* *
Pontos idő: 2024.03.28. 11:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 215 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.10. 22:27 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
subtotal írta:
"Helo
Nem kell cim a Debreceinekr[l
meg van a v;lem;nz
;n ink'bb bp/re visyem
-dv yoli
"
Ha ez azt jelenti, hogy Nem kell cím a Debreceniekről meg van a véleményem, én inkább Bp-re viszem,
üdv, Zoli
akkor szerintem félreértettél, mert én nem a márkaszervíz címét ajánlottam, azt mindenki meg tudja a neten találni, nekem is ambivalens tapasztalataim vannak velük.
Van itt egy szervíz ami BMWkre van specializálódva, Cívis Mobil Kft. a nevük. Tudom őket ajánlani.

Laci520D: emiatt tényleg nem szabadna, de én mást nem csináltam vele.
Te tudod mi miatt tilthatja a komputer le az ablaktörlő motort hátsó mosóval együtt?


lepke írta:
subtotal írta:
Elvittem egy itteni szervízbe (Debrecen, ha kell cím szólj), ahol kiütötték a komp-ból a tiltást.
A problémát nekem az okozta (szerintem), hogy az ablaktörlő működése közben kinyitottam a hátsó ablakot.

poqitito írta:
poqitito írta:
És hogy sikerült megoldani :?: :?: :?: :?:

subtotal írta:
Nekem a sztori vége az lett, hogy kiderült hogy kiderült a komputer tiltotta le a hátsó ablaktörlőt.

poqitito írta:
Sziasztok!


Sajnos későn vettem észre a topicot (figyelmetlen voltam :oops: ), de legalább ide találtam :D . Sajna nekem sem egy a hátsó ablaktörlőm :( . Már megnéztem a biztosíték táblát (1-es bizti) de az jó megnéztem hogy könnyen forog-e a lapát ami szerintem könnyeben fordul mint a kollégám touringjáén amin működik. Kipróbáltam hogy "zárt állípotot" idéztem elő de a motor meg se nyikkan. Tudom hogy hülyeség erre hivatkozni de hátha van valami tipp 2 hete még ment azóta kb 5-10-szer votl nyitva csak a hátsószélvédő. Motmár kissé idegesít :x meg ügye jön a csapadékos időjárás.


Köszi


Helo
Nem kell cim a Debreceinekr[l
meg van a v;lem;nz
;n ink'bb bp/re visyem
-dv yoli
[/quote]
Hát nem tudom!De valami figyelheti az áram felvételt mert nálam is meg állt nem csinált semmit már be is paráztam hogy bonthatom szét az ajtót.De előtte a karral kezdtem és utána szépen elindult és mai napig működik.Meg olyanokat csinált hogy följött a lapát függőlegesbe és meg állt majd kb 10-20perc múlva vissza ment a helyére magától kapcsolgatásra semmit nem csinált.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.15. 10:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A hátsó ablaktörlőt akkor tiltja be legtöbbször ha szorul a tengelye az üvegben. Ellenörzése: üveg felnyit és kézzel "ablaktörlőzik". Kicsit sem szabad szorulnia. Könnyen javítható nem kell megijedni.
Tapasztalataim szerint egy időre tilt be, szóval pár perc múlva ismét megtekeri de ha szorul ismét tilt.

TEHÁT HA PL. LE VAN FAGYVA, VAGY SOK A HÓ RAJTA AKKOR BETILTHAT, ekkor kézzel letakarít majd egy 10 perc mulva megint próbálkozik és menni fog. Nem kell laptop-diag hókuszpókusz!

Ha nem tudjuk hogy egyáltalán működik e a motor: üveg felnyit, csavarhúzóval kilincsmű bezár (tehát zárt üveget emulálunk) és a kormánynál a bajuszkapcsolóval bekapcs és hátul nézzük forog-e a tárcsa.

Mégegy esetben tilt ha nyitva az ajtó vagy csak az üveg. sajnos az érzékelő mikrokapcsolók hajlamosak tönkremenni, és nyitva állást jelez de ez szembetűnő a műszerfalon is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ..............
HozzászólásElküldve: 2009.10.15. 15:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
De jó hogy sedan-om van, egy gonddal kevesebb, nem mintha nem lenne így is elég :oops:

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.17. 12:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Bocs srácok, hogy ide irok. De igazából nincsen csak Touring problémás topik. A héten hétfőn (ha jól emlékszem) özön vizszerű esőben jártam. És amikor leálltam a terem garázsban találtam pár cseppet a hátsó csomagroló közepén. Végig tapiztam minden és nedvességet észleltem a hátsó plafon hangszóró és a lámpa szélénél. Sajna mennem kellett melózni és nem volt sok időm komolyan megnézni, estére meg persze megszárad.

Mit nézzek meg? Nekem igazából elsőre a ajtó tömitő gumikáder jutott az eszembe. Vagy esetleg még a hátul tetőn lévő kis antenna (ha jó emlékszel ez talán a mobil-é) mellett folyhat be?

Jackson, aki kérdi Touringosokat kinek mi az ötlete

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.18. 22:27 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Sziasztok!

Bocs srácok, hogy ide irok. De igazából nincsen csak Touring problémás topik. A héten hétfőn (ha jól emlékszem) özön vizszerű esőben jártam. És amikor leálltam a terem garázsban találtam pár cseppet a hátsó csomagroló közepén. Végig tapiztam minden és nedvességet észleltem a hátsó plafon hangszóró és a lámpa szélénél. Sajna mennem kellett melózni és nem volt sok időm komolyan megnézni, estére meg persze megszárad.

Mit nézzek meg? Nekem igazából elsőre a ajtó tömitő gumikáder jutott az eszembe. Vagy esetleg még a hátul tetőn lévő kis antenna (ha jó emlékszel ez talán a mobil-é) mellett folyhat be?

Jackson, aki kérdi Touringosokat kinek mi az ötlete


Mikor felnyitod az ablakot a szélén becsöppen a víz. Nekem legalábbis az volt a hiba oka. Egyből én is azt néztem, hogy hol ázik a kocsi :D

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 12:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
jackson írta:
Sziasztok!

Bocs srácok, hogy ide irok. De igazából nincsen csak Touring problémás topik. A héten hétfőn (ha jól emlékszem) özön vizszerű esőben jártam. És amikor leálltam a terem garázsban találtam pár cseppet a hátsó csomagroló közepén. Végig tapiztam minden és nedvességet észleltem a hátsó plafon hangszóró és a lámpa szélénél. Sajna mennem kellett melózni és nem volt sok időm komolyan megnézni, estére meg persze megszárad.

Mit nézzek meg? Nekem igazából elsőre a ajtó tömitő gumikáder jutott az eszembe. Vagy esetleg még a hátul tetőn lévő kis antenna (ha jó emlékszel ez talán a mobil-é) mellett folyhat be?

Jackson, aki kérdi Touringosokat kinek mi az ötlete


Mikor felnyitod az ablakot a szélén becsöppen a víz. Nekem legalábbis az volt a hiba oka. Egyből én is azt néztem, hogy hol ázik a kocsi :D


Gondoltam én is rá, de beljebb volt a folt kábé a plafon hangszóró eleje alatt volt. Az azért beljebb van.

Jackson, aki most csak elméletben gondol a garázsban álló kocsira

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 15:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
touring írta:
jackson írta:
Sziasztok!

Bocs srácok, hogy ide irok. De igazából nincsen csak Touring problémás topik. A héten hétfőn (ha jól emlékszem) özön vizszerű esőben jártam. És amikor leálltam a terem garázsban találtam pár cseppet a hátsó csomagroló közepén. Végig tapiztam minden és nedvességet észleltem a hátsó plafon hangszóró és a lámpa szélénél. Sajna mennem kellett melózni és nem volt sok időm komolyan megnézni, estére meg persze megszárad.

Mit nézzek meg? Nekem igazából elsőre a ajtó tömitő gumikáder jutott az eszembe. Vagy esetleg még a hátul tetőn lévő kis antenna (ha jó emlékszel ez talán a mobil-é) mellett folyhat be?

Jackson, aki kérdi Touringosokat kinek mi az ötlete


Mikor felnyitod az ablakot a szélén becsöppen a víz. Nekem legalábbis az volt a hiba oka. Egyből én is azt néztem, hogy hol ázik a kocsi :D


Gondoltam én is rá, de beljebb volt a folt kábé a plafon hangszóró eleje alatt volt. Az azért beljebb van.

Jackson, aki most csak elméletben gondol a garázsban álló kocsira


tetőablak tömítés?

(vagy elsírta magát a hangszóró)

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.20. 00:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
A hátsó ablaktörlőt akkor tiltja be legtöbbször ha szorul a tengelye az üvegben. Ellenörzése: üveg felnyit és kézzel "ablaktörlőzik". Kicsit sem szabad szorulnia. Könnyen javítható nem kell megijedni.
Tapasztalataim szerint egy időre tilt be, szóval pár perc múlva ismét megtekeri de ha szorul ismét tilt.

TEHÁT HA PL. LE VAN FAGYVA, VAGY SOK A HÓ RAJTA AKKOR BETILTHAT, ekkor kézzel letakarít majd egy 10 perc mulva megint próbálkozik és menni fog. Nem kell laptop-diag hókuszpókusz!

Ha nem tudjuk hogy egyáltalán működik e a motor: üveg felnyit, csavarhúzóval kilincsmű bezár (tehát zárt üveget emulálunk) és a kormánynál a bajuszkapcsolóval bekapcs és hátul nézzük forog-e a tárcsa.

Mégegy esetben tilt ha nyitva az ajtó vagy csak az üveg. sajnos az érzékelő mikrokapcsolók hajlamosak tönkremenni, és nyitva állást jelez de ez szembetűnő a műszerfalon is.

Üdv
Nekem is hasonló problémám van.
Kitakarítottam,felpolíroztam a tengelyt és olyan lett mint kés a vajban...
DE nem működik.Próbáltam már nyitott ablakkal is bekattintva a zárat de semmi.Sem a mosó,sem a tárcsa...Megállt félúton és nem mozdul.Ötlet?

Valamint van még egy olyan problémám,hogy a hátsó ajtó hidraulikus rendszere szerintem levegős.Gombnyomás után indul a szivattyú,de nem emel.Egy idő után félig felmegy,de a szivattyú nyomása későn épül fel.
Talán amíg tudja tömöríti a levegőt és csak utánna az olyajat,de ez már kevés a teljes nyitáshoz.
Lehet ezt légteleníteni?Vagy mi a megoldás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.20. 01:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Üdv
Nekem is hasonló problémám van.
Kitakarítottam,felpolíroztam a tengelyt és olyan lett mint kés a vajban...
DE nem működik.Próbáltam már nyitott ablakkal is bekattintva a zárat de semmi.Sem a mosó,sem a tárcsa...Megállt félúton és nem mozdul.Ötlet?

Valamint van még egy olyan problémám,hogy a hátsó ajtó hidraulikus rendszere szerintem levegős.Gombnyomás után indul a szivattyú,de nem emel.Egy idő után félig felmegy,de a szivattyú nyomása későn épül fel.
Talán amíg tudja tömöríti a levegőt és csak utánna az olyajat,de ez már kevés a teljes nyitáshoz.
Lehet ezt légteleníteni?Vagy mi a megoldás?


Ez utóbbi a nagyon ritka gombnyomásra felnyíló és gombal visszacsukható csomagtartóról szól? vagy a sima felnyitó talán légrugóról?

Jackson, aki vissza kérdez.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.20. 01:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Janek írta:
Üdv
Nekem is hasonló problémám van.
Kitakarítottam,felpolíroztam a tengelyt és olyan lett mint kés a vajban...
DE nem működik.Próbáltam már nyitott ablakkal is bekattintva a zárat de semmi.Sem a mosó,sem a tárcsa...Megállt félúton és nem mozdul.Ötlet?

Valamint van még egy olyan problémám,hogy a hátsó ajtó hidraulikus rendszere szerintem levegős.Gombnyomás után indul a szivattyú,de nem emel.Egy idő után félig felmegy,de a szivattyú nyomása későn épül fel.
Talán amíg tudja tömöríti a levegőt és csak utánna az olyajat,de ez már kevés a teljes nyitáshoz.
Lehet ezt légteleníteni?Vagy mi a megoldás?


Ez utóbbi a nagyon ritka gombnyomásra felnyíló és gombal visszacsukható csomagtartóról szól? vagy a sima felnyitó talán légrugóról?

Jackson, aki vissza kérdez.

Nagyon ritka???
Arról bizony,pótkeréknél szivattyúval.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.20. 01:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
jackson írta:
Janek írta:
Üdv
Nekem is hasonló problémám van.
Kitakarítottam,felpolíroztam a tengelyt és olyan lett mint kés a vajban...
DE nem működik.Próbáltam már nyitott ablakkal is bekattintva a zárat de semmi.Sem a mosó,sem a tárcsa...Megállt félúton és nem mozdul.Ötlet?

Valamint van még egy olyan problémám,hogy a hátsó ajtó hidraulikus rendszere szerintem levegős.Gombnyomás után indul a szivattyú,de nem emel.Egy idő után félig felmegy,de a szivattyú nyomása későn épül fel.
Talán amíg tudja tömöríti a levegőt és csak utánna az olyajat,de ez már kevés a teljes nyitáshoz.
Lehet ezt légteleníteni?Vagy mi a megoldás?


Ez utóbbi a nagyon ritka gombnyomásra felnyíló és gombal visszacsukható csomagtartóról szól? vagy a sima felnyitó talán légrugóról?

Jackson, aki vissza kérdez.

Nagyon ritka???
Arról bizony,pótkeréknél szivattyúval.


Akkor tényleg az a nagyon ritka. Neked van ugyebár gomb a felnyíló hátsó ajtón is amivel lecsukhatod?

Jackson, aki majd holnap megnézi a TIS-ben írnak-e valamit róla. Addig légyszi dobj egy alvávszámot (VIN avagy utcsó 7 betü/szám) PÜ-ben.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.20. 20:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Janek írta:
jackson írta:
Janek írta:
Üdv
Nekem is hasonló problémám van.
Kitakarítottam,felpolíroztam a tengelyt és olyan lett mint kés a vajban...
DE nem működik.Próbáltam már nyitott ablakkal is bekattintva a zárat de semmi.Sem a mosó,sem a tárcsa...Megállt félúton és nem mozdul.Ötlet?

Valamint van még egy olyan problémám,hogy a hátsó ajtó hidraulikus rendszere szerintem levegős.Gombnyomás után indul a szivattyú,de nem emel.Egy idő után félig felmegy,de a szivattyú nyomása későn épül fel.
Talán amíg tudja tömöríti a levegőt és csak utánna az olyajat,de ez már kevés a teljes nyitáshoz.
Lehet ezt légteleníteni?Vagy mi a megoldás?


Ez utóbbi a nagyon ritka gombnyomásra felnyíló és gombal visszacsukható csomagtartóról szól? vagy a sima felnyitó talán légrugóról?

Jackson, aki vissza kérdez.

Nagyon ritka???
Arról bizony,pótkeréknél szivattyúval.


Akkor tényleg az a nagyon ritka. Neked van ugyebár gomb a felnyíló hátsó ajtón is amivel lecsukhatod?

Jackson, aki majd holnap megnézi a TIS-ben írnak-e valamit róla. Addig légyszi dobj egy alvávszámot (VIN avagy utcsó 7 betü/szám) PÜ-ben.


Tudsz már valami okosat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.21. 12:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
jackson írta:
Janek írta:
jackson írta:
Janek írta:
Üdv
Nekem is hasonló problémám van.
Kitakarítottam,felpolíroztam a tengelyt és olyan lett mint kés a vajban...
DE nem működik.Próbáltam már nyitott ablakkal is bekattintva a zárat de semmi.Sem a mosó,sem a tárcsa...Megállt félúton és nem mozdul.Ötlet?

Valamint van még egy olyan problémám,hogy a hátsó ajtó hidraulikus rendszere szerintem levegős.Gombnyomás után indul a szivattyú,de nem emel.Egy idő után félig felmegy,de a szivattyú nyomása későn épül fel.
Talán amíg tudja tömöríti a levegőt és csak utánna az olyajat,de ez már kevés a teljes nyitáshoz.
Lehet ezt légteleníteni?Vagy mi a megoldás?


Ez utóbbi a nagyon ritka gombnyomásra felnyíló és gombal visszacsukható csomagtartóról szól? vagy a sima felnyitó talán légrugóról?

Jackson, aki vissza kérdez.

Nagyon ritka???
Arról bizony,pótkeréknél szivattyúval.


Akkor tényleg az a nagyon ritka. Neked van ugyebár gomb a felnyíló hátsó ajtón is amivel lecsukhatod?

Jackson, aki majd holnap megnézi a TIS-ben írnak-e valamit róla. Addig légyszi dobj egy alvávszámot (VIN avagy utcsó 7 betü/szám) PÜ-ben.


Tudsz már valami okosat?


Az automata hátsóajtóknál sajna ez gyakran elő szokott fordulni, tudomásom szerint hidegben még gyakrabban! :( Kérdezz rá bömbölö kollégánál, ha jól tudom neki is van tapasztalata vele kapcsolatban! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.26. 23:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nézgetettem, de csak általános szöveg meg a csere van leirva a TIS-ben.
Például van ismétlés elleni védelme a hidraulika túlmelegedés védelme érdekében: Kicsit bonyolult de leforditom.
A nyitó motor üzemidejét figyeli egy számláló. Ez két percig működhet. Ha elérte akkor 6 percet kell várni a következő használat elött és utánna megint mehet 2 percig. De a nyitás/zárási műveletet nem szaktija félbe ha lejárt az idő.

Van vész üzemmódja: ha az automatika meghall kézzel nyitható és csukható ami közben a szokásosnál nagyobb erőt kell kifejteni. A biztonságos nyitott pozició 30 és 90 fok nyitás között van. Ezt egy minimális 40bar-os nyomással hozza létre a vész szelep.

Amenyiben hidarulika folyadékot veszit a rendszer akkor a hidraulikus egységet ki kell cserélni ha a szint a jel alá ment mivel a sérülésés nem lehet kizárni (vagy behatárolni). :cry:

A doksiban le van irva képekkel, hogyan kell leellenőrizni a hirdraulika szivatyú olaj szintjét. De érdekes módon ehhez hátul a pótkeréknél szét kell szedni rendesen (képekkel illusztrálva, szerezzél be egy TIS-t).
Ki kell szerelni a motort és lerakni egy sima felületre (mivel a cső be van szerelve ezért nem túl messze). Majd itt egy motoros nyitás és csukás után egy oldalán lévő jelölések között kell lennie a szintnek.

Utántöltés: na ez külön macera mivel azzal kezdi csak akkor lehet után tölteni ha van rajta feltöltő csavar. Ezek szerint van olyan amin nincs.
A többi csak a cseréről szól kétrészben: hidraulikus egység és maga a hidraulikus "rugó" a csövezésével. Elég macera elvezetni a kábelt hátul.
Semmi légtelenités leirás egyértelműen cserére utasit ha beszart.

Ha szereznél TIS-t a Documents/Repair instructions/51 Body Equipment/24 trunk latch,locks alatt találhatóak a doksik.

Jackson, aki csak ennyit tudott segiteni mivel nem ir többet a doksi :wink:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.27. 00:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Nézgetettem, de csak általános szöveg meg a csere van leirva a TIS-ben.
Például van ismétlés elleni védelme a hidraulika túlmelegedés védelme érdekében: Kicsit bonyolult de leforditom.
A nyitó motor üzemidejét figyeli egy számláló. Ez két percig működhet. Ha elérte akkor 6 percet kell várni a következő használat elött és utánna megint mehet 2 percig. De a nyitás/zárási műveletet nem szaktija félbe ha lejárt az idő.

Van vész üzemmódja: ha az automatika meghall kézzel nyitható és csukható ami közben a szokásosnál nagyobb erőt kell kifejteni. A biztonságos nyitott pozició 30 és 90 fok nyitás között van. Ezt egy minimális 40bar-os nyomással hozza létre a vész szelep.

Amenyiben hidarulika folyadékot veszit a rendszer akkor a hidraulikus egységet ki kell cserélni ha a szint a jel alá ment mivel a sérülésés nem lehet kizárni (vagy behatárolni). :cry:

A doksiban le van irva képekkel, hogyan kell leellenőrizni a hirdraulika szivatyú olaj szintjét. De érdekes módon ehhez hátul a pótkeréknél szét kell szedni rendesen (képekkel illusztrálva, szerezzél be egy TIS-t).
Ki kell szerelni a motort és lerakni egy sima felületre (mivel a cső be van szerelve ezért nem túl messze). Majd itt egy motoros nyitás és csukás után egy oldalán lévő jelölések között kell lennie a szintnek.

Utántöltés: na ez külön macera mivel azzal kezdi csak akkor lehet után tölteni ha van rajta feltöltő csavar. Ezek szerint van olyan amin nincs.
Köszönöm a fáradságod,hogy utánna néztél.
A TIS-t honnan lehet beszerezni?
A többi csak a cseréről szól kétrészben: hidraulikus egység és maga a hidraulikus "rugó" a csövezésével. Elég macera elvezetni a kábelt hátul.
Semmi légtelenités leirás egyértelműen cserére utasit ha beszart.

Ha szereznél TIS-t a Documents/Repair instructions/51 Body Equipment/24 trunk latch,locks alatt találhatóak a doksik.

Jackson, aki csak ennyit tudott segiteni mivel nem ir többet a doksi :wink:


Köszönöm a fáradságod!
TISt honnan tudok beszerezni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Megoldás
HozzászólásElküldve: 2009.11.30. 18:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
El volt törve 2 vezeték a hátsóajtó tövénél.Ma megforrsztottam és megy az ablaktörlő :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.30. 21:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:

Köszönöm a fáradságod!
TISt honnan tudok beszerezni?


Másolsz egy közeli klubtagtól DVD lemezen. Ha már másolsz akkor célszerű az alábbikat beszerezni:
- ETK gyári alkatrész a katalógus (mint a realoem csak sajáton is megy, meg könyebb keresni benne)
- WDS (4,8GB egy DVD) a gyári elektromos kapcsolási rajzok
- TIS szerelési útmutató és műszaki adatok csavarnyomatékok, feltöltési anyagok mennyiségek stb.
- Ha már másolsz INPA vagy GT1 progamok.
- Új Navi lemez ha kell CD vagy DVD

Igy együtt vagy 3-4 DVD.
Vagy letöltöd pár hét alatt torrentről.
ui: gratula a sikeres csati javitáshoz


Jackson, aki javasolja a másolást mivel ennyi anyagnál már gyorsabb

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Mikrokapcsoló
HozzászólásElküldve: 2009.12.25. 12:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Hogy az életbe lehet kivenni a hátsó ablaktörlő házát (mikrokapcsolót)? Az istenért nem akar kijönni az üvegből! :( Meg ráadásul a mikrokapcsoló is beszart, nem tudom kinyitni az ablakot. Arra valami ötlet? Szét lehet szedni a kapcsolót anélkül, hogy kinyitnám az üveget, hogy rövidre zárjam?
Segítségeteket előre is köszi!

Kellemes Ünnepeket!

Vasy


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.06.15. 20:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Eggyik nap tökéletesen müködött a hátsó ablaktörlöm, most meg se nem töröl se nem nyomja a vizet hátra????? Elől minden jól müködik.
Nem értem?! Ha valaki tud segítsen. Előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Touring hátsó ablaktörlő
HozzászólásElküldve: 2011.06.15. 23:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Sziasztok. Eggyik nap tökéletesen müködött a hátsó ablaktörlöm, most meg se nem töröl se nem nyomja a vizet hátra????? Elől minden jól müködik.
Nem értem?! Ha valaki tud segítsen. Előre is köszi.

Gyanítom neked is vmelyik kábel törött meg a csomagtartó jobb oldali átvezető gumiban.Ellenőrizd le,hogy könnyen forog-e az ablaktörlő tengelye,ha már hátul tvékenykedsz... :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 215 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 16 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator