* *
Pontos idő: 2017.12.17. 02:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dizel szivósor javitás
HozzászólásElküldve: 2008.03.14. 11:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Igazabol nem a javitas erdekelne, hanem amit ViSoR [egy masik topikban emlitett]

Nevezetesen, hogy ha nincs kedvem ugy kb. 100 ezer forintot egy uj szivosorra kiadni igy a 200 ezer km kornyeken, akkor milyen megoldas letezik, amivel megakadalyozhatnam, hogy a pillangoszelepeket egyszercsak beszipkazza a rendszer.

Magyaran a fo tema a "szivósor herélés" :-D

Konstruktiv javaslatokert elore is koszonet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.14. 21:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Leszeded a szívósort,szakember beavatkozása ajánlott!!!
Van egy hosszú rudazat ami egyben mozgatja a szelepeket.Azt kihúzod a helyéről,és utána el kezded kicsavarozgatni egyesével a helyéről a szelepeket!Úgy emlékszem 2 csavar tartja őket oda/db.Egyet kiszedsz,sarokcsiszolóval vagy vasfűrésszel levágod a szelepek azon részét melyek eltakarják a nyílásokat,tehát az alját amely csatlakozik a rudazathoz megtartod,és ha ezzel kész vagy kicsit megcsiszolod,visszarakod a helyére és jöhet a következő 5db.Ha mind megvan és rögzítetted őket utána vissza a rúd,és vissza a szívósor.Nagyjából... de ha valamit kihagytam vagy rosszul emlékszem akkor javítsatok ki! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.14. 21:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv nektek márkatársak! Lemaradtam vmiről? Miért "kell kiherélni" a szívósort?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.15. 17:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
Leszeded a szívósort,szakember beavatkozása ajánlott!!!
Van egy hosszú rudazat ami egyben mozgatja a szelepeket.Azt kihúzod a helyéről,és utána el kezded kicsavarozgatni egyesével a helyéről a szelepeket!Úgy emlékszem 2 csavar tartja őket oda/db.Egyet kiszedsz,sarokcsiszolóval vagy vasfűrésszel levágod a szelepek azon részét melyek eltakarják a nyílásokat,tehát az alját amely csatlakozik a rudazathoz megtartod,és ha ezzel kész vagy kicsit megcsiszolod,visszarakod a helyére és jöhet a következő 5db.Ha mind megvan és rögzítetted őket utána vissza a rúd,és vissza a szívósor.Nagyjából... de ha valamit kihagytam vagy rosszul emlékszem akkor javítsatok ki! :)


ööö... nincs tobb kerdesem :D

ja, de meg egy: nem fog ez a motorvezerloelektronikanak vagy tudomisenminek bekavarni? nem akarnam, hogy utana a muszerfalon meginduljon a muppet show...

kösz Jani!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.15. 17:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Üdv nektek márkatársak! Lemaradtam vmiről? Miért "kell kiherélni" a szívósort?


"...hanem amit ViSoR [egy masik topikban emlitett]" <- kattincs ide a valaszhoz ;-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.16. 23:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
party írta:
Üdv nektek márkatársak! Lemaradtam vmiről? Miért "kell kiherélni" a szívósort?


"...hanem amit ViSoR [egy masik topikban emlitett]" <- kattincs ide a valaszhoz ;-)


Nem nem.Biztos lehetsz benne...Itt a klubban már sok ember megcsinálta ezt az autóján,többek közt én is.Semmi változás,semmi hiba üzenet,ne aggódj! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.16. 23:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
baszki sok szerelőt ismerek, sokat láttam megéltem, de erről a herélésről még sosem hallottam :-)
ami a szívemen a számon izé billentyűmön: ekkora faszságot életemben nem hallottam! mert valahol valaki okosnak egyszer szétesett akkor rögtön buherálni kell, és csodálkozunk hogy annyi ótvar van a piacon.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.17. 02:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem egészen így van ez a dolog...Én például "olcsón" megúsztam azzal hogy kiszedtük őket a helyéről,mert "csak" a turbómat kellett emiatt kicserélnem,és nem a komplett blokkot...
De sokat ismerek akinek motorgenerál lett belőle,és olyat is aki ezzel a művelettel valószínűleg sok pénzt spórolt vele.Egyébként külföldi fórumokon olvastunk róla először egy cimbimmel,és mivel ott is sok rossz tapasztalatot írtak,gondoltuk nem árt ha mi is megcsináljuk.Először az enyémen lett megcsinálva.Amikor leszedtük feltűnt hogy 6 szelep helyett csak 5 van.Gondoltuk biztos az előző tulajánál történt,és neki akkor nem volt szerencséje...de nem erről volt szó.Sípolt akkor már egy ideje a turbóm,és gondoltam megnézetem egy szakival.1 nappal később telefonált utánam,hogy egy kis szar fém darab kihajtogatta a geometriát és azért sípolt,meg volt olykor-olykor teljesítmény csökkenés.Megtalálta a kis darabot...a hiányzó szelep volt az!

Szerintem sokmindenkinek fog még meglepetést okozni az e39


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.17. 09:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
ilyen alapon szedjetek le róla mindent ami elromolhat :-)
sőt szedd le a nagynyomásu szivattyút is mert mikor kifingik befolyik a gázolaj a blokkba, és ez jóval többször előfordul :-)
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak. az lehet hogy te nem érzel külömbséget de "ő" érzi :-)
Ha valaki fél, szedje le a szívócsövet, tekerje ki a kiscsavarokat a pillangón és csavarragasztóval bekenve tekerje vissza, sosem lesz semmi baja többet. de kivenni....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.17. 16:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak.

na igen, pont ez az egy az, ami miatt en is bizonytalankodtam: ha csak joval kesobb jon ki rajta valami pont emiatt, akkor nem sok ertelme van a sporolasnak. Janika, neked mennyit ment azota az autod sacc/kb, miota megcsinaltatok a szivosort?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.17. 17:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
baszki sok szerelőt ismerek, sokat láttam megéltem, de erről a herélésről még sosem hallottam :-)
ami a szívemen a számon izé billentyűmön: ekkora faszságot életemben nem hallottam! mert valahol valaki okosnak egyszer szétesett akkor rögtön buherálni kell, és csodálkozunk hogy annyi ótvar van a piacon.....


Én emlékszem még amikor a kartergázszűrő cseréjére ugyan ez volt az első reakciód... és mi lett a vége :lol:

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.17. 22:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
ilyen alapon szedjetek le róla mindent ami elromolhat :-)
sőt szedd le a nagynyomásu szivattyút is mert mikor kifingik befolyik a gázolaj a blokkba, és ez jóval többször előfordul :-)
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak. az lehet hogy te nem érzel külömbséget de "ő" érzi :-)
Ha valaki fél, szedje le a szívócsövet, tekerje ki a kiscsavarokat a pillangón és csavarragasztóval bekenve tekerje vissza, sosem lesz semmi baja többet. de kivenni....


Érdekes,hogy ezt pont olyan ember mondja akinek fogalma sincs arról milyen egy gyári rendszer...
Tudtommal azért nem 200 lóerős egy 520d mert nem bír el annyit! :idea:
De mind1,én nem szeretnék senkit sértegetni,fogadd el,hogy van aki másképp gondolja mint te és ennyi.
Bocs az offért!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.20. 23:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
BMW_Power írta:
baszki sok szerelőt ismerek, sokat láttam megéltem, de erről a herélésről még sosem hallottam :-)
ami a szívemen a számon izé billentyűmön: ekkora faszságot életemben nem hallottam! mert valahol valaki okosnak egyszer szétesett akkor rögtön buherálni kell, és csodálkozunk hogy annyi ótvar van a piacon.....


Én emlékszem még amikor a kartergázszűrő cseréjére ugyan ez volt az első reakciód... és mi lett a vége :lol:


De meg is követtem érte mindenkit!! és érthetően le is vezettem miért kell. Elismertem a hibát vagy nem?
érdekes hogy pont Te esel nekem! köszi!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BMW_Power 2008.03.21. 00:34-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.21. 00:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
BMW_Power írta:
ilyen alapon szedjetek le róla mindent ami elromolhat :-)
sőt szedd le a nagynyomásu szivattyút is mert mikor kifingik befolyik a gázolaj a blokkba, és ez jóval többször előfordul :-)
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak. az lehet hogy te nem érzel külömbséget de "ő" érzi :-)
Ha valaki fél, szedje le a szívócsövet, tekerje ki a kiscsavarokat a pillangón és csavarragasztóval bekenve tekerje vissza, sosem lesz semmi baja többet. de kivenni....


Érdekes,hogy ezt pont olyan ember mondja akinek fogalma sincs arról milyen egy gyári rendszer...
Tudtommal azért nem 200 lóerős egy 520d mert nem bír el annyit! :idea:
De mind1,én nem szeretnék senkit sértegetni,fogadd el,hogy van aki másképp gondolja mint te és ennyi.
Bocs az offért!


De kinyilt a csipa!
1:Honnan veszed te hogy én nemtudom milyen egy gyári rendszer??
2:marha okos vagy! Miért te csináltál ennyit? de rosszul tudod.
3:már megtetted!
4: te is fogadd el hogy van egy az 1600-ból akinek meg nemtetszik!
Na idefigyelj kisfiam, azt hogy én mit kisérletezek a saját autómmal, és mi nem gyári rajta az az én privát dolgom. És? megcsináltam? működik? te fizetted? MONDTAM ÉN VALAKINEK HOGY CSINÁLJA UTÁNAM?? Megosztottam tapasztalataimat -látom kár volt, gondoltam másnak jóljön ha valahol extrém tuning tartósságával hűlyítik! De ilyen beszólások után felesleges. sajnos nekem apuci nem vett hathengerest éretségire....sajnos erre telt. És már megint átírtam, megint nem gyári, és? ha beszarik beirom nem kussolok róla. Talán valaki profitálhat belőle.
Te is azt csinálsz a tieddel amit akarsz öreg, csak annyi a különbség kettőnk közt hogy én senkit nem buzdítottam marhaságokra!
Marhára nem érdekel hogy ha valaki másként gondolja, de ha már sokan mennek utána....
Szedjétek ki !! rajta. :-DD
Sértegesselek énis?
Tudod te hogy pontosan mit csinál, mi a feladata, minek mikor nyit-zár az a pillangósor ott amit kiheréltél??????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szívósor
HozzászólásElküldve: 2008.03.21. 09:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
Janika_86 írta:
BMW_Power írta:
ilyen alapon szedjetek le róla mindent ami elromolhat :-)
sőt szedd le a nagynyomásu szivattyút is mert mikor kifingik befolyik a gázolaj a blokkba, és ez jóval többször előfordul :-)
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak. az lehet hogy te nem érzel külömbséget de "ő" érzi :-)
Ha valaki fél, szedje le a szívócsövet, tekerje ki a kiscsavarokat a pillangón és csavarragasztóval bekenve tekerje vissza, sosem lesz semmi baja többet. de kivenni....


Érdekes,hogy ezt pont olyan ember mondja akinek fogalma sincs arról milyen egy gyári rendszer...
Tudtommal azért nem 200 lóerős egy 520d mert nem bír el annyit! :idea:
De mind1,én nem szeretnék senkit sértegetni,fogadd el,hogy van aki másképp gondolja mint te és ennyi.
Bocs az offért!


De kinyilt a csipa!
1:Honnan veszed te hogy én nemtudom milyen egy gyári rendszer??
2:marha okos vagy! Miért te csináltál ennyit? de rosszul tudod.
3:már megtetted!
4: te is fogadd el hogy van egy az 1600-ból akinek meg nemtetszik!
Na idefigyelj kisfiam, azt hogy én mit kisérletezek a saját autómmal, és mi nem gyári rajta az az én privát dolgom. És? megcsináltam? működik? te fizetted? MONDTAM ÉN VALAKINEK HOGY CSINÁLJA UTÁNAM?? Megosztottam tapasztalataimat -látom kár volt, gondoltam másnak jóljön ha valahol extrém tuning tartósságával hűlyítik! De ilyen beszólások után felesleges. sajnos nekem apuci nem vett hathengerest éretségire....sajnos erre telt. És már megint átírtam, megint nem gyári, és? ha beszarik beirom nem kussolok róla. Talán valaki profitálhat belőle.
Te is azt csinálsz a tieddel amit akarsz öreg, csak annyi a különbség kettőnk közt hogy én senkit nem buzdítottam marhaságokra!
Marhára nem érdekel hogy ha valaki másként gondolja, de ha már sokan mennek utána....
Szedjétek ki !! rajta. :-DD
Sértegesselek énis?
Tudod te hogy pontosan mit csinál, mi a feladata, minek mikor nyit-zár az a pillangósor ott amit kiheréltél??????


Szia BMW_Power!

Ne húzd fel magad, felesleges. Szerintem ő sem úgy gondolta, nem hiszem, hogy sértegetni akart volna! :wink: Amúgy elgondolkodtam amit írtál, s igazából nekem is az futott végig a kis fejembe, hogy ha tulajdonképpen kivehető anélkül, hogy bármi baj lenne utána, akkor minek is került bele??? :?: Valami oka csak volt! Nem tudom, én nem biztos, hogy merném kiszedni, mivel lehet, hogy rövidtávon nincs semmi gond, ha nincs benne, de mi van, ha hosszabb távon több bajt csinál, mint amennyit nyert az ember a kiheréléssel? :?: :!:
Amúgy annak van vmi előjele, ha vmi gebasz van vele? Fel lehet ismerni a gondot, mielőtt tényleg elengedi magát? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.21. 09:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
egy analógia jut eszembe:
régebben mindekinek kikapkodták a manduláját, mondván úgyse való az semmire, nem is lesz belőle baj, ha kivesszük. ha bennt marad, akkor meg inkább csak bajt csinál.
aztán ma már az az új trend, hogy ha lehet, akkor inkább ne.
persze lehet, hogy tök hülyeség ez a párhuzam :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szívósor
HozzászólásElküldve: 2008.03.21. 09:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
BMW_Power írta:
Janika_86 írta:
BMW_Power írta:
ilyen alapon szedjetek le róla mindent ami elromolhat :-)
sőt szedd le a nagynyomásu szivattyút is mert mikor kifingik befolyik a gázolaj a blokkba, és ez jóval többször előfordul :-)
ami gyárilag ottvan az oda van tervezve. ez egy összehangolt rendszer. pontosan ki van méretezve mikor kell csak egy szelepen keresztűl szívnia a motornak. az lehet hogy te nem érzel külömbséget de "ő" érzi :-)
Ha valaki fél, szedje le a szívócsövet, tekerje ki a kiscsavarokat a pillangón és csavarragasztóval bekenve tekerje vissza, sosem lesz semmi baja többet. de kivenni....


Érdekes,hogy ezt pont olyan ember mondja akinek fogalma sincs arról milyen egy gyári rendszer...
Tudtommal azért nem 200 lóerős egy 520d mert nem bír el annyit! :idea:
De mind1,én nem szeretnék senkit sértegetni,fogadd el,hogy van aki másképp gondolja mint te és ennyi.
Bocs az offért!


De kinyilt a csipa!
1:Honnan veszed te hogy én nemtudom milyen egy gyári rendszer??
2:marha okos vagy! Miért te csináltál ennyit? de rosszul tudod.
3:már megtetted!
4: te is fogadd el hogy van egy az 1600-ból akinek meg nemtetszik!
Na idefigyelj kisfiam, azt hogy én mit kisérletezek a saját autómmal, és mi nem gyári rajta az az én privát dolgom. És? megcsináltam? működik? te fizetted? MONDTAM ÉN VALAKINEK HOGY CSINÁLJA UTÁNAM?? Megosztottam tapasztalataimat -látom kár volt, gondoltam másnak jóljön ha valahol extrém tuning tartósságával hűlyítik! De ilyen beszólások után felesleges. sajnos nekem apuci nem vett hathengerest éretségire....sajnos erre telt. És már megint átírtam, megint nem gyári, és? ha beszarik beirom nem kussolok róla. Talán valaki profitálhat belőle.
Te is azt csinálsz a tieddel amit akarsz öreg, csak annyi a különbség kettőnk közt hogy én senkit nem buzdítottam marhaságokra!
Marhára nem érdekel hogy ha valaki másként gondolja, de ha már sokan mennek utána....
Szedjétek ki !! rajta. :-DD
Sértegesselek énis?
Tudod te hogy pontosan mit csinál, mi a feladata, minek mikor nyit-zár az a pillangósor ott amit kiheréltél??????


Szia BMW_Power!

Ne húzd fel magad, felesleges. Szerintem ő sem úgy gondolta, nem hiszem, hogy sértegetni akart volna! :wink: Amúgy elgondolkodtam amit írtál, s igazából nekem is az futott végig a kis fejembe, hogy ha tulajdonképpen kivehető anélkül, hogy bármi baj lenne utána, akkor minek is került bele??? :?: Valami oka csak volt! Nem tudom, én nem biztos, hogy merném kiszedni, mivel lehet, hogy rövidtávon nincs semmi gond, ha nincs benne, de mi van, ha hosszabb távon több bajt csinál, mint amennyit nyert az ember a kiheréléssel? :?: :!:
Amúgy annak van vmi előjele, ha vmi gebasz van vele? Fel lehet ismerni a gondot, mielőtt tényleg elengedi magát? :roll:


Hát jól felhuztam magam tegnap tényleg. De basszus ha valami szart irok ami nem igaz akkor belátom. Előbb utóbb. Bár azis igaz nagyon nehezen vagyok meggyőzhető. Nembaj. De az hogy valaki olyan dolgot hánytorgasson fel nekem röhögve gúnyosan ami nekem és családomnak hatalmas kiadással járt az nagyon nem fair!!!
Megmondom őszintén most itt fogalmam sincs miafrásznak zárja az egyik szívócsatornát hengerenként az a pillangó. Nemtudom hogy csak környezetvédelmi levegőszegényítés oka van vagy egyéb. De előbb utóbb úgyis megtudom.
De felőlem vegye ki mindenki, mert jövöhéten valakinek a valakijének beesik a motorba és én leszek az oka!
Mivel nincs is mindegyiken valószínűleg kivétele semmi változást nem okoz, de lehet bizonyos üzemi körülmények másként vannak programozva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.21. 14:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt a kivételt én is butaságnak tartom. Nem hülye emberek találták ki és ez a beleesés nem tipushiba és nem törvényszerű.
Főleg, hogy úgy vegyem ki, hogy azt sem tudom miért van ott!
Viszont szerintem ki kellene venni a katalizátort, az üzemanyagszűrőt és a légszűrőt. Ezeket tudjuk miért van. Ráadásúl picit jobban fog menni a gép! Meg szúrkálhatnánk kis csavarhúzóval lukakat a kipufdobra- mert nem lenne akkora a fojtás és fasza sportos lenne a hangja...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.21. 14:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most hogy olvasom az indulatokat,picit hülyén érzem magam mert Én kérdeztem hogy "miért kell"? De megyek délután a "gőzösért" a szerelőmhöz,megkérdem neki mi a véleménye ezzel kapcsolatban. Ha lessz érdemi infóm megosztom veletek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.21. 14:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy másik autómon hasonlóan jártam az EGR avagy AGR szeleppel. Ki akarták herélni, nem engedtem, mert azt mérnökök tervezték oda, nem véletlen van az ott. De csak rángatott, szar volt, - csere pucolás szóba jött minden, mire valaki benyögte, hogy mifasznak van az ott. Utánanéztünk és a kipuffogógázt vezette vissza, hogy újraégetve javítsa a környezetvéd. kibocs. értéket. Ledugóztuk, onnantól nem rángatott, lent jobban húzott, és kevesebbet kajált - a zöldkártyát ugyanúgy csont nélkül kapta. Azóta fentartással kezelem az ilyen dolgkat - inkább hiszek a gyakorlatnak, mint a papírformának.
Egyszóval én változatlanul tartom AZT, amit a topicomba írtam: az ellenőrzése a feltétlenül javasolt (mivel nagy kárt okozhat) - de nem a nekifutásból való kitépése.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator