2015.03.07. 21:56
Csonti írta:Köszönöm!
Javasolnál valakit a diagra? Akihez Te is elmennél?
Csonti
2015.03.07. 22:03
2015.09.20. 11:26
2015.09.20. 13:18
Apa8 írta:Megtudná valaki pontosan adni AC üzemanyag nyomás tól-ig.
Jól néztem 2500-3500 mbar
530D
2016.02.19. 17:10
2016.02.19. 18:19
JozeffE34 írta:Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!
2016.02.19. 22:23
bendegúz írta:JozeffE34 írta:Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!
A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak!
2016.02.19. 23:12
jimbi525d írta:bendegúz írta:JozeffE34 írta:Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!
A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak!
Nem pont a küszöbben, hanem a vezető ülése alatt kb. !
Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el
2016.02.19. 23:58
JozeffE34 írta:Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!
2016.02.20. 01:05
Gallaca írta:JozeffE34 írta:Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!
Milyen pumpa került bele? Diag volt?
2016.02.20. 01:35
bendegúz írta:JozeffE34 írta:Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!
A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak!
2016.02.20. 01:45
JozeffE34 írta:Igen, diag volt, nem jelez se nyomásproblémát, se semmit. Hans-Pries került bele, tegnap, s előtte is ugyanez volt a jelenség. Csak akkor csinálja, ha kevés a tankban az üzemanyag.Gallaca írta:JozeffE34 írta:Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!
Milyen pumpa került bele? Diag volt?
2016.02.20. 12:31
2016.02.20. 17:43
JozeffE34 írta:A szervizben nem hozta a hibát, akkor a nyomásadatok rendben voltak... valszeg pont határon volt az üzemanyag. Onnan simán eljöttem, meg a városban is mászkáltam, de mire hazaértem, megállt, szerencsémre pont a ház előtt...ott egy kis köszörülés, aztán elindult. Azóta nem néztem rá se.
2016.02.22. 11:43
2016.02.22. 13:25
Tele van kalanddal az az autó!JozeffE34 írta:A tankban lévő és az ülés alatti pumpa is megy, tolja az anyagot. A nyomásérték 3.5bar körüli érték van, nagyobb gázadásra ez leesik 3.2barra. Nem tudom, hogy ez jó-e...
Egyébként a következő jelenséget produkálja az autó: ha 90km/h, vagy az alatt lepadlózom, szépen visszavált, a pillanatnyi fogyasztásmérő kiakad, az autó elindul, bár szerintem nem úgy megy, ahogy kéne. Ha 90 fölött padlózom le, nem történik semmi, a fogyasztásmérő max 16liter/100km-ig megy ki, az autó vánszorog. Egy idő után valamennyire összeszedi magát, de gyatra nagyon. Ha sokszor csinálom azt, hogy lelassítok 90 alá, majd padlógáz, akkor egy idő után menet közben leáll a motor, mintha elfogyna a nafta, aztán meg köszörül, mire elindul. Tudom, nem jó játék, mert szétcseszhetem a pumpákat...
2016.04.21. 19:53
2016.04.21. 20:09
Laci20 írta:Sziasztok!
Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv: Laci
2016.04.21. 20:49
bendegúz írta:Laci20 írta:Sziasztok!
Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv: Laci
Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani.
2016.04.21. 20:53
Laci20 írta:bendegúz írta:Laci20 írta:Sziasztok!
Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv: Laci
Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani.
Neked is volt hasonló tapasztalatod?Vagy valaki járt már így az ismerősök közül?Nincs rá esély hogy esetleg valamivel halkabb lesz ha bekopnak a lapátok ?