Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: AC pumpa 530D

2015.03.07. 21:56

Csonti írta:Köszönöm!
Javasolnál valakit a diagra? Akihez Te is elmennél?
Csonti


Keresd Imco Klubtársat, a múltkor beszélgettünk -többek között- diagról is, s ismer egy srácot, aki profin diagol.

Jómagam Muha mesternél voltam idén januárban, tökéletesen elégedett voltam a munkájával. Javaslom, nézz bele ebbe a témába: viewforum.php?f=36

A hozzászólásokból is levonhatsz egyfajta következtetést, hogy ki "vágja" a témát.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: Csonti
Értékelés: 4.76%

Re: AC pumpa 530D

2015.03.07. 22:03

Kösznöm a javaslatokat!
Üdv Mindenkinek!
Csonti

Re: AC pumpa 530D

2015.09.20. 11:26

Megtudná valaki pontosan adni AC üzemanyag nyomás tól-ig.

Jól néztem 2500-3500 mbar

530D

Re: AC pumpa 530D

2015.09.20. 13:18

Apa8 írta:Megtudná valaki pontosan adni AC üzemanyag nyomás tól-ig.

Jól néztem 2500-3500 mbar

530D


A tank AC 0.5 bar-t nyom, az ülés alatti 3,6 és 4 bar között.

Re: AC pumpa 530D

2016.02.19. 17:10

Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

Re: AC pumpa 530D

2016.02.19. 18:19

JozeffE34 írta:Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak! :oops:

Re: AC pumpa 530D

2016.02.19. 22:23

bendegúz írta:
JozeffE34 írta:Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak! :oops:

Nem pont a küszöbben, hanem a vezető ülése alatt kb. !

Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el

Re: AC pumpa 530D

2016.02.19. 23:12

Azt tudom, hogy van ott is pumpa, de ez okozhat ilyet, hogy üzemanyag-mennyiségtől függően nehezen indul?

jimbi525d írta:
bendegúz írta:
JozeffE34 írta:Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak! :oops:

Nem pont a küszöbben, hanem a vezető ülése alatt kb. !

Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el

Re: AC pumpa 530D

2016.02.19. 23:58

JozeffE34 írta:Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

Milyen pumpa került bele? Diag volt?

Re: AC pumpa 530D

2016.02.20. 01:05

Igen, diag volt, nem jelez se nyomásproblémát, se semmit. Hans-Pries került bele, tegnap, s előtte is ugyanez volt a jelenség. Csak akkor csinálja, ha kevés a tankban az üzemanyag.

Gallaca írta:
JozeffE34 írta:Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

Milyen pumpa került bele? Diag volt?

Re: AC pumpa 530D

2016.02.20. 01:35

bendegúz írta:
JozeffE34 írta:Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak! :oops:

Nem hiszem, hogy az ülés alatti szivattyúnak köze lenne ahhoz, hogy a tankban mennyi üzemanyag van. Az felnyomja az üzemanyagot 3-4 bar-ra, hogy elég legyen a motor oldalnak a nyomás, és kész. A fent leírt hiba klasszikusan arra utal, hogy a tankban lévő szivattyú(k) nem működnek megfelelően.

Re: AC pumpa 530D

2016.02.20. 01:45

JozeffE34 írta:Igen, diag volt, nem jelez se nyomásproblémát, se semmit. Hans-Pries került bele, tegnap, s előtte is ugyanez volt a jelenség. Csak akkor csinálja, ha kevés a tankban az üzemanyag.

Gallaca írta:
JozeffE34 írta:Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

Milyen pumpa került bele? Diag volt?

Én leellenőrizném azt a tankszivattyút! Vagy rossz alapból, vagy rosszul lett valami össze-visszatéve. Ez tipikus tankszivattyú probléma. A hetes számú sugárszivattyú nem hinném, hogy tönkrement. Egyetlenegy mozgó alkatrész sincs benne, kicsi az esélye, hogy tönkremegy. :szerintem Egyébként könnyű kiszedni.
Diagnál nem hibaolvasásra gondoltam, hanem nyomásadatok ellenőrzésére például.

Re: AC pumpa 530D

2016.02.20. 12:31

A szervizben nem hozta a hibát, akkor a nyomásadatok rendben voltak... valszeg pont határon volt az üzemanyag. Onnan simán eljöttem, meg a városban is mászkáltam, de mire hazaértem, megállt, szerencsémre pont a ház előtt...ott egy kis köszörülés, aztán elindult. Azóta nem néztem rá se. :evil:

Re: AC pumpa 530D

2016.02.20. 17:43

Frissítés:
Na, most vettem bele 10 litert, próbaképp. Rögtön indul, de: amint leállítom, a gázolajszűrőnél lévő átlátszó csövön látom, ahogy buborékos lesz az egész. Amikor ráadom a gyújtást, akkor azonnal tolja bele az üzemanyagot, de ha kiveszem a kulcsot, vagy ha beindítom, s utána leállítom a motort, vissza is ejti... :doglotlo:

JozeffE34 írta:A szervizben nem hozta a hibát, akkor a nyomásadatok rendben voltak... valszeg pont határon volt az üzemanyag. Onnan simán eljöttem, meg a városban is mászkáltam, de mire hazaértem, megállt, szerencsémre pont a ház előtt...ott egy kis köszörülés, aztán elindult. Azóta nem néztem rá se. :evil:

Re: AC pumpa 530D

2016.02.22. 11:43

A tankban lévő és az ülés alatti pumpa is megy, tolja az anyagot. A nyomásérték 3.5bar körüli érték van, nagyobb gázadásra ez leesik 3.2barra. Nem tudom, hogy ez jó-e... :?
Egyébként a következő jelenséget produkálja az autó: ha 90km/h, vagy az alatt lepadlózom, szépen visszavált, a pillanatnyi fogyasztásmérő kiakad, az autó elindul, bár szerintem nem úgy megy, ahogy kéne. Ha 90 fölött padlózom le, nem történik semmi, a fogyasztásmérő max 16liter/100km-ig megy ki, az autó vánszorog. Egy idő után valamennyire összeszedi magát, de gyatra nagyon. Ha sokszor csinálom azt, hogy lelassítok 90 alá, majd padlógáz, akkor egy idő után menet közben leáll a motor, mintha elfogyna a nafta, aztán meg köszörül, mire elindul. :evil: Tudom, nem jó játék, mert szétcseszhetem a pumpákat...

Re: AC pumpa 530D

2016.02.22. 13:25

JozeffE34 írta:A tankban lévő és az ülés alatti pumpa is megy, tolja az anyagot. A nyomásérték 3.5bar körüli érték van, nagyobb gázadásra ez leesik 3.2barra. Nem tudom, hogy ez jó-e... :?
Egyébként a következő jelenséget produkálja az autó: ha 90km/h, vagy az alatt lepadlózom, szépen visszavált, a pillanatnyi fogyasztásmérő kiakad, az autó elindul, bár szerintem nem úgy megy, ahogy kéne. Ha 90 fölött padlózom le, nem történik semmi, a fogyasztásmérő max 16liter/100km-ig megy ki, az autó vánszorog. Egy idő után valamennyire összeszedi magát, de gyatra nagyon. Ha sokszor csinálom azt, hogy lelassítok 90 alá, majd padlógáz, akkor egy idő után menet közben leáll a motor, mintha elfogyna a nafta, aztán meg köszörül, mire elindul. :evil: Tudom, nem jó játék, mert szétcseszhetem a pumpákat...
Tele van kalanddal az az autó! :D
Vákuumcsövek cseréje, nyomásátalakítók, légtömegmérő ellenőrzése diaggal. Ez a gyenge menetteljesítmény okán. 3.5 bar alapjáraton picit kevés, nagygázra nem nagyon kellene leesnie 3.4 alá, de még határeset. Erősen gyanús a leállás miatt a nagynyomású szabályzószeleped is, illetve résolajat kellene nézni az injektorokon is. Railnyomás mennyi, és hány bar-t ingadozik alapjáraton? Gázolajszűrő mikor volt cserélve?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 JozeffE34, Zo78
Értékelés: 9.52%

Re: AC pumpa 530D

2016.04.21. 19:53

Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv: Laci

Re: AC pumpa 530D

2016.04.21. 20:09

Laci20 írta:Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv: Laci

Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani. :(

Re: AC pumpa 530D

2016.04.21. 20:49

bendegúz írta:
Laci20 írta:Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv: Laci

Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani. :(


Neked is volt hasonló tapasztalatod?Vagy valaki járt már így az ismerősök közül?Nincs rá esély hogy esetleg valamivel halkabb lesz ha bekopnak a lapátok ? :(

Re: AC pumpa 530D

2016.04.21. 20:53

Laci20 írta:
bendegúz írta:
Laci20 írta:Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv: Laci

Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani. :(


Neked is volt hasonló tapasztalatod?Vagy valaki járt már így az ismerősök közül?Nincs rá esély hogy esetleg valamivel halkabb lesz ha bekopnak a lapátok ? :(

Nem fog bekopni, sajnos az olcsó utángyártott szivattyúk általában hangosak.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockolo77 az itt látható tagok köszönték meg: Laci20
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge