* *
Pontos idő: 2024.05.12. 23:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 183 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gyerekülések avagy poronty trónok
HozzászólásElküldve: 2009.08.23. 09:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Csodálkozva láttam, hogy nincs semmilyen gyerek ülés topik. Már irogattam ebben a témában néhány választ.
A Labi kérdezett és arra akartam egy PÜ választ de mást is érdekel a téma.

Jackson, aki mindjárt ide vágja a választ

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23. 09:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Szia Jacko!

Mi a véleményed a Recaro ülésekről jobb-e mint a concord vagy hasonló?

http://www.kengurukid.hu/kidshop/index. ... 340&page=2

Szerinted érdemes venni "0-18kg" ülést vagy egyből mehet a "9kg-tól" ülés (persze ha már 9kg-osak vagyunk)?

Üdv :help:


Szia!

Ez attól függ mi van eddig neked. A 0-ásak tipikusan gyerek hordók amit arra jó, hogy az alvó gyereket felébresztés nélkül ki szeded a kocsiból és felviszed a lakásba.
A 0+/1 kategória már inkább ülés. Itt az lehet a fő szempont, hogy van egy alapváz ami rögzitett az üléshez és felső ülőrészt mindig be kell rakni a csomagtartóban mivel ezek az ülések drágák a mienk 80eFt ezt tudják a rablók is és ha benne hagysz egy ülést a kocsiban akkor feltörik csak miatta. Mivel a váz fele az ülésben fix könnyebb a felső részét pakolgatni.
Ennek a kategóriának a mágikus határa a 15kg. Mivel ez alatt a kocsi ülése nem tudja megfogni a babát/gyereket.
A I-es csoportól már olyan üléseket kapsz ami könnyebb és a kocsi biztonsági öve fogja meg. De ne legyen illúziód a hónapok számát illetően a lányom nagyon sokáig nem lépte át a 15-ös súly kategóriát és még most is csak 16 körül van. A gond az, hogy a 15kg határt nagyon komolyan kell venni, mivel nem zár az automata öv. A gyerekek ellenben amikor el kezdenek járni akkor lassul vagy akár csökken a súly gyarapodás.
Volt olyan amikor a 2éves és a 4éves között csak 1 kiló differencia volt. 14 vs. 15kiló igaz az elöbbi fiú és a második a idősebb lány.

Küldök egy linket itt egymás mellett látod a kategóriákat:
CONCORD LINK oda

Ami még fontos szempont:
- milyen széles vállban az ülés mert nagyon sokan megszívják elöbb növi ki a gyerek vállban az ülést mint súlyban. És vehetnek azonos súly csoportban másik ülést. Célszerű megmérni több magasságban a szélességét.
- Súly és méret: mivel bele kell rakni a csomagtartóba ha utcán állsz ezért nagyon nem mindegy mit kell pakolni. Gondolj arra, hogy a feleségednek/nagyszülőknek is kell majd pakolni az ülést te hiába birod el ha ők nem.
- pamut huzat műszálas: Nos alapból ha ránézel a pamut sima textil huzatnak tűnik a műszálas meg sokkal puhább (és drágább). Azonban itt nem a puhaság a lényeg hanem, hogy ha meleg van akkor a műszálasal érintkezik a gyerekbőre állandóan utazás alatt. A pamut természetesebb szelőzéssel rendelkezik és nem döglik bele a gyerek (ömlik róla a víz). Elő kell venni a cédulát (vigyáz külön cédula a vázra és a néha 3-4 cédula mindegyik anyagra: ülőlap karfa stb. és megnézni cotton szót keresni. Polyester-t meg nagyívben kerülni. Ha kevert az arányú akkor lehetőleg minél nagyobb legyen a cotton.
- Ahol fontos milyen anyag van amihez állandóan hozzá ér a gyerek: ülőlap, hátlap és karfa. Az oldala lehet más milyen.
- Léteznek hűtő betétek ami nyáron még plusz szellőzést ad. Nekünk nagyon bejött még pluszban a textil ülésre mivel a kaja legnagyobb része is itt landol és egyszerűbb felvinni kimosni mint az teljes ülést.
- Pár szó a gyerek méretéről. Nem csak a 15kg határnál és a vállnál lehet kinőni hanem láb hosszúságban is. A gond akkor van amikor a lába eléri az első üléseket mert ha ott tárolja a lábát és baleset van na akkor tutira eltörik. Az E30ban odáig fajult a dolog a 4évesmél egyszerűen kinőtük a kocsit nekem már előre volt tolva az ülés és kényelmetlen a vezetés neki meg szétnyitva a lába mert nem tudta összecsukni. A nyomozás eredménye muszály 5-ösre váltani.

Nagyon fontos szabály nem meg venni amig nem próbáltad bele a saját kocsidba:
Célszerű a gyerekkel (vagy esetünkben mindkettővel) menni vásárolni és belepróbálni hogy fér el.
A bekötést pedig kötelező feszesen csinálni lötyögés és ülés mozgása TILOS! Ezt a legnehezebb betartani amikor napi 4-5 alkalommal pakolod ki be.

Jackson, aki folytatja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23. 09:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez a régi beszélgetés anyaga:
jackson írta:
KLM írta:
Üdvözlöm a tisztelt urakat,

Nem tudom hogy ez-e a megfelelö topik, de itt teszem fel a kérdésem :oops: . Valaki használja a II-III-as biztonsági csopotba tartozó BMW gyerekülést (3-tól 12 éves korig ill. 15-36 kg)? Vásárlás elött állok és gondoltam segitene 1-2 vélemény ezen a téren. A válsztásom BMW gyári gyerekülés (amin ha jól tudom nincs isofix rögzitési lehetöség) és egy Römer tipusu isofixes gyerekülés ami egy árkategoria.

Elöre si köszönöm a válaszokat.

KLM


Szerintem:
- a BMW jó autóban de nem gyerekülésben. Van BMW babakocsi is de a Peg-Perego Venezia 5-6ponton is messze veri azokat (legalábbis a mi felhasználási területünkön).
- a Römert istenitik de az ADAC teszteken nem tesztelnek komoly konkurenciát. Csúnyán részrehajlóak a gyerekülés tesztek. Messze nem objektivek.
- Az ISOFIX nem feltétlenül biztonságosabb mint a övfeszitős rendszerek. És próbáld meg minden alkalommal ki be pakolgatni naponta kétszer a ISOFIX durva nehéz üléseit.
- Sajnos a gyártói brand és a gyerekülés biztonsága+technológiája egyenlő. A römert nagyon istenitik, de azt nem szabad elfelejteni, hogy a nagyon reklámozott brand miatt nagyobb profittal is adják el a cuccot amit a TE zsebedből vesznek ki.
- Az egyik legnagyobb szivatás, hogy a keskeny vállú üléseket elöbb növik ki a gyerekek vállban mint súlyban.

Én a Concord- családot használom lásd: http://www.concord.de/
Igazából legelőször akkor csábultunk el felé amikor az első gyerek született és a gyerekhordozó (tehát amivel alvás közben leviszed a kocsiba, bekötöd majd megérkezéskor kiveszed) csak nekik volt a Baboo-ban felcsapódás elleni védelme.
Amikor bekötötték és megpróbálod mozditani az kocsi ülésben bekötve (HÁTRA felé!! mintha beléd mennének hátulról) akkor valami beugrik, hogy mintha ezt nem tudná a römer.

Ha kell megtudom mutatni neked a teljes Concord családot mert szép lassan beszereztük: Ultimax, Trimax.

Jackson, aki már végig járta lépcsőket

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23. 10:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Ez a régi beszélgetés anyaga:
jackson írta:
KLM írta:
Üdvözlöm a tisztelt urakat,

Nem tudom hogy ez-e a megfelelö topik, de itt teszem fel a kérdésem :oops: . Valaki használja a II-III-as biztonsági csopotba tartozó BMW gyerekülést (3-tól 12 éves korig ill. 15-36 kg)? Vásárlás elött állok és gondoltam segitene 1-2 vélemény ezen a téren. A válsztásom BMW gyári gyerekülés (amin ha jól tudom nincs isofix rögzitési lehetöség) és egy Römer tipusu isofixes gyerekülés ami egy árkategoria.

Elöre si köszönöm a válaszokat.

KLM


Szerintem:
- a BMW jó autóban de nem gyerekülésben. Van BMW babakocsi is de a Peg-Perego Venezia 5-6ponton is messze veri azokat (legalábbis a mi felhasználási területünkön).
- a Römert istenitik de az ADAC teszteken nem tesztelnek komoly konkurenciát. Csúnyán részrehajlóak a gyerekülés tesztek. Messze nem objektivek.
- Az ISOFIX nem feltétlenül biztonságosabb mint a övfeszitős rendszerek. És próbáld meg minden alkalommal ki be pakolgatni naponta kétszer a ISOFIX durva nehéz üléseit.
- Sajnos a gyártói brand és a gyerekülés biztonsága+technológiája egyenlő. A römert nagyon istenitik, de azt nem szabad elfelejteni, hogy a nagyon reklámozott brand miatt nagyobb profittal is adják el a cuccot amit a TE zsebedből vesznek ki.
- Az egyik legnagyobb szivatás, hogy a keskeny vállú üléseket elöbb növik ki a gyerekek vállban mint súlyban.

Én a Concord- családot használom lásd: http://www.concord.de/
Igazából legelőször akkor csábultunk el felé amikor az első gyerek született és a gyerekhordozó (tehát amivel alvás közben leviszed a kocsiba, bekötöd majd megérkezéskor kiveszed) csak nekik volt a Baboo-ban felcsapódás elleni védelme.
Amikor bekötötték és megpróbálod mozditani az kocsi ülésben bekötve (HÁTRA felé!! mintha beléd mennének hátulról) akkor valami beugrik, hogy mintha ezt nem tudná a römer.

Ha kell megtudom mutatni neked a teljes Concord családot mert szép lassan beszereztük: Ultimax, Trimax.

Jackson, aki már végig járta lépcsőket


Hát akkor én mindjárt egy tanácsot szeretnék kérni a gyerekűlés szakértőtől.
Decemberre várható új jövevény a családban. Valami olyan gyerekűlés kéne, ami egyben a babakocsi része. Legyen levehető róla és külön hurcibáló eszköznek is jó legyen. Létezik ilyen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23. 11:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:

Hát akkor én mindjárt egy tanácsot szeretnék kérni a gyerekűlés szakértőtől.
Decemberre várható új jövevény a családban. Valami olyan gyerekűlés kéne, ami egyben a babakocsi része. Legyen levehető róla és külön hurcibáló eszköznek is jó legyen. Létezik ilyen?


Igen a nagyobb babakocsi gyártó kinálatában könnyű találni olyan kocsikat amihez a saját maguk által gyártott babahordók (0-ás kategória) illeszthetőek. A gáz csak az, hogy a jó baba kocsi gyártó és a jó gyerek ülés gyártók nem közös halmaz. Tehát vagy jó babakocsid lessz vagy jó gyerek ülésed.

Amig a babakocsi jó meghatározója:
- különösen kicsi baba esetén minél laposabb fekvő felület. Tudod mint a mózeskosaras kocsi. A nagyon pici babának ez kell az elején meg a hinta ágyszerű ringatózás. Addig a nagyobbak már ücsörögnek. Egy halom rossz két funkciós kocsi van a piacon aminek nem sima és vizszintes a fekvő felülete.
- ha téli baba akkor a mennyire zárható a mózeskosár vagy a ülő babakocsi lábrésze. Befúj a hideg stb.
- mennyire kicsire (és milyen könnyen) összecsukható. Mivel utazásnál ez megy a csomagtartóba és ott drága kincs minden csepp hely.
- Kerék méret. Na ez az egyik gáz mivel mindenki máshol lakik. Nekünk városi mindenhol aszfalt környezetbe bejött a négy dupla kicsi kerék ami mind a 4 bolygósitható (piacon kinyitva mind a négy és akkár oldalra is tolható a kocsi vagy helyben megforditom). Ha például már földút van körülöttetek akkor ezt nem szabad helyette nagyobb kerekek és nagyon fontos rugózás mert kiköpi a gyerek a tüdejét a gyökereken.

A gyereküléseket már fent irtam és ha megnézed pár gyártó termékét láthatod hogy vagy a kocsi vagy a baba hordó jó. Ilyen összehasonlitásra nagyon jó az amúgy drága Brendon mert ott sok gyártót látsz egymás mellett.

Ami a legnagyobb ellentét:
- Babakocsi 1 év alatt mózeskosár jellegű kell sima vizszintes felülettel mert az kell a babának. Tipikusan ebben sokat van a baba
- Gyerekhordó meg gömbölyű amiben biztonságos (ott vannak a csatok ami sétálásnál meg zavarnának) és általában rövidebb ideig tartózkodik benne a baba.

Szóval szerintem nem fogsz ideális páros találni. Mi is gondolkodtunk a 3-4 funkciós babakocsin, de nem jók. Vegyél inkább egy jó babahordó/gyerekülést meg egy jó kocsit hidd el sokkal jobban jársz.

ui: A babahordónál fontos szempont a súly mivel gondolj bele, benne a gyerek+halom ruha (kismamák elején mindig túl öltöztetik a gyereket - nézd a nyakát ha ott izzad akkor sok) a kocsiból kiveszed tartod a kezedben és mondjuk fel mész a 3.dikra a lépcsőn. Ha itt azt mondod, hogy ááá én földszinti házban lakom akkor a nagyi vagy majd a sűrűn látogatott rokon biztos nem :D

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.24. 20:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
köszi Jackó! hasznosak voltak a leírtak! ...az asszony leült a fórum elé. ...már csak wzért is megérte! :lol:

elkezdjük az utánajárást.

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.24. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Szia Jacko!

Szerinted ki lehet hagyni a hordozót nekünk és egyből a kövekező kategóriát megvenni (Ultimaxot)? Most 3 hónaposak vagyunk, 6kg. Elvileg erre is azt írják, hogy jó újszülött kortól.

http://www.brendon.hu/ProductSearch/vie ... =1&whid=25

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.25. 08:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Szia Jacko!

Szerinted ki lehet hagyni a hordozót nekünk és egyből a kövekező kategóriát megvenni (Ultimaxot)? Most 3 hónaposak vagyunk, 6kg. Elvileg erre is azt írják, hogy jó újszülött kortól.

http://www.brendon.hu/ProductSearch/vie ... =1&whid=25


Üdvözletem a kismamának :wink:

A kérdésre a válasz elméletileg igen. Mivel 0+-os azaz 0-ásként is működik. Mi nem használtuk, mivel a gyerek hordó alapvető szempontja, hogy:
- fent a lakásban berakod és bekötöd az ülésbe
- majd leviszed a lépcsőn/liften stb.
- és berakod az addigra már szundikáló gyereket a kocsiba és bekötöd anélkül, hogy felébredne
- megérkezés dettó ugyan ez vissza felé az eltérés csak annyi, hogy nagyobb valószinűséggel alszik a gyerek amikor megérkezel (mivel zümmög a kocsi + ráza a popsit + semmi érdekes nem történik= elaszik a gyerek).
Többször előforudlt, hogy leraktuk a babahordót és még ott szunyókált félórát a megérkezés után. Majd magától felkelt és vidma mosolygott a világra/szülőkre.

A 0+-al ez úgy nézki:
- megérkezés gyerek alszik, mivel az öv kikötésekor fel kell és üvölt/sír (STOP alap szabály kezdő anyu/apukáknak: Alvó gyereket soha nem keltünk fel, addig van nyugi amig pihen!)
- ha egyedül van különösen izgalmas a tovább kezedbe a morci és síró gyerek közben kiveszed az ülés tetejét (ehhez két kéz kell, addig hova rakod a gyereket?) és berakod a csomagtartóba az ülést.
- Majd felsétálsz az addigra talán megnyugvó gyerekkel.

Amúgy az ülést ilyen 0-ás módba:
- fordítva kell berakni lásd doksiban a képet: Ultimax manuál LINK mivel még nincs elég erős izomzata a gyereknek és ha fékezel a háttal bekötött ülés viszi a primet.
- van benne egy betét amitől gömbölyűbb lessz az ülés, ezt mi még használtuk amikor át költözött a zsiga a babahordóból. Tehát az ülés már előre nézett. Lásd a fenti doksi 6.5képét ott szedi ki.

Igazából ez mi úgy vettük mint I-es ülés, csak jó volt benne ez a gömbölyítő betét. A gyerek akkor ülhet át majd előre forditott ülés módba ha már tud ülni huzamosabb (logice az utazás idejéig) egyhelyben. Addig általában a súlyt is eléri.
Szerintem nem úszod meg a 0(babahordó), 0+ vagy I és II/III lépcsőket azaz legalább három ülést kell majd venni. A legdrágább pont az 0+ és I-es.
Mondjuk a második gyerek simán használja a korábbi üléseket.

Nekünk így jött a sorrend: babahordó első gyerekhez (még a korházból is azzal hoztuk haza). Majd megtanult ülni akkor vettük a Ultimax 0+ ülést de már előre forditva. 2 év 2 hónapra jött a másik megkapta a szabad babahordót. Sajna mivel rövid az idő a kettő között a kicsi is felnőt és már kicsi neki a hordozó ezért vettünk egy Trimaxot ami ugyan I-es de (ez egy spéci alváltozata mivel fejtámla cserével II/III-as Lift Evo PT-re fejleszthető)
A következő beruházásunk már akkor lessz amikor mindkettő már 15kg fölötti akkor veszünk egy Lift EVO PT-t és majd ha a kicsi is kilóg a 18kgból felfejlesztjük a Trimaxot.
Ha nincs ilyen rövid idő a két generáció között ezt megúsztuk volna 3 ülés kategóriával. Azaz 4 üléssel mivel a legnagyobból kettő kell.

Amit még nem szoktak leirni a teszt újságok pedig fontos lenne, hogy ha számit a gyereked élete akkor mindig új ülést kell venni. Ennek több oka van:
- A székek váza műanyagból készül és nem az a fajta műanyag ami 10 év múlva is ugyan az hanem sajna vacakabb és elöregszik. A Concord ezt finoman úgy közli hogy valami talán 5év garanica van rá és csak az első vevő esetében (értsd eddig vállal felelőséget, hogy megvédi a babát). ha öreg a műanyag baleset esetében törik és nem olyan merev mint a törésteszteken lévő új ülések.
- Ha egy ülés balesetben részt vett akkor gondolkodás nélkül csere, mivel nem fog a következő koccnál már olyan mereven tartani. Mint pl. a biztonsági övet is cserélni kell.
- A használt ülésnek nem tudod az előéletét: volt-e balesete, hány éves a műanyag stb.
Szerintem ha drágának találja valaki akkor spóroljon máson és ne a gyereke túlélési esélyein!

Jackson, aki hülye maximalista és szereti a gyerekeit

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.25. 21:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
köszi Jackó!

Labi, akinek a felesége elégedett a kimerítő válaszok miatt! :D :taps:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.25. 23:38 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Szerintem ha drágának találja valaki akkor spóroljon máson és ne a gyereke túlélési esélyein!

Jackson, aki hülye maximalista és szereti a gyerekeit


Akkor talán nem kellene 2kilóval rohangálni neked se a pályán gyerekkel a hátad mögött :oops: :oops:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.26. 07:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
jackson írta:
Szerintem ha drágának találja valaki akkor spóroljon máson és ne a gyereke túlélési esélyein!

Jackson, aki hülye maximalista és szereti a gyerekeit


Akkor talán nem kellene 2kilóval rohangálni neked se a pályán gyerekkel a hátad mögött :oops: :oops:


Nono majd megnézem amikor ordit hátulról a nem pelusos gyerek, hogy "kakilni kell" mennyivel érkezel meg a legközelebbi parkolóba.
Valld be Laci te mennyivel mész?

Amúgy nem szoktam 200-al menni inkább 160 az átlagos (meg ott még a bírság se vészes). A leirásokból csak az események derülnek ki a napi unalmas tempomat robogás nem kerül leírásra. Haaaha Vnyóc és 160-al lenne a válaszrá.

Jackson, aki aszonydja 8)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.26. 19:46 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Valld be Laci te mennyivel mész?


80-nal hogy ne egyen sokat :lol: :lol:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.26. 19:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
admin írta:
jackson írta:
Valld be Laci te mennyivel mész?


80-nal hogy ne egyen sokat :lol: :lol:


:franko: :roki

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.26. 21:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.02.05. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
látom a gyerekülés téma többeknek is kardinális kérdés. Mivel annak idején én is sokat törtem a fejem leírom hogy mi lett és miért. Én is olyan hordozót kerestem ami működik isofixes és isofix nélküli autóban ráadásul van hozzá tolóka keret. A következő szempont az volt hogy ha a manó 9kgosan kinövi akkor ne kelljen isofix lapot is cserélni elég legyen csak ülés csere. szempontok közé tartozott a minél hosszabb kihasználhatóság tehát minél nagyobb súly intervalumban lehessen állítani. A legfontosabb a teszt eredmények voltak. Mindent összevetve több éjszakás osztás szorzás után a Recarro-t választottam. A hordozót már kinőttük a következő ülés 9-15 kg ig még egy darabig jó lesz. A huzat minősége kifogástalan nem kopik nem foszlik, nem foltosodik, könnyen leszerelhető mosható és ami nagyon fontos gyorsan szárad. Én nem bántam meg, csak ajánlani tudom..
http://www.rrracing.hu/site/index.php?s ... ules-lista
innen nézegettem de vaterán is lehet találni. Én nem vennék újat hordozóból többet, mivel egy év használat után az még újnak mondható árban viszont félárban megkapható

_________________
ipari hűtés és klímatechnika


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 08:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
webasto írta:
látom a gyerekülés téma többeknek is kardinális kérdés. Mivel annak idején én is sokat törtem a fejem leírom hogy mi lett és miért. Én is olyan hordozót kerestem ami működik isofixes és isofix nélküli autóban ráadásul van hozzá tolóka keret. A következő szempont az volt hogy ha a manó 9kgosan kinövi akkor ne kelljen isofix lapot is cserélni elég legyen csak ülés csere. szempontok közé tartozott a minél hosszabb kihasználhatóság tehát minél nagyobb súly intervalumban lehessen állítani. A legfontosabb a teszt eredmények voltak. Mindent összevetve több éjszakás osztás szorzás után a Recarro-t választottam. A hordozót már kinőttük a következő ülés 9-15 kg ig még egy darabig jó lesz. A huzat minősége kifogástalan nem kopik nem foszlik, nem foltosodik, könnyen leszerelhető mosható és ami nagyon fontos gyorsan szárad. Én nem bántam meg, csak ajánlani tudom..
http://www.rrracing.hu/site/index.php?s ... ules-lista
innen nézegettem de vaterán is lehet találni. Én nem vennék újat hordozóból többet, mivel egy év használat után az még újnak mondható árban viszont félárban megkapható


Szia!

Köszi a Recaro beszámolót legalább nem éri szó a ház elejét csak Concord-ról beszélünk. Amikor mi vettük még nagyon szívás volt a isofix. Mivel a Römeren kívül nem nagyon lehetett kapni isofix bekötésű ülés kerek e hazánkban. Az meg nagyon nehéz és drága volt (100-120eft 4éve).
Pedig nem véletlenül piszkálódik az ADAC az isofix-el mivel kikerüli a béna beszerelés miatti hibák miatti baleseteket.

Ez az isofix platform tetszik praktikus, megnéztem a beszerelő videót is. A platformot előre-hátra állítani mindig kell vagy csak a videón az első beszerelés miatt látszik? Továbbá az árlistában van a mikroszálas meg a Trendline. ez utóbbi milyen anyagból van? És ti melyik változatot vettétek?

Jackson, aki okul Recaro-ból

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.07. 12:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
és már kicsi neki a hordozó ezért vettünk egy Trimaxot ami ugyan I-es de (ez egy spéci alváltozata mivel fejtámla cserével II/III-as Lift Evo PT-re fejleszthető)
A következő beruházásunk már akkor lessz amikor mindkettő már 15kg fölötti akkor veszünk egy Lift EVO PT-t és majd ha a kicsi is kilóg a 18kgból felfejlesztjük a Trimaxot.


Szia Jacko,
azt honnan latom, hogy az a Trimax, amit veszek (ebay) atalakithato erre az Evo PT-re, van valami tipusjelzese? Nemelyiknel latok ilyen X-Line megjegyzest, de hatha te tudod a valaszt kapasbol, es akkor nalam gyoz a lustasag :-)

Koszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.07. 12:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
meg egy kerdes azoknak, akiknel ket kisragcsalo utazik hatul:

E39-nek ott is van legzsakja az ajtokban. hogy osztjatok el a ket gyereket? a kisebbik pl a hordozoban nyilvan kozepre megy, de a nagyobbikat nem loki el ulesestol a belobbano legzsak? mer kikapcsolni tudtommal nem lehet. legalabbis az enyemben nem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.07. 13:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
jackson írta:
és már kicsi neki a hordozó ezért vettünk egy Trimaxot ami ugyan I-es de (ez egy spéci alváltozata mivel fejtámla cserével II/III-as Lift Evo PT-re fejleszthető)
A következő beruházásunk már akkor lessz amikor mindkettő már 15kg fölötti akkor veszünk egy Lift EVO PT-t és majd ha a kicsi is kilóg a 18kgból felfejlesztjük a Trimaxot.


Szia Jacko,
azt honnan latom, hogy az a Trimax, amit veszek (ebay) atalakithato erre az Evo PT-re, van valami tipusjelzese? Nemelyiknel latok ilyen X-Line megjegyzest, de hatha te tudod a valaszt kapasbol, es akkor nalam gyoz a lustasag :-)

Koszi!


Nézd ezt az animációt:
LINK ODA
Nem 100%-os infó de szerintem ha Trimax van egy csavar a két oldalán mivel azt kell kinyitni amikor át alakítod.

A két légzsák téma necces: Már mintha hallottam, volna hogy nem tesz jót ha gyerek ülés van hátul. Nekem nincsen meg a két oldal légzsák hátul. Majd ha nagyobbak lesznek és már simán az ülésben ülnek akkor talán bele rakatom. Talán meg kéne nézni a törés topikban lévő videókat és ott sasolni mi történik, már ha látszik.

Jackson, aki tippeli

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.07. 15:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
cool thanx


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.07. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
nos, mi megvettük a Concord legújabb ION jelzésű hordozóját. ...pozitív élmény, hogy nagyon könnyű ki be tenni és jó az egykaros fogó állítása és a szövet belső!
egy a gagyi rajta és az a napellenző! ...az nem sikerült rendesen!

de összességében nagyon jó minősítést kapott tőlünk. :D ...reméljük nem kell tesztelnünk élőben! :?

ez az:



az ára igen borsos: 39.000.- voltKép

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 183 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator