hidegben lassabban indult be.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.04.23. 18:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.18. 14:23
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E36
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tano írta:
ChPh írta:
Lehet pár kérdésem?
Hogy van összekötve az autóval?
Milyen progi ez, ami kiolvassa az infókat?
Nem melegszik túl a rendszer?
Hogy bírja a rázkódást?
És télen a -20 °C-ban hogy nem fagy szét?

Kb, ennyi. Köszi :)


Persze, megpróbálok válaszolni mndre!
- Az autóval USB-s iBus interfésszel van összekötve.
- A RideRunner-hez (ez az a program, ami az alap kezelőfelületet adja) van egy iBus plugin, ennek segítségével olvassa ki az adatokat. Valamint ebben a pluginban lehet beállítani, hogy a multikormány gombjai melyik képernyőn mely parancsoknak feleljenek meg. Pl. léptetés, hangerőváltoztatás, sok lehetőség van, csak fantázia kérdése.
- A jelenlegivel csak téli tapasztalatom van, a régi VIA rendszer nyáron is jól bírta. Szerintem a jelenlegi sem fog túlmelegedni, főleg hogy nem szükséges max sebességen járatni, így visszább is vettem az órajelet, valamint még a feszültségekből is tudok lejjebb tornázni.
- Mivel az autó elég jól csillapítja a rázkódást, meg SSD-t használok, nincs ezzel probléma. A régi laptop HDD is bírta. Szerintem egy hétköznapi laptop nagyobb igénybevételnek van kitéve.
- A nagy mínuszok sem ártottak neki, párásodás itt nincsen, mivel a hardver hőmérséklete megegyezett a levegőével az elején. Ami észrevehető az annyi, hogy nagy hidegben lassabban indult be.

Nem rossz, de bírta a tartós -20 °C-ot? Vagy garázsban áll az autó?
A gyári navis 16:9-es MKIII-hoz képest mivel tud többet (a multimédia kivételével, az egyértelmű:) )

_________________
"Annyi jó autó van, amit ki lehetne próbálni, de ezt elrontottam ott, hogy elsőnek vettem egy BMW-t" - by SchPeet -> áh, elrontottam ott, hogy eladtam és vettem egy nem BMW-t :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: CarPC beépítés - E39 sedan, 520i, 1997
HozzászólásElküldve: 2012.04.23. 19:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.10. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ChPh írta:
Nem rossz, de bírta a tartós -20 °C-ot? Vagy garázsban áll az autó?
A gyári navis 16:9-es MKIII-hoz képest mivel tud többet (a multimédia kivételével, az egyértelmű:) )


Alapvetően garázsban tartom, de sokszor éjszakázott az idei szezonban -1x hidegben is, és nem ártott meg neki.:)
Pontosan nem tudom mire képes a gyári 16:9 MKIII. A navi az iGo, tehát naprakészebb szerintem mint a gyári. A rendszer előnye szerintem az, hogy teljesen testreszabható és bővíthető, mivel egy PC-ről van szó.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 213 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator