* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csonti írta:
Köszönöm!
Javasolnál valakit a diagra? Akihez Te is elmennél?
Csonti


Keresd Imco Klubtársat, a múltkor beszélgettünk -többek között- diagról is, s ismer egy srácot, aki profin diagol.

Jómagam Muha mesternél voltam idén januárban, tökéletesen elégedett voltam a munkájával. Javaslom, nézz bele ebbe a témába: viewforum.php?f=36

A hozzászólásokból is levonhatsz egyfajta következtetést, hogy ki "vágja" a témát.

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: Csonti
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 22:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.04.30. 21:39
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kösznöm a javaslatokat!
Ãœdv Mindenkinek!
Csonti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 11:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Megtudná valaki pontosan adni AC üzemanyag nyomás tól-ig.

Jól néztem 2500-3500 mbar

530D

_________________
Ãœdv:
Apa8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 13:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Apa8 írta:
Megtudná valaki pontosan adni AC üzemanyag nyomás tól-ig.

Jól néztem 2500-3500 mbar

530D


A tank AC 0.5 bar-t nyom, az ülés alatti 3,6 és 4 bar között.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.19. 17:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.25. 01:00
Hozzászólások: 102
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.19. 18:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
JozeffE34 írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak! :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.19. 22:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.02. 00:00
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Kótaj
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
JozeffE34 írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak! :oops:

Nem pont a küszöbben, hanem a vezető ülése alatt kb. !

Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el

_________________
ÜDV: Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.19. 23:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.25. 01:00
Hozzászólások: 102
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Azt tudom, hogy van ott is pumpa, de ez okozhat ilyet, hogy üzemanyag-mennyiségtől függően nehezen indul?

jimbi525d írta:
bendegúz írta:
JozeffE34 írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak! :oops:

Nem pont a küszöbben, hanem a vezető ülése alatt kb. !

Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.19. 23:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
JozeffE34 írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

Milyen pumpa került bele? Diag volt?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.20. 01:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.25. 01:00
Hozzászólások: 102
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, diag volt, nem jelez se nyomásproblémát, se semmit. Hans-Pries került bele, tegnap, s előtte is ugyanez volt a jelenség. Csak akkor csinálja, ha kevés a tankban az üzemanyag.

Gallaca írta:
JozeffE34 írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

Milyen pumpa került bele? Diag volt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.20. 01:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
JozeffE34 írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

A 30d-ben van a küszöbben is egy szivattyú, ha jól tudom, de majd kijavítanak! :oops:

Nem hiszem, hogy az ülés alatti szivattyúnak köze lenne ahhoz, hogy a tankban mennyi üzemanyag van. Az felnyomja az üzemanyagot 3-4 bar-ra, hogy elég legyen a motor oldalnak a nyomás, és kész. A fent leírt hiba klasszikusan arra utal, hogy a tankban lévő szivattyú(k) nem működnek megfelelően.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.20. 01:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
JozeffE34 írta:
Igen, diag volt, nem jelez se nyomásproblémát, se semmit. Hans-Pries került bele, tegnap, s előtte is ugyanez volt a jelenség. Csak akkor csinálja, ha kevés a tankban az üzemanyag.

Gallaca írta:
JozeffE34 írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy 10-15 liter alatt nehezen indul a vas, s van, hogy meg is áll. :doglotlo: Utána elég nehéz elindítani.
Ha rátankolok, semmi baja.
A tankban lévő pumpa ki lett cserélve, de a jelenség megmaradt. Diag nem ír semmi hibát. Ahogy itt a fórumon olvasgatom, van egy átemelő is, a képen a hetes, s hogy az is csinálhat ilyen finom jelenséget: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0209 . Az lenne a kérdésem, ezt mekkora szívás kiszedni? Előre is köszönöm a válaszokat!

Milyen pumpa került bele? Diag volt?

Én leellenőrizném azt a tankszivattyút! Vagy rossz alapból, vagy rosszul lett valami össze-visszatéve. Ez tipikus tankszivattyú probléma. A hetes számú sugárszivattyú nem hinném, hogy tönkrement. Egyetlenegy mozgó alkatrész sincs benne, kicsi az esélye, hogy tönkremegy. :szerintem Egyébként könnyű kiszedni.
Diagnál nem hibaolvasásra gondoltam, hanem nyomásadatok ellenőrzésére például.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.20. 12:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.25. 01:00
Hozzászólások: 102
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A szervizben nem hozta a hibát, akkor a nyomásadatok rendben voltak... valszeg pont határon volt az üzemanyag. Onnan simán eljöttem, meg a városban is mászkáltam, de mire hazaértem, megállt, szerencsémre pont a ház előtt...ott egy kis köszörülés, aztán elindult. Azóta nem néztem rá se. :evil:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.20. 17:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.25. 01:00
Hozzászólások: 102
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Frissítés:
Na, most vettem bele 10 litert, próbaképp. Rögtön indul, de: amint leállítom, a gázolajszűrőnél lévő átlátszó csövön látom, ahogy buborékos lesz az egész. Amikor ráadom a gyújtást, akkor azonnal tolja bele az üzemanyagot, de ha kiveszem a kulcsot, vagy ha beindítom, s utána leállítom a motort, vissza is ejti... :doglotlo:

JozeffE34 írta:
A szervizben nem hozta a hibát, akkor a nyomásadatok rendben voltak... valszeg pont határon volt az üzemanyag. Onnan simán eljöttem, meg a városban is mászkáltam, de mire hazaértem, megállt, szerencsémre pont a ház előtt...ott egy kis köszörülés, aztán elindult. Azóta nem néztem rá se. :evil:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.22. 11:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.25. 01:00
Hozzászólások: 102
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A tankban lévő és az ülés alatti pumpa is megy, tolja az anyagot. A nyomásérték 3.5bar körüli érték van, nagyobb gázadásra ez leesik 3.2barra. Nem tudom, hogy ez jó-e... :?
Egyébként a következő jelenséget produkálja az autó: ha 90km/h, vagy az alatt lepadlózom, szépen visszavált, a pillanatnyi fogyasztásmérő kiakad, az autó elindul, bár szerintem nem úgy megy, ahogy kéne. Ha 90 fölött padlózom le, nem történik semmi, a fogyasztásmérő max 16liter/100km-ig megy ki, az autó vánszorog. Egy idő után valamennyire összeszedi magát, de gyatra nagyon. Ha sokszor csinálom azt, hogy lelassítok 90 alá, majd padlógáz, akkor egy idő után menet közben leáll a motor, mintha elfogyna a nafta, aztán meg köszörül, mire elindul. :evil: Tudom, nem jó játék, mert szétcseszhetem a pumpákat...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.02.22. 13:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
JozeffE34 írta:
A tankban lévő és az ülés alatti pumpa is megy, tolja az anyagot. A nyomásérték 3.5bar körüli érték van, nagyobb gázadásra ez leesik 3.2barra. Nem tudom, hogy ez jó-e... :?
Egyébként a következő jelenséget produkálja az autó: ha 90km/h, vagy az alatt lepadlózom, szépen visszavált, a pillanatnyi fogyasztásmérő kiakad, az autó elindul, bár szerintem nem úgy megy, ahogy kéne. Ha 90 fölött padlózom le, nem történik semmi, a fogyasztásmérő max 16liter/100km-ig megy ki, az autó vánszorog. Egy idő után valamennyire összeszedi magát, de gyatra nagyon. Ha sokszor csinálom azt, hogy lelassítok 90 alá, majd padlógáz, akkor egy idő után menet közben leáll a motor, mintha elfogyna a nafta, aztán meg köszörül, mire elindul. :evil: Tudom, nem jó játék, mert szétcseszhetem a pumpákat...
Tele van kalanddal az az autó! :D
Vákuumcsövek cseréje, nyomásátalakítók, légtömegmérő ellenőrzése diaggal. Ez a gyenge menetteljesítmény okán. 3.5 bar alapjáraton picit kevés, nagygázra nem nagyon kellene leesnie 3.4 alá, de még határeset. Erősen gyanús a leállás miatt a nagynyomású szabályzószeleped is, illetve résolajat kellene nézni az injektorokon is. Railnyomás mennyi, és hány bar-t ingadozik alapjáraton? Gázolajszűrő mikor volt cserélve?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 JozeffE34, Zo78
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.28. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ãœdv: Laci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 20:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Laci20 írta:
Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ãœdv: Laci

Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 20:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.28. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Laci20 írta:
Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ãœdv: Laci

Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani. :(


Neked is volt hasonló tapasztalatod?Vagy valaki járt már így az ismerősök közül?Nincs rá esély hogy esetleg valamivel halkabb lesz ha bekopnak a lapátok ? :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 20:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Laci20 írta:
bendegúz írta:
Laci20 írta:
Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma a gyári pierburg ac-val jelentősen megerősödött a hangja.Kicseréltem egy MEAT&DORIA hoffer ac-ra mert néhány szerelő azt mondta,hogy ez is tökéletesen megfelel.
Sajnos a beépítés után azt tapasztaltam,hogy az autó tökéletesen működik de ennek a ac-nak sokkal erősebb a hangja mint a pierburgnak. Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy ez az erős hang ez normális dolog-e ezeknél az olasz szivattyúknál,mert az eredeti sokkal csendesebb volt?Vagy esetleg valami más probléma lehet ami ezt az erősebb hangoz okozza? Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ãœdv: Laci

Az új Pierburg sokkal csendesebb lenne. Az utángyártott is teszi a dolgát, csak azt eléggé hallani. :(


Neked is volt hasonló tapasztalatod?Vagy valaki járt már így az ismerősök közül?Nincs rá esély hogy esetleg valamivel halkabb lesz ha bekopnak a lapátok ? :(

Nem fog bekopni, sajnos az olcsó utángyártott szivattyúk általában hangosak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockolo77 az itt látható tagok köszönték meg: Laci20
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator