* *
Pontos idő: 2024.04.19. 14:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2011.10.25. 21:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Megnéztem újra mindent a tanknál, és az ülés alatti AC-knál is, lenne 2 kérdésem
az egyik: a képen a pirossal bekarikázott az mi lenne?
Kép
a másik: az ülés alatt AC-m mellett, ahol van a 2. piros karika, ott nekem van egy szűrő szerűség amire megy egy csatlakozó is,
na az mi lehet? ETK-ban nem találtam...
Kép

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2011.10.26. 05:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
peteeqe írta:
Megnéztem újra mindent a tanknál, és az ülés alatti AC-knál is, lenne 2 kérdésem
az egyik: a képen a pirossal bekarikázott az mi lenne?

a másik: az ülés alatt AC-m mellett, ahol van a 2. piros karika, ott nekem van egy szűrő szerűség amire megy egy csatlakozó is,
na az mi lehet? ETK-ban nem találtam...


1. Az a sugárszivattyú.
2. Szerintem a kályha üzemanyag-szivattyújára gondolsz, a képen az 1-es alkatrész:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: peteeqe
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.02.27. 12:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.31. 00:00
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: nógrád megye
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sZIASZTOK!E39 525D 2003-AS GÉPRŐL VAN SZÓ. Hidegen melegen nagyon szarul indul a kocsi,percekig kell indítózni! néha einspraching hibaüzenetet is dobja olyankor bedadog a motor. Ac pumpát fél évvel ezelőtt cseréltem ki. Porlasztócsúcsra gondolok. Valakinek valami ötlete? :S


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.02.27. 13:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw525dsedan írta:
sZIASZTOK!E39 525D 2003-AS GÉPRŐL VAN SZÓ. Hidegen melegen nagyon szarul indul a kocsi,percekig kell indítózni! néha einspraching hibaüzenetet is dobja olyankor bedadog a motor. Ac pumpát fél évvel ezelőtt cseréltem ki. Porlasztócsúcsra gondolok. Valakinek valami ötlete? :S

Köszönjük, de elég egy helyre is beírni!
Másfél éves regisztrációval ezt már tudhatnád!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.02.28. 08:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw525dsedan írta:
sZIASZTOK!E39 525D 2003-AS GÉPRŐL VAN SZÓ. Hidegen melegen nagyon szarul indul a kocsi,percekig kell indítózni! néha einspraching hibaüzenetet is dobja olyankor bedadog a motor. Ac pumpát fél évvel ezelőtt cseréltem ki. Porlasztócsúcsra gondolok. Valakinek valami ötlete? :S


Üzemanyagszűrő elött mérjetek nyomást.

_________________
Üdv:
Apa8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 13:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.11. 01:34
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!Igaz 525D-m van,de szerintem ugyanaz a pumpa.Az ülés alattit egy picit hangosnak találom.Megrendeltem megjött,de semmi felfogatót nem kaptam hozzá.Ezt külön kell rendelni vagy jó a régi is?A válaszotokat előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 14:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Péter 1976 írta:
Sziasztok!Igaz 525D-m van,de szerintem ugyanaz a pumpa.Az ülés alattit egy picit hangosnak találom.Megrendeltem megjött,de semmi felfogatót nem kaptam hozzá.Ezt külön kell rendelni vagy jó a régi is?A válaszotokat előre is köszönöm.


Marad a régi. Az egy külön bilincs, gumiággyal.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Péter 1976
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 20:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.11. 01:34
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A gumi nem szokott elöregedni?A másik kérdésem,hogy nem-e döntöttem rosszul,hogy Meyle-t vettem és nem a Spanyol utángyártottat 17 000-t.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 21:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Péter 1976 írta:
A gumi nem szokott elöregedni?A másik kérdésem,hogy nem-e döntöttem rosszul,hogy Meyle-t vettem és nem a Spanyol utángyártottat 17 000-t.


Kérdés, hogy mennyibe került a Meyle, de a Pierburg lett volna a legjobb választás.

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 22:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.11. 01:34
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Amikor rendeltem még nem voltam fórum tag.Pár napja,hogy vissza olvastam most már a Pierburg lett volna.A barátom hozta kedvezménnyel 33000ft a boltban állítólag 47000ft.A Pierburg mennyi?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.03.13. 22:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Péter 1976 írta:
Amikor rendeltem még nem voltam fórum tag.Pár napja,hogy vissza olvastam most már a Pierburg lett volna.A barátom hozta kedvezménnyel 33000ft a boltban állítólag 47000ft.A Pierburg mennyi?


Nálam 45 körül.

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.04.06. 18:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.15. 01:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nekem 2002,530 D van az a problémám,hogy amikor 15l alá megy az ü.szint leál a gép.
Szétszettem,mindkét szivattyú megy,üzemanyag van benne.
Ha rátankolok azonnal indul.
Mi lehet a baj?
Előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2012.04.06. 19:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
glock17 írta:
Sziasztok!
Nekem 2002,530 D van az a problémám,hogy amikor 15l alá megy az ü.szint leál a gép.
Szétszettem,mindkét szivattyú megy,üzemanyag van benne.
Ha rátankolok azonnal indul.
Mi lehet a baj?
Előre is köszi.

Hasonló problémám volt azzal a különbséggel, hogy leállni ugyan nem állt le, viszont alapjáraton berezonált. Indítani ilyenkor azonban már nem lehetett.
Muha mester cserélt üzemanyagszivattyút valamint kicseréltem mindkét üzemanyagszint jeladót. Most már nincs vele baj. De még most sem szeretem 15 liter alá engedni a gázolaj mennyiségét. Hacsak tehetem már előtte rátankolok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2013.05.28. 00:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.25. 01:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Debrecen-Nyíregyháza
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Van egy angol 530d-m, ami egyik nap üzemképes volt, másik nap már nem indult. Ülés alatti és a tankban lévő szivattyú megy, de a hátsó ülés alatt lévő bal oldali gázolajcsövet levéve nem nyom gázolajat. Kicseréltem a tankban lévő műanyagcsöveket (sugárszivattyút) is egy bontott autóból de semmi.
Létezne hogy a szivattyúnak kicsi a nyomása és nem bírja felnyomni a csövön az üzemanyagot?

_________________
Norbi530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2013.05.28. 00:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Norbi530d írta:
Sziasztok!
Van egy angol 530d-m, ami egyik nap üzemképes volt, másik nap már nem indult. Ülés alatti és a tankban lévő szivattyú megy, de a hátsó ülés alatt lévő bal oldali gázolajcsövet levéve nem nyom gázolajat. Kicseréltem a tankban lévő műanyagcsöveket (sugárszivattyút) is egy bontott autóból de semmi.
Létezne hogy a szivattyúnak kicsi a nyomása és nem bírja felnyomni a csövön az üzemanyagot?

Minden további nélkül! Az én tankszivattyúm is csak pisilt, az autó pedig nem indult. Ennek 0.5bart kell nyomnia. Az egész tank gázolajat ki tudtam vele nyomatni, mégsem volt jó. Az ülés alatti is hasonló, ha 2.1 bar alatt nyom, nem megy a kocsi. Meg kellene mérni őket. Sima nyomásmérővel, és egy 8mm üzemanyagcsővel meg tudod.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2013.05.28. 00:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.25. 01:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Debrecen-Nyíregyháza
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Norbi530d írta:
Sziasztok!
Van egy angol 530d-m, ami egyik nap üzemképes volt, másik nap már nem indult. Ülés alatti és a tankban lévő szivattyú megy, de a hátsó ülés alatt lévő bal oldali gázolajcsövet levéve nem nyom gázolajat. Kicseréltem a tankban lévő műanyagcsöveket (sugárszivattyút) is egy bontott autóból de semmi.
Létezne hogy a szivattyúnak kicsi a nyomása és nem bírja felnyomni a csövön az üzemanyagot?

Minden további nélkül! Az én tankszivattyúm is csak pisilt, az autó pedig nem indult. Ennek 0.5bart kell nyomnia. Az egész tank gázolajat ki tudtam vele nyomatni, mégsem volt jó. Az ülés alatti is hasonló, ha 2.1 bar alatt nyom, nem megy a kocsi. Meg kellene mérni őket. Sima nyomásmérővel, és egy 8mm üzemanyagcsővel meg tudod.


Köszi a tippet, megpróbálok szerezni egy nyomásmérőt és megmérem. :wink:

_________________
Norbi530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2013.05.31. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.25. 01:00
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Debrecen-Nyíregyháza
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbi530d írta:
Gallaca írta:
Norbi530d írta:
Sziasztok!
Van egy angol 530d-m, ami egyik nap üzemképes volt, másik nap már nem indult. Ülés alatti és a tankban lévő szivattyú megy, de a hátsó ülés alatt lévő bal oldali gázolajcsövet levéve nem nyom gázolajat. Kicseréltem a tankban lévő műanyagcsöveket (sugárszivattyút) is egy bontott autóból de semmi.
Létezne hogy a szivattyúnak kicsi a nyomása és nem bírja felnyomni a csövön az üzemanyagot?

Minden további nélkül! Az én tankszivattyúm is csak pisilt, az autó pedig nem indult. Ennek 0.5bart kell nyomnia. Az egész tank gázolajat ki tudtam vele nyomatni, mégsem volt jó. Az ülés alatti is hasonló, ha 2.1 bar alatt nyom, nem megy a kocsi. Meg kellene mérni őket. Sima nyomásmérővel, és egy 8mm üzemanyagcsővel meg tudod.


Köszi a tippet, megpróbálok szerezni egy nyomásmérőt és megmérem. :wink:




Végül a tankszivattyú volt a hunyó, keveset nyomott.

_________________
Norbi530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2013.05.31. 22:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Norbi530d írta:
Norbi530d írta:
Gallaca írta:
Norbi530d írta:
Sziasztok!
Van egy angol 530d-m, ami egyik nap üzemképes volt, másik nap már nem indult. Ülés alatti és a tankban lévő szivattyú megy, de a hátsó ülés alatt lévő bal oldali gázolajcsövet levéve nem nyom gázolajat. Kicseréltem a tankban lévő műanyagcsöveket (sugárszivattyút) is egy bontott autóból de semmi.
Létezne hogy a szivattyúnak kicsi a nyomása és nem bírja felnyomni a csövön az üzemanyagot?

Minden további nélkül! Az én tankszivattyúm is csak pisilt, az autó pedig nem indult. Ennek 0.5bart kell nyomnia. Az egész tank gázolajat ki tudtam vele nyomatni, mégsem volt jó. Az ülés alatti is hasonló, ha 2.1 bar alatt nyom, nem megy a kocsi. Meg kellene mérni őket. Sima nyomásmérővel, és egy 8mm üzemanyagcsővel meg tudod.


Köszi a tippet, megpróbálok szerezni egy nyomásmérőt és megmérem. :wink:




Végül a tankszivattyú volt a hunyó, keveset nyomott.

:franko:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2013.06.12. 16:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.09. 11:33
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Nem tudom tudtok e segíteni nekem van egy 530 d-m. Olyan gondom van vele hogy menet közben gondol eggyet azt meg áll a motor. De indittok utánna azt megy tovább míg megint meg nem áll. ha tudtok segítsetek. Köszönöm. helló


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2013.06.12. 17:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
stini000 írta:
Sziasztok. Nem tudom tudtok e segíteni nekem van egy 530 d-m. Olyan gondom van vele hogy menet közben gondol eggyet azt meg áll a motor. De indittok utánna azt megy tovább míg megint meg nem áll. ha tudtok segítsetek. Köszönöm. helló
:diag

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator