* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 329 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 18:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.11.18. 17:13
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello

Olyan kérdsem lenne van egy 525D -m manuális és elindulásnál ráz egy kicsit kettőstömegű lendkerék en kivül mi tud iylet csinálni ? hardy tárcsa ? vagy valami más ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2015.03.09. 11:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
FeGyEnC írta:
Hello

Olyan kérdsem lenne van egy 525D -m manuális és elindulásnál ráz egy kicsit kettőstömegű lendkerék en kivül mi tud iylet csinálni ? hardy tárcsa ? vagy valami más ?

Elég 1 topicba beírni a kérdést.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2015.04.01. 16:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.20. 00:40
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv,

Kíváncsi lennék az 525d-re (2000-2002).
Ezekből a típusokból elég sok szépet találni, csak nem tudom mennyire megbízható, sok a hibája, sokat kell rákölteni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 09:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 10:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Szerintem meg inkabb injektor problema vagy rail nyomas egy jo Diag az megmondja,izzito gyertya is lehet de az is diagal kiszurheto.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 11:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Szerintem meg inkabb injektor problema vagy rail nyomas egy jo Diag az megmondja,izzito gyertya is lehet de az is diagal kiszurheto.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Azt elfelejtettem hozzá tenni, hogy azóta csinálja, mióta bejöttek a mínusz 5-10 fokok és akkor is csak a reggeli első indításkor. Miután beértem a munkahelyemre (40 km otthonról), leállítottam és utána simán indult, ahogy szokott. Injektor hibánál nem jelezne a BC vagy ne legyek ilyen naiv? Menet közben már nincs semmi érezhető különbség, ugyanúgy megy, mint eddig. BMW szervizbe vigyem vagy egy jobban felszerelt szerviz is elég lehet?

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 11:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.19. 14:02
Hozzászólások: 105
Tartózkodási hely: Budapest-Debrecen
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Szerintem meg inkabb injektor problema vagy rail nyomas egy jo Diag az megmondja,izzito gyertya is lehet de az is diagal kiszurheto.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Azt elfelejtettem hozzá tenni, hogy azóta csinálja, mióta bejöttek a mínusz 5-10 fokok és akkor is csak a reggeli első indításkor. Miután beértem a munkahelyemre (40 km otthonról), leállítottam és utána simán indult, ahogy szokott. Injektor hibánál nem jelezne a BC vagy ne legyek ilyen naiv? Menet közben már nincs semmi érezhető különbség, ugyanúgy megy, mint eddig. BMW szervizbe vigyem vagy egy jobban felszerelt szerviz is elég lehet?

Köszi!


Kedves Lackó,

Kérlek töltsd ki az adatlapod, hogy láthassuk merre laksz.
Sok fórumtárs van szétszórva az országban, biztos tudunk ajánlani megbízható, hozzáértő szerelőt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 12:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Szerintem meg inkabb injektor problema vagy rail nyomas egy jo Diag az megmondja,izzito gyertya is lehet de az is diagal kiszurheto.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Azt elfelejtettem hozzá tenni, hogy azóta csinálja, mióta bejöttek a mínusz 5-10 fokok és akkor is csak a reggeli első indításkor. Miután beértem a munkahelyemre (40 km otthonról), leállítottam és utána simán indult, ahogy szokott. Injektor hibánál nem jelezne a BC vagy ne legyek ilyen naiv? Menet közben már nincs semmi érezhető különbség, ugyanúgy megy, mint eddig. BMW szervizbe vigyem vagy egy jobban felszerelt szerviz is elég lehet?

Köszi!


Valószínű, hogy izzítógyertya/izzítás vezérlő. Sajnos gyakran előfordul, hogy meghibásodik a vezérlő és ennek következtében nem minden hengerben izzít. Ilyenkor úgy indul az autó, ahogy azt szépen leírtad :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 12:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mobala írta:
lackosor6 írta:
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Szerintem meg inkabb injektor problema vagy rail nyomas egy jo Diag az megmondja,izzito gyertya is lehet de az is diagal kiszurheto.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Azt elfelejtettem hozzá tenni, hogy azóta csinálja, mióta bejöttek a mínusz 5-10 fokok és akkor is csak a reggeli első indításkor. Miután beértem a munkahelyemre (40 km otthonról), leállítottam és utána simán indult, ahogy szokott. Injektor hibánál nem jelezne a BC vagy ne legyek ilyen naiv? Menet közben már nincs semmi érezhető különbség, ugyanúgy megy, mint eddig. BMW szervizbe vigyem vagy egy jobban felszerelt szerviz is elég lehet?

Köszi!


Kedves Lackó,

Kérlek töltsd ki az adatlapod, hogy láthassuk merre laksz.
Sok fórumtárs van szétszórva az országban, biztos tudunk ajánlani megbízható, hozzáértő szerelőt.


Szia! Frissítettem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 13:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
lackosor6 írta:
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Szerintem meg inkabb injektor problema vagy rail nyomas egy jo Diag az megmondja,izzito gyertya is lehet de az is diagal kiszurheto.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Azt elfelejtettem hozzá tenni, hogy azóta csinálja, mióta bejöttek a mínusz 5-10 fokok és akkor is csak a reggeli első indításkor. Miután beértem a munkahelyemre (40 km otthonról), leállítottam és utána simán indult, ahogy szokott. Injektor hibánál nem jelezne a BC vagy ne legyek ilyen naiv? Menet közben már nincs semmi érezhető különbség, ugyanúgy megy, mint eddig. BMW szervizbe vigyem vagy egy jobban felszerelt szerviz is elég lehet?

Köszi!


Valószínű, hogy izzítógyertya/izzítás vezérlő. Sajnos gyakran előfordul, hogy meghibásodik a vezérlő és ennek következtében nem minden hengerben izzít. Ilyenkor úgy indul az autó, ahogy azt szépen leírtad :wink:


Köszönöm Neked is és Mindenkinek. Majd beszámolok a fejleményekről.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 18:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.01. 15:19
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
nagy.matyika írta:
lackosor6 írta:
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Szerintem meg inkabb injektor problema vagy rail nyomas egy jo Diag az megmondja,izzito gyertya is lehet de az is diagal kiszurheto.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Azt elfelejtettem hozzá tenni, hogy azóta csinálja, mióta bejöttek a mínusz 5-10 fokok és akkor is csak a reggeli első indításkor. Miután beértem a munkahelyemre (40 km otthonról), leállítottam és utána simán indult, ahogy szokott. Injektor hibánál nem jelezne a BC vagy ne legyek ilyen naiv? Menet közben már nincs semmi érezhető különbség, ugyanúgy megy, mint eddig. BMW szervizbe vigyem vagy egy jobban felszerelt szerviz is elég lehet?

Köszi!


Valószínű, hogy izzítógyertya/izzítás vezérlő. Sajnos gyakran előfordul, hogy meghibásodik a vezérlő és ennek következtében nem minden hengerben izzít. Ilyenkor úgy indul az autó, ahogy azt szépen leírtad :wink:


Köszönöm Neked is és Mindenkinek. Majd beszámolok a fejleményekről.


Nálam ugyan ez volt a jelenség, múlthét kedd óta nem csinálja kapott 6 új izzítógyertyát! Csak ne törjék bele amikor veszik ki mert 20000 Ft-ba kerül 1 db izzítógyertya kivétele (mi felénk). :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.18. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Van egy vadi új izzító relém olcsón! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.19. 19:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Van egy vadi új izzító relém olcsón! :wink:


A héten kiolvastatom valakivel a hibát. Ha a relé a bűnös, akkor majd kereslek és megpróbálunk megegyezni. Amúgy ma reggel még hidegebb volt, mint tegnap, de most figyeltem és többször izzítottam: pöccre indult! Mindenesetre elviszem megnézetni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lackosor6 az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.21. 14:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Van egy vadi új izzító relém olcsón! :wink:


Sziasztok!

Ma rákapcsoltuk a diagot. Úgy néz ki, hogy a izzítás vezérlője szórakozott. Nem egyértelmű a hiba, mert simán ki lehetett törölni a hibakódot a gépből. Azt a választ kaptam, hogy lehet csak valami kontakt hiba volt, vagy ilyesmi. A hétfői fiaskó óta amúgy nem jött elő, mindegy majd készülök rá "lelkileg". Megírnád, privátban, hogy mennyit kérnél a cuccért? Lehet tartok egyet vésztartaléknak. Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.21. 18:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
bendegúz írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Van egy vadi új izzító relém olcsón! :wink:


Sziasztok!

Ma rákapcsoltuk a diagot. Úgy néz ki, hogy a izzítás vezérlője szórakozott. Nem egyértelmű a hiba, mert simán ki lehetett törölni a hibakódot a gépből. Azt a választ kaptam, hogy lehet csak valami kontakt hiba volt, vagy ilyesmi. A hétfői fiaskó óta amúgy nem jött elő, mindegy majd készülök rá "lelkileg". Megírnád, privátban, hogy mennyit kérnél a cuccért? Lehet tartok egyet vésztartaléknak. Előre is köszönöm!

Az hogy hibakod toroni lehetet es nem egybol irta visza,attol egy rosz alkatresz nem javul meg inkabb csereld ki nehogy kontakt vagy zarlatos legyen es egyik reggelre leszivja akar az aksidat,vagy egyebb problemad legyen.Diagal beazonositjuk a hibas alkatreszt ha lehetseges.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.21. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
bendegúz írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Van egy vadi új izzító relém olcsón! :wink:


Sziasztok!

Ma rákapcsoltuk a diagot. Úgy néz ki, hogy a izzítás vezérlője szórakozott. Nem egyértelmű a hiba, mert simán ki lehetett törölni a hibakódot a gépből. Azt a választ kaptam, hogy lehet csak valami kontakt hiba volt, vagy ilyesmi. A hétfői fiaskó óta amúgy nem jött elő, mindegy majd készülök rá "lelkileg". Megírnád, privátban, hogy mennyit kérnél a cuccért? Lehet tartok egyet vésztartaléknak. Előre is köszönöm!

Az hogy hibakod toroni lehetet es nem egybol irta visza,attol egy rosz alkatresz nem javul meg inkabb csereld ki nehogy kontakt vagy zarlatos legyen es egyik reggelre leszivja akar az aksidat,vagy egyebb problemad legyen.Diagal beazonositjuk a hibas alkatreszt ha lehetseges.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nem tudom elküldeni a pü.-t valamiért, de valami ilyesmit írtam én is. Nem nagyon szokott kontaktos lenni, haldoklik.
Csörögj rám: 06 30 hat21 20 18


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.01.23. 13:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
bendegúz írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegben nehezen indul az autó. Nemrég egy autóvillamossági szervízben rámértek az izzító gyertyákra és azt mondták, hogy jók. Meg is lepődtem…Indításkor tekeri az önindító, majd nehezebben, de elkapja. Ilyenkor egy rövid ideig (pár másodperc) kopogósan, nagyon csúnyán jár, és szép büdös füstfelhőt ereget. Utána kisimul és gyönyörűen jár, ahogy szokott. Nem indul el minden henger? Mi lehet a probléma? Mégis a gyertyák? Mert, ha rámértek, lehet csak annyit mértek, hogy kap-e áramot? Attól még lehetnek rosszak, nem? Izzító relé? De akkor meg egyáltalán nem izzítana, gondolom…

Előre is köszönöm!

Van egy vadi új izzító relém olcsón! :wink:


Sziasztok!

Ma rákapcsoltuk a diagot. Úgy néz ki, hogy a izzítás vezérlője szórakozott. Nem egyértelmű a hiba, mert simán ki lehetett törölni a hibakódot a gépből. Azt a választ kaptam, hogy lehet csak valami kontakt hiba volt, vagy ilyesmi. A hétfői fiaskó óta amúgy nem jött elő, mindegy majd készülök rá "lelkileg". Megírnád, privátban, hogy mennyit kérnél a cuccért? Lehet tartok egyet vésztartaléknak. Előre is köszönöm!

Az hogy hibakod toroni lehetet es nem egybol irta visza,attol egy rosz alkatresz nem javul meg inkabb csereld ki nehogy kontakt vagy zarlatos legyen es egyik reggelre leszivja akar az aksidat,vagy egyebb problemad legyen.Diagal beazonositjuk a hibas alkatreszt ha lehetseges.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nem tudom elküldeni a pü.-t valamiért, de valami ilyesmit írtam én is. Nem nagyon szokott kontaktos lenni, haldoklik.
Csörögj rám: 06 30 hat21 20 18


Ment pü. Bocs, szombat délben nem akarlak felhívni. Jó étvágyat! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 13:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Hétvégén megjártuk Németországot. Egy motorért voltunk Freiburgban négyen, megpakolva, futóval, vissza még a motorral a futón. Szerencsére minden gond nélkül, könnyedén teljesítettük a kétezer-hatszáz kilométeres utat.  A fogyasztás olyan 7-8 körül lehetett. A BC hat litert írt, de tuti kamuzik…

Viszont a sok kilométer aktuálissá tette az olajcserét. Augusztusban volt cserélve (cimborám az előző tulaj), azóta ment bele 11 ezer. Szeretném cserélni, mert mégiscsak 15 éves és én is nyugodtabb vagyok így. Olajnak az MPM 5w30-at ajánlották. Rajta van a bmw minősítés. Kinek mi a véleménye, mert én nem ismerem a márkát. Ha ez nem, akkor mit ajánlotok? Jah és nem, nem az olajon fogok spórolni…Mennyi a töltet? Úgy gondolom olyan 6-7 liter lehet, de még rákeresek erre is.

Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
8,4 liter.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 525d
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kzolee írta:
8,4 liter.

Sok lesz az! E39-be 6.8-at írnak hozzá, de gyakorlatilag 7 literrel lesz maxon. Az imént cseréltük a 30d-ben, 8-ból 1 liter megmaradt.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 329 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 20 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator