* *
Pontos idő: 2017.08.19. 11:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 281 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AC pumpa 530D
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 21:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Azért inditanám ezt a forumot ,mert nekem már másodszor fordul elö ,hogy megállt az autom ac pumpa hiba miatt egy év alatt.Kérnélek benneteket ,ha hasonló problémátok volt vagy információtok van a témában adjátok közre!

Köszi elöre is! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.19. 08:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Laci

Volt részem benne, bár enyém csak egy 20d, és csak egy db ac van benne.
Gyári VDO-t vettem a ko-csi.hu-nál csepelen. 23eFt ha jól rémlik.
Ami a baj az az hogy a lapátjai nagyon vékony műanyagok és ha kicsit is koszos a tank akkor nagyonhamar ledarálódik, vagy beáll.
Mikor kivettem a szivattyút fogtam egy kórházban használt váladékelszívó szerkezetet és kiszivattyúztam a tankból az utolsó porszemet is, legalábbis ahol elértem. Nem volt sok kosz benne.
A kivett szivattyú is egy koccintásra már indult is, tuti hogy valami kis kosz miatt állt le. de azért kicseréltem.
Ez egy nagyon kellemetlen dolog, főleg ha pár országgal arréb jársz éppen vele.

Ki kéne mosnod a tankot. Jó nagy meló ez igaz. Szokták aztis mondani hogy ne járj majdnemüres tankkal.
Szivem szerint a betöltőnyilásba betennék egy harisnyát szűrőnek vagy nemtom. De néha szőrnyű hogy mik be nem kerűlnek a tankba.
De az se kizárt hogy a második AC-d gyári hibás volt, sajnos gyakran előfordul.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.19. 11:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
köszi a gyors reagálást. nekem az 30d-nél van még egy ac a vezetö ülés alatt, még nem tudom melyik döglöt meg mert a szerelöm csak hétfön tudja megnézni. azt hiszem megprobálom addig amit irtál, hogy megkoccogtatom hátha elindul :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.19. 12:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
azért arra vigyázz hogy hiába indul el megint, hamár egyszer leállt le fog máskor is. És általában a legroszabbkor :-(

Egyébként sima diagnosztika is hozza hogy melyik állt le, nekem is benne volt hibaként. De ha nincs lehetőség akkor a szokásos fülelés, rámérés lehet a hibakeresés módja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.19. 18:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
elindult a gépsárkány, de biztositék hiba volt az aksi feleti táblán ment el az 56-os számú.Bizom benne csak az idö vasfoga kezdte ki :sör:

hétfön azért elviszem a doktor bácsihoz a megnyugtatásom kedvéért


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.20. 08:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.09. 00:00
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Egy kérdés elővigyázatosságból! Hol találom az AC pumpát 520D-ben? Ha esetleg valhol leálnna hátha a megkocogatás továbbsegít :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.20. 11:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez a megkocogtatás kicsit félrevezető lett, többet igyekszem nem irni félreérthető dolgot.

A tankban van, és menet közben azért kocog az ott eleget. Mikor nekem meghalt akkor szakadás volt mérhető a tank tetején a stekkernél, kivettem, rámértem közvetlen, szintén szakadás, kicsit megütögetve valszeg a forgórész elfordult a problémás helyről és 12v-ot ráadva már zúgott is. De énsem ezt az ac-t tettem vissza, mert ami egyszer már leállt az ezutánis le fog állni. Szóval csere. Ára nem vészes, olcsóbb talán mint autóentővel elcipelni a kocsit haza.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.07. 22:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Nekem egy 525tds-em van,és egy olyan probléma van vele hogy amikor az üzemanyag szintjelző 15L-ert mutat,megáll az autó,mert nem kap üzemanyagot.Pedig ott még a lámpa se világít hogy kevés lenne az anyag.De ha rá tankolok akkor megy gond nélkül.Állítólag van valami szerkezet az egyik tankban,ami át viszi az anyagot a másikba,és az a rossz.De ezt nem szrelő mondta.
Aki tudja mi lehet a rossz,kérem írja le.
Előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.07. 23:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli írta:
Sziasztok
Nekem egy 525tds-em van,és egy olyan probléma van vele hogy amikor az üzemanyag szintjelző 15L-ert mutat,megáll az autó,mert nem kap üzemanyagot.Pedig ott még a lámpa se világít hogy kevés lenne az anyag.De ha rá tankolok akkor megy gond nélkül.Állítólag van valami szerkezet az egyik tankban,ami át viszi az anyagot a másikba,és az a rossz.De ezt nem szrelő mondta.
Aki tudja mi lehet a rossz,kérem írja le.
Előre is köszönöm.


szia!

Én is jártam már igy 2X és gyanitom hogy az átemelö kis szivatyú az oka ami a tank bal oldalán van a hátsó ülés alatt.én a titkos menün figyelgettem mennyi van a bal ill. jobb oldali rekeszbe ,,de attól sem lettem okosabb mert van amikor literben mérhetö a különbség néha meg csak pár deci.szóval gözöm sincs mitöl müködik jől néha meg rosszul.Én már cseréltem ac-t a tankban is (jobb oldali) és a soför ülés alattit is a kettö együtt kb 100 ezer gyári motyóból.én azóta 30-25 liter alá nem engedem a szintet azt mondta egy bmw guru,ha szárazon megy az ac,mert nincs anyag könnyen bedöglik!!!ha segített a tapasztalatom örülök! :sör:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.08. 11:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a gyors reagálást.
Azt nem is tudtam hogy a vezető ülés alatt is van AC.
Ha valaki tudja biztosan hogy mi lehet a rossz az irjon,mert ha nem muszáj,nem vennék 100000-ért alkatrészt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 18:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali all!

kb 2 órával ezelőtt jött elő nekem is a probléma az 525d-m ben! :(
elkezdett zúgni,a vezető ülés alatti 4,5 baros pumpa,leállítottam,és utána már nem indult be.Viszont amikor lehűl az autó,vagy nem tudom még egyenlőre hogy mitől függ beindul...Mindenesetre ezt muszály cserélni minnél hamarabb... :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 18:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli írta:
Köszönöm a gyors reagálást.
Azt nem is tudtam hogy a vezető ülés alatt is van AC.
Ha valaki tudja biztosan hogy mi lehet a rossz az irjon,mert ha nem muszáj,nem vennék 100000-ért alkatrészt.


Legjobb tudomásom szerint ez az egy pumpa 60000 Ft körül mozog(gyári)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 19:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
Zoli írta:
Köszönöm a gyors reagálást.
Azt nem is tudtam hogy a vezető ülés alatt is van AC.
Ha valaki tudja biztosan hogy mi lehet a rossz az irjon,mert ha nem muszáj,nem vennék 100000-ért alkatrészt.


Legjobb tudomásom szerint ez az egy pumpa 60000 Ft körül mozog(gyári)


szerintem beszerzés függö az ár nekem 72ezer volt 1.5 éve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.27. 19:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
Hali all!

kb 2 órával ezelőtt jött elő nekem is a probléma az 525d-m ben! :(
elkezdett zúgni,a vezető ülés alatti 4,5 baros pumpa,leállítottam,és utána már nem indult be.Viszont amikor lehűl az autó,vagy nem tudom még egyenlőre hogy mitől függ beindul...Mindenesetre ezt muszály cserélni minnél hamarabb... :?


jut eszembe!

azt tanácsolnám sürgössen nézesd meg,mert lehet nem azzal van a problémád ,hanem a tankban lévö pumpa nem nyom elég naftát és szárazon fut az ülés alatti,igy elöbb utobb leég!!!

még 1 5let!ha ezt akkor csinálta amikor kb 10-15 liter lehetet a tankban akkor az átemelö szivatyú is okozhatta a problémád ami a tank bal oldalán van!

száz szónak is egy a vége sürgös diagnózist a megfelelö szervizben,hogy minél olcsóbban orvosold a problémát!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.01. 04:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Laci!

Azért gondolom,hogy biztosan a lábam alatti pumpa,mert egyszer már hallottam ezt a hangot a városban menetközben,amikor megálltam egy lámpánál,(telitankkal) de nagyon nem foglalkoztam vele,mert kb 10 perc mulva elhallgatott.És most meg ugye volt benne kb 25 liter,és most is hallottam ugye.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.01. 05:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen,meg még valami.Sajna 500 km-re vagyok a jelenlegi otthonomtól,sopronban,ahol nincs márkaszervíz,szervíz semmi.Legközelebb 30km-re van,de oda mégegyszer nem szeretnék menni,mert nem voltam velük maximálisan megelégedve.Vagy az van,hogy amire nincs időm, elmegyek győrbe(akiket nem ismerek,és szalon,márkaszervíz révén egy rakás lóvét leakasztanak),kb 80-90 km,+ még akkor valahogy nemártana vissza is mennem sopronba,szóval már az utiköltség is mondhatni húzós,de inkább időigényes.Szóval ott megnézetem,vagy hazamegyek amikor ráérek,és az otthoni szervízes ismerőseimmel megcsináltatom,akik ugyanannyira értenek hozzá,csak mondjuk kevesebből megúszom,és nem kell 4x utaznom emiatt. :( Egyértemű,ha otthon lennék azon percen vittem volna el megnézetni.Szóval azt kellmondjam,az ország majdnem legnyugatibb pontján nem tudom megcsináltatni az igazi nyugati autót.Ez azért kissé felháborító,ti nem tudom hogy vagytok vele?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.01. 05:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szóval már most 5. napja,hogy az autó áll a parkolóban,mert nem akarok vele így mászkálni,félve attól,hogy leállítom valahol,és többet nem indul be.Meg kb még 5 napigfog is,mert addig nem tudok hazamenni. :evil: Huh,na végre kiadtam magamból... :) Remélem nem haragszotok rám! :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.01. 19:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Uhh télleg!
Ez a majdnem-üres tank vonatkozik a benzinesekre is:) ugye???
Mármint nem tesz jót neki...Szerintetek is(nem) ?:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.02. 22:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szakerto írta:
Uhh télleg!
Ez a majdnem-üres tank vonatkozik a benzinesekre is:) ugye???
Mármint nem tesz jót neki...Szerintetek is(nem) ?:)


Én abban bízok hogy nem,mert a benzines az igazi,a dízel csak egy kompromisszum,legalábbis számomra. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.03. 19:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
szakerto írta:
Uhh télleg!
Ez a majdnem-üres tank vonatkozik a benzinesekre is:) ugye???
Mármint nem tesz jót neki...Szerintetek is(nem) ?:)


Én abban bízok hogy nem,mert a benzines az igazi,a dízel csak egy kompromisszum,legalábbis számomra. :)


sajnos azt kell mondjam ez a benzinesekre is vonatkozik és nem csak bmw-nél!én láttam már polonál is (benzines).Szerintem nagyon érzékenyek az uj ac pumpák a szárazon futásra! :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 281 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot], Qwerti valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator