2008.03.14. 11:16
2008.03.14. 21:11
2008.03.14. 21:50
2008.03.15. 17:11
Janika_86 írta:Leszeded a szívósort,szakember beavatkozása ajánlott!!!
Van egy hosszú rudazat ami egyben mozgatja a szelepeket.Azt kihúzod a helyéről,és utána el kezded kicsavarozgatni egyesével a helyéről a szelepeket!Úgy emlékszem 2 csavar tartja őket oda/db.Egyet kiszedsz,sarokcsiszolóval vagy vasfűrésszel levágod a szelepek azon részét melyek eltakarják a nyílásokat,tehát az alját amely csatlakozik a rudazathoz megtartod,és ha ezzel kész vagy kicsit megcsiszolod,visszarakod a helyére és jöhet a következő 5db.Ha mind megvan és rögzítetted őket utána vissza a rúd,és vissza a szívósor.Nagyjából... de ha valamit kihagytam vagy rosszul emlékszem akkor javítsatok ki!
2008.03.15. 17:13
party írta:Üdv nektek márkatársak! Lemaradtam vmiről? Miért "kell kiherélni" a szívósort?
2008.03.16. 23:01
atizba írta:party írta:Üdv nektek márkatársak! Lemaradtam vmiről? Miért "kell kiherélni" a szívósort?
"...hanem amit ViSoR [egy masik topikban emlitett]" <- kattincs ide a valaszhoz
2008.03.16. 23:52
2008.03.17. 02:17
2008.03.17. 09:22
2008.03.17. 16:05
BMW_Power írta:ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak.
2008.03.17. 17:24
BMW_Power írta:baszki sok szerelőt ismerek, sokat láttam megéltem, de erről a herélésről még sosem hallottam
ami a szívemen a számon izé billentyűmön: ekkora faszságot életemben nem hallottam! mert valahol valaki okosnak egyszer szétesett akkor rögtön buherálni kell, és csodálkozunk hogy annyi ótvar van a piacon.....
2008.03.17. 22:00
BMW_Power írta:ilyen alapon szedjetek le róla mindent ami elromolhat
sőt szedd le a nagynyomásu szivattyút is mert mikor kifingik befolyik a gázolaj a blokkba, és ez jóval többször előfordul
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak. az lehet hogy te nem érzel külömbséget de "ő" érzi
Ha valaki fél, szedje le a szívócsövet, tekerje ki a kiscsavarokat a pillangón és csavarragasztóval bekenve tekerje vissza, sosem lesz semmi baja többet. de kivenni....
2008.03.20. 23:59
ViSoR írta:BMW_Power írta:baszki sok szerelőt ismerek, sokat láttam megéltem, de erről a herélésről még sosem hallottam
ami a szívemen a számon izé billentyűmön: ekkora faszságot életemben nem hallottam! mert valahol valaki okosnak egyszer szétesett akkor rögtön buherálni kell, és csodálkozunk hogy annyi ótvar van a piacon.....
Én emlékszem még amikor a kartergázszűrő cseréjére ugyan ez volt az első reakciód... és mi lett a vége
2008.03.21. 00:13
Janika_86 írta:BMW_Power írta:ilyen alapon szedjetek le róla mindent ami elromolhat
sőt szedd le a nagynyomásu szivattyút is mert mikor kifingik befolyik a gázolaj a blokkba, és ez jóval többször előfordul
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak. az lehet hogy te nem érzel külömbséget de "ő" érzi
Ha valaki fél, szedje le a szívócsövet, tekerje ki a kiscsavarokat a pillangón és csavarragasztóval bekenve tekerje vissza, sosem lesz semmi baja többet. de kivenni....
Érdekes,hogy ezt pont olyan ember mondja akinek fogalma sincs arról milyen egy gyári rendszer...
Tudtommal azért nem 200 lóerős egy 520d mert nem bír el annyit!
De mind1,én nem szeretnék senkit sértegetni,fogadd el,hogy van aki másképp gondolja mint te és ennyi.
Bocs az offért!
2008.03.21. 09:13
BMW_Power írta:Janika_86 írta:BMW_Power írta:ilyen alapon szedjetek le róla mindent ami elromolhat
sőt szedd le a nagynyomásu szivattyút is mert mikor kifingik befolyik a gázolaj a blokkba, és ez jóval többször előfordul
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak. az lehet hogy te nem érzel külömbséget de "ő" érzi
Ha valaki fél, szedje le a szívócsövet, tekerje ki a kiscsavarokat a pillangón és csavarragasztóval bekenve tekerje vissza, sosem lesz semmi baja többet. de kivenni....
Érdekes,hogy ezt pont olyan ember mondja akinek fogalma sincs arról milyen egy gyári rendszer...
Tudtommal azért nem 200 lóerős egy 520d mert nem bír el annyit!
De mind1,én nem szeretnék senkit sértegetni,fogadd el,hogy van aki másképp gondolja mint te és ennyi.
Bocs az offért!
De kinyilt a csipa!
1:Honnan veszed te hogy én nemtudom milyen egy gyári rendszer??
2:marha okos vagy! Miért te csináltál ennyit? de rosszul tudod.
3:már megtetted!
4: te is fogadd el hogy van egy az 1600-ból akinek meg nemtetszik!
Na idefigyelj kisfiam, azt hogy én mit kisérletezek a saját autómmal, és mi nem gyári rajta az az én privát dolgom. És? megcsináltam? működik? te fizetted? MONDTAM ÉN VALAKINEK HOGY CSINÁLJA UTÁNAM?? Megosztottam tapasztalataimat -látom kár volt, gondoltam másnak jóljön ha valahol extrém tuning tartósságával hűlyítik! De ilyen beszólások után felesleges. sajnos nekem apuci nem vett hathengerest éretségire....sajnos erre telt. És már megint átírtam, megint nem gyári, és? ha beszarik beirom nem kussolok róla. Talán valaki profitálhat belőle.
Te is azt csinálsz a tieddel amit akarsz öreg, csak annyi a különbség kettőnk közt hogy én senkit nem buzdítottam marhaságokra!
Marhára nem érdekel hogy ha valaki másként gondolja, de ha már sokan mennek utána....
Szedjétek ki !! rajta. D
Sértegesselek énis?
Tudod te hogy pontosan mit csinál, mi a feladata, minek mikor nyit-zár az a pillangósor ott amit kiheréltél??????
2008.03.21. 09:25
2008.03.21. 09:44
vaszarig írta:BMW_Power írta:Janika_86 írta:BMW_Power írta:ilyen alapon szedjetek le róla mindent ami elromolhat
sőt szedd le a nagynyomásu szivattyút is mert mikor kifingik befolyik a gázolaj a blokkba, és ez jóval többször előfordul
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak. az lehet hogy te nem érzel külömbséget de "ő" érzi
Ha valaki fél, szedje le a szívócsövet, tekerje ki a kiscsavarokat a pillangón és csavarragasztóval bekenve tekerje vissza, sosem lesz semmi baja többet. de kivenni....
Érdekes,hogy ezt pont olyan ember mondja akinek fogalma sincs arról milyen egy gyári rendszer...
Tudtommal azért nem 200 lóerős egy 520d mert nem bír el annyit!
De mind1,én nem szeretnék senkit sértegetni,fogadd el,hogy van aki másképp gondolja mint te és ennyi.
Bocs az offért!
De kinyilt a csipa!
1:Honnan veszed te hogy én nemtudom milyen egy gyári rendszer??
2:marha okos vagy! Miért te csináltál ennyit? de rosszul tudod.
3:már megtetted!
4: te is fogadd el hogy van egy az 1600-ból akinek meg nemtetszik!
Na idefigyelj kisfiam, azt hogy én mit kisérletezek a saját autómmal, és mi nem gyári rajta az az én privát dolgom. És? megcsináltam? működik? te fizetted? MONDTAM ÉN VALAKINEK HOGY CSINÁLJA UTÁNAM?? Megosztottam tapasztalataimat -látom kár volt, gondoltam másnak jóljön ha valahol extrém tuning tartósságával hűlyítik! De ilyen beszólások után felesleges. sajnos nekem apuci nem vett hathengerest éretségire....sajnos erre telt. És már megint átírtam, megint nem gyári, és? ha beszarik beirom nem kussolok róla. Talán valaki profitálhat belőle.
Te is azt csinálsz a tieddel amit akarsz öreg, csak annyi a különbség kettőnk közt hogy én senkit nem buzdítottam marhaságokra!
Marhára nem érdekel hogy ha valaki másként gondolja, de ha már sokan mennek utána....
Szedjétek ki !! rajta. D
Sértegesselek énis?
Tudod te hogy pontosan mit csinál, mi a feladata, minek mikor nyit-zár az a pillangósor ott amit kiheréltél??????
Szia BMW_Power!
Ne húzd fel magad, felesleges. Szerintem ő sem úgy gondolta, nem hiszem, hogy sértegetni akart volna! Amúgy elgondolkodtam amit írtál, s igazából nekem is az futott végig a kis fejembe, hogy ha tulajdonképpen kivehető anélkül, hogy bármi baj lenne utána, akkor minek is került bele??? Valami oka csak volt! Nem tudom, én nem biztos, hogy merném kiszedni, mivel lehet, hogy rövidtávon nincs semmi gond, ha nincs benne, de mi van, ha hosszabb távon több bajt csinál, mint amennyit nyert az ember a kiheréléssel?
Amúgy annak van vmi előjele, ha vmi gebasz van vele? Fel lehet ismerni a gondot, mielőtt tényleg elengedi magát?
2008.03.21. 14:03
2008.03.21. 14:41
2008.03.21. 14:56