* *
Pontos idő: 2024.05.22. 16:23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 279 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hy!
HozzászólásElküldve: 2008.10.21. 10:38 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
charlie01 írta:
Sziasztok. Én most szeretnék venni egy 2.5-öst vagy 2.8-ast. Fogyasztásban mutatkozna v.mi különbség, mert nem hiszem hogy olyan sokat jelentene az a 300 cm3. És fogyasztásra városban mennyit számoljak? / 10-12 l. ? / Vidéki kisvárosban lakok, max. 14 ezer ember, 2 lámpás kereszteződés :) Szóval nem is egy klasszikus pesti közlekedésről van szó.


Szia Charlie!

Én is még keresgélésben vagyok, de a tapasztalataimat megosztom. Nincsen jelentős különbség a 525 és 528 között fogyasztásban. A 523-as kicsit alul motorizált ami azt jelenti, hogy lassabban reagál. Fogyasztásokat ha nézed látszik
523isedan/528isedan
országút 7,2/7,2
város 13,1/13,6
vegyes 9,4/9,5
A lábad nehézségétől függően 1-2 liter fogyasztás diffit tudsz elérni. És amit még lényeges 170vs190LE és 245vs280NM nyomaték. Tulajdonképpen azonos fogyasztás és kicsit nagyobb teljesítményt jelent a 528i javára.
Mivel vidéken laksz igazából a 10l körüli fogyasztás a valós részedre. Inkább a rövid utakra használat okozhat problémát. Ez a kocsi országútra való.

Mindenképpen érdemesebb a 1998/9hó utánniakra vadászni, mert akkor komoly változások voltak. A doksikat is végig olvasva döbbentem mennyi mindent kicseréltek a rendszerek között. A '96-'98 közötti közötti kocsik a első sorozat az utániak a javítottak.

Ãœdv: Jackson, aki ugyancsak keres (csak Touringot).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Hy!
HozzászólásElküldve: 2008.10.21. 12:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.10. 00:00
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
charlie01 írta:
Sziasztok. Én most szeretnék venni egy 2.5-öst vagy 2.8-ast. Fogyasztásban mutatkozna v.mi különbség, mert nem hiszem hogy olyan sokat jelentene az a 300 cm3. És fogyasztásra városban mennyit számoljak? / 10-12 l. ? / Vidéki kisvárosban lakok, max. 14 ezer ember, 2 lámpás kereszteződés :) Szóval nem is egy klasszikus pesti közlekedésről van szó.


Ha nem versenyzel vele állandóan akkor 10-11 között meg fog állni... sőtt ha nyugisan használod akkor 9-10 is belefér majd... igaz nem télen..:)


Köszi a választ! Nem versenyzés a célom / munkám miatt láttam pár rosszul végződött versenyzést... / :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hy!
HozzászólásElküldve: 2008.10.21. 12:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.10. 00:00
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
charlie01 írta:
Sziasztok. Én most szeretnék venni egy 2.5-öst vagy 2.8-ast. Fogyasztásban mutatkozna v.mi különbség, mert nem hiszem hogy olyan sokat jelentene az a 300 cm3. És fogyasztásra városban mennyit számoljak? / 10-12 l. ? / Vidéki kisvárosban lakok, max. 14 ezer ember, 2 lámpás kereszteződés :) Szóval nem is egy klasszikus pesti közlekedésről van szó.


Szia Charlie!

Én is még keresgélésben vagyok, de a tapasztalataimat megosztom. Nincsen jelentős különbség a 525 és 528 között fogyasztásban. A 523-as kicsit alul motorizált ami azt jelenti, hogy lassabban reagál. Fogyasztásokat ha nézed látszik
523isedan/528isedan
országút 7,2/7,2
város 13,1/13,6
vegyes 9,4/9,5
A lábad nehézségétől függően 1-2 liter fogyasztás diffit tudsz elérni. És amit még lényeges 170vs190LE és 245vs280NM nyomaték. Tulajdonképpen azonos fogyasztás és kicsit nagyobb teljesítményt jelent a 528i javára.
Mivel vidéken laksz igazából a 10l körüli fogyasztás a valós részedre. Inkább a rövid utakra használat okozhat problémát. Ez a kocsi országútra való.

Mindenképpen érdemesebb a 1998/9hó utánniakra vadászni, mert akkor komoly változások voltak. A doksikat is végig olvasva döbbentem mennyi mindent kicseréltek a rendszerek között. A '96-'98 közötti közötti kocsik a első sorozat az utániak a javítottak.

Ãœdv: Jackson, aki ugyancsak keres (csak Touringot).


Köszi, Jackson! Akkor már inkább 2.8-as legyen a gép,átírásnál nem számít már az a pár ezer különbség. :) Viszont abból meg rengeteg már az automata... :S És amik szóba jöttek eddig, hát csili-vili meg minden, irány szerviz és ott kiderült minden. Eszméletlen milyen ócska, szarházi e39 tulajok vannak. Ha valami tönkre ment, minek kicserélni, úgyis elmegy nélküle... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hy!
HozzászólásElküldve: 2008.10.21. 12:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
charlie01 írta:
Köszi, Jackson! Akkor már inkább 2.8-as legyen a gép,átírásnál nem számít már az a pár ezer különbség. :) Viszont abból meg rengeteg már az automata... :S És amik szóba jöttek eddig, hát csili-vili meg minden, irány szerviz és ott kiderült minden. Eszméletlen milyen ócska, szarházi e39 tulajok vannak. Ha valami tönkre ment, minek kicserélni, úgyis elmegy nélküle... :(


Amit észreveszel még nem is lenne gond levonatod az árból, csak akkor mennyi lehet ami nem látható?

Érdemesebb aktív klub tagok járműveit nézegetni. Passzív akinek csak pár hozzá szólása van. esetleg csak a rendszám miatt regisztrált.
Megnéztem Morello gépét 528i sedan (csak Pécsi) és a listája láttán majdnem hanyatt estem 600eFt volt amit ráköltött. Amúgy rendesen össze rakta a gépet. Látszott elsőre is a gondos munka, igaz csak szemmel néztem meg és nem műhelyben.

Tényleg az nem érdekel? lásd: Morello Autója

Jackson, aki látta


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.09. 19:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem az 528i nyugiba használva városba 9l szerintem nem rossz egy 2.8-as motortól:D:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.04. 08:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok

második 528 am van immár, bár most üröm az örömben,de tourning.
elméletileg lesznek képeim lassan...:D

fogyasztás, a régi 10 alatt volt,sok városon kivüli miatt. Ezt 11.7 el hoztam el, halljátok a touring is csak keresztbe kasul... :D:D
főleg hogy a 4és fél éves fiam emlékezett a másikra és azzal kezdte,mikor hazaértem vele, hogy Apa megyünk pörögni:? :)

szóval csak benzin és csak 28nál nagyobb vagy akkora motor!

szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.04. 08:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.21. 00:00
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!Úgy hozta a sors,hogy kedvező áron hozzá tudok jutni egy e46 os Bmw-hez igaz nem egy e 39 de ismert az autó előélete egészen új korától!Bocsi,hogy ide írok de nem találtam ennek megfelelő topicot!Garantált kilóméter és szép állapot nem egy erő gép mert csak 316 i de nagyon jó ára van és olyan embertől származik aki vigyázott rá és minden alkatrészt szigorúan gyárira cserélt ami szükséges volt!A napokbvan megyek megnézni és ha minden megfelel akkor lefoglalózom és Óktóberben hozhatom el!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.04. 09:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.21. 00:00
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Most nézem,hogy nagyon rossz helyre sikerült írnom!Elnézést érte!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 02:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.09. 00:00
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, várok pár adatot, kinek mikor tilt kettesben az 528i, vagy hasonló 530i, 525i stb e39, előre is köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 03:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
hassy1 írta:
Sziasztok, várok pár adatot, kinek mikor tilt kettesben az 528i, vagy hasonló 530i, 525i stb e39, előre is köszi


6500rpm-nél


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 11:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.09. 00:00
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
atiotezer írta:
hassy1 írta:
Sziasztok, várok pár adatot, kinek mikor tilt kettesben az 528i, vagy hasonló 530i, 525i stb e39, előre is köszi


6500rpm-nél


bocsi lehet nem volt egyértelmű, de sebességre gondoltam, kettes fokozat végén 6500rpm nél mennyi a sebesség? köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 11:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.09. 00:00
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
még valakinek esetleg egy adat? köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 12:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hassy1 írta:
még valakinek esetleg egy adat? köszi


A tied azért tilt 120 felett, mert automata.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 12:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
hassy1 írta:
még valakinek esetleg egy adat? köszi


A tied azért tilt 120 felett, mert automata.

...és természetesen nem D-ben, mert D-ben benyomja 3-ba még tiltás előtt :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 13:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.09. 00:00
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
tibi666 írta:
hassy1 írta:
még valakinek esetleg egy adat? köszi


A tied azért tilt 120 felett, mert automata.

...és természetesen nem D-ben, mert D-ben benyomja 3-ba még tiltás előtt :wink:


sima D-ben is ugyan olyan hosszú, meg sportban is, tuti a difim miatt van


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 13:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hassy1 írta:
simi64 írta:
tibi666 írta:
hassy1 írta:
még valakinek esetleg egy adat? köszi


A tied azért tilt 120 felett, mert automata.

...és természetesen nem D-ben, mert D-ben benyomja 3-ba még tiltás előtt :wink:


sima D-ben is ugyan olyan hosszú, meg sportban is, tuti a difim miatt van

Tedd be 2-esbe és próbáld úgy!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 17:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
hassy1 írta:
atiotezer írta:
hassy1 írta:
Sziasztok, várok pár adatot, kinek mikor tilt kettesben az 528i, vagy hasonló 530i, 525i stb e39, előre is köszi


6500rpm-nél


bocsi lehet nem volt egyértelmű, de sebességre gondoltam, kettes fokozat végén 6500rpm nél mennyi a sebesség? köszi


Este megyek melózni, majd megnézem, úgy is száguldozhatnékom van.








üdv:atiotezer


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i, kettesben
HozzászólásElküldve: 2010.11.20. 18:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.10.09. 00:00
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
atiotezer írta:
hassy1 írta:
atiotezer írta:
hassy1 írta:
Sziasztok, várok pár adatot, kinek mikor tilt kettesben az 528i, vagy hasonló 530i, 525i stb e39, előre is köszi


6500rpm-nél


bocsi lehet nem volt egyértelmű, de sebességre gondoltam, kettes fokozat végén 6500rpm nél mennyi a sebesség? köszi


Este megyek melózni, majd megnézem, úgy is száguldozhatnékom van.


üdv:atiotezer


köszi szépen a hozzászólásokat, és a videókat

üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.23. 16:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.04. 00:00
Hozzászólások: 256
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
@hassy1: szevasz Szabolcs, üdv a klubban :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hy!
HozzászólásElküldve: 2010.11.23. 18:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
charlie01 írta:
Sziasztok. Én most szeretnék venni egy 2.5-öst vagy 2.8-ast. Fogyasztásban mutatkozna v.mi különbség, mert nem hiszem hogy olyan sokat jelentene az a 300 cm3. És fogyasztásra városban mennyit számoljak? / 10-12 l. ? / Vidéki kisvárosban lakok, max. 14 ezer ember, 2 lámpás kereszteződés :) Szóval nem is egy klasszikus pesti közlekedésről van szó.


Szia Charlie!

Én is még keresgélésben vagyok, de a tapasztalataimat megosztom. Nincsen jelentős különbség a 525 és 528 között fogyasztásban. A 523-as kicsit alul motorizált ami azt jelenti, hogy lassabban reagál. Fogyasztásokat ha nézed látszik
523isedan/528isedan
országút 7,2/7,2
város 13,1/13,6
vegyes 9,4/9,5
A lábad nehézségétől függően 1-2 liter fogyasztás diffit tudsz elérni. És amit még lényeges 170vs190LE és 245vs280NM nyomaték. Tulajdonképpen azonos fogyasztás és kicsit nagyobb teljesítményt jelent a 528i javára.
Mivel vidéken laksz igazából a 10l körüli fogyasztás a valós részedre. Inkább a rövid utakra használat okozhat problémát. Ez a kocsi országútra való.

Mindenképpen érdemesebb a 1998/9hó utánniakra vadászni, mert akkor komoly változások voltak. A doksikat is végig olvasva döbbentem mennyi mindent kicseréltek a rendszerek között. A '96-'98 közötti közötti kocsik a első sorozat az utániak a javítottak.

Ãœdv: Jackson, aki ugyancsak keres (csak Touringot).


Ez már történelem. :lol: Még csak keresgélt. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 279 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator