* *
Pontos idő: 2024.04.18. 04:54

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 654 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.08. 20:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Révkomárom (SK)
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
cantor írta:
G R A T U L Á L O K.
Mesterségedet tanítanod kellene, elmehetnél gyári BMWekbe hifiket fejleszteni...
Külön elismerés a gyári külső megtartásáért... Leginkább ezért fogott meg a munkád...
Mennyit kellene győzködni Téged, hogy bevállalj még egy autót?:)
U.i.: amelyik autóban nincs sízsák, azt is meg lehet így oldani valahogy? Subis módszer nagyon tetszik. :)
Hülye kérdés, de a sízsák pontosan mit takar? Hátsóülésnél a könyöklő mögött van egy nyílás, vagy hogy?
Subra a gyári takarót honnan szedted? Ilyen van az M5os szubin?
Remélem egyszer az én autóm is a Te kezed alá kerül. :P


Jöhet másik autó is, megoldjuk.
Igen a könyöklő mögött van egy nyílás amiből egy hosszúkás zsákot lehet kihajtogatni ez bemegy az utastérbe ebbe dugod a sílécet, ami a zsákot keni össze és nem az utasteret.

Mi az a SUB-ra takaró? Amit a képeken látsz az egy méretre épített SUB láda made by me.

PMiki


Bocsánat Uram. :) Arra gondoltam igen, a BMW emblémás ládára, nagyon szép munka.
Nem nagyon vagyok otthon az audio dolgokban...
Gyors összefoglalás...
Pioneer három utas hangváltó ad jelet az erősítőknek ugye?
RM-V41 erősíti az első szett 2 út sztereó hangszórját
RM-V21 erősíti a SUB láda 1 út monó hangszórót.
Hátsóajtós és a kalaptartós hangszórók ki vannak kötve a rendszerből, nem is szólnak?
Anyagilag kb mennyi volt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.08. 21:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cantor írta:
PMiki írta:
cantor írta:
G R A T U L Á L O K.
Mesterségedet tanítanod kellene, elmehetnél gyári BMWekbe hifiket fejleszteni...
Külön elismerés a gyári külső megtartásáért... Leginkább ezért fogott meg a munkád...
Mennyit kellene győzködni Téged, hogy bevállalj még egy autót?:)
U.i.: amelyik autóban nincs sízsák, azt is meg lehet így oldani valahogy? Subis módszer nagyon tetszik. :)
Hülye kérdés, de a sízsák pontosan mit takar? Hátsóülésnél a könyöklő mögött van egy nyílás, vagy hogy?
Subra a gyári takarót honnan szedted? Ilyen van az M5os szubin?
Remélem egyszer az én autóm is a Te kezed alá kerül. :P


Jöhet másik autó is, megoldjuk.
Igen a könyöklő mögött van egy nyílás amiből egy hosszúkás zsákot lehet kihajtogatni ez bemegy az utastérbe ebbe dugod a sílécet, ami a zsákot keni össze és nem az utasteret.

Mi az a SUB-ra takaró? Amit a képeken látsz az egy méretre épített SUB láda made by me.

PMiki


Bocsánat Uram. :) Arra gondoltam igen, a BMW emblémás ládára, nagyon szép munka.
Nem nagyon vagyok otthon az audio dolgokban...
Gyors összefoglalás...
Pioneer három utas hangváltó ad jelet az erősítőknek ugye?
RM-V41 erősíti az első szett 2 út sztereó hangszórját
RM-V21 erősíti a SUB láda 1 út monó hangszórót.
Hátsó ajtós és a kalap tartós hangszórók ki vannak kötve a rendszerből?
Anyagilag kb mennyi volt?


Igen jó az összefoglalás, mivel nekem az alap 6 hangszórós HIFI volt az autóban így csak hátul a kapatartóban voltak hangszórók, azok maradtak is. De én úgy hallgatom a zenét, hogy a fader tökig előre van állítva innen kapja a hangváltó a jelet így nem szó a hátulja. Ha beül valaki akkor fader középre és így ő is hall valamit nem csak a SUB-ot.

Hogy mennyibe volt, na ez jó kérdés inkább tekintsük hobbinak az mindenkinek jobb lesz....

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.08. 21:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Révkomárom (SK)
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
cantor írta:
PMiki írta:
cantor írta:
G R A T U L Á L O K.
Mesterségedet tanítanod kellene, elmehetnél gyári BMWekbe hifiket fejleszteni...
Külön elismerés a gyári külső megtartásáért... Leginkább ezért fogott meg a munkád...
Mennyit kellene győzködni Téged, hogy bevállalj még egy autót?:)
U.i.: amelyik autóban nincs sízsák, azt is meg lehet így oldani valahogy? Subis módszer nagyon tetszik. :)
Hülye kérdés, de a sízsák pontosan mit takar? Hátsóülésnél a könyöklő mögött van egy nyílás, vagy hogy?
Subra a gyári takarót honnan szedted? Ilyen van az M5os szubin?
Remélem egyszer az én autóm is a Te kezed alá kerül. :P


Jöhet másik autó is, megoldjuk.
Igen a könyöklő mögött van egy nyílás amiből egy hosszúkás zsákot lehet kihajtogatni ez bemegy az utastérbe ebbe dugod a sílécet, ami a zsákot keni össze és nem az utasteret.

Mi az a SUB-ra takaró? Amit a képeken látsz az egy méretre épített SUB láda made by me.

PMiki


Bocsánat Uram. :) Arra gondoltam igen, a BMW emblémás ládára, nagyon szép munka.
Nem nagyon vagyok otthon az audio dolgokban...
Gyors összefoglalás...
Pioneer három utas hangváltó ad jelet az erősítőknek ugye?
RM-V41 erősíti az első szett 2 út sztereó hangszórját
RM-V21 erősíti a SUB láda 1 út monó hangszórót.
Hátsó ajtós és a kalap tartós hangszórók ki vannak kötve a rendszerből?
Anyagilag kb mennyi volt?


Igen jó az összefoglalás, mivel nekem az alap 6 hangszórós HIFI volt az autóban így csak hátul a kapatartóban voltak hangszórók, azok maradtak is. De én úgy hallgatom a zenét, hogy a fader tökig előre van állítva innen kapja a hangváltó a jelet így nem szó a hátulja. Ha beül valaki akkor fader középre és így ő is hall valamit nem csak a SUB-ot.

Hogy mennyibe volt, na ez jó kérdés inkább tekintsük hobbinak az mindenkinek jobb lesz....

PMiki


Ha a hátsó ajtó borításán nincs kivágás, mint az elsőn a hangszórónak, akkor nekem is csak 6 hangszórós? Ha a hátsó hangszórókat is cserélni szeretném, akkor oda milyenek mennek? Oval, vagy ugyanolyan mint az első ajtókba? Ahhoz kellenne külön hangváltó? Vagy ha simán középen hagyom, ahogy neked is van néha, akkor jól szólna a dolog?
Árát csak azért kérdem, hogy mennyi legyen a zsebemben, ha neki vágnék... csak kb. 200-300 ezer?:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.08. 22:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem volt semmi a leírás, olvasni is jólesett!! :taps: Minden kapcsolódó info érdekelne, pl. touringnál mennyiben változna ez a történet?

Köszi:
Geri


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.09. 09:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
cantor írta:
PMiki írta:
cantor írta:
G R A T U L Á L O K.
Mesterségedet tanítanod kellene, elmehetnél gyári BMWekbe hifiket fejleszteni...
Külön elismerés a gyári külső megtartásáért... Leginkább ezért fogott meg a munkád...
Mennyit kellene győzködni Téged, hogy bevállalj még egy autót?:)
U.i.: amelyik autóban nincs sízsák, azt is meg lehet így oldani valahogy? Subis módszer nagyon tetszik. :)
Hülye kérdés, de a sízsák pontosan mit takar? Hátsóülésnél a könyöklő mögött van egy nyílás, vagy hogy?
Subra a gyári takarót honnan szedted? Ilyen van az M5os szubin?
Remélem egyszer az én autóm is a Te kezed alá kerül. :P


Jöhet másik autó is, megoldjuk.
Igen a könyöklő mögött van egy nyílás amiből egy hosszúkás zsákot lehet kihajtogatni ez bemegy az utastérbe ebbe dugod a sílécet, ami a zsákot keni össze és nem az utasteret.

Mi az a SUB-ra takaró? Amit a képeken látsz az egy méretre épített SUB láda made by me.

PMiki


Bocsánat Uram. :) Arra gondoltam igen, a BMW emblémás ládára, nagyon szép munka.
Nem nagyon vagyok otthon az audio dolgokban...
Gyors összefoglalás...
Pioneer három utas hangváltó ad jelet az erősítőknek ugye?
RM-V41 erősíti az első szett 2 út sztereó hangszórját
RM-V21 erősíti a SUB láda 1 út monó hangszórót.
Hátsó ajtós és a kalap tartós hangszórók ki vannak kötve a rendszerből?
Anyagilag kb mennyi volt?


Igen jó az összefoglalás, mivel nekem az alap 6 hangszórós HIFI volt az autóban így csak hátul a kapatartóban voltak hangszórók, azok maradtak is. De én úgy hallgatom a zenét, hogy a fader tökig előre van állítva innen kapja a hangváltó a jelet így nem szó a hátulja. Ha beül valaki akkor fader középre és így ő is hall valamit nem csak a SUB-ot.

Hogy mennyibe volt, na ez jó kérdés inkább tekintsük hobbinak az mindenkinek jobb lesz....

PMiki

Helo Miki
Kezdheted a sorozatgyártást :wink: :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.09. 20:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
PMiki írta:
cantor írta:
PMiki írta:
cantor írta:
G R A T U L Á L O K.
Mesterségedet tanítanod kellene, elmehetnél gyári BMWekbe hifiket fejleszteni...
Külön elismerés a gyári külső megtartásáért... Leginkább ezért fogott meg a munkád...
Mennyit kellene győzködni Téged, hogy bevállalj még egy autót?:)
U.i.: amelyik autóban nincs sízsák, azt is meg lehet így oldani valahogy? Subis módszer nagyon tetszik. :)
Hülye kérdés, de a sízsák pontosan mit takar? Hátsóülésnél a könyöklő mögött van egy nyílás, vagy hogy?
Subra a gyári takarót honnan szedted? Ilyen van az M5os szubin?
Remélem egyszer az én autóm is a Te kezed alá kerül. :P


Jöhet másik autó is, megoldjuk.
Igen a könyöklő mögött van egy nyílás amiből egy hosszúkás zsákot lehet kihajtogatni ez bemegy az utastérbe ebbe dugod a sílécet, ami a zsákot keni össze és nem az utasteret.

Mi az a SUB-ra takaró? Amit a képeken látsz az egy méretre épített SUB láda made by me.

PMiki


Bocsánat Uram. :) Arra gondoltam igen, a BMW emblémás ládára, nagyon szép munka.
Nem nagyon vagyok otthon az audio dolgokban...
Gyors összefoglalás...
Pioneer három utas hangváltó ad jelet az erősítőknek ugye?
RM-V41 erősíti az első szett 2 út sztereó hangszórját
RM-V21 erősíti a SUB láda 1 út monó hangszórót.
Hátsó ajtós és a kalap tartós hangszórók ki vannak kötve a rendszerből?
Anyagilag kb mennyi volt?


Igen jó az összefoglalás, mivel nekem az alap 6 hangszórós HIFI volt az autóban így csak hátul a kapatartóban voltak hangszórók, azok maradtak is. De én úgy hallgatom a zenét, hogy a fader tökig előre van állítva innen kapja a hangváltó a jelet így nem szó a hátulja. Ha beül valaki akkor fader középre és így ő is hall valamit nem csak a SUB-ot.

Hogy mennyibe volt, na ez jó kérdés inkább tekintsük hobbinak az mindenkinek jobb lesz....

PMiki

Helo Miki
Kezdheted a sorozatgyártást :wink: :wink:
üdv zoli


Akkor neked hány kell??? :lol:

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.09. 20:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cantor írta:
Ha a hátsó ajtó borításán nincs kivágás, mint az elsőn a hangszórónak, akkor nekem is csak 6 hangszórós? Ha a hátsó hangszórókat is cserélni szeretném, akkor oda milyenek mennek? Oval, vagy ugyanolyan mint az első ajtókba? Ahhoz kellenne külön hangváltó? Vagy ha simán középen hagyom, ahogy neked is van néha, akkor jól szólna a dolog?
Árát csak azért kérdem, hogy mennyi legyen a zsebemben, ha neki vágnék... csak kb. 200-300 ezer?:)


A hátsó ajtóban mindenkinek bent van a hely a hangszórónak (csak a magas) és vagy van benne hangszóró, vagy nincs, a hátsó rész mély hangszórója (vagy 6 hangszórósnál a szélessávú) a kalaptartóban van. Ha nincs külön erősítőd akkor biztos, hogy 6 hangszórós (alap) a hifid.

Az ár:

Visaton hangszórók: 15e
Hangváltó: 10e (használt)
Erősítők: 60e (használt)
Kábelek csatlakozók: ~10e
Erősítő konzol: ~5e
Segéd anyagok: ~5e
SUB láda: én csináltam (~30e)
Munkadíj: én csináltam

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.09. 20:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
Nem volt semmi a leírás, olvasni is jólesett!! :taps: Minden kapcsolódó info érdekelne, pl. touringnál mennyiben változna ez a történet?

Köszi:
Geri


Hát az erősítőknek ill. a SUB ládának kéne helyet találni. Szerintem akkor jobb a hangzás ha csak az első szett és egy SUB szól a hátsó szett nélkül, az eleje pedig azonos a sedánnak és a touringnak.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.09. 20:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Révkomárom (SK)
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
cantor írta:
Ha a hátsó ajtó borításán nincs kivágás, mint az elsőn a hangszórónak, akkor nekem is csak 6 hangszórós? Ha a hátsó hangszórókat is cserélni szeretném, akkor oda milyenek mennek? Oval, vagy ugyanolyan mint az első ajtókba? Ahhoz kellenne külön hangváltó? Vagy ha simán középen hagyom, ahogy neked is van néha, akkor jól szólna a dolog?
Árát csak azért kérdem, hogy mennyi legyen a zsebemben, ha neki vágnék... csak kb. 200-300 ezer?:)


A hátsó ajtóban mindenkinek bent van a hely a hangszórónak (csak a magas) és vagy van benne hangszóró, vagy nincs, a hátsó rész mély hangszórója (vagy 6 hangszórósnál a szélessávú) a kalaptartóban van. Ha nincs külön erősítőd akkor biztos, hogy 6 hangszórós (alap) a hifid.

Az ár:

Visaton hangszórók: 15e
Hangváltó: 10e (használt)
Erősítők: 60e (használt)
Kábelek csatlakozók: ~10e
Erősítő konzol: ~5e
Segéd anyagok: ~5e
SUB láda: én csináltam (~30e)
Munkadíj: én csináltam

PMiki


Köszi szépen....Elég jól megúsztad...Ügyes vagy... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.09. 21:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi! A kiszedhetőség fontos - ha már touring -, de szerintem a sub-hoz hasonló megoldás működhet, mint amit a sedanhoz kitaláltál. A nagyobb kérdés az erősítők elhelyezése. Mondjuk az akku fölött van egy jókora kihasználatlan tér, csak szerintem oda egy erősítő férne csak el.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.10. 21:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
hi!
touringnál a tetőhangszóróhoz hogyan lehet hozzáférni? kárpit le v. a hangszórórácsot ki lehet szedni?
milyen mély hangszóró fér el max a régi helyett?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.11. 00:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csacs írta:
hi!
touringnál a tetőhangszóróhoz hogyan lehet hozzáférni? kárpit le v. a hangszórórácsot ki lehet szedni?
milyen mély hangszóró fér el max a régi helyett?


youtube: beirod a keresőbe hogy BAVSOUND

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.11. 20:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
csacs írta:
hi!
touringnál a tetőhangszóróhoz hogyan lehet hozzáférni? kárpit le v. a hangszórórácsot ki lehet szedni?
milyen mély hangszóró fér el max a régi helyett?


youtube: beirod a keresőbe hogy BAVSOUND


Kösz szépen. nagy segítség volt. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.11. 22:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csacs írta:
MChris írta:
csacs írta:
hi!
touringnál a tetőhangszóróhoz hogyan lehet hozzáférni? kárpit le v. a hangszórórácsot ki lehet szedni?
milyen mély hangszóró fér el max a régi helyett?


youtube: beirod a keresőbe hogy BAVSOUND


Kösz szépen. nagy segítség volt. :lol:


Szívesen!

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.11. 22:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
hello.
ha én készítek ZÁRT mélyládát, csak a térfogata(liter) számít vagy a méretei(szél. x hossz x mag.)?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.12. 11:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csacs írta:
hello.
ha én készítek ZÁRT mélyládát, csak a térfogata(liter) számít vagy a méretei(szél. x hossz x mag.)?


Első körben csak a liter.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.16. 22:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.12. 00:00
Hozzászólások: 321
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
cantor írta:
Ha a hátsó ajtó borításán nincs kivágás, mint az elsőn a hangszórónak, akkor nekem is csak 6 hangszórós? Ha a hátsó hangszórókat is cserélni szeretném, akkor oda milyenek mennek? Oval, vagy ugyanolyan mint az első ajtókba? Ahhoz kellenne külön hangváltó? Vagy ha simán középen hagyom, ahogy neked is van néha, akkor jól szólna a dolog?
Árát csak azért kérdem, hogy mennyi legyen a zsebemben, ha neki vágnék... csak kb. 200-300 ezer?:)


A hátsó ajtóban mindenkinek bent van a hely a hangszórónak (csak a magas) és vagy van benne hangszóró, vagy nincs, a hátsó rész mély hangszórója (vagy 6 hangszórósnál a szélessávú) a kalaptartóban van. Ha nincs külön erősítőd akkor biztos, hogy 6 hangszórós (alap) a hifid.

Az ár:

Visaton hangszórók: 15e
Hangváltó: 10e (használt)
Erősítők: 60e (használt)
Kábelek csatlakozók: ~10e
Erősítő konzol: ~5e
Segéd anyagok: ~5e
SUB láda: én csináltam (~30e)
Munkadíj: én csináltam

PMiki




Szevasz Miki! Tegnap hallgatgattam a kocsiban hátul a hangokat, hogy mi megy, mit kéne csereberézni, mondom most beolvasok ebbe a topicba, egy-két okosságért. Erre olvasok egy ilyen sztorit. :D Nagyon szép lett a cucc, őszintén mondom!! :)) Nagy GRAT érte!
Gabze


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.06. 19:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.06. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki

Helo Miki
Igy már lesz zene Törökmezön
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.06. 19:30 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki


:franko:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 654 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator