* *
Pontos idő: 2024.04.19. 22:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.21. 15:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Egy másik autómon hasonlóan jártam az EGR avagy AGR szeleppel. Ki akarták herélni, nem engedtem, mert azt mérnökök tervezték oda, nem véletlen van az ott. De csak rángatott, szar volt, - csere pucolás szóba jött minden, mire valaki benyögte, hogy mifasznak van az ott. Utánanéztünk és a kipuffogógázt vezette vissza, hogy újraégetve javítsa a környezetvéd. kibocs. értéket. Ledugóztuk, onnantól nem rángatott, lent jobban húzott, és kevesebbet kajált - a zöldkártyát ugyanúgy csont nélkül kapta. Azóta fentartással kezelem az ilyen dolgkat - inkább hiszek a gyakorlatnak, mint a papírformának.
Egyszóval én változatlanul tartom AZT, amit a topicomba írtam: az ellenőrzése a feltétlenül javasolt (mivel nagy kárt okozhat) - de nem a nekifutásból való kitépése.


Asszem ezzel értsünk egyet és felesleges vitatkozni. Én is picit elragadtattam magam. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.26. 12:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
a slusszpoen: az enyemben nincsenek pillangoszelepek - ezt megusztam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.27. 11:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.05.12. 00:00
Hozzászólások: 55
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Betudná vki linkelni ezeket a szelepeket a realoem-ről?

THX


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szívó
HozzászólásElküldve: 2008.05.05. 01:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az NT-s autóátnézős találkozón rákérdeztem a szívósorra. A válasz az volt, hogy kb. 100-150eKm-enként érdemes szívósort cserélni kb. 120eFt-ért, a nagyobb tárgyi kár megelőzése céljából. A rendszer "heréléséről" nem tudtak érdemben nyilatkozni, mert gányolással nyilván nem foglalkoznak.

Én viszont mindezek tükrében lehet, hogy kiheréltetném a cuccot, csak úgy megelőző jellegel. Pesten vagy környékén tud valaki javasolni valami szakit, aki már csinált ilyet és bevállalná?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.17. 06:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.11. 00:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Egyéb javítás (műanyag vízcsonk csere) miatt lekellett venni a szívósort. Hamánakkomán, utána néztünk ennek a pillangószelep dolognak. Arra jutottunk hogy, a 2000 előtti 530d-ben nincs pillangószelep. Ha ez az infó valós, akkor semmi gondot nem okoz az eltávolítása. Szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.18. 19:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.23. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem most gyári új van fent mert elrepedt a régi szívósor. A szerelő állítása szerint azért vannak ezek a lapocskák, hogy fordulatszám függvényében nyisson vagy zárjon mert valamelyik esetben hosszabb úton jut el a helyére a benne áramló anyag. Értelemszerűen hiánya estén ez nem jöhet létre így romlik a motor hatásfoka (többet fogyaszt, rugalmatlanabb, környezet szennyezőbb). A kérdés csak az észre veszed-e ezt ekkora teljesítmény mellett.

Üdv

Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.19. 16:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha emélkszik valaki,nem ebben a topicban ugyan de leírtam,hogy jártam a szelepeimmel,kérdeztem,hogy tud-e valaki róluk valamit.Azok kivétele után jelenleg (hangsúlyozom automata dízelről van szó) lényegesen (kb 1 liter/100km)kevesebbet fogyaszt,teljesítményben is ha lehet mondani akkor inkább hajszálnyival javult,de rosszabb semmiképp.Szóval továbbra is csak azt tudom mondani,hogy mindenki saját felelősségére foglalkozzon a dologgal,nem bizonyított hogy jobb,az sem hogy rosszabb és nem törvényszerű,hogy beszarik,bár az NT-nél megerősítették azt,hogy tud kárt okozni!Aki a gyári dolgokat részesíti előnyben pedig nem kér ilyen jellegű segítséget fórumon,mert ha gondja van, szerelőhöz viszi és nem agyal rajta mi miért következett be,és a későbbiekben vagy hallgat a szerelőjére,vagy nem...Aki megpróbálja kiküszöbölni,esetlegesen megelőzni bizonyos problémákat,lehet,hogy mellényúl,de lehet,hogy pont azzal fogja kivédeni a későbbiekben valaminek a tönkremenetelét.
A fórum nem problémamegoldó rovat,csupán megosztjuk egymással a tapasztalatainkat,ezért az itt elhangzottakat senki ne vegye készpénznek!!!Mindenki csak a saját felelősségére nyúlkáljon bele az autójába!!!

Bocs a kissé nyers modorért,de muszáj,hogy senki se értse félre az itt leírtakat(pl.:újoncok :D )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.19. 17:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
Ha emélkszik valaki,nem ebben a topicban ugyan de leírtam,hogy jártam a szelepeimmel,kérdeztem,hogy tud-e valaki róluk valamit.Azok kivétele után jelenleg (hangsúlyozom automata dízelről van szó) lényegesen (kb 1 liter/100km)kevesebbet fogyaszt,teljesítményben is ha lehet mondani akkor inkább hajszálnyival javult,de rosszabb semmiképp.Szóval továbbra is csak azt tudom mondani,hogy mindenki saját felelősségére foglalkozzon a dologgal,nem bizonyított hogy jobb,az sem hogy rosszabb és nem törvényszerű,hogy beszarik,bár az NT-nél megerősítették azt,hogy tud kárt okozni!Aki a gyári dolgokat részesíti előnyben pedig nem kér ilyen jellegű segítséget fórumon,mert ha gondja van, szerelőhöz viszi és nem agyal rajta mi miért következett be,és a későbbiekben vagy hallgat a szerelőjére,vagy nem...Aki megpróbálja kiküszöbölni,esetlegesen megelőzni bizonyos problémákat,lehet,hogy mellényúl,de lehet,hogy pont azzal fogja kivédeni a későbbiekben valaminek a tönkremenetelét.
A fórum nem problémamegoldó rovat,csupán megosztjuk egymással a tapasztalatainkat,ezért az itt elhangzottakat senki ne vegye készpénznek!!!Mindenki csak a saját felelősségére nyúlkáljon bele az autójába!!!

Bocs a kissé nyers modorért,de muszáj,hogy senki se értse félre az itt leírtakat(pl.:újoncok :D )


a mellékhatások elkerülése érdekében meg mindenki kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.20. 20:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma voltma szervízben és lekerült a szívósor, na az enyémben gyárilag nem volt szelep.
Azt mondták mivel kéziváltós és csak az automatákban van.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.22. 09:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.23. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Engem az érdekelne miért nyílik ki a szívósorom? Elöször csak a sarkában kezd kinyilni majd valahol egy durranás kiséretében elreped eddig 2 db. Az első a gyári volt, a második bontott a harmadik ezekután új gyári lett remélem ez tovább bírja. Másnak is volt ilyen problémája? Tud valaki ebben segíteni?

Köszi, Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.04. 21:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
A szívosorom nekem is ki van herélve és semmit az égvilágon nem veszek észre, sem fogyasztás,teljesítmény és füstölés tekintetében. Egy különbség azonban mégis van: nyugodtabban vezetek mert tudom hogy nincs meg a lehetősége sem hogy a motortérbe repüljenek és több 100eFt-os kárt okozzanak a motorban, amire meg is van az esély mert több helyről is hallottam a problémáról. Külföldi fórumokon is erősen ajánlották.
Az EGR szelep is ki van iktatva, az előző Laguna 2 dci, 520d-ben is probléma és következmények nélkülk kiiktattuk mert olyan értelmetlen fasszágnak tartom melynek köveztkezménye,hogy szívósor tele megy szutyok korommal. Aki látta már 80-100ekm után a szívósor belsejét az tudja miről beszélek. Azt gondolom hogy persze minden maradjon gyári, de csak addig ameddig komolyabb hibákat nem okoznak. Szerintem meg a BMW mérnökök sem raknának ilyeneket bele,csak hát vannak a környezetvédelmi normák amiket be kell tartani, az hogy 100ekm után még rosszab lesz mint ha benne sem lettek volna ezek az már senkit nem érdekel.
Persze mindenki eldönti maga, hogy foglalkozik-e vele, de itt azért vagyunk hogy megosszuk egymással ezeket!

;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.21. 22:46 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha jól értem, akkor semmi előjele nincs ennek a hibának, egyszerűen csak egyszer elengedi valamelyik szelep magát és beszívja a motor. Fasza! Vagy cserélem a szívósort, vagy kiheréltetem a mostanit. Igazi! Hol lehet az utóbbit elvégeztetni?

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.21. 22:56 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1060
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
Ha jól értem, akkor semmi előjele nincs ennek a hibának, egyszerűen csak egyszer elengedi valamelyik szelep magát és beszívja a motor. Fasza! Vagy cserélem a szívósort, vagy kiheréltetem a mostanit. Igazi! Hol lehet az utóbbit elvégeztetni?


Ha ügyes vagy, otthon is. :)

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.15. 06:43 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na elengedte az egyik tengely magát :evil: Az volt a szerencse, hogy keresztben megakadt, így nem tudta berántani a motor. Tegnap derült ki az NT-nél izzítógyertya csere közben. Elfehéredtem, mikor megláttam. Kiherélték, hazajöttem és semmi különbséget nem vettem észre. Fél literrel kevesebbet evett a kocsi, de az lehet, hogy csak a forgalom miatt volt (120 tempomat 6,6l :D ). Majd mérem hosszabb távon és megosztom veletek!
Egy biztos, ha automata 525d vagy 530d-t hajtasz HERÉLD KI A SZÍVÓSORT, mert csúnya vége lehet, ha beszív egy szelepet a motor. :evil:

U.i: A szívósorom elég jó állapotban volt ezt ettől eltekintve. Azt mondták a srácok, hogy 50e-ként vagy 2 évente kellene cserélni, de akkor sem biztos, hogy nem enged el benne valami. Fasza! :evil:

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.17. 13:36 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1060
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
Na elengedte az egyik tengely magát :evil: Az volt a szerencse, hogy keresztben megakadt, így nem tudta berántani a motor. Tegnap derült ki az NT-nél izzítógyertya csere közben. Elfehéredtem, mikor megláttam. Kiherélték, hazajöttem és semmi különbséget nem vettem észre. Fél literrel kevesebbet evett a kocsi, de az lehet, hogy csak a forgalom miatt volt (120 tempomat 6,6l :D ). Majd mérem hosszabb távon és megosztom veletek!
Egy biztos, ha automata 525d vagy 530d-t hajtasz HERÉLD KI A SZÍVÓSORT, mert csúnya vége lehet, ha beszív egy szelepet a motor. :evil:

U.i: A szívósorom elég jó állapotban volt ezt ettől eltekintve. Azt mondták a srácok, hogy 50e-ként vagy 2 évente kellene cserélni, de akkor sem biztos, hogy nem enged el benne valami. Fasza! :evil:


Megtörtént kb 1 hónapja. Szerencsére még mindenki a helyén volt. :)

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 07:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenki.. nos Én vok a jó példa erre... :cry: semmi előjel, és megevett egy csappantyút... kettő pedig fennakadva... és számos megválaszolatlan kérdés! Egy hiányzik, és három dugó teteje van összeverve... a 4 es hengeré hiányzik, és a hatos hengerben nem volt kompresszió,az a dugó a legcsúnyább, azok a szelepek nem ülnek vissza a hengerfejben.. lehet hogy volt már hasonló "kalandja" az autómnak?A nagy kérdés, újjitsam fel a hengerfejet?vegyek bele új dugókat? vagy a régivel rakjam össze?vagy tegyek bele egy másik használt motort, ami olcsóbb, és gyorsabb megoldás lenne..tiszta agyrém :oops: A szerelő azt mondja ha nincs benne a pill. szelep a szívócsonkban nem fog télen elindulni... vicces mi? egy izzitó gyertya volt jó, akkor is elindult.... ja és azt mondja, hogy ez BMW előírás, hogy 150e-nél, szívósort kell cserélni!!! már az e-60asokon is cserélik!! Qrwa jó!!Egy kicsit tanácstalan vaok, éskétségek közt tipródom, mert azt mondta a szerelő/nagy BMW-s, márka szervize van/hogy használt dugókkal nem lesz jó, ezek amik benne vannak, szintén nem lesznek jók...egy új dugó kb 80e..+hengerfej felújitás,tömitések stb.. és 200-ért tudnék másik motort..nem hivatalosan..ötleteket szivesen fogadok..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 09:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Üdv mindenki.. nos Én vok a jó példa erre... :cry: semmi előjel, és megevett egy csappantyút... kettő pedig fennakadva... és számos megválaszolatlan kérdés! Egy hiányzik, és három dugó teteje van összeverve... a 4 es hengeré hiányzik, és a hatos hengerben nem volt kompresszió,az a dugó a legcsúnyább, azok a szelepek nem ülnek vissza a hengerfejben.. lehet hogy volt már hasonló "kalandja" az autómnak?A nagy kérdés, újjitsam fel a hengerfejet?vegyek bele új dugókat? vagy a régivel rakjam össze?vagy tegyek bele egy másik használt motort, ami olcsóbb, és gyorsabb megoldás lenne..tiszta agyrém :oops: A szerelő azt mondja ha nincs benne a pill. szelep a szívócsonkban nem fog télen elindulni... vicces mi? egy izzitó gyertya volt jó, akkor is elindult.... ja és azt mondja, hogy ez BMW előírás, hogy 150e-nél, szívósort kell cserélni!!! már az e-60asokon is cserélik!! Qrwa jó!!Egy kicsit tanácstalan vaok, éskétségek közt tipródom, mert azt mondta a szerelő/nagy BMW-s, márka szervize van/hogy használt dugókkal nem lesz jó, ezek amik benne vannak, szintén nem lesznek jók...egy új dugó kb 80e..+hengerfej felújitás,tömitések stb.. és 200-ért tudnék másik motort..nem hivatalosan..ötleteket szivesen fogadok..


Hali. Részvétem! :( Én a helyedbe lehet vennék egy másik blokkot. Ha jól emlékszem használtautón van 100ért, de még talán vaterán is láttam!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 09:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
party írta:
Üdv mindenki.. nos Én vok a jó példa erre... :cry: semmi előjel, és megevett egy csappantyút... kettő pedig fennakadva... és számos megválaszolatlan kérdés! Egy hiányzik, és három dugó teteje van összeverve... a 4 es hengeré hiányzik, és a hatos hengerben nem volt kompresszió,az a dugó a legcsúnyább, azok a szelepek nem ülnek vissza a hengerfejben.. lehet hogy volt már hasonló "kalandja" az autómnak?A nagy kérdés, újjitsam fel a hengerfejet?vegyek bele új dugókat? vagy a régivel rakjam össze?vagy tegyek bele egy másik használt motort, ami olcsóbb, és gyorsabb megoldás lenne..tiszta agyrém :oops: A szerelő azt mondja ha nincs benne a pill. szelep a szívócsonkban nem fog télen elindulni... vicces mi? egy izzitó gyertya volt jó, akkor is elindult.... ja és azt mondja, hogy ez BMW előírás, hogy 150e-nél, szívósort kell cserélni!!! már az e-60asokon is cserélik!! Qrwa jó!!Egy kicsit tanácstalan vaok, éskétségek közt tipródom, mert azt mondta a szerelő/nagy BMW-s, márka szervize van/hogy használt dugókkal nem lesz jó, ezek amik benne vannak, szintén nem lesznek jók...egy új dugó kb 80e..+hengerfej felújitás,tömitések stb.. és 200-ért tudnék másik motort..nem hivatalosan..ötleteket szivesen fogadok..


Hali. Részvétem! :( Én a helyedbe lehet vennék egy másik blokkot. Ha jól emlékszem használtautón van 100ért, de még talán vaterán is láttam!


A blokknak nincs baja,a dugók tetején látszik vmi, azt nem lehetne lecsiszolni?vagy miért nem lesz jó? nem oan mély,nem szakadt át, "csak" felületi sérülés..ha meg veszek, akkor komplett motort, ne kelljen már vele "legózni"..de lehet hogy rosszul gondolom..?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 09:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
A szerelő azt mondja ha nincs benne a pill. szelep a szívócsonkban nem fog télen elindulni... vicces mi?..ötleteket szivesen fogadok..


Mondd meg a szerelődnek,hogy ugyanúgy fog indúlni a kocsi ha csak a pillangószelepek hiányoznak...
az más kérdés ha az izzítógyertyák sincsennek a helyzet magaslatán meg esetleg hiányzik a kompresszió is... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 10:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
party írta:
A szerelő azt mondja ha nincs benne a pill. szelep a szívócsonkban nem fog télen elindulni... vicces mi?..ötleteket szivesen fogadok..


Mondd meg a szerelődnek,hogy ugyanúgy fog indúlni a kocsi ha csak a pillangószelepek hiányoznak...
az más kérdés ha az izzítógyertyák sincsennek a helyzet magaslatán meg esetleg hiányzik a kompresszió is... :oops:


A kompresszio eddig nem hiányzott, és télen volt hogy egy, vagy kettő volt csak jó és elindult..most persze, egy BMW szervizes mit mondjon? hogy persze vegyük ki, mert hüleség az benne?Megértem Őt is, csak azt nem, miért nem lesz jó az a dugattyú, aminek egy kicsit megkopicolta a tetejét az a fránya pillangó?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 31 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator