* *
Pontos idő: 2018.12.15. 09:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 215 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.06.16. 13:05 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 256
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 37 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az ablakmosó sem megy hátul?? Vagy ha nem megy az ablaktörlő akkor az ablakmosó sem? Mivel annak a motorja elől van. Amugy az ablaktörlő könnyen megy. Előre is kösz a választ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.06.17. 19:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 256
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 37 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Az ablakmosó sem megy hátul?? Vagy ha nem megy az ablaktörlő akkor az ablakmosó sem? Mivel annak a motorja elől van. Amugy az ablaktörlő könnyen megy. Előre is kösz a választ.

Kérem valaki erősítsen meg vagy mondja meg a tutit. Légyszi :idea:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.06.19. 09:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
stupeki69 írta:
Az ablakmosó sem megy hátul?? Vagy ha nem megy az ablaktörlő akkor az ablakmosó sem? Mivel annak a motorja elől van. Amugy az ablaktörlő könnyen megy. Előre is kösz a választ.

Kérem valaki erősítsen meg vagy mondja meg a tutit. Légyszi :idea:


Szia! Ahogy már írták a vezeték lehet sérült,de én a kapcsolóra (bajusz) tippelek. Ne tévesszen meg hogy az első lapátok működnek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.06.19. 13:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 256
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 37 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Már megoldottam tényleg hátul szál szakadás volt a csomagtér ajtóban, és akkor előről sem nyomja a vízet hátra. Egyik a másik nélkül nem mükszik. De köszönöm a válaszokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.06.19. 17:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Már megoldottam tényleg hátul szál szakadás volt a csomagtér ajtóban, és akkor előről sem nyomja a vízet hátra. Egyik a másik nélkül nem mükszik. De köszönöm a válaszokat.


:franko: Akkor megoldódott!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.05. 10:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.10. 21:28
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Sajnos nálam is elkezdődött a csomagtér ajtó nyitásának - nem nyitásának problémája, hol kinyitja, hol csak egy kicsit emeli meg, hol pedig félúton megáll. A kérdésem az lenne, hogy (még ugyan nem néztem, hogy lehet-e benne olajat cserélni) milyen hidraulika olaj kell bele? Ha nem lehet hidraulika olajat cserélni, akkor cserélni kell mindent? Esetleg egy relé vagy bizotsíték is lehet a probléma forrása?

Köszönöm.

jackson írta:
Nézgetettem, de csak általános szöveg meg a csere van leirva a TIS-ben.
Például van ismétlés elleni védelme a hidraulika túlmelegedés védelme érdekében: Kicsit bonyolult de leforditom.
A nyitó motor üzemidejét figyeli egy számláló. Ez két percig működhet. Ha elérte akkor 6 percet kell várni a következő használat elött és utánna megint mehet 2 percig. De a nyitás/zárási műveletet nem szaktija félbe ha lejárt az idő.

Van vész üzemmódja: ha az automatika meghall kézzel nyitható és csukható ami közben a szokásosnál nagyobb erőt kell kifejteni. A biztonságos nyitott pozició 30 és 90 fok nyitás között van. Ezt egy minimális 40bar-os nyomással hozza létre a vész szelep.

Amenyiben hidarulika folyadékot veszit a rendszer akkor a hidraulikus egységet ki kell cserélni ha a szint a jel alá ment mivel a sérülésés nem lehet kizárni (vagy behatárolni). :cry:

A doksiban le van irva képekkel, hogyan kell leellenőrizni a hirdraulika szivatyú olaj szintjét. De érdekes módon ehhez hátul a pótkeréknél szét kell szedni rendesen (képekkel illusztrálva, szerezzél be egy TIS-t).
Ki kell szerelni a motort és lerakni egy sima felületre (mivel a cső be van szerelve ezért nem túl messze). Majd itt egy motoros nyitás és csukás után egy oldalán lévő jelölések között kell lennie a szintnek.

Utántöltés: na ez külön macera mivel azzal kezdi csak akkor lehet után tölteni ha van rajta feltöltő csavar. Ezek szerint van olyan amin nincs.
A többi csak a cseréről szól kétrészben: hidraulikus egység és maga a hidraulikus "rugó" a csövezésével. Elég macera elvezetni a kábelt hátul.
Semmi légtelenités leirás egyértelműen cserére utasit ha beszart.

Ha szereznél TIS-t a Documents/Repair instructions/51 Body Equipment/24 trunk latch,locks alatt találhatóak a doksik.

Jackson, aki csak ennyit tudott segiteni mivel nem ir többet a doksi :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.05. 10:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.17. 01:00
Hozzászólások: 140
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i A M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
carlos9 írta:
Sziasztok

Sajnos nálam is elkezdődött a csomagtér ajtó nyitásának - nem nyitásának problémája, hol kinyitja, hol csak egy kicsit emeli meg, hol pedig félúton megáll. A kérdésem az lenne, hogy (még ugyan nem néztem, hogy lehet-e benne olajat cserélni) milyen hidraulika olaj kell bele? Ha nem lehet hidraulika olajat cserélni, akkor cserélni kell mindent? Esetleg egy relé vagy bizotsíték is lehet a probléma forrása?

Köszönöm.

jackson írta:
Nézgetettem, de csak általános szöveg meg a csere van leirva a TIS-ben.
Például van ismétlés elleni védelme a hidraulika túlmelegedés védelme érdekében: Kicsit bonyolult de leforditom.
A nyitó motor üzemidejét figyeli egy számláló. Ez két percig működhet. Ha elérte akkor 6 percet kell várni a következő használat elött és utánna megint mehet 2 percig. De a nyitás/zárási műveletet nem szaktija félbe ha lejárt az idő.

Van vész üzemmódja: ha az automatika meghall kézzel nyitható és csukható ami közben a szokásosnál nagyobb erőt kell kifejteni. A biztonságos nyitott pozició 30 és 90 fok nyitás között van. Ezt egy minimális 40bar-os nyomással hozza létre a vész szelep.

Amenyiben hidarulika folyadékot veszit a rendszer akkor a hidraulikus egységet ki kell cserélni ha a szint a jel alá ment mivel a sérülésés nem lehet kizárni (vagy behatárolni). :cry:

A doksiban le van irva képekkel, hogyan kell leellenőrizni a hirdraulika szivatyú olaj szintjét. De érdekes módon ehhez hátul a pótkeréknél szét kell szedni rendesen (képekkel illusztrálva, szerezzél be egy TIS-t).
Ki kell szerelni a motort és lerakni egy sima felületre (mivel a cső be van szerelve ezért nem túl messze). Majd itt egy motoros nyitás és csukás után egy oldalán lévő jelölések között kell lennie a szintnek.

Utántöltés: na ez külön macera mivel azzal kezdi csak akkor lehet után tölteni ha van rajta feltöltő csavar. Ezek szerint van olyan amin nincs.
A többi csak a cseréről szól kétrészben: hidraulikus egység és maga a hidraulikus "rugó" a csövezésével. Elég macera elvezetni a kábelt hátul.
Semmi légtelenités leirás egyértelműen cserére utasit ha beszart.

Ha szereznél TIS-t a Documents/Repair instructions/51 Body Equipment/24 trunk latch,locks alatt találhatóak a doksik.

Jackson, aki csak ennyit tudott segiteni mivel nem ir többet a doksi :wink:



Nekem ugyan ilyen problémám volt. A hiba oka a kábelek szakadása valamelyik oldalon. Ennek kijavítása érdekében a kábelkötegeket meg kell hogy nézd (bal oldal - vezető oldal) ott fut az a kábelköteg, mely vezérli az ablaktörlőt ill. ajtó nyitást. Nem egyszerű feladat a kábelek kihúzása, hogy forrasztani, vagy javítani tudd. Meg kell hozzá bontani a hátsó hangszóróknál is kárpitot, ha másként nem megy.
Nekem majd minden kábel a bal oldalon szakadt, vagy korrodált volt, ca. 3-4 órát szoptam vele míg meg lett javítva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.05. 16:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.10. 21:28
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia

Köszi,
Hol érdemes elkezdeni a kábelköteg ellenőrzését? Mit lenne célszerű először lebontani, esetleg van-e olyan pont ahol rá tudnék mérni multiméterrel szakadás után kutatva.
Ez azt is jelenti, hogy a hidraulikával nincs probléma? vagy azért azt is ellenőrizzem?



Becherovka írta:
carlos9 írta:
Sziasztok

Sajnos nálam is elkezdődött a csomagtér ajtó nyitásának - nem nyitásának problémája, hol kinyitja, hol csak egy kicsit emeli meg, hol pedig félúton megáll. A kérdésem az lenne, hogy (még ugyan nem néztem, hogy lehet-e benne olajat cserélni) milyen hidraulika olaj kell bele? Ha nem lehet hidraulika olajat cserélni, akkor cserélni kell mindent? Esetleg egy relé vagy bizotsíték is lehet a probléma forrása?

Köszönöm.

jackson írta:
Nézgetettem, de csak általános szöveg meg a csere van leirva a TIS-ben.
Például van ismétlés elleni védelme a hidraulika túlmelegedés védelme érdekében: Kicsit bonyolult de leforditom.
A nyitó motor üzemidejét figyeli egy számláló. Ez két percig működhet. Ha elérte akkor 6 percet kell várni a következő használat elött és utánna megint mehet 2 percig. De a nyitás/zárási műveletet nem szaktija félbe ha lejárt az idő.

Van vész üzemmódja: ha az automatika meghall kézzel nyitható és csukható ami közben a szokásosnál nagyobb erőt kell kifejteni. A biztonságos nyitott pozició 30 és 90 fok nyitás között van. Ezt egy minimális 40bar-os nyomással hozza létre a vész szelep.

Amenyiben hidarulika folyadékot veszit a rendszer akkor a hidraulikus egységet ki kell cserélni ha a szint a jel alá ment mivel a sérülésés nem lehet kizárni (vagy behatárolni). :cry:

A doksiban le van irva képekkel, hogyan kell leellenőrizni a hirdraulika szivatyú olaj szintjét. De érdekes módon ehhez hátul a pótkeréknél szét kell szedni rendesen (képekkel illusztrálva, szerezzél be egy TIS-t).
Ki kell szerelni a motort és lerakni egy sima felületre (mivel a cső be van szerelve ezért nem túl messze). Majd itt egy motoros nyitás és csukás után egy oldalán lévő jelölések között kell lennie a szintnek.

Utántöltés: na ez külön macera mivel azzal kezdi csak akkor lehet után tölteni ha van rajta feltöltő csavar. Ezek szerint van olyan amin nincs.
A többi csak a cseréről szól kétrészben: hidraulikus egység és maga a hidraulikus "rugó" a csövezésével. Elég macera elvezetni a kábelt hátul.
Semmi légtelenités leirás egyértelműen cserére utasit ha beszart.

Ha szereznél TIS-t a Documents/Repair instructions/51 Body Equipment/24 trunk latch,locks alatt találhatóak a doksik.

Jackson, aki csak ennyit tudott segiteni mivel nem ir többet a doksi :wink:



Nekem ugyan ilyen problémám volt. A hiba oka a kábelek szakadása valamelyik oldalon. Ennek kijavítása érdekében a kábelkötegeket meg kell hogy nézd (bal oldal - vezető oldal) ott fut az a kábelköteg, mely vezérli az ablaktörlőt ill. ajtó nyitást. Nem egyszerű feladat a kábelek kihúzása, hogy forrasztani, vagy javítani tudd. Meg kell hozzá bontani a hátsó hangszóróknál is kárpitot, ha másként nem megy.
Nekem majd minden kábel a bal oldalon szakadt, vagy korrodált volt, ca. 3-4 órát szoptam vele míg meg lett javítva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.05. 16:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
carlos9 írta:
Szia
Köszi,
Hol érdemes elkezdeni a kábelköteg ellenőrzését? Mit lenne célszerű először lebontani, esetleg van-e olyan pont ahol rá tudnék mérni multiméterrel szakadás után kutatva.
Ez azt is jelenti, hogy a hidraulikával nincs probléma? vagy azért azt is ellenőrizzem?


Nem kell hozzá műszer, ha lehúzod a gumiharmónikát a kasztniból a csomifedélbe menő vezetékékről egyből meg fogod látni miről van szó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.05. 17:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1550
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
carlos9 írta:
Szia
Köszi,
Hol érdemes elkezdeni a kábelköteg ellenőrzését? Mit lenne célszerű először lebontani, esetleg van-e olyan pont ahol rá tudnék mérni multiméterrel szakadás után kutatva.
Ez azt is jelenti, hogy a hidraulikával nincs probléma? vagy azért azt is ellenőrizzem?


Nem kell hozzá műszer, ha lehúzod a gumiharmónikát a kasztniból a csomifedélbe menő vezetékékről egyből meg fogod látni miről van szó.



Én is szívtam vele, kettő is el volt szakadva. Az egyik az ajtón lévő nyitógomb, a másik a rendszámtábla világítás egyik fele. Egy évig csak távirányítóval tudtam nyitni a hátulját, mígnem nem égett a rendszámtábla világítás egyik fele. Na, akkor jöttem rá, hogy az átmenő kötegben van a bibi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.05. 21:12 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1139
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
carlos9 írta:
Szia
Köszi,
Hol érdemes elkezdeni a kábelköteg ellenőrzését? Mit lenne célszerű először lebontani, esetleg van-e olyan pont ahol rá tudnék mérni multiméterrel szakadás után kutatva.
Ez azt is jelenti, hogy a hidraulikával nincs probléma? vagy azért azt is ellenőrizzem?


Ha minden nyitásnál a szervó meglöki az ajtót, de a hidraulika hol felnyitja, hol nem, akkor kevés az olaj a hidraulikában. A feltöltését Jackson szépen leírta. Magam sem tudtam volna jobban. Eléggé szopás egyedül. Tehát ha a szervó működik, akkor nincs elektromos probléma.

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.05. 21:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
carlos9 írta:
Szia
Köszi,
Hol érdemes elkezdeni a kábelköteg ellenőrzését? Mit lenne célszerű először lebontani, esetleg van-e olyan pont ahol rá tudnék mérni multiméterrel szakadás után kutatva.
Ez azt is jelenti, hogy a hidraulikával nincs probléma? vagy azért azt is ellenőrizzem?


Ha minden nyitásnál a szervó meglöki az ajtót, de a hidraulika hol felnyitja, hol nem, akkor kevés az olaj a hidraulikában. A feltöltését Jackson szépen leírta. Magam sem tudtam volna jobban. Eléggé szopás egyedül. Tehát ha a szervó működik, akkor nincs elektromos probléma.

NEkem a pöcök tört le , attol se műxik, mert a csuszka csak lifeg, nem húz el. .. tudom nem ide tartozik, csak eszembe jutott. Ez akkor volt, mikor a strobiékhoz mentünk.

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.05. 22:13 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1060
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
carlos9 írta:
Sziasztok

Sajnos nálam is elkezdődött a csomagtér ajtó nyitásának - nem nyitásának problémája, hol kinyitja, hol csak egy kicsit emeli meg, hol pedig félúton megáll. A kérdésem az lenne, hogy (még ugyan nem néztem, hogy lehet-e benne olajat cserélni) milyen hidraulika olaj kell bele? Ha nem lehet hidraulika olajat cserélni, akkor cserélni kell mindent? Esetleg egy relé vagy bizotsíték is lehet a probléma forrása?

Köszönöm.



Volt, hogy nekem is elkezdett kínlódni tavaly, de kicseréltem a rugókat (a jobb nagy kivételével, mert rosszul írta az ETK) Aztán megbízhatóbb lett. Most csökkent benne a folyadék, már intéztem az utánpótlást. A teliára 6500HUF körül van 250ml-nek.
Míg megjön majd tanulmányozom a feltöltést.
Viszi most is rendesen, csak kicsit hangosabbnak hallom a szivattyút.

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.06. 07:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.10. 21:28
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWFUN írta:
carlos9 írta:
Sziasztok

Sajnos nálam is elkezdődött a csomagtér ajtó nyitásának - nem nyitásának problémája, hol kinyitja, hol csak egy kicsit emeli meg, hol pedig félúton megáll. A kérdésem az lenne, hogy (még ugyan nem néztem, hogy lehet-e benne olajat cserélni) milyen hidraulika olaj kell bele? Ha nem lehet hidraulika olajat cserélni, akkor cserélni kell mindent? Esetleg egy relé vagy bizotsíték is lehet a probléma forrása?

Köszönöm.



Volt, hogy nekem is elkezdett kínlódni tavaly, de kicseréltem a rugókat (a jobb nagy kivételével, mert rosszul írta az ETK) Aztán megbízhatóbb lett. Most csökkent benne a folyadék, már intéztem az utánpótlást. A teliára 6500HUF körül van 250ml-nek.
Míg megjön majd tanulmányozom a feltöltést.
Viszi most is rendesen, csak kicsit hangosabbnak hallom a szivattyút.



Szia

Mi a hidraulika olaj márkája/típusa.

Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.06. 07:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.10. 21:28
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
carlos9 írta:
Szia
Köszi,
Hol érdemes elkezdeni a kábelköteg ellenőrzését? Mit lenne célszerű először lebontani, esetleg van-e olyan pont ahol rá tudnék mérni multiméterrel szakadás után kutatva.
Ez azt is jelenti, hogy a hidraulikával nincs probléma? vagy azért azt is ellenőrizzem?


Ha minden nyitásnál a szervó meglöki az ajtót, de a hidraulika hol felnyitja, hol nem, akkor kevés az olaj a hidraulikában. A feltöltését Jackson szépen leírta. Magam sem tudtam volna jobban. Eléggé szopás egyedül. Tehát ha a szervó működik, akkor nincs elektromos probléma.



Szia

Köszönöm, megnézem a leírás alapján.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.10.10. 12:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.10. 21:28
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
carlos9 írta:
touring írta:
carlos9 írta:
Szia
Köszi,
Hol érdemes elkezdeni a kábelköteg ellenőrzését? Mit lenne célszerű először lebontani, esetleg van-e olyan pont ahol rá tudnék mérni multiméterrel szakadás után kutatva.
Ez azt is jelenti, hogy a hidraulikával nincs probléma? vagy azért azt is ellenőrizzem?


Ha minden nyitásnál a szervó meglöki az ajtót, de a hidraulika hol felnyitja, hol nem, akkor kevés az olaj a hidraulikában. A feltöltését Jackson szépen leírta. Magam sem tudtam volna jobban. Eléggé szopás egyedül. Tehát ha a szervó működik, akkor nincs elektromos probléma.



Szia

Köszönöm, megnézem a leírás alapján.


Szia

Megnéztem a tartályt, és nem nagyon láttam benne olajat;
Viszont a feltöltésnél járható-e az az út,hogy a műanyag tartálynál lévő bilincset szedem le,majd lepattintom a tartályt és abba töltöm a folyadékot?
Valaki próbálta már ezt az utat?

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.11.09. 10:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.10. 21:28
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
carlos9 írta:
carlos9 írta:
touring írta:
carlos9 írta:
Szia
Köszi,
Hol érdemes elkezdeni a kábelköteg ellenőrzését? Mit lenne célszerű először lebontani, esetleg van-e olyan pont ahol rá tudnék mérni multiméterrel szakadás után kutatva.
Ez azt is jelenti, hogy a hidraulikával nincs probléma? vagy azért azt is ellenőrizzem?


Ha minden nyitásnál a szervó meglöki az ajtót, de a hidraulika hol felnyitja, hol nem, akkor kevés az olaj a hidraulikában. A feltöltését Jackson szépen leírta. Magam sem tudtam volna jobban. Eléggé szopás egyedül. Tehát ha a szervó működik, akkor nincs elektromos probléma.



Szia

Köszönöm, megnézem a leírás alapján.


Tegnap voltam szervízbe, két tömítést kellett cserélni és egy kevés olajat utántölteni. Most jól működik
Szia

Megnéztem a tartályt, és nem nagyon láttam benne olajat;
Viszont a feltöltésnél járható-e az az út,hogy a műanyag tartálynál lévő bilincset szedem le,majd lepattintom a tartályt és abba töltöm a folyadékot?
Valaki próbálta már ezt az utat?

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.11.09. 12:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia carlos9!

Nem multiméterrel kell ellenőrizni a hidraulikáját hanem diagnosztikával mert ott látod mit csinál. Nem csak a hibatárolót hanem az élő adatokban amikor nyit-csuk parancsot kap.
Ezt majd arra az esetre ha máskor is gond van.

Jackson, aki azt hittem már nem jössz vissza és ezért nem irtam

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.11.14. 12:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.10. 21:28
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Szia carlos9!

Nem multiméterrel kell ellenőrizni a hidraulikáját hanem diagnosztikával mert ott látod mit csinál. Nem csak a hibatárolót hanem az élő adatokban amikor nyit-csuk parancsot kap.
Ezt majd arra az esetre ha máskor is gond van.

Jackson, aki azt hittem már nem jössz vissza és ezért nem irtam


Szia jackson!

A multiméter azért jutott eszembe, hogy nem-e szakadás van a vezetékben. De itt kaptam információt arról, hogyha a zár nyit, akkor nem a vezetékekkel van a gond, hanem a hidraulikával.
Most már azt is látom, hogy nem minden olyan egyszerűen javítható - mint ahogy én azt elképzeltem -, de sokat olvasgatok és próbálok fejlődni.
Mielőtt a hátsó csomagtérfedelet megjavították volna, csináltattam egy diagnosztikát. Ott nem találtak semmi hibát, nem volt hibabejegyzés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.11.26. 11:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2386
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 344 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem műxik a hátsó ablaktörlőm. Visszaolvastam a topicban, hogy kell szétszedni, tegnap neki is álltam, de elakadtam a zéger gyűrűnél..... Levettem a 13-as anyát, lejött a kar is, de össze van rohadva ott minden. WD40 sem segít. Szerintetek hogy próbáljam meg levenni azt a zégert??? Mini csavarhúzóval is próbáltam ,de semmi. Meg sem mozdul :(

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 215 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator