* *
Pontos idő: 2024.05.22. 16:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 654 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.06. 19:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
PMiki írta:
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki

Helo Miki
Igy már lesz zene Törökmezön
üdv zoli


Gratula, csak Budán állj meg hogy ne legyen túl hangos :lol: :lol:

Jackson, aki szerint 120dB már a fájdalom küszöbb :roll:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.06. 19:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
lepke írta:
PMiki írta:
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki

Helo Miki
Igy már lesz zene Törökmezön
üdv zoli


Gratula, csak Budán állj meg hogy ne legyen túl hangos :lol: :lol:

Jackson, aki szerint 120dB már a fájdalom küszöbb :roll:


Ez a modern emberre sajnos már rég nem igaz.....

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.08. 12:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Révkomárom (SK)
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki


Gratula az eredményhez. Lenne egy kérdésem: a fejegységed maradt a régi? és az milyen pontosan?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.09. 21:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cantor írta:
PMiki írta:
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki


Gratula az eredményhez. Lenne egy kérdésem: a fejegységed maradt a régi? és az milyen pontosan?


Maradt a gyári CD53 (Buisnies CD)

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.09. 23:15 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Révkomárom (SK)
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
cantor írta:
PMiki írta:
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki


Gratula az eredményhez. Lenne egy kérdésem: a fejegységed maradt a régi? és az milyen pontosan?


Maradt a gyári CD53 (Buisnies CD)

PMiki


Köszi a választ...
Ipod kivezetés vagy valami hasonló kütyü? sima CD vagy mp3? Csak azért kérdem, hogy nem gond-e mindig cserélgetni a cd-ket?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.09. 23:26 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
cantor írta:
PMiki írta:
cantor írta:
PMiki írta:
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki


Gratula az eredményhez. Lenne egy kérdésem: a fejegységed maradt a régi? és az milyen pontosan?


Maradt a gyári CD53 (Buisnies CD)

PMiki


Köszi a választ...
Ipod kivezetés vagy valami hasonló kütyü? sima CD vagy mp3? Csak azért kérdem, hogy nem gond-e mindig cserélgetni a cd-ket?
Dension van neki Usb-s külsőwinyóval.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.10. 16:40 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17. 00:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Révkomárom (SK)
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
cantor írta:
PMiki írta:
cantor írta:
PMiki írta:
Sikerült befejezni a HIFI-t (legalább is most azt gondolom), mivel volt még egy icike-picike generátorzaj ezt kergettem a rendszerben. A megoldás számomra is meglepő volt, a zaj nem az alacsony szintű jelbe keveredett bele, hanem a már erősített magas szintű jelbe. Még a bekábelezés során elkövettem azt a hibát, hogy a jobb oldal hangszóró vezetékeit az autó jobb oldalán vittem el, mivel itt van az autó fő elektromos erőátviteli vezetéke is hátravezetve az akkumulátorhoz sajnos megszórta a magas hangszóró vezetéket, így hallhatóvá vált a generátor zaja.
A megoldás a vezetékek bal oldalon történt elvezetése volt, aki módosítani akarja a HIFI-jét ezt vegye figyelembe, habár ezután a legjobb megoldás az árnyékolt teljesítmény vezeték alkalmazása lenne.

A hétvégén Sopronban megméretett a felszerelés és hangnyomás I-es kategóriában II.-ik helyezést értem el 128,4 dB-el.

PMiki


Gratula az eredményhez. Lenne egy kérdésem: a fejegységed maradt a régi? és az milyen pontosan?


Maradt a gyári CD53 (Buisnies CD)

PMiki


Köszi a választ...
Ipod kivezetés vagy valami hasonló kütyü? sima CD vagy mp3? Csak azért kérdem, hogy nem gond-e mindig cserélgetni a cd-ket?
Dension van neki Usb-s külsőwinyóval.


Bocs, hogy nagyon hülye vagyok, de mi az a dension? az valami átalakító ami lehetővé teszi, hogy a gyári fejegység tudja kezelni a harddisket? fejegységen nézheted a mappákat, vagy hogy van? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: rádió probléma
HozzászólásElküldve: 2009.10.11. 11:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.02. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Tiszteletem!

Először is PMiki, gratulálok, nagyon szép munka. A láda milyen anyagból készült, mivel lett lefestve? Nagyon jól néz ki!

Az erősítetlen jelet hogy sikerült kinyerni a rádiómodulból? Nincs vele gondod?

Nekem a következő problémám van: hifi beépítéssel kínlódok nagynavival, bm54-el. Pesten a Kó-Pé autohifinél átalakították a modult, hogy legyen rca kimenete. Én közben elkészítettem a tükörháromszögbe a magassugárzó tartót üvegszálas gittből, az ajtóba a gyári kis űrtartalmú doboz helyére fém konzolt a hangszórónak, hogy minden gyári kinézetű legyen. 3 kétcsatornás erősítő hajtja fél-aktívban a magasakat, a középhangszórókat és a mélyet. Nagyon kellemes hangja lett a hifinek

VISZONT: amikor a hangerőt feljebb szeretném venni, kicsit bömböltetni, egy pontnál eltűnnek a mélyebb frekvenciák. Illetve lehalkulnak kb 200 Hz-től lefele.

Német fórumokon már többen leírták ezt a problémát, egyesek hangszóróvédelemről beszélnek, de megoldást eddig senki nem tudott.
Nagyon kérlek Benneteket, ha valakinek van ötlete, hogyan lehetne, megszüntetni ezt a jelenséget, írjon!
Üdv
Endre


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rádió probléma
HozzászólásElküldve: 2009.10.11. 19:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szku írta:
Először is PMiki, gratulálok, nagyon szép munka. A láda milyen anyagból készült, mivel lett lefestve? Nagyon jól néz ki!

Az erősítetlen jelet hogy sikerült kinyerni a rádiómodulból? Nincs vele gondod?



A láda rétegelt lemezből készült, és kifejezetten hangalak festéséhez való hangfal festékkel lett lefestve (ezzel is foglalkozom).

Az vonalszintű jel kinyerése volt a legnehezebb feladat (fejegység szétszed visszafejt beforraszt majd sokat sz.p), de végül minden jó lett.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rádió probléma
HozzászólásElküldve: 2009.10.11. 23:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.02. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
szku írta:
Először is PMiki, gratulálok, nagyon szép munka. A láda milyen anyagból készült, mivel lett lefestve? Nagyon jól néz ki!

Az erősítetlen jelet hogy sikerült kinyerni a rádiómodulból? Nincs vele gondod?



A láda rétegelt lemezből készült, és kifejezetten hangalak festéséhez való hangfal festékkel lett lefestve (ezzel is foglalkozom).

Az vonalszintű jel kinyerése volt a legnehezebb feladat (fejegység szétszed visszafejt beforraszt majd sokat sz.p), de végül minden jó lett.

PMiki


Neked nem csinálta azt a rádiómodul, hogy egy bizonyos hangerő felett lehalkult a mélytartomány? Vagy ott mással volt a gond? Magadnak csináltad az átalakítást, vagy elvitted valahova?

Én már kezdek nagyon tanácstalan lenni...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.14. 19:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Azt hittem, már nem vágok bele semmi komoly dologba a telefon után, de a HIFI hangminősége
( BM54 + CD tár) mindig gondolatokat ébreszt bennem a fejlesztést illetően. Meg tudná valaki mondani,
hogy a DSP-hez mire van szükségem (modul, kábelek, hangszórók, stb.), kb. mennyibe kerülhet,
és hogy honnan szerezhetném meg? Be lehet-e építeni a DSP-t nem DSP-s autóba (szerontem igen, mintha admin klubtárs is megtette volna), be vannak-e kábelezve a DSP plusz hangszórói, vagy nekem kell megcsinálni, illetve a fő kérdés: jobb lesz a hangminőség egyáltalán, megéri-e az egész a pénzt és a melót?

Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rádió probléma
HozzászólásElküldve: 2009.10.14. 20:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szku írta:
PMiki írta:
szku írta:
Először is PMiki, gratulálok, nagyon szép munka. A láda milyen anyagból készült, mivel lett lefestve? Nagyon jól néz ki!

Az erősítetlen jelet hogy sikerült kinyerni a rádiómodulból? Nincs vele gondod?



A láda rétegelt lemezből készült, és kifejezetten hangalak festéséhez való hangfal festékkel lett lefestve (ezzel is foglalkozom).

Az vonalszintű jel kinyerése volt a legnehezebb feladat (fejegység szétszed visszafejt beforraszt majd sokat sz.p), de végül minden jó lett.

PMiki


Neked nem csinálta azt a rádiómodul, hogy egy bizonyos hangerő felett lehalkult a mélytartomány? Vagy ott mással volt a gond? Magadnak csináltad az átalakítást, vagy elvitted valahova?

Én már kezdek nagyon tanácstalan lenni...


Nekem nem halkul le a mélytartomány. Egy haverommal csináltuk, ha kell szerintem tud neked segíteni.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.14. 20:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
Sziasztok!

Azt hittem, már nem vágok bele semmi komoly dologba a telefon után, de a HIFI hangminősége
( BM54 + CD tár) mindig gondolatokat ébreszt bennem a fejlesztést illetően. Meg tudná valaki mondani,
hogy a DSP-hez mire van szükségem (modul, kábelek, hangszórók, stb.), kb. mennyibe kerülhet,
és hogy honnan szerezhetném meg? Be lehet-e építeni a DSP-t nem DSP-s autóba (szerontem igen, mintha admin klubtárs is megtette volna), be vannak-e kábelezve a DSP plusz hangszórói, vagy nekem kell megcsinálni, illetve a fő kérdés: jobb lesz a hangminőség egyáltalán, megéri-e az egész a pénzt és a melót?

Üdv.

Odus


A DSP-hez kell:

-elől három utas hangszóró szett
-hátul a sima egy utas
-sub láda ---> Katt ide <---
-DSP erősítő
-DSP-s MID vagy navi
-kábelezés

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.14. 21:23 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
Sziasztok!

Azt hittem, már nem vágok bele semmi komoly dologba a telefon után, de a HIFI hangminősége
( BM54 + CD tár) mindig gondolatokat ébreszt bennem a fejlesztést illetően. Meg tudná valaki mondani,
hogy a DSP-hez mire van szükségem (modul, kábelek, hangszórók, stb.), kb. mennyibe kerülhet,
és hogy honnan szerezhetném meg? Be lehet-e építeni a DSP-t nem DSP-s autóba (szerontem igen, mintha admin klubtárs is megtette volna), be vannak-e kábelezve a DSP plusz hangszórói, vagy nekem kell megcsinálni, illetve a fő kérdés: jobb lesz a hangminőség egyáltalán, megéri-e az egész a pénzt és a melót?

Üdv.

Odus

Nekem nincs DSP-m :!: De szerintem oltári szívás egyszerűbb egy erősítő meg láda.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.15. 02:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
odus írta:
Sziasztok!

Azt hittem, már nem vágok bele semmi komoly dologba a telefon után, de a HIFI hangminősége
( BM54 + CD tár) mindig gondolatokat ébreszt bennem a fejlesztést illetően. Meg tudná valaki mondani,
hogy a DSP-hez mire van szükségem (modul, kábelek, hangszórók, stb.), kb. mennyibe kerülhet,
és hogy honnan szerezhetném meg? Be lehet-e építeni a DSP-t nem DSP-s autóba (szerontem igen, mintha admin klubtárs is megtette volna), be vannak-e kábelezve a DSP plusz hangszórói, vagy nekem kell megcsinálni, illetve a fő kérdés: jobb lesz a hangminőség egyáltalán, megéri-e az egész a pénzt és a melót?

Üdv.

Odus

Nekem nincs DSP-m :!: De szerintem oltári szívás egyszerűbb egy erősítő meg láda.


bmwdance

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: rádió probléma
HozzászólásElküldve: 2009.10.16. 18:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.02. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
szku írta:
PMiki írta:
szku írta:
Először is PMiki, gratulálok, nagyon szép munka. A láda milyen anyagból készült, mivel lett lefestve? Nagyon jól néz ki!

Az erősítetlen jelet hogy sikerült kinyerni a rádiómodulból? Nincs vele gondod?



A láda rétegelt lemezből készült, és kifejezetten hangalak festéséhez való hangfal festékkel lett lefestve (ezzel is foglalkozom).

Az vonalszintű jel kinyerése volt a legnehezebb feladat (fejegység szétszed visszafejt beforraszt majd sokat sz.p), de végül minden jó lett.

PMiki


Neked nem csinálta azt a rádiómodul, hogy egy bizonyos hangerő felett lehalkult a mélytartomány? Vagy ott mással volt a gond? Magadnak csináltad az átalakítást, vagy elvitted valahova?

Én már kezdek nagyon tanácstalan lenni...


Nekem nem halkul le a mélytartomány. Egy haverommal csináltuk, ha kell szerintem tud neked segíteni.

PMiki


Igénybe venném a haverod segítségét, átküldöd az elérhetőséged?

Közben két rádiótechnikusnak is megmutattam a modult, ők sem tudtak segíteni...

Nem lehet, hogy a hangrendszerenként más a szoftver, amit a bm54 használ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.12. 11:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Érdeklődnék, gyárilag mennyire vannak bekábelezve ezek az autók? Értem ez alatt, hogy az enyémben az alap hifi van, ajtónként 1-1 hangszóróval és szeretném kicsit upgradeelni a gyári top hifivel. Megtalálhatóak a kocsiban ehhez a kábelek, vagy újra kellene kábelezni az egészet? Ajtónként 1-1 gyári csipogóval, ill a kalaptartó alá szintén a gyári mélynyomóval és erősítővel szeretném egy kicsit szebbé tenni a hangzást.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.12. 11:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Üdv!
Érdeklődnék, gyárilag mennyire vannak bekábelezve ezek az autók? Értem ez alatt, hogy az enyémben az alap hifi van, ajtónként 1-1 hangszóróval és szeretném kicsit upgradeelni a gyári top hifivel. Megtalálhatóak a kocsiban ehhez a kábelek, vagy újra kellene kábelezni az egészet? Ajtónként 1-1 gyári csipogóval, ill a kalaptartó alá szintén a gyári mélynyomóval és erősítővel szeretném egy kicsit szebbé tenni a hangzást.


Tudtommal semmi nincs bekábelezve. Ha Top hifit (DSP) szeretnél, kell egy kábelköteg, az összes hangszóró, a DSP erősítő, illetve a mélynyomó. És mivel a DSP-s rendszer nem 4 Ohm-os hanem 8, így a Hifi System-es hangszórók sem jók. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.12. 14:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Illes írta:
Üdv!
Érdeklődnék, gyárilag mennyire vannak bekábelezve ezek az autók? Értem ez alatt, hogy az enyémben az alap hifi van, ajtónként 1-1 hangszóróval és szeretném kicsit upgradeelni a gyári top hifivel. Megtalálhatóak a kocsiban ehhez a kábelek, vagy újra kellene kábelezni az egészet? Ajtónként 1-1 gyári csipogóval, ill a kalaptartó alá szintén a gyári mélynyomóval és erősítővel szeretném egy kicsit szebbé tenni a hangzást.


Tudtommal semmi nincs bekábelezve. Ha Top hifit (DSP) szeretnél, kell egy kábelköteg, az összes hangszóró, a DSP erősítő, illetve a mélynyomó. És mivel a DSP-s rendszer nem 4 Ohm-os hanem 8, így a Hifi System-es hangszórók sem jók. :(


Így vagyon csak az autód jelenlegi szintjéhez nélkülözhetetlen kábelek vannak behúzva.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.13. 17:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
vaszarig írta:
Illes írta:
Üdv!
Érdeklődnék, gyárilag mennyire vannak bekábelezve ezek az autók? Értem ez alatt, hogy az enyémben az alap hifi van, ajtónként 1-1 hangszóróval és szeretném kicsit upgradeelni a gyári top hifivel. Megtalálhatóak a kocsiban ehhez a kábelek, vagy újra kellene kábelezni az egészet? Ajtónként 1-1 gyári csipogóval, ill a kalaptartó alá szintén a gyári mélynyomóval és erősítővel szeretném egy kicsit szebbé tenni a hangzást.


Tudtommal semmi nincs bekábelezve. Ha Top hifit (DSP) szeretnél, kell egy kábelköteg, az összes hangszóró, a DSP erősítő, illetve a mélynyomó. És mivel a DSP-s rendszer nem 4 Ohm-os hanem 8, így a Hifi System-es hangszórók sem jók. :(


Így vagyon csak az autód jelenlegi szintjéhez nélkülözhetetlen kábelek vannak behúzva.

PMiki

És ha csak azokat a kis piezzo magasakat tenném bele az ajtókba, annak vajon meg lehet a csatija? Mert ugyebár az ajtókban a hangfalak egy erre kiképzett "dobozban" vannak. Csak nem készítenek minden felszereltséghez másikat. Vagy???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 654 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 46 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator