* *
Pontos idő: 2024.04.19. 08:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 23:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
jobb később mint soha! azért reméljük azóta nem erre a válaszra várt a kocsiban! :lol:


:boxing :dance3 :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 23:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
admin írta:
Bacsek írta:
mentoslaci írta:
ddome írta:
Helló,

Nagyon fura dolgok történnek mostanában...

Úgy kezdődött, hogy egyik nap (15L van a tankban) nem indul a kocsi... dödödödödödöd.... próbáltam vagy 3-4x de semmi. Volt már olyan, mikor nagyon kevés üzemanyag volt benne, hogy nem akart beindulni, gondoltam most is rátöltök egy 5L-t és akkor hátha, bár furcsálltam mert azért 15L nem olyan kevés..

Rátöltöttem 5L-t és beindult. Próbálgattam kicsit mentem vele, leállítás, újra, minden szuper. Betudtam annak a dolgot, hogy rézsün állt és biztos ezért...

Ma ismét megyek (20L a tankban a rátöltés következtében) nah és nem indult... ismét rátöltöttem még 5L-t, de így sem... már majdnem feladtam és akkor egyszercsak beindult végre. Mentem vele 150km-t, semmi baja a kocsinak menetközben nem dadog, nem hagy ki, csak nem akar beindulni..

Lehet, hogy az átemelőszivattyú szart be? Most kipróbálom, telitankoltam, meglátjuk telitankkal is előjön-e a probléma, van ötletetek? :roll:
Hi!

Köszi előre is :)


szerintem az ülés alatti ac meghal elöbb-utobb,csak még néha elindul.Vegyél egyet mig nem késö!!!!


Addig is míg nem veszel másikat tegyél be egy kalapácsot a kocsiba és ha nem indul kopogtasd meg az alját a vezetőülés előtt a küszöb felől,aztán próbáld beinditani. Ha nem megy várj egy picit kb 5-10 percet, aztán ujra :wink:
Hamar írtad a választ egy 2008-as hsz-re válaszoltál :cooool


Rendes vagy hogy szólsz :lol:
Egyébként csak az idézést csesztem el, a komment party-nak szól/szólt :wink:


Na szép,még jó hogy nem bírósági idézés volt

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 23:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Bacsek írta:
admin írta:
Bacsek írta:
mentoslaci írta:
ddome írta:
Helló,

Nagyon fura dolgok történnek mostanában...

Úgy kezdődött, hogy egyik nap (15L van a tankban) nem indul a kocsi... dödödödödödöd.... próbáltam vagy 3-4x de semmi. Volt már olyan, mikor nagyon kevés üzemanyag volt benne, hogy nem akart beindulni, gondoltam most is rátöltök egy 5L-t és akkor hátha, bár furcsálltam mert azért 15L nem olyan kevés..

Rátöltöttem 5L-t és beindult. Próbálgattam kicsit mentem vele, leállítás, újra, minden szuper. Betudtam annak a dolgot, hogy rézsün állt és biztos ezért...

Ma ismét megyek (20L a tankban a rátöltés következtében) nah és nem indult... ismét rátöltöttem még 5L-t, de így sem... már majdnem feladtam és akkor egyszercsak beindult végre. Mentem vele 150km-t, semmi baja a kocsinak menetközben nem dadog, nem hagy ki, csak nem akar beindulni..

Lehet, hogy az átemelőszivattyú szart be? Most kipróbálom, telitankoltam, meglátjuk telitankkal is előjön-e a probléma, van ötletetek? :roll:
Hi!

Köszi előre is :)


szerintem az ülés alatti ac meghal elöbb-utobb,csak még néha elindul.Vegyél egyet mig nem késö!!!!


Addig is míg nem veszel másikat tegyél be egy kalapácsot a kocsiba és ha nem indul kopogtasd meg az alját a vezetőülés előtt a küszöb felől,aztán próbáld beinditani. Ha nem megy várj egy picit kb 5-10 percet, aztán ujra :wink:
Hamar írtad a választ egy 2008-as hsz-re válaszoltál :cooool


Rendes vagy hogy szólsz :lol:
Egyébként csak az idézést csesztem el, a komment party-nak szól/szólt :wink:


Na szép,még jó hogy nem bírósági idézés volt


He-he-he, kapitulatusz... :nyelves: :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 07:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
MChris írta:
Bacsek írta:
admin írta:
Bacsek írta:
mentoslaci írta:
ddome írta:
Helló,

Nagyon fura dolgok történnek mostanában...

Úgy kezdődött, hogy egyik nap (15L van a tankban) nem indul a kocsi... dödödödödödöd.... próbáltam vagy 3-4x de semmi. Volt már olyan, mikor nagyon kevés üzemanyag volt benne, hogy nem akart beindulni, gondoltam most is rátöltök egy 5L-t és akkor hátha, bár furcsálltam mert azért 15L nem olyan kevés..

Rátöltöttem 5L-t és beindult. Próbálgattam kicsit mentem vele, leállítás, újra, minden szuper. Betudtam annak a dolgot, hogy rézsün állt és biztos ezért...

Ma ismét megyek (20L a tankban a rátöltés következtében) nah és nem indult... ismét rátöltöttem még 5L-t, de így sem... már majdnem feladtam és akkor egyszercsak beindult végre. Mentem vele 150km-t, semmi baja a kocsinak menetközben nem dadog, nem hagy ki, csak nem akar beindulni..

Lehet, hogy az átemelőszivattyú szart be? Most kipróbálom, telitankoltam, meglátjuk telitankkal is előjön-e a probléma, van ötletetek? :roll:
Hi!

Köszi előre is :)


szerintem az ülés alatti ac meghal elöbb-utobb,csak még néha elindul.Vegyél egyet mig nem késö!!!!


Addig is míg nem veszel másikat tegyél be egy kalapácsot a kocsiba és ha nem indul kopogtasd meg az alját a vezetőülés előtt a küszöb felől,aztán próbáld beinditani. Ha nem megy várj egy picit kb 5-10 percet, aztán ujra :wink:
Hamar írtad a választ egy 2008-as hsz-re válaszoltál :cooool


Rendes vagy hogy szólsz :lol:
Egyébként csak az idézést csesztem el, a komment party-nak szól/szólt :wink:


Na szép,még jó hogy nem bírósági idézés volt


He-he-he, kapitulatusz... :nyelves: :lol:


Én meg köszi a gyors válaszokat :roki :hehe


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 20:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
peteeqe írta:
hali

én is tudok utángyártottat, pár hete vettem én is, bp-en belül akár házhozszállítással.
itt a tel.: 20-406-2189 Szőke Zsolt
28e ft volt 1 év garival.


Sziasztok!

Engem is elért az AC pumpa betegség!
Meg nem halt, de elég jól búg!
Ma szerelőnél voltam. Ő azt mondta még ráér, de én kicserélem.

A fenti telefonszám még él, ha valakinek kell, nyugodtan hívjátok a Szőke Zsoltot.

Ülés alatti AC: Utángyártott 28 ezer bruttó, gyári: 38 bruttó, 2000Ft a postaköltség.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 03:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
peteeqe írta:
hali

én is tudok utángyártottat, pár hete vettem én is, bp-en belül akár házhozszállítással.
itt a tel.: 20-406-2189 Szőke Zsolt
28e ft volt 1 év garival.


Sziasztok!

Engem is elért az AC pumpa betegség!
Meg nem halt, de elég jól búg!
Ma szerelőnél voltam. Ő azt mondta még ráér, de én kicserélem.

A fenti telefonszám még él, ha valakinek kell, nyugodtan hívjátok a Szőke Zsoltot.

Ülés alatti AC: Utángyártott 28 ezer bruttó, gyári: 38 bruttó, 2000Ft a postaköltség.

Üdv.

Nekem is búg és hamarosan cserélem,annyi lenne a kérdésem,hogy ha 25l van a tankban akkor az úgy oszlik meg,hogy egyik felében 0,másikban 25.Ez normális?
Tehát az átemelő addig működik,míg át nem szívja a fele tankot,utána leáll?!
Hétvégén hagytam kigyulladni a sárga lámpát,még 5-6l volt benne,ez lett a vége..
Felszívhatott valamit,vagy csak szárazon ment egy ideig.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 08:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Rjani530d írta:
peteeqe írta:
hali

én is tudok utángyártottat, pár hete vettem én is, bp-en belül akár házhozszállítással.
itt a tel.: 20-406-2189 Szőke Zsolt
28e ft volt 1 év garival.


Sziasztok!

Engem is elért az AC pumpa betegség!
Meg nem halt, de elég jól búg!
Ma szerelőnél voltam. Ő azt mondta még ráér, de én kicserélem.

A fenti telefonszám még él, ha valakinek kell, nyugodtan hívjátok a Szőke Zsoltot.

Ülés alatti AC: Utángyártott 28 ezer bruttó, gyári: 38 bruttó, 2000Ft a postaköltség.

Üdv.

Nekem is búg és hamarosan cserélem,annyi lenne a kérdésem,hogy ha 25l van a tankban akkor az úgy oszlik meg,hogy egyik felében 0,másikban 25.Ez normális?
Tehát az átemelő addig működik,míg át nem szívja a fele tankot,utána leáll?!
Hétvégén hagytam kigyulladni a sárga lámpát,még 5-6l volt benne,ez lett a vége..
Felszívhatott valamit,vagy csak szárazon ment egy ideig.

Végigolvasva egy másik topicot választ kaptam a kérdésre.
Arra lennék kiváncsi,és aki épített már be ilyen szivattyút,biztosan tud segíteni,hogy a szivattyú szívó csatlakozója elé ha beépítenék egy pici gázolaj szűrőt,akkor ez kiküszöbölné-e a szennyezősések felszívását a tamkból-ezáltal a lapátok tönkretételét???
Ja és 39e-ért találtam 1 év garival.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Janek írta:
Rjani530d írta:
peteeqe írta:
hali

én is tudok utángyártottat, pár hete vettem én is, bp-en belül akár házhozszállítással.
itt a tel.: 20-406-2189 Szőke Zsolt
28e ft volt 1 év garival.


Sziasztok!

Engem is elért az AC pumpa betegség!
Meg nem halt, de elég jól búg!
Ma szerelőnél voltam. Ő azt mondta még ráér, de én kicserélem.

A fenti telefonszám még él, ha valakinek kell, nyugodtan hívjátok a Szőke Zsoltot.

Ülés alatti AC: Utángyártott 28 ezer bruttó, gyári: 38 bruttó, 2000Ft a postaköltség.

Üdv.

Nekem is búg és hamarosan cserélem,annyi lenne a kérdésem,hogy ha 25l van a tankban akkor az úgy oszlik meg,hogy egyik felében 0,másikban 25.Ez normális?
Tehát az átemelő addig működik,míg át nem szívja a fele tankot,utána leáll?!
Hétvégén hagytam kigyulladni a sárga lámpát,még 5-6l volt benne,ez lett a vége..
Felszívhatott valamit,vagy csak szárazon ment egy ideig.

Végigolvasva egy másik topicot választ kaptam a kérdésre.
Arra lennék kiváncsi,és aki épített már be ilyen szivattyút,biztosan tud segíteni,hogy a szivattyú szívó csatlakozója elé ha beépítenék egy pici gázolaj szűrőt,akkor ez kiküszöbölné-e a szennyezősések felszívását a tamkból-ezáltal a lapátok tönkretételét???
Ja és 39e-ért találtam 1 év garival.
Janek!
Ha jól értelmezem, akkor a tankban lévő szivattyúról van szó.Ha igen, úgy is ki kell bontanod a helyéről és célszerű egy ablakmosó motorra kis PVC csövet rakni, akksiról hajtva kiszívatni a cuccot és belekuksizni a tankba!Persze minél kevesebb üa.legyen benne!Nekem ki lett takarítva.A szívó ág előtt talpszűrő van, nekem az is tele volt mint a déli busz!Cseréltünk szivattyút és kiveszi az összes mennyiséget, nyomja a gázolajszűrőn található légtelenítő furaton az anyagot ahogy kell.Mocskos és kényelmetlen meló, de ha kész vagy vele, akkor nem kell aggódni egy darabig :D Elektromosan pusztul meg, nem mechanikus baja van...

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.21. 22:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Janek írta:
Janek írta:
Rjani530d írta:
peteeqe írta:
hali

én is tudok utángyártottat, pár hete vettem én is, bp-en belül akár házhozszállítással.
itt a tel.: 20-406-2189 Szőke Zsolt
28e ft volt 1 év garival.


Sziasztok!

Engem is elért az AC pumpa betegség!
Meg nem halt, de elég jól búg!
Ma szerelőnél voltam. Ő azt mondta még ráér, de én kicserélem.

A fenti telefonszám még él, ha valakinek kell, nyugodtan hívjátok a Szőke Zsoltot.

Ülés alatti AC: Utángyártott 28 ezer bruttó, gyári: 38 bruttó, 2000Ft a postaköltség.

Üdv.

Nekem is búg és hamarosan cserélem,annyi lenne a kérdésem,hogy ha 25l van a tankban akkor az úgy oszlik meg,hogy egyik felében 0,másikban 25.Ez normális?
Tehát az átemelő addig működik,míg át nem szívja a fele tankot,utána leáll?!
Hétvégén hagytam kigyulladni a sárga lámpát,még 5-6l volt benne,ez lett a vége..
Felszívhatott valamit,vagy csak szárazon ment egy ideig.

Végigolvasva egy másik topicot választ kaptam a kérdésre.
Arra lennék kiváncsi,és aki épített már be ilyen szivattyút,biztosan tud segíteni,hogy a szivattyú szívó csatlakozója elé ha beépítenék egy pici gázolaj szűrőt,akkor ez kiküszöbölné-e a szennyezősések felszívását a tamkból-ezáltal a lapátok tönkretételét???
Ja és 39e-ért találtam 1 év garival.
Janek!
Ha jól értelmezem, akkor a tankban lévő szivattyúról van szó.Ha igen, úgy is ki kell bontanod a helyéről és célszerű egy ablakmosó motorra kis PVC csövet rakni, akksiról hajtva kiszívatni a cuccot és belekuksizni a tankba!Persze minél kevesebb üa.legyen benne!Nekem ki lett takarítva.A szívó ág előtt talpszűrő van, nekem az is tele volt mint a déli busz!Cseréltünk szivattyút és kiveszi az összes mennyiséget, nyomja a gázolajszűrőn található légtelenítő furaton az anyagot ahogy kell.Mocskos és kényelmetlen meló, de ha kész vagy vele, akkor nem kell aggódni egy darabig :D Elektromosan pusztul meg, nem mechanikus baja van...

A küszöb allatt lévő feküdt meg.1napot jártam kocogtatva,de most már király lett.
A visszatérőnél hallok a tankba buborékolást már csak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hollandia
HozzászólásElküldve: 2010.11.27. 14:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.27. 01:00
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!!!
Még csak ma regisztráltam,de máris sokat megtudtam!!!Már 2 éve megvan a kocsim (520D) és eddig semmi baja se volt....60 e km-t raktam bele.De kb 3 hete egyszer csak az alapjárat elkezdett fel-le "táncolni".Aztán amikor leállítottam, utána nem tudtam beindítani.Mivel Hollandiába élek,és kb 100 km-re voltam a házamtól (este 10 körül),nem tudtam mást csinálni,kihívtam a "sárga-angyalt".Ő 85 euro-ért beindította nekem.Aztán simán haza tudtam menni, és még egy párszor használtam utána,de most már nem indul.Bementem a BMW szervizbe,ott mondták,hogy 100 euro/óráért megnézik,hogy mi a baja.....és ha a pumpa a baja,az egyik 300 euro, a másik 500....+ munkadíj....persze nem volt "kedvem" annyit fizetni,úgyhogy most áll a kocsi.
Dec. 18-án megyek haza,és inkább megveszem otthon...
Vagy nincs esetleg valakinek ismerőse itt kint,aki meg tudná nézni,hogy tényleg az-e a baja???
Előre is köszi!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hollandia
HozzászólásElküldve: 2010.11.27. 20:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Shorty írta:
Sziasztok!!!
Még csak ma regisztráltam,de máris sokat megtudtam!!!Már 2 éve megvan a kocsim (520D) és eddig semmi baja se volt....60 e km-t raktam bele.De kb 3 hete egyszer csak az alapjárat elkezdett fel-le "táncolni".Aztán amikor leállítottam, utána nem tudtam beindítani.Mivel Hollandiába élek,és kb 100 km-re voltam a házamtól (este 10 körül),nem tudtam mást csinálni,kihívtam a "sárga-angyalt".Ő 85 euro-ért beindította nekem.Aztán simán haza tudtam menni, és még egy párszor használtam utána,de most már nem indul.Bementem a BMW szervizbe,ott mondták,hogy 100 euro/óráért megnézik,hogy mi a baja.....és ha a pumpa a baja,az egyik 300 euro, a másik 500....+ munkadíj....persze nem volt "kedvem" annyit fizetni,úgyhogy most áll a kocsi.
Dec. 18-án megyek haza,és inkább megveszem otthon...
Vagy nincs esetleg valakinek ismerőse itt kint,aki meg tudná nézni,hogy tényleg az-e a baja???
Előre is köszi!!!
Nekem itt van Holland ismerősöm 20 kilométerre tőlem. Skótabb a Skótnál, zsidóbb a Zsidónál...Inkább tankold tele kannából az üzemanyagtankot, mert ha csak szivattyú gondod van, az vígan hazahoz, persze előbb légtelenítsd ki a rendszert tökéletesen,( a szűrőt töltsd fel, aztán a szívó csövön keresztül egy kis flakon, vagy tölcsér, némi PVC cső segítségével töltsd fel gázolajjal, mivel a szivattyú működésképtelensége miatt másképp nem megy, aztán ha tele a tank az adagoló ki szívja magának ) ha nem indul ( lehet lemeríti az akkumulátort ) vegyél egy jó minőségű vontató kötelet és húzzátok be ( én is így csináltam, önindító és úgy engeded rá a kuplungot, az ég világon semmi baja minden híresztelés ellenére ) és 700 kilométer után tankold tele, tuti hazahoz!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.18. 16:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Olyan problémával küszködök, hogy néha előfordul az, hogy amikor gyújtásra rakom a kulcsot, nem hallom az ülés alatti AC-t hogy működne, de most volt rá lehetőségem, és aknából megnéztem, és amikor az AC nem megy akkor bizony áramot se kap, rámértem......

tavaly cserélem AC, nem tudom hol keressem a hibát...
esetleg bizti, relé csinálhatja ezt? vagy a tankban lévő másik szivattyú?

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.18. 16:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Hello, na ma velem is megtörtént.... küszöbben lévő diesel pumpa megállt... :cry: van tippetek hol találok, és mennyiért? :help2
THX..


Én bosht vettem 30-ért! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.18. 18:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
party írta:
Hello, na ma velem is megtörtént.... küszöbben lévő diesel pumpa megállt... :cry: van tippetek hol találok, és mennyiért? :help2
THX..


Én bosht vettem 30-ért! :)


Szűk 1 év alatt válaszoltál is neki! :hehe


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.19. 13:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
peteeqe írta:
Sziasztok!

Olyan problémával küszködök, hogy néha előfordul az, hogy amikor gyújtásra rakom a kulcsot, nem hallom az ülés alatti AC-t hogy működne, de most volt rá lehetőségem, és aknából megnéztem, és amikor az AC nem megy akkor bizony áramot se kap, rámértem......

tavaly cserélem AC, nem tudom hol keressem a hibát...
esetleg bizti, relé csinálhatja ezt? vagy a tankban lévő másik szivattyú?


:?: 8O

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.19. 16:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
vaszarig írta:
party írta:
Hello, na ma velem is megtörtént.... küszöbben lévő diesel pumpa megállt... :cry: van tippetek hol találok, és mennyiért? :help2
THX..


Én bosht vettem 30-ért! :)


Szűk 1 év alatt válaszoltál is neki! :hehe


Van ez így!:) Jobb későn, mint soha! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.19. 18:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
peteeqe írta:
peteeqe írta:
Sziasztok!

Olyan problémával küszködök, hogy néha előfordul az, hogy amikor gyújtásra rakom a kulcsot, nem hallom az ülés alatti AC-t hogy működne, de most volt rá lehetőségem, és aknából megnéztem, és amikor az AC nem megy akkor bizony áramot se kap, rámértem......

tavaly cserélem AC, nem tudom hol keressem a hibát...
esetleg bizti, relé csinálhatja ezt? vagy a tankban lévő másik szivattyú?


:?: 8O
Biztos azért nem válaszolnak, mert nem tudják az illetékesek miért van :roll: Működik az autód rendesen? Tehát indul, nem áll le?

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.19. 18:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
peteeqe írta:
peteeqe írta:
Sziasztok!

Olyan problémával küszködök, hogy néha előfordul az, hogy amikor gyújtásra rakom a kulcsot, nem hallom az ülés alatti AC-t hogy működne, de most volt rá lehetőségem, és aknából megnéztem, és amikor az AC nem megy akkor bizony áramot se kap, rámértem......

tavaly cserélem AC, nem tudom hol keressem a hibát...
esetleg bizti, relé csinálhatja ezt? vagy a tankban lévő másik szivattyú?


:?: 8O
Biztos azért nem válaszolnak, mert nem tudják az illetékesek miért van :roll: Működik az autód rendesen? Tehát indul, nem áll le?


ha egyszer beindul, tökéletesen működik, menet közben minden tökéletes...

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.19. 19:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
peteeqe írta:
bmw520ds írta:
peteeqe írta:
peteeqe írta:
Sziasztok!

Olyan problémával küszködök, hogy néha előfordul az, hogy amikor gyújtásra rakom a kulcsot, nem hallom az ülés alatti AC-t hogy működne, de most volt rá lehetőségem, és aknából megnéztem, és amikor az AC nem megy akkor bizony áramot se kap, rámértem......

tavaly cserélem AC, nem tudom hol keressem a hibát...
esetleg bizti, relé csinálhatja ezt? vagy a tankban lévő másik szivattyú?


:?: 8O
Biztos azért nem válaszolnak, mert nem tudják az illetékesek miért van :roll: Működik az autód rendesen? Tehát indul, nem áll le?


ha egyszer beindul, tökéletesen működik, menet közben minden tökéletes...

Ezt csak úgy tudod, hogy végigmész, hogy hol tűnik el.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.19. 19:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
peteeqe írta:
bmw520ds írta:
peteeqe írta:
peteeqe írta:
Sziasztok!

Olyan problémával küszködök, hogy néha előfordul az, hogy amikor gyújtásra rakom a kulcsot, nem hallom az ülés alatti AC-t hogy működne, de most volt rá lehetőségem, és aknából megnéztem, és amikor az AC nem megy akkor bizony áramot se kap, rámértem......

tavaly cserélem AC, nem tudom hol keressem a hibát...
esetleg bizti, relé csinálhatja ezt? vagy a tankban lévő másik szivattyú?


:?: 8O
Biztos azért nem válaszolnak, mert nem tudják az illetékesek miért van :roll: Működik az autód rendesen? Tehát indul, nem áll le?


ha egyszer beindul, tökéletesen működik, menet közben minden tökéletes...


Ha a másik szivattyú lenne hibás akkor zúgna csak nem lenne nyomás az nem tünteti el a feszültséget.
Igen a biztosítékot és a relét is cserélheted aztán reménykedhetsz elmúlt tölle. Aztán lehet még kábel hiba is.

Jackson, aki reméli nem motor vezérlő hiba (mivel az a következő a kábel végén)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator