* *
Pontos idő: 2024.04.18. 07:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.15. 23:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na az én kocsim is megállt.
Ha ráadtam az izzitást,mindig hallottam a pumpa bugó hangját,most semmi.Hát nem is indul.
Valószinüleg az ülés alatti mehetett tönkre egy klubos kolléga szerint.
Lehet,hogy hülye kérdés:gondolom nem belül van az ülés alatt,hanem csak aknáról lehet hozzáférni igaz?Kösz előre is a hozzászólásokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Pumpa
HozzászólásElküldve: 2008.10.16. 07:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Na az én kocsim is megállt.
Ha ráadtam az izzitást,mindig hallottam a pumpa bugó hangját,most semmi.Hát nem is indul.
Valószinüleg az ülés alatti mehetett tönkre egy klubos kolléga szerint.
Lehet,hogy hülye kérdés:gondolom nem belül van az ülés alatt,hanem csak aknáról lehet hozzáférni igaz?Kösz előre is a hozzászólásokat.


Szia!

Igen, ha a kocsi alámész, és a küszöb takarót egy picit lenyomod, látni fogod! Ha jól emlékszem bolhák fogják a takarót!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.16. 23:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi Vaszarig a sok segitséget!
Hála Isten nem pumpa.Az akkumulátor felleti balrol a 9-ik biztositék okozta.
Ami a vicc,a biztositék nem volt elégve!!!!!Szabad szemmel nézve jó volt!!
Biztos ami biztos rámértem müszerrel.Néztem mint kakukk,hogy jo a szál,mégis szakadt.
Másik be,minden klassz lett!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.17. 00:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Köszi Vaszarig a sok segitséget!
Hála Isten nem pumpa.Az akkumulátor felleti balrol a 9-ik biztositék okozta.
Ami a vicc,a biztositék nem volt elégve!!!!!Szabad szemmel nézve jó volt!!
Biztos ami biztos rámértem müszerrel.Néztem mint kakukk,hogy jo a szál,mégis szakadt.
Másik be,minden klassz lett!



Ezek a biztik már csak ilyenek :lol: Neked legalább volt benne :lol:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.17. 01:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Vader-1 írta:
Köszi Vaszarig a sok segitséget!
Hála Isten nem pumpa.Az akkumulátor felleti balrol a 9-ik biztositék okozta.
Ami a vicc,a biztositék nem volt elégve!!!!!Szabad szemmel nézve jó volt!!
Biztos ami biztos rámértem müszerrel.Néztem mint kakukk,hogy jo a szál,mégis szakadt.
Másik be,minden klassz lett!



Ezek a biztik már csak ilyenek :lol: Neked legalább volt benne :lol:


Ãœdv :D
Szerencsére megusztam ennyivel :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: AC
HozzászólásElküldve: 2008.10.17. 08:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
MChris írta:
Vader-1 írta:
Köszi Vaszarig a sok segitséget!
Hála Isten nem pumpa.Az akkumulátor felleti balrol a 9-ik biztositék okozta.
Ami a vicc,a biztositék nem volt elégve!!!!!Szabad szemmel nézve jó volt!!
Biztos ami biztos rámértem müszerrel.Néztem mint kakukk,hogy jo a szál,mégis szakadt.
Másik be,minden klassz lett!



Ezek a biztik már csak ilyenek :lol: Neked legalább volt benne :lol:


Ãœdv :D
Szerencsére megusztam ennyivel :D


Örülök! Kívánom, hogy ennél nagyob hibánk soha ne legyen! :wink: :lol: Amúgy én is egy bagatel dolog miatt szívtam 3 napig! Nekem nem bizti volt, én csak simán kivasaltam a CD-tár csatiját! :twisted:

Ãœdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC
HozzászólásElküldve: 2008.10.17. 21:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Vader-1 írta:
MChris írta:
Vader-1 írta:
Köszi Vaszarig a sok segitséget!
Hála Isten nem pumpa.Az akkumulátor felleti balrol a 9-ik biztositék okozta.
Ami a vicc,a biztositék nem volt elégve!!!!!Szabad szemmel nézve jó volt!!
Biztos ami biztos rámértem müszerrel.Néztem mint kakukk,hogy jo a szál,mégis szakadt.
Másik be,minden klassz lett!



Ezek a biztik már csak ilyenek :lol: Neked legalább volt benne :lol:


Ãœdv :D
Szerencsére megusztam ennyivel :D


Örülök! Kívánom, hogy ennél nagyob hibánk soha ne legyen! :wink: :lol: Amúgy én is egy bagatel dolog miatt szívtam 3 napig! Nekem nem bizti volt, én csak simán kivasaltam a CD-tár csatiját! :twisted:

Ãœdv


És a "vasalást" hogyan sikerült kivitelzni?

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC
HozzászólásElküldve: 2008.10.18. 07:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
vaszarig írta:
Vader-1 írta:
MChris írta:
Vader-1 írta:
Köszi Vaszarig a sok segitséget!
Hála Isten nem pumpa.Az akkumulátor felleti balrol a 9-ik biztositék okozta.
Ami a vicc,a biztositék nem volt elégve!!!!!Szabad szemmel nézve jó volt!!
Biztos ami biztos rámértem müszerrel.Néztem mint kakukk,hogy jo a szál,mégis szakadt.
Másik be,minden klassz lett!



Ezek a biztik már csak ilyenek :lol: Neked legalább volt benne :lol:


Ãœdv :D
Szerencsére megusztam ennyivel :D


Örülök! Kívánom, hogy ennél nagyob hibánk soha ne legyen! :wink: :lol: Amúgy én is egy bagatel dolog miatt szívtam 3 napig! Nekem nem bizti volt, én csak simán kivasaltam a CD-tár csatiját! :twisted:

Ãœdv


És a "vasalást" hogyan sikerült kivitelzni?


Beraktam a gyári riasztót, s mikor már raktam össze a kocsit, sötét volt, fáradt is voltam, és nem vettem észre, hogy amikor a CD-tárat raktam vissza, a vezetéket nem vezettem el rendesen, s így a két tartóvas közé szorítottam! Persze hová máshová, mint az egyik leszorító csavar mellé, szóval gondolhatod milyen lett, mint a palancsinta. De szerencsére nem szakadt ki egyik sem! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC
HozzászólásElküldve: 2008.10.18. 17:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
MChris írta:
vaszarig írta:
Vader-1 írta:
MChris írta:
Vader-1 írta:
Köszi Vaszarig a sok segitséget!
Hála Isten nem pumpa.Az akkumulátor felleti balrol a 9-ik biztositék okozta.
Ami a vicc,a biztositék nem volt elégve!!!!!Szabad szemmel nézve jó volt!!
Biztos ami biztos rámértem müszerrel.Néztem mint kakukk,hogy jo a szál,mégis szakadt.
Másik be,minden klassz lett!



Ezek a biztik már csak ilyenek :lol: Neked legalább volt benne :lol:


Ãœdv :D
Szerencsére megusztam ennyivel :D


Örülök! Kívánom, hogy ennél nagyob hibánk soha ne legyen! :wink: :lol: Amúgy én is egy bagatel dolog miatt szívtam 3 napig! Nekem nem bizti volt, én csak simán kivasaltam a CD-tár csatiját! :twisted:

Ãœdv


És a "vasalást" hogyan sikerült kivitelzni?


Beraktam a gyári riasztót, s mikor már raktam össze a kocsit, sötét volt, fáradt is voltam, és nem vettem észre, hogy amikor a CD-tárat raktam vissza, a vezetéket nem vezettem el rendesen, s így a két tartóvas közé szorítottam! Persze hová máshová, mint az egyik leszorító csavar mellé, szóval gondolhatod milyen lett, mint a palancsinta. De szerencsére nem szakadt ki egyik sem! :wink:


Értem,én is szenvedtem a "tárral" csak engem a 2db műanyag "csavar" szivatott meg,ami senem 9-es senem 10-es dugókulcsal nem volt az "igazi" (a 9-es kicsi volt a 10-es meg egy kicsit nagy) de 10-dugóklucsal azért meg tudtam húzni. :lol:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC
HozzászólásElküldve: 2008.10.18. 20:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
vaszarig írta:
MChris írta:
vaszarig írta:
Vader-1 írta:
MChris írta:
Vader-1 írta:
Köszi Vaszarig a sok segitséget!
Hála Isten nem pumpa.Az akkumulátor felleti balrol a 9-ik biztositék okozta.
Ami a vicc,a biztositék nem volt elégve!!!!!Szabad szemmel nézve jó volt!!
Biztos ami biztos rámértem müszerrel.Néztem mint kakukk,hogy jo a szál,mégis szakadt.
Másik be,minden klassz lett!



Ezek a biztik már csak ilyenek :lol: Neked legalább volt benne :lol:


Ãœdv :D
Szerencsére megusztam ennyivel :D


Örülök! Kívánom, hogy ennél nagyob hibánk soha ne legyen! :wink: :lol: Amúgy én is egy bagatel dolog miatt szívtam 3 napig! Nekem nem bizti volt, én csak simán kivasaltam a CD-tár csatiját! :twisted:

Ãœdv


És a "vasalást" hogyan sikerült kivitelzni?


Beraktam a gyári riasztót, s mikor már raktam össze a kocsit, sötét volt, fáradt is voltam, és nem vettem észre, hogy amikor a CD-tárat raktam vissza, a vezetéket nem vezettem el rendesen, s így a két tartóvas közé szorítottam! Persze hová máshová, mint az egyik leszorító csavar mellé, szóval gondolhatod milyen lett, mint a palancsinta. De szerencsére nem szakadt ki egyik sem! :wink:


Értem,én is szenvedtem a "tárral" csak engem a 2db műanyag "csavar" szivatott meg,ami senem 9-es senem 10-es dugókulcsal nem volt az "igazi" (a 9-es kicsi volt a 10-es meg egy kicsit nagy) de 10-dugóklucsal azért meg tudtam húzni. :lol:


Pedig az 10-es! :wink: :lol: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC
HozzászólásElküldve: 2008.10.19. 06:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
MChris írta:
vaszarig írta:
MChris írta:
vaszarig írta:
Vader-1 írta:
MChris írta:
Vader-1 írta:
Köszi Vaszarig a sok segitséget!
Hála Isten nem pumpa.Az akkumulátor felleti balrol a 9-ik biztositék okozta.
Ami a vicc,a biztositék nem volt elégve!!!!!Szabad szemmel nézve jó volt!!
Biztos ami biztos rámértem müszerrel.Néztem mint kakukk,hogy jo a szál,mégis szakadt.
Másik be,minden klassz lett!



Ezek a biztik már csak ilyenek :lol: Neked legalább volt benne :lol:


Ãœdv :D
Szerencsére megusztam ennyivel :D


Örülök! Kívánom, hogy ennél nagyob hibánk soha ne legyen! :wink: :lol: Amúgy én is egy bagatel dolog miatt szívtam 3 napig! Nekem nem bizti volt, én csak simán kivasaltam a CD-tár csatiját! :twisted:

Ãœdv


És a "vasalást" hogyan sikerült kivitelzni?


Beraktam a gyári riasztót, s mikor már raktam össze a kocsit, sötét volt, fáradt is voltam, és nem vettem észre, hogy amikor a CD-tárat raktam vissza, a vezetéket nem vezettem el rendesen, s így a két tartóvas közé szorítottam! Persze hová máshová, mint az egyik leszorító csavar mellé, szóval gondolhatod milyen lett, mint a palancsinta. De szerencsére nem szakadt ki egyik sem! :wink:


Értem,én is szenvedtem a "tárral" csak engem a 2db műanyag "csavar" szivatott meg,ami senem 9-es senem 10-es dugókulcsal nem volt az "igazi" (a 9-es kicsi volt a 10-es meg egy kicsit nagy) de 10-dugóklucsal azért meg tudtam húzni. :lol:


Pedig az 10-es! :wink: :lol: :taps:


Köszi :lol: én is azt választottam :lol: csak "meglepödtem" a műanyag anyán :oops: :lol:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.19. 00:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.24. 01:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló,

Nagyon fura dolgok történnek mostanában...

Úgy kezdődött, hogy egyik nap (15L van a tankban) nem indul a kocsi... dödödödödödöd.... próbáltam vagy 3-4x de semmi. Volt már olyan, mikor nagyon kevés üzemanyag volt benne, hogy nem akart beindulni, gondoltam most is rátöltök egy 5L-t és akkor hátha, bár furcsálltam mert azért 15L nem olyan kevés..

Rátöltöttem 5L-t és beindult. Próbálgattam kicsit mentem vele, leállítás, újra, minden szuper. Betudtam annak a dolgot, hogy rézsün állt és biztos ezért...

Ma ismét megyek (20L a tankban a rátöltés következtében) nah és nem indult... ismét rátöltöttem még 5L-t, de így sem... már majdnem feladtam és akkor egyszercsak beindult végre. Mentem vele 150km-t, semmi baja a kocsinak menetközben nem dadog, nem hagy ki, csak nem akar beindulni..

Lehet, hogy az átemelőszivattyú szart be? Most kipróbálom, telitankoltam, meglátjuk telitankkal is előjön-e a probléma, van ötletetek? :roll:

Köszi előre is :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.19. 11:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ddome írta:
Helló,

Nagyon fura dolgok történnek mostanában...

Úgy kezdődött, hogy egyik nap (15L van a tankban) nem indul a kocsi... dödödödödödöd.... próbáltam vagy 3-4x de semmi. Volt már olyan, mikor nagyon kevés üzemanyag volt benne, hogy nem akart beindulni, gondoltam most is rátöltök egy 5L-t és akkor hátha, bár furcsálltam mert azért 15L nem olyan kevés..

Rátöltöttem 5L-t és beindult. Próbálgattam kicsit mentem vele, leállítás, újra, minden szuper. Betudtam annak a dolgot, hogy rézsün állt és biztos ezért...

Ma ismét megyek (20L a tankban a rátöltés következtében) nah és nem indult... ismét rátöltöttem még 5L-t, de így sem... már majdnem feladtam és akkor egyszercsak beindult végre. Mentem vele 150km-t, semmi baja a kocsinak menetközben nem dadog, nem hagy ki, csak nem akar beindulni..

Lehet, hogy az átemelőszivattyú szart be? Most kipróbálom, telitankoltam, meglátjuk telitankkal is előjön-e a probléma, van ötletetek? :roll:
Hi!

Köszi előre is :)


szerintem az ülés alatti ac meghal elöbb-utobb,csak még néha elindul.Vegyél egyet mig nem késö!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 20:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello, na ma velem is megtörtént.... küszöbben lévő diesel pumpa megállt... :cry: van tippetek hol találok, és mennyiért? :help2
THX..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 22:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Hello, na ma velem is megtörtént.... küszöbben lévő diesel pumpa megállt... :cry: van tippetek hol találok, és mennyiért? :help2
THX..


Hát én AtiTDI-nél láttam réges-régen után gyártottat a gyári beszállítótól a gyári ár feléért miután beraktam a gyárit :cry:

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 22:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hali

én is tudok utángyártottat, pár hete vettem én is, bp-en belül akár házhozszállítással.
itt a tel.: 20-406-2189 Szőke Zsolt
28e ft volt 1 év garival.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 22:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mentoslaci írta:
ddome írta:
Helló,

Nagyon fura dolgok történnek mostanában...

Úgy kezdődött, hogy egyik nap (15L van a tankban) nem indul a kocsi... dödödödödödöd.... próbáltam vagy 3-4x de semmi. Volt már olyan, mikor nagyon kevés üzemanyag volt benne, hogy nem akart beindulni, gondoltam most is rátöltök egy 5L-t és akkor hátha, bár furcsálltam mert azért 15L nem olyan kevés..

Rátöltöttem 5L-t és beindult. Próbálgattam kicsit mentem vele, leállítás, újra, minden szuper. Betudtam annak a dolgot, hogy rézsün állt és biztos ezért...

Ma ismét megyek (20L a tankban a rátöltés következtében) nah és nem indult... ismét rátöltöttem még 5L-t, de így sem... már majdnem feladtam és akkor egyszercsak beindult végre. Mentem vele 150km-t, semmi baja a kocsinak menetközben nem dadog, nem hagy ki, csak nem akar beindulni..

Lehet, hogy az átemelőszivattyú szart be? Most kipróbálom, telitankoltam, meglátjuk telitankkal is előjön-e a probléma, van ötletetek? :roll:
Hi!

Köszi előre is :)


szerintem az ülés alatti ac meghal elöbb-utobb,csak még néha elindul.Vegyél egyet mig nem késö!!!!


Addig is míg nem veszel másikat tegyél be egy kalapácsot a kocsiba és ha nem indul kopogtasd meg az alját a vezetőülés előtt a küszöb felől,aztán próbáld beinditani. Ha nem megy várj egy picit kb 5-10 percet, aztán ujra :wink:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 23:15 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
mentoslaci írta:
ddome írta:
Helló,

Nagyon fura dolgok történnek mostanában...

Úgy kezdődött, hogy egyik nap (15L van a tankban) nem indul a kocsi... dödödödödödöd.... próbáltam vagy 3-4x de semmi. Volt már olyan, mikor nagyon kevés üzemanyag volt benne, hogy nem akart beindulni, gondoltam most is rátöltök egy 5L-t és akkor hátha, bár furcsálltam mert azért 15L nem olyan kevés..

Rátöltöttem 5L-t és beindult. Próbálgattam kicsit mentem vele, leállítás, újra, minden szuper. Betudtam annak a dolgot, hogy rézsün állt és biztos ezért...

Ma ismét megyek (20L a tankban a rátöltés következtében) nah és nem indult... ismét rátöltöttem még 5L-t, de így sem... már majdnem feladtam és akkor egyszercsak beindult végre. Mentem vele 150km-t, semmi baja a kocsinak menetközben nem dadog, nem hagy ki, csak nem akar beindulni..

Lehet, hogy az átemelőszivattyú szart be? Most kipróbálom, telitankoltam, meglátjuk telitankkal is előjön-e a probléma, van ötletetek? :roll:
Hi!

Köszi előre is :)


szerintem az ülés alatti ac meghal elöbb-utobb,csak még néha elindul.Vegyél egyet mig nem késö!!!!


Addig is míg nem veszel másikat tegyél be egy kalapácsot a kocsiba és ha nem indul kopogtasd meg az alját a vezetőülés előtt a küszöb felől,aztán próbáld beinditani. Ha nem megy várj egy picit kb 5-10 percet, aztán ujra :wink:
Hamar írtad a választ egy 2008-as hsz-re válaszoltál :cooool

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 23:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
jobb később mint soha! azért reméljük azóta nem erre a válaszra várt a kocsiban! :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 23:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Bacsek írta:
mentoslaci írta:
ddome írta:
Helló,

Nagyon fura dolgok történnek mostanában...

Úgy kezdődött, hogy egyik nap (15L van a tankban) nem indul a kocsi... dödödödödödöd.... próbáltam vagy 3-4x de semmi. Volt már olyan, mikor nagyon kevés üzemanyag volt benne, hogy nem akart beindulni, gondoltam most is rátöltök egy 5L-t és akkor hátha, bár furcsálltam mert azért 15L nem olyan kevés..

Rátöltöttem 5L-t és beindult. Próbálgattam kicsit mentem vele, leállítás, újra, minden szuper. Betudtam annak a dolgot, hogy rézsün állt és biztos ezért...

Ma ismét megyek (20L a tankban a rátöltés következtében) nah és nem indult... ismét rátöltöttem még 5L-t, de így sem... már majdnem feladtam és akkor egyszercsak beindult végre. Mentem vele 150km-t, semmi baja a kocsinak menetközben nem dadog, nem hagy ki, csak nem akar beindulni..

Lehet, hogy az átemelőszivattyú szart be? Most kipróbálom, telitankoltam, meglátjuk telitankkal is előjön-e a probléma, van ötletetek? :roll:
Hi!

Köszi előre is :)


szerintem az ülés alatti ac meghal elöbb-utobb,csak még néha elindul.Vegyél egyet mig nem késö!!!!


Addig is míg nem veszel másikat tegyél be egy kalapácsot a kocsiba és ha nem indul kopogtasd meg az alját a vezetőülés előtt a küszöb felől,aztán próbáld beinditani. Ha nem megy várj egy picit kb 5-10 percet, aztán ujra :wink:
Hamar írtad a választ egy 2008-as hsz-re válaszoltál :cooool


Rendes vagy hogy szólsz :lol:
Egyébként csak az idézést csesztem el, a komment party-nak szól/szólt :wink:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator