* *
Pontos idő: 2024.04.18. 13:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.09.26. 18:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kollégámnak megtörtént a baj az e39 525d-ben, egy szelep beesett. Másik motor be, azon a szívósor herélve, helyére nem lett semmi téve.
Kérdés hogy jó-e így????
Manuálisban amúgy sincs, ebből indult ki.
Azt mondja kicsit mélyebb a hangja, és hogy jobban megy.
Egyre jobban azt érzem, hogy menni kell a szelepeknek az enyémből is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.09.26. 19:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
petya1 írta:
Sziasztok!

Kollégámnak megtörtént a baj az e39 525d-ben, egy szelep beesett. Másik motor be, azon a szívósor herélve, helyére nem lett semmi téve.
Kérdés hogy jó-e így????
Manuálisban amúgy sincs, ebből indult ki.
Azt mondja kicsit mélyebb a hangja, és hogy jobban megy.
Egyre jobban azt érzem, hogy menni kell a szelepeknek az enyémből is.


Nekem négy éve (80.000 km) nincs bent már, én még nem tapasztaltam káros mellékhatást.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 muhaati, petya1
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.10.01. 19:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Még egy kérdés.

E39 525d és e39 530d szívósora ugynaz, vagy különböző?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.10.01. 20:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
petya1 írta:
Még egy kérdés.

E39 525d és e39 530d szívósora ugynaz, vagy különböző?

Egyforma.......... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: petya1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.10.01. 21:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
petya1 írta:
Még egy kérdés.

E39 525d és e39 530d szívósora ugynaz, vagy különböző?

Egyforma.......... :wink:



Köszönöm az infót!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.06. 22:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.06. 21:54
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Most találtam rá erre az igen gyakori problémát feszegető topikra és úgy vélem végleges megoldást tudok kínálni.
A szívósor javítható!

Úgy egy éve foglalkozok szívósor javítással és folyamatosan tájékozódok, tanulok a témával kapcsolatban. Eddig OPEL és FORD szívósorok fordultak meg nálam és mindegyik felújítva, átalakítva került vissza a gazdájához.
Minden szívósor kihívást jelent, de mechanikai műszerészként élvezem a problémamegoldást és a munkámra két év garanciát vállalok!


Személy szerint nem tartom a legjobb megoldásnak az örvénylapátok eltávolítását és a ledugózást. Nem véletlenül van az odatervezve!
Az örvénylapátok szerepe: kis fordulaton, részterhelésen a levegő útjában áll a lapka, és ezáltal a levegő jobban pörögve érkezik az égéstérbe, ezért tökéletesebb az égés. Alacsony fordulatszámon nagyobb nyomatékot képes leadni a motor. Mivel a lapka örvénykeltés közben keresztben áll, így az áramló levegő nyomást fejt ki a lapát felületére, ami megnövekedett terhelést jelent a lapka tengelyére. Az örvénylő levegő ráadásként még rezgést is kelt. Az eredmény a tengely és környezetének kopása, anyagfáradás ill. törés.

BMW szívósor még nem volt a kezemben, de állok elébe. Ha valakinek esetleg volna kidobásra ítélt darabja, szívesen megalkudnék rá, hogy kidolgozhassam a végleges megoldást erre a mindennapos problémára.


http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/sze ... st_valalok

Minden kérdésre szívesen válaszolok!

Egy munkám: előtte - utánna ( Opel dízel szívósor )

Kép

Kép

Kép

Uploaded with ImageShack.us


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Szívósor javítás 2013.11.06. 23:15-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.06. 23:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jól hangzik, hogy próbálkozol a probléma megoldásával, de a legkisebb diesel BMW motorban keletkezett anyagi kár is éppen elég horribilis ahhoz, hogy épeszű ember ne gondolkozzon semmi féle javításban. Vagy dugózás vagy csere, mindenki eldönti magának( swirl flaps nélkül is nagyon jól megvoltak a régebbi motorok). Ha az ember ledugózza, akkor ráadásul a lapátok tengelye mellett szivárgó olajfolyás is megszűnik.

Sokan mondták, hogy lent gyengébb lesz az autó, nem fogja úgy venni a lapot, nem fog átmenni műszakin a környezet szennyezés miatt. Ebből eddig minden megcáfolható. Az autóban annyi nyomaték van így is, hogy nincs ok a panaszra, egyébként meg ember legyen a talpán aki észre vesz 400-500 Nm esetén bármi változást. A káros anyag kibocsátás pedig így is megfelelő ahhoz, hogy az autó átmenjen a vizsgán.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.06. 23:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.06. 21:54
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Jól hangzik, hogy próbálkozol a probléma megoldásával, de a legkisebb diesel BMW motorban keletkezett anyagi kár is éppen elég horribilis ahhoz, hogy épeszű ember ne gondolkozzon semmi féle javításban. Vagy dugózás vagy csere, mindenki eldönti magának( swirl flaps nélkül is nagyon jól megvoltak a régebbi motorok). Ha az ember ledugózza, akkor ráadásul a lapátok tengelye mellett szivárgó olajfolyás is megszűnik.

Sokan mondták, hogy lent gyengébb lesz az autó, nem fogja úgy venni a lapot, nem fog átmenni műszakin a környezet szennyezés miatt. Ebből eddig minden megcáfolható. Az autóban annyi nyomaték van így is, hogy nincs ok a panaszra, egyébként meg ember legyen a talpán aki észre vesz 400-500 Nm esetén bármi változást. A káros anyag kibocsátás pedig így is megfelelő ahhoz, hogy az autó átmenjen a vizsgán.


Köszönöm a hozzászólásodat!

Az általam eszközölt javítás illetve átalakítás nem barkács munka. A gyárilag beépített alkatrésznél jóval megbízhatóbb szerkezet lesz az autóban. Ezért vállalok rá garanciát! Ha szükséges, új alkatrészeket készítek a rendszerhez CNC technológiával.
A tengelyek csapágyazása kiküszöböli a kopásból eredő, gyárilag nem tervezett rezgésekből következő anyagfáradás okozta tengelytörést. Ha nem törik a tengely, akkor nem fog semmi az égéstérbe kerülni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.06. 23:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fogadd minden tiszteletem :wink: Egy percig nem feltételeztem, hogy barkácsmunka, amit csinálsz! Az a baj, ha nem a tengely törik, akkor a lapátok rögzítése adja meg magát. A felfogatás módosítását érzem én keményebb diónak, mintsem a tengely csapágyazását. Egy darabból lehetetlen lenne kimunkálni a tengelyt és a lapátot a méretei miatt, a kettő rögzítése pedig nem egyszerű, főleg, ha áramlástanilag is megfelelően szeretnénk megoldani. A szívósor hibái közül, meg ne felejtsük ki a vetemedést sem :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 00:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.06. 21:54
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Fogadd minden tiszteletem :wink: Egy percig nem feltételeztem, hogy barkácsmunka, amit csinálsz! Az a baj, ha nem a tengely törik, akkor a lapátok rögzítése adja meg magát. A felfogatás módosítását érzem én keményebb diónak, mintsem a tengely csapágyazását. Egy darabból lehetetlen lenne kimunkálni a tengelyt és a lapátot a méretei miatt, a kettő rögzítése pedig nem egyszerű, főleg, ha áramlástanilag is megfelelően szeretnénk megoldani. A szívósor hibái közül, meg ne felejtsük ki a vetemedést sem :wink:


Örülök, hogy megosztod a gondolataidat. Ha elég információt kapok a megoldandó problémákról és hogy az átalakítás során mire is kell nagyon odafigyelni, akkor a végeredmény akár nagyszerű is lehet. Így szívesen veszem, ha valaki megosztja a tapasztalatait. Nincs lehetetlen.
Áramlástanilag szerintem először is meg kellene akadályozni a korom lerakódását a szívósor falán és alkatrészein. Ha ez sikerül, akkor beszélhetünk áramlástanról :wink:
Példaként egy dízel OPEL szívósor örvénylapát által vezérelt beömlőnyílása takarítás előtt és közben:
Kép
Kép

Ha sikerül szereznem egy rossz BMW szívósort, akkor ha lehetséges(mert van rá esély hogy nem megoldható), kidolgozom a megoldást.
Egyébként a nem tervezett rezgések(ami ugye a nem kívánt kopásból ered) kiküszöbölése a megoldás alapja. Ha nincs plusz rezgés, akkor nincs plusz terhelés a lapátok rögzítésénél sem.

Nem tudom mire gondolsz amikor a vetemedést említed? Vetemedik a műanyag?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 15:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, maga az anyaga miatt hajlamos elvetemedni :!: A következő gondolatom az, hogy habár a bakelit elég kemény ahhoz, hogy menetet lehessen csinálni bele, nem tudom, hogy a csapágyazás megoldást jelentene e. Szerintem a rezgésektől előbb utóbb megint ki fog verődni a csapágy külső gyűrűjénél a szívósor, vagy a csapágy fog elfáradni.

Kíváncsi lennék arra, hogy hogy oldanád meg a korom lerakódást. A szívósor belsejének a kidolgozását aligha lehetne szerintem hova finomítani(polírozott felületre nehezebben rakódik ki az olajsár ).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 21:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.06. 21:54
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát pont ez a lényeg! Nem akarom megoldani a koromlerakódást, mert nem lehet. Pont olyan elcsépelt dolog erről beszélni, mint az áramlástanról. Nem módosul olyan mértékben a rendszer, hogy az mérvadó lenne ilyen szempontból.

A vetemedésről pedig nem értem miért beszélsz egyáltalán? Ha ledugózod akkor nem vetemedik? Ez legalább akkora probléma, mint hogy a szívósor poros lesz.
Felújítás után a legnagyobb probléma az lehet, hogy x idő elteltével újra fel kell újítani, ami jóval kevesebb összeg egy új darab megvételénél. Ráadásul egy már átalakított rendszer újbóli felújítása szinte gyerekjáték. Az idő azért x, mert a kivitelezhetőség szab határt az alkalmazható megoldásokhoz. Az alkatrészek méretezése indokolttá teheti a későbbi cserét, de ez még mindig nem szívósor csere, csak egy ismételt felújítás. A gyárilag 160ezer kilóméterenkénti csereintervallum is simán meghosszabbítható.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 22:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Szívósor javítás írta:
Hát pont ez a lényeg! Nem akarom megoldani a koromlerakódást, mert nem lehet. Pont olyan elcsépelt dolog erről beszélni, mint az áramlástanról. Nem módosul olyan mértékben a rendszer, hogy az mérvadó lenne ilyen szempontból.

A vetemedésről pedig nem értem miért beszélsz egyáltalán? Ha ledugózod akkor nem vetemedik? Ez legalább akkora probléma, mint hogy a szívósor poros lesz.
Felújítás után a legnagyobb probléma az lehet, hogy x idő elteltével újra fel kell újítani, ami jóval kevesebb összeg egy új darab megvételénél. Ráadásul egy már átalakított rendszer újbóli felújítása szinte gyerekjáték. Az idő azért x, mert a kivitelezhetőség szab határt az alkalmazható megoldásokhoz. Az alkatrészek méretezése indokolttá teheti a későbbi cserét, de ez még mindig nem szívósor csere, csak egy ismételt felújítás. A gyárilag 160ezer kilóméterenkénti csereintervallum is simán meghosszabbítható.


Én tisztelem a hozzáállásodat meg a tenni akarásodat, de azt hiszem itt felesleges köröket futsz...
Aki megteheti, vagy hisz a flap szükségességében az újat vesz ( az új módosított, problémamentes )
aki meg nem az úgyis ledugózza mert gyakorlatilag az új tömítések árán felül szinte 0 forintból meg lehet csinálni ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 22:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
jlaci74 írta:
Szívósor javítás írta:
Hát pont ez a lényeg! Nem akarom megoldani a koromlerakódást, mert nem lehet. Pont olyan elcsépelt dolog erről beszélni, mint az áramlástanról. Nem módosul olyan mértékben a rendszer, hogy az mérvadó lenne ilyen szempontból.

A vetemedésről pedig nem értem miért beszélsz egyáltalán? Ha ledugózod akkor nem vetemedik? Ez legalább akkora probléma, mint hogy a szívósor poros lesz.
Felújítás után a legnagyobb probléma az lehet, hogy x idő elteltével újra fel kell újítani, ami jóval kevesebb összeg egy új darab megvételénél. Ráadásul egy már átalakított rendszer újbóli felújítása szinte gyerekjáték. Az idő azért x, mert a kivitelezhetőség szab határt az alkalmazható megoldásokhoz. Az alkatrészek méretezése indokolttá teheti a későbbi cserét, de ez még mindig nem szívósor csere, csak egy ismételt felújítás. A gyárilag 160ezer kilóméterenkénti csereintervallum is simán meghosszabbítható.


Én tisztelem a hozzáállásodat meg a tenni akarásodat, de azt hiszem itt felesleges köröket futsz...
Aki megteheti, vagy hisz a flap szükségességében az újat vesz ( az új módosított, problémamentes )
aki meg nem az úgyis ledugózza mert gyakorlatilag az új tömítések árán felül szinte 0 forintból meg lehet csinálni ...

Módosított szívósort utólag nem lehet venni a tapasztalat szerint. 3/0 új jött különböző rendelésből. A túlkészleteztt régi fajtát adják mindenhol kicsiszolt gyártási dátummal, EREDETI, ORIGINAL dobozban.
Ezért is köszönet a BMW-nek.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 22:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.26. 10:58
Hozzászólások: 258
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5725da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az enyémbe 09/12 gyártású szívósor van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 22:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.17. 21:54
Hozzászólások: 1272
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 271 alkalommal
Kapott köszik: 83 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ránézésra (bontás nélkül) megállapítható, hogy az enyémben milyen van? Illetve, hogy volt-e cserélve? Vagy hogy le van-e dugózva?
Azaz várható-e beszakadás vagy nem valószínű? Esetleg ennek van nak előjelei?

_________________
Eddigi projektjeim: Siemens BIT2 --> ULF ; HomeLink ; állófűtés ; schibeda --> üveg ; tolatókamera ; kormány bőrözés ; belső elemek festése ; multimédiás hátsó panel ; ülésmagasítós hátsó ülés ; hátsó oldal rolók ; belső ledfények


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
csiatt írta:
Ránézésra (bontás nélkül) megállapítható, hogy az enyémben milyen van? Illetve, hogy volt-e cserélve? Vagy hogy le van-e dugózva?
Azaz várható-e beszakadás vagy nem valószínű? Esetleg ennek van nak előjelei?


3x nem, várható, nincs ... :mrgreen:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
2000-2008 között írják a flaps hibát, szóval elméletileg a tiednél is fenn áll a hiba lehetőség. Szerintem tükör és zseblámpa segítségével meglehet nézni, hogy a helyén van e még a flaps mozgató mechanizmus vagy sem. Általánosságban elmondható, hogy 160 ezer után "időzített bomba" a szívósor. Én a helyedben biztosra mennék és leszedném a szívósort(legrosszabb esetben kipucolod szépen az AGR szeleppel együtt+ ledugózod + cserélsz tömítéseket és megnyugodhatsz).

Én azt hittem, hogy túlreagálom a szívósor dolgot, de nagyon nem tetszett, amit ott láttam :wink: Nekem azt hiszem, hogy az újabb fajta szívósor volt, amin van szilikon bevonat, de ebben az esetben az volt hihetetlen módon megkeményedve és elég szépen töredezett.

A szívósor javítására a továbbiakban nem reagálnék. Azt hiszem, hogy egy ilyen kaliberű diesel motorcsaládnál, nem az egyik főelem cseréjén kell spórolni. A másik meg, hogy érdemben szerintem nem javítható :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
2000-2008 között írják a flaps hibát, szóval elméletileg a tiednél is fenn áll a hiba lehetőség. Szerintem tükör és zseblámpa segítségével meglehet nézni, hogy a helyén van e még a flaps mozgató mechanizmus vagy sem. Általánosságban elmondható, hogy 160 ezer után "időzített bomba" a szívósor. Én a helyedben biztosra mennék és leszedném a szívósort(legrosszabb esetben kipucolod szépen az AGR szeleppel együtt+ ledugózod + cserélsz tömítéseket és megnyugodhatsz).

Én azt hittem, hogy túlreagálom a szívósor dolgot, de nagyon nem tetszett, amit ott láttam :wink: Nekem azt hiszem, hogy az újabb fajta szívósor volt, amin van szilikon bevonat, de ebben az esetben az volt hihetetlen módon megkeményedve és elég szépen töredezett.

A szívósor javítására a továbbiakban nem reagálnék. Azt hiszem, hogy egy ilyen kaliberű diesel motorcsaládnál, nem az egyik főelem cseréjén kell spórolni. A másik meg, hogy érdemben szerintem nem javítható :wink:

Én meg azt nem értem, hogy miért kell gyárihibásan kiadni. Még az alkatrészt is!
Így lehet örökre elfordítani valakit a márkától...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 23:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valamiből kell a plusz pénz az új modellek fejlesztésére :facepalm: :D 1x lelehet nyelni egy szívósor cserét vagy dugózást azért. Sajnos ezeknél az autóknál nem ez az egyetlen komolyabb költség :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator