* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 10:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
strobi írta:
party írta:
A szerelő azt mondja ha nincs benne a pill. szelep a szívócsonkban nem fog télen elindulni... vicces mi?..ötleteket szivesen fogadok..


Mondd meg a szerelődnek,hogy ugyanúgy fog indúlni a kocsi ha csak a pillangószelepek hiányoznak...
az más kérdés ha az izzítógyertyák sincsennek a helyzet magaslatán meg esetleg hiányzik a kompresszió is... :oops:


A kompresszio eddig nem hiányzott, és télen volt hogy egy, vagy kettő volt csak jó és elindult..most persze, egy BMW szervizes mit mondjon? hogy persze vegyük ki, mert hüleség az benne?Megértem Őt is, csak azt nem, miért nem lesz jó az a dugattyú, aminek egy kicsit megkopicolta a tetejét az a fránya pillangó?


Mert a dugó lehet,hogy csak 1500-at fordúlt de lehet,hogy 3500-at miközben történt a gebasz és nagy valószinűséggel hajszálrepedés is keletkezhet amit szabad szemmel nem fogsz meglátni! Ez nem vicc sajnos... :oops:

Haver 330D-je is így járt a napokban 172.000Km van benne... csak neki a 6-os henger ment tropára 3 szelep meg még 1-2 apróság... :roll:
Akinek benne van és még nincs 150.000-a kocsiban annak ajánlatos a herélés... :lol: mármint a szívósor herélés... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 10:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
party írta:
strobi írta:
party írta:
A szerelő azt mondja ha nincs benne a pill. szelep a szívócsonkban nem fog télen elindulni... vicces mi?..ötleteket szivesen fogadok..


Mondd meg a szerelődnek,hogy ugyanúgy fog indúlni a kocsi ha csak a pillangószelepek hiányoznak...
az más kérdés ha az izzítógyertyák sincsennek a helyzet magaslatán meg esetleg hiányzik a kompresszió is... :oops:


A kompresszio eddig nem hiányzott, és télen volt hogy egy, vagy kettő volt csak jó és elindult..most persze, egy BMW szervizes mit mondjon? hogy persze vegyük ki, mert hüleség az benne?Megértem Őt is, csak azt nem, miért nem lesz jó az a dugattyú, aminek egy kicsit megkopicolta a tetejét az a fránya pillangó?


Mert a dugó lehet,hogy csak 1500-at fordúlt de lehet,hogy 3500-at miközben történt a gebasz és nagy valószinűséggel hajszálrepedés is keletkezhet amit szabad szemmel nem fogsz meglátni! Ez nem vicc sajnos... :oops:

Haver 330D-je is így járt a napokban 172.000Km van benne... csak neki a 6-os henger ment tropára 3 szelep meg még 1-2 apróság... :roll:
Akinek benne van és még nincs 150.000-a kocsiban annak ajánlatos a herélés... :lol: mármint a szívósor herélés... :wink:


Nekem is a hatos henger a hunyó...mind1, ez már motor csere, du meek érte, és nincs varia, de abból a mociból, rögtön ugrik a csappantyú!!!! :evil: és lesz egy mocim, tarcsiban, kosárban 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 14:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:

Nekem is a hatos henger a hunyó...mind1, ez már motor csere, du meek érte, és nincs varia, de abból a mociból, rögtön ugrik a csappantyú!!!! :evil: és lesz egy mocim, tarcsiban, kosárban 8O


Ezt jól látod én is ezt tenném a helyedben.. :wink:
A pillangó szelepek csak a hidegindításnál néhány másodpercig izegnek-mozognak azután vízszintbe állnak mintha ott sem lennének!
Hiányuk észrevehetetlen... max az indításnál 0.0001 Literrel több gázolajat kér... :lol:

Debrecenben sorbanállás van a heréléssel kapcsolatban... akinek még nem volt ilyen baj azért akinek meg volt már az meg azért... :oops:

Ui.: a bontott mociból majdnem kiárulod az "új" moci árát... sőtt...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 16:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.23. 00:00
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Az a kérdésem, ( az előttem szólók alapján ) ha ezeknek a lapkáknak csak hidegindításkor van szerepe egyépként semmi más, akkor mitől szívja be a motor ? Elkopik valami v. eltörik? Ha igen akkor mitől?
Láttam ilyet szétszedve, az e39-ben ( legalábbis az enyémben) fémből van, az e60-ban már műanyag, ezért ennél jobban el tudom képzelni a törést.
Javítsatok ki ha roszul tudom!

Egyébként hol csinálnak ilyen " herélést" MEGBÍZHATÓAN !!! ( én nem próbálom meg otthon )Meg mennyi az annyi?

Köszönöm!!

_________________
"G"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 16:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gregorian írta:
Hali!

Az a kérdésem, ( az előttem szólók alapján ) ha ezeknek a lapkáknak csak hidegindításkor van szerepe egyépként semmi más, akkor mitől szívja be a motor ? Elkopik valami v. eltörik? Ha igen akkor mitől?
Láttam ilyet szétszedve, az e39-ben ( legalábbis az enyémben) fémből van, az e60-ban már műanyag, ezért ennél jobban el tudom képzelni a törést.
Javítsatok ki ha roszul tudom!

Egyébként hol csinálnak ilyen " herélést" MEGBÍZHATÓAN !!! ( én nem próbálom meg otthon )Meg mennyi az annyi?

Köszönöm!!


Gondold el,hogy ezek a kis bakelit lapátok 2-2 kis csavarral vagy szegeccsel vannak odarögzítve a tengelyhez és hiába nem függőlegesen állnak mikor letaposod a kocsit mekkora levegőmennyiség mekkora erővel halad át?!
Nem nehéz megtippelni ha már sajnos bizonyos km-er után beszippantja ezeket a fránya lapátokat... :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 17:29 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gregorian írta:
Hali!

Az a kérdésem, ( az előttem szólók alapján ) ha ezeknek a lapkáknak csak hidegindításkor van szerepe egyépként semmi más, akkor mitől szívja be a motor ? Elkopik valami v. eltörik? Ha igen akkor mitől?
Láttam ilyet szétszedve, az e39-ben ( legalábbis az enyémben) fémből van, az e60-ban már műanyag, ezért ennél jobban el tudom képzelni a törést.
Javítsatok ki ha roszul tudom!

Egyébként hol csinálnak ilyen " herélést" MEGBÍZHATÓAN !!! ( én nem próbálom meg otthon )Meg mennyi az annyi?

Köszönöm!!


Hová hordod az autót szerelőhöz?

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 17:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
strobi írta:
party írta:
strobi írta:
party írta:
A szerelő azt mondja ha nincs benne a pill. szelep a szívócsonkban nem fog télen elindulni... vicces mi?..ötleteket szivesen fogadok..


Mondd meg a szerelődnek,hogy ugyanúgy fog indúlni a kocsi ha csak a pillangószelepek hiányoznak...
az más kérdés ha az izzítógyertyák sincsennek a helyzet magaslatán meg esetleg hiányzik a kompresszió is... :oops:


A kompresszio eddig nem hiányzott, és télen volt hogy egy, vagy kettő volt csak jó és elindult..most persze, egy BMW szervizes mit mondjon? hogy persze vegyük ki, mert hüleség az benne?Megértem Őt is, csak azt nem, miért nem lesz jó az a dugattyú, aminek egy kicsit megkopicolta a tetejét az a fránya pillangó?


Mert a dugó lehet,hogy csak 1500-at fordúlt de lehet,hogy 3500-at miközben történt a gebasz és nagy valószinűséggel hajszálrepedés is keletkezhet amit szabad szemmel nem fogsz meglátni! Ez nem vicc sajnos... :oops:

Haver 330D-je is így járt a napokban 172.000Km van benne... csak neki a 6-os henger ment tropára 3 szelep meg még 1-2 apróság... :roll:
Akinek benne van és még nincs 150.000-a kocsiban annak ajánlatos a herélés... :lol: mármint a szívósor herélés... :wink:


Nekem is a hatos henger a hunyó...mind1, ez már motor csere, du meek érte, és nincs varia, de abból a mociból, rögtön ugrik a csappantyú!!!! :evil: és lesz egy mocim, tarcsiban, kosárban 8O


Sajnálom !

Nekem is 525d van kézi váltós nos annak a szívósorában gyárilag nincs pillangószelep gondolom a tied automata váltós, így az is megoldás lehet, hogy kézváltós sívósorát rakod fel.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.23. 20:48 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
party írta:
strobi írta:
party írta:
strobi írta:
party írta:
A szerelő azt mondja ha nincs benne a pill. szelep a szívócsonkban nem fog télen elindulni... vicces mi?..ötleteket szivesen fogadok..


Mondd meg a szerelődnek,hogy ugyanúgy fog indúlni a kocsi ha csak a pillangószelepek hiányoznak...
az más kérdés ha az izzítógyertyák sincsennek a helyzet magaslatán meg esetleg hiányzik a kompresszió is... :oops:


A kompresszio eddig nem hiányzott, és télen volt hogy egy, vagy kettő volt csak jó és elindult..most persze, egy BMW szervizes mit mondjon? hogy persze vegyük ki, mert hüleség az benne?Megértem Őt is, csak azt nem, miért nem lesz jó az a dugattyú, aminek egy kicsit megkopicolta a tetejét az a fránya pillangó?


Mert a dugó lehet,hogy csak 1500-at fordúlt de lehet,hogy 3500-at miközben történt a gebasz és nagy valószinűséggel hajszálrepedés is keletkezhet amit szabad szemmel nem fogsz meglátni! Ez nem vicc sajnos... :oops:

Haver 330D-je is így járt a napokban 172.000Km van benne... csak neki a 6-os henger ment tropára 3 szelep meg még 1-2 apróság... :roll:
Akinek benne van és még nincs 150.000-a kocsiban annak ajánlatos a herélés... :lol: mármint a szívósor herélés... :wink:


Nekem is a hatos henger a hunyó...mind1, ez már motor csere, du meek érte, és nincs varia, de abból a mociból, rögtön ugrik a csappantyú!!!! :evil: és lesz egy mocim, tarcsiban, kosárban 8O


Sajnálom !

Nekem is 525d van kézi váltós nos annak a szívósorában gyárilag nincs pillangószelep gondolom a tied automata váltós, így az is megoldás lehet, hogy kézváltós sívósorát rakod fel.

PMiki


Pontosan. Kézi dieselek szívósorában nincsenek szelepek. Nekem is ezt javasolták az NT-nél. 140-ért :D

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.25. 13:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hy everybody!nos elhoztam a mocit, elég jól lekopasztotta az ember,elkezte kiszedni a porlasztókat,eltörte a szelepfedelet...stb,van még vele dolgom 8O , de lényeg h egyben van... ennek a szívósora is elég rittyós volt, de megpucoltam ,oan mint az új.Az mondta a szerelő, nem rakja össze csappantyú nélkül...hát tessék rakja össze ezzel, a régit meg itthon kiherélem, és azonnali csere!!! legalább ki tudom próbálni így is, meg úgy is, lesz ien ,meg oan...de én sem értem hogy mitöl "fárad" el pill. szelep annyira hogy kijöjjön a helyéröl? mert másik kettőnek ki van bukva a tengely vége a házból..majd ha itthon lesz, és megpucolom, talán tisztább lesz a "kép"..de az még legalább egy hét :cry: addig elmeek pénzt keresni, mert még bizti kell pár forint a beépítésért stb...amúgy számomra továbbra is rejtély, miért csak a automatákban van? Most már nem lesz,legfeljebb "nyeletek vele lángot" télen :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.25. 18:43 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Hy everybody!nos elhoztam a mocit, elég jól lekopasztotta az ember,elkezte kiszedni a porlasztókat,eltörte a szelepfedelet...stb,van még vele dolgom 8O , de lényeg h egyben van... ennek a szívósora is elég rittyós volt, de megpucoltam ,oan mint az új.Az mondta a szerelő, nem rakja össze csappantyú nélkül...hát tessék rakja össze ezzel, a régit meg itthon kiherélem, és azonnali csere!!! legalább ki tudom próbálni így is, meg úgy is, lesz ien ,meg oan...de én sem értem hogy mitöl "fárad" el pill. szelep annyira hogy kijöjjön a helyéröl? mert másik kettőnek ki van bukva a tengely vége a házból..majd ha itthon lesz, és megpucolom, talán tisztább lesz a "kép"..de az még legalább egy hét :cry: addig elmeek pénzt keresni, mert még bizti kell pár forint a beépítésért stb...amúgy számomra továbbra is rejtély, miért csak a automatákban van? Most már nem lesz,legfeljebb "nyeletek vele lángot" télen :lol:


Sok sikert! Miért is nyeletsz vele lángot télen?

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.26. 06:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
party írta:
Hy everybody!nos elhoztam a mocit, elég jól lekopasztotta az ember,elkezte kiszedni a porlasztókat,eltörte a szelepfedelet...stb,van még vele dolgom 8O , de lényeg h egyben van... ennek a szívósora is elég rittyós volt, de megpucoltam ,oan mint az új.Az mondta a szerelő, nem rakja össze csappantyú nélkül...hát tessék rakja össze ezzel, a régit meg itthon kiherélem, és azonnali csere!!! legalább ki tudom próbálni így is, meg úgy is, lesz ien ,meg oan...de én sem értem hogy mitöl "fárad" el pill. szelep annyira hogy kijöjjön a helyéröl? mert másik kettőnek ki van bukva a tengely vége a házból..majd ha itthon lesz, és megpucolom, talán tisztább lesz a "kép"..de az még legalább egy hét :cry: addig elmeek pénzt keresni, mert még bizti kell pár forint a beépítésért stb...amúgy számomra továbbra is rejtély, miért csak a automatákban van? Most már nem lesz,legfeljebb "nyeletek vele lángot" télen :lol:


Sok sikert! Miért is nyeletsz vele lángot télen?


Ez vicc akart lenni,csak nem sikerült....régen a dizelekkel télen"lángot nyelettek"/meggyújtott újságpapir a szívócsonkba,légszürőbe/ ha nem akart indulni.. :lol: a siker meg már rám férne köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.26. 21:12 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
touring írta:
party írta:
Hy everybody!nos elhoztam a mocit, elég jól lekopasztotta az ember,elkezte kiszedni a porlasztókat,eltörte a szelepfedelet...stb,van még vele dolgom 8O , de lényeg h egyben van... ennek a szívósora is elég rittyós volt, de megpucoltam ,oan mint az új.Az mondta a szerelő, nem rakja össze csappantyú nélkül...hát tessék rakja össze ezzel, a régit meg itthon kiherélem, és azonnali csere!!! legalább ki tudom próbálni így is, meg úgy is, lesz ien ,meg oan...de én sem értem hogy mitöl "fárad" el pill. szelep annyira hogy kijöjjön a helyéröl? mert másik kettőnek ki van bukva a tengely vége a házból..majd ha itthon lesz, és megpucolom, talán tisztább lesz a "kép"..de az még legalább egy hét :cry: addig elmeek pénzt keresni, mert még bizti kell pár forint a beépítésért stb...amúgy számomra továbbra is rejtély, miért csak a automatákban van? Most már nem lesz,legfeljebb "nyeletek vele lángot" télen :lol:


Sok sikert! Miért is nyeletsz vele lángot télen?


Ez vicc akart lenni,csak nem sikerült....régen a dizelekkel télen"lángot nyelettek"/meggyújtott újságpapir a szívócsonkba,légszürőbe/ ha nem akart indulni.. :lol: a siker meg már rám férne köszi.


Szerintem semmi köze a szívósorban levő szelepeknek a téli nehezen induláshoz

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: pillangó
HozzászólásElküldve: 2009.07.26. 22:08 
Nem a hidegindítás miatt van benne, ahhoz semmi köze. A szerepe egyszerű: Változó szívócsőhossz...
Ha van köztünk autószerelő vagy gépész, az tudja miről beszélek. A pillangók alacsony fordulaton zárva tartják az egyik felét a szívócsőnek, és mivel ugyanakkora levegőmennyiségnek kell a hengerekbe áramolni, mint nyitott pillangókkal, a levegő felgyorsúl, amitől sokkal jobb lesz a hengerben a porlasztott gázolajjal való keveredése=tökéletesebb égés, kisebb fogyasztás, nagyobb nyomaték.
A bizonyíték pedig az, hogy én már raktam vissza pillangókat, és sokkal! jobb lett kisebb fordulatszámon!
A megoldás menetrögzítő+ha kell,persely..
Nem csak az automatákban van pillangó, van a 150 lovas kézi váltós 20d-ben is.

Én nem venném ki, inkább rendberaknám.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: pillangó
HozzászólásElküldve: 2009.07.26. 22:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
Nem a hidegindítás miatt van benne, ahhoz semmi köze. A szerepe egyszerű: Változó szívócsőhossz...
Ha van köztünk autószerelő vagy gépész, az tudja miről beszélek. A pillangók alacsony fordulaton zárva tartják az egyik felét a szívócsőnek, és mivel ugyanakkora levegőmennyiségnek kell a hengerekbe áramolni, mint nyitott pillangókkal, a levegő felgyorsúl, amitől sokkal jobb lesz a hengerben a porlasztott gázolajjal való keveredése=tökéletesebb égés, kisebb fogyasztás, nagyobb nyomaték.
A bizonyíték pedig az, hogy én már raktam vissza pillangókat, és sokkal! jobb lett kisebb fordulatszámon!
A megoldás menetrögzítő+ha kell,persely..
Nem csak az automatákban van pillangó, van a 150 lovas kézi váltós 20d-ben is.

Én nem venném ki, inkább rendberaknám.


Hát dízeles márkatársaim, úgy látom nem egyszerű az élet felétek. Vagy inkább ez a pilangószelepes történet nem egyszerű.
Ha gázolajos lennék, olvasva az eddigieket és most 204d1 írását, most esnék igazi dilemmába.
Hát én ezekhez nem értek, de most kíváncsi lennék melyik megoldás a hosszabb távon megoldás.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.26. 22:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
hát igen! :oops: nekem se pillangós izém, se vanosom, szóval nekem itt kuss a nevem :lol: , de úgy gondolom, hogy ha a BMW tervezője azt oda álmodta, akkor egy felhasználó azt inkább javíttassa, vagy cseréltesse, mint kivegye.

mondom még egyszer közöm nincs hozzá, csak ez a véleményem! :oops:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.26. 22:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
hát igen! :oops: nekem se pillangós izém, se vanosom, szóval nekem itt kuss a nevem :lol: , de úgy gondolom, hogy ha a BMW tervezője azt oda álmodta, akkor egy felhasználó azt inkább javíttassa, vagy cseréltesse, mint kivegye.

mondom még egyszer közöm nincs hozzá, csak ez a véleményem! :oops:


Labival értek egyet! :lol: Mikor megvettem a kocsim, én is leszedtem a szívósort és az első dolgok között volt a tisztítása! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: sz
HozzászólásElküldve: 2009.07.26. 22:36 
Ha emlékszik rá valaki, már az E36 316-ban is volt változó szívócsőhossz, csak egy teljesen más elrendezésben. Abban is érezhető volt a pillangó hiánya, igaz az nem hullott szét, csak max a vákuumcső tört el.

Abból se herélte ki senki, mivel azzal volt jó..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.27. 13:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.23. 00:00
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csáó!

A témával kapcsolatban csak azt nem értem, hogy az autómatában míért van pillangószelep, a kézi váltósban pedig miért nincs??? A kézi váltónál akkor nem kell változó szívócső? Hogy van ez? ( nyomaték alacsony fordulaton + fogyasztás )

Az előbbiekre reagálva, az enyében ( e39 525dA 2002 ) ezek a szelepek fémből vannak, nem bakelitből !!! ( szívósor tisztításnál megnéztem ) Az e60 - ban viszont már bakelitből van. ( haverom kocsiját is megnéztem )Ez most akkor visszalépés? ( jó tudom a súlycsökkentés...? ) Itt inkább el tudom képzelni hogy leszakad és beszívja a motor !

Szerintetek az elképzelhető, hogy mindezek alapján az összes eladott automata 2000 utánni 25d, 30d, e39, e60 - at ki kéne " herélni " v. szívósort cserélni, mert beszívhatja a pillangót ......???? Akkor ez konstrukciós hiba... és az újakba is szart raknak...

_________________
"G"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.27. 15:23 
gregorian írta:
Csáó!

A témával kapcsolatban csak azt nem értem, hogy az autómatában míért van pillangószelep, a kézi váltósban pedig miért nincs??? A kézi váltónál akkor nem kell változó szívócső? Hogy van ez? ( nyomaték alacsony fordulaton + fogyasztás )

Az előbbiekre reagálva, az enyében ( e39 525dA 2002 ) ezek a szelepek fémből vannak, nem bakelitből !!! ( szívósor tisztításnál megnéztem ) Az e60 - ban viszont már bakelitből van. ( haverom kocsiját is megnéztem )Ez most akkor visszalépés? ( jó tudom a súlycsökkentés...? ) Itt inkább el tudom képzelni hogy leszakad és beszívja a motor !

Szerintetek az elképzelhető, hogy mindezek alapján az összes eladott automata 2000 utánni 25d, 30d, e39, e60 - at ki kéne " herélni " v. szívósort cserélni, mert beszívhatja a pillangót ......???? Akkor ez konstrukciós hiba... és az újakba is szart raknak...


Van a kézi váltósban is, de csak a CR-ekben. Minden 20d-ben és 30d-ben benne volt eddig (vagy a helye) amit eddig láttam.

A konstrukció tényleg szar, az viszont tényleg érdekes, hogy az E60-nál nem fordul elő, hogy leesik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.27. 15:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.05. 00:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: törökbálint
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
hát igen! :oops: nekem se pillangós izém, se vanosom, szóval nekem itt kuss a nevem :lol: , de úgy gondolom, hogy ha a BMW tervezője azt oda álmodta, akkor egy felhasználó azt inkább javíttassa, vagy cseréltesse, mint kivegye.

mondom még egyszer közöm nincs hozzá, csak ez a véleményem! :oops:


Szia Labi, tudtommal van Vanosod!!

Tomekk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 236 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator