* *
Pontos idő: 2018.08.15. 05:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 653 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HI-FI fejlesztése
HozzászólásElküldve: 2008.02.28. 21:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 460
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mint sokan mások én sem vagyok lenyűgüzve a gyári HIFI-től, így belevágtam egy átalakításba.

A legfontosabb szempont számomra a gyári kinézet megtartása, így nem akarok ajtókárpitot farigcsálni, a gyári lehetőségeket használva akarok javítani a hangzáson.

Az elképzelés:

Aktív 3 utas redszer, az úgy nézne ki, hogy a gyári hátsó hangszorók kikötve, a fejegységből aux out kinyerése (nem átalakítóval) ez első hangszórók és a kábelezés kicserélése, a csomagtatróba aktív hangváltó 2*3 utas végfok és egy sub láda.

Első lépésként az első ajtóba kerülő hangszorók kiválasztását keztem el, ehez vettem egy gyári hangdobozt ami a kocsiban van és Admin segítségével (mégegyszer köszi) gyári hangszorókhoz is jutottam. A doboz belső térfogata 2,85 l (nem sok sőt...)

A hangszorók kiválsztásánál fel fogom használni a hangfal tervezés során szerzett tapasztalataimat így első körben lemértük a gyári "hangrendszetr" kiszerelt állapotban:

Kép

Ha már mértünk akkor a hangszoró Thiele-Small paraméterit a továbiakban ezekre még szükségünk lesz.

Mint látható nem túl fényes a frekvencia menet.

Következő lépésként az autóban lévő gyári regdszerről készítünk egy-két mérést. Eslő körben ennyi folyt. köv.

PMiki


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára PMiki 2008.11.11. 21:50-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.29. 02:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgy látom van még valaki aki ért "valamicskét" a zenéhez... :)
Nekem a Te elképzelésed úgy valósult meg,hogy a gyári helyére befabrikáltam egy 1dines előlbetöltős végfokmentes cd-s rádiót,és két erősítővel hajtom az első szettet meg a csomagtartóban lévő mélyeket.
Alapból CD-s volt a kocsi,de rca átalakítóval nem volt az igazi amit nyújtott... :D :D :D
Most ugy van hogy ha lehajtom a gyári cd-nek a felső takaró lécét eltakarja az 1 dinest,és úgy néz ki mintha gyári lenne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.06. 20:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11. 01:00
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv. Mindenkinek!
szeretnék az autóba egy kis basszust is, ezért megvettem a cuccot . A képgalériában találtam egy RCA kimenet készítési tippet ,valaki esetleg próbálta már ? Hogy működik? Várom hozzáértő válaszaitokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.06. 21:35 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
great35 írta:
Üdv. Mindenkinek!
szeretnék az autóba egy kis basszust is, ezért megvettem a cuccot . A képgalériában találtam egy RCA kimenet készítési tippet ,valaki esetleg próbálta már ? Hogy működik? Várom hozzáértő válaszaitokat.

Mi az áldozat?BM24;BM54;stb?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.09. 16:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11. 01:00
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
bm54


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.14. 06:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.11. 00:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia PMiki!
Tudnál menet közben mérést végezni? A menet közben keletkező zajok frekvencia tartományára lenne szükségem. Hogy milyen frekire kell méretezni a hang elnyelő szigetelést.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: E90-es autóhifi, radar
HozzászólásElküldve: 2008.05.06. 21:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.06. 00:00
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, remélem tudtok segíteni, vettem egy 2008-as E90-es gépet, és ezzel kapcsolatban írok. Tudom ez az oldal az 5-ös BMW tulajoknak van , dehát a márkaán belül nagy eltérés nem lehet.

Kicseréltem a kocsiban a gyári cd játszót, és a következő a helyzet , a tolatóradarral: meghalt. Nem csipog, de elhallgatott a biztonsági öv - visszajelző hang is, aminek örülnék, de a radar hiányzik :) .
Ha visszapakolom a gyárit akkor újra szól minden.

Nincs ötletetek, hogy mit lehetne kezdeni vele?

A gyári lejátszóban van valami egység , ami közvetíti a hangszórókba a jelet.



Kocsi: E90, 2008. Gyárilag Business cd-játszó volt benne.

Köszi.

Köszi !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E90-es autóhifi, radar
HozzászólásElküldve: 2008.05.06. 21:36 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
E90-es írta:
Sziasztok, remélem tudtok segíteni, vettem egy 2008-as E90-es gépet, és ezzel kapcsolatban írok. Tudom ez az oldal az 5-ös BMW tulajoknak van , dehát a márkaán belül nagy eltérés nem lehet.

Kicseréltem a kocsiban a gyári cd játszót, és a következő a helyzet , a tolatóradarral: meghalt. Nem csipog, de elhallgatott a biztonsági öv - visszajelző hang is, aminek örülnék, de a radar hiányzik :) .
Ha visszapakolom a gyárit akkor újra szól minden.

Nincs ötletetek, hogy mit lehetne kezdeni vele?

A gyári lejátszóban van valami egység , ami közvetíti a hangszórókba a jelet.



Kocsi: E90, 2008. Gyárilag Business cd-játszó volt benne.

Köszi.

Köszi !

És mit raktál bele?
Bármit nemlehet ezekbe már berakosgatni mert optikai kábellel kommunikálnak.És szinte minden új egységet hozzá kell programozni az autóhoz.

De keresd meg Maszikát mert keni vágja ezt a témát.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.27. 14:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11. 01:00
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Mindenkinek!
Le vagyok teljesen súlytva.Az ok : Levettem a bal első és a bal hátsó ajtó kárpitot ,és az autó felszereltségéhez képest a hifi 0 .Elől egy csipogó és egy 13cm-es mélyközép ,hátsó ajtóban nics csipogó,de még vezetékezve sincs , a kalaptartóban két 13 cm-es mélyközép. Így elmondható hogy egy újjonnan sok milliós autóban egy hathangszórós gagyi van .Eddig sokat olvastam erről, meg hallotam is ,hogy hogyan szól , de ez meglepett .Mindegy majd kifigyelem a többiek hogyan korrigálják ezt a problémát .És én is lépek vmit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.27. 16:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 460
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
great35 írta:
Üdv Mindenkinek!
Le vagyok teljesen súlytva.Az ok : Levettem a bal első és a bal hátsó ajtó kárpitot ,és az autó felszereltségéhez képest a hifi 0 .Elől egy csipogó és egy 13cm-es mélyközép ,hátsó ajtóban nics csipogó,de még vezetékezve sincs , a kalaptartóban két 13 cm-es mélyközép. Így elmondható hogy egy újjonnan sok milliós autóban egy hathangszórós gagyi van .Eddig sokat olvastam erről, meg hallotam is ,hogy hogyan szól , de ez meglepett .Mindegy majd kifigyelem a többiek hogyan korrigálják ezt a problémát .És én is lépek vmit.


Hát, hogy így szól nyilván van oka....

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.29. 19:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 460
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na ma megékezett az M5-be való Sub hangszoró ime:

Kép
Kép

És maga a hangszoró:

Kép
Kép

A cimke:

Kép

A felirat:

6513 7894 047.9
4.2477.100
8Ohm KW2700
Subwoofer

Miután kipróbáltam beszámolok, a Nokia Sub pedig hamarosan érkezik.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fejegység cseréje CD + Mid-re
HozzászólásElküldve: 2008.05.30. 11:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.30. 00:00
Hozzászólások: 402
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot, és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Az autómban (97es E39) gyárilag a legegyszerűbb kazettás rádió volt (reverse rds), amit lecseréltem egy mp3-as fejre. Most megérett az egész az újbóli cserére, ki is néztem magamnak egy gyári CD lejátszót + MID-et (eBay, kép lentebb). Azt már tudom, hogy kell vennem egy kábelt, ami az LCM-be megy. Viszont további szívfájdalmam, hogy hogyan tudnék vonalkimenetet csiholni a hifihez? Amit találtam a képtárban, az csak a rádió modult ábrázolja (ha jól rémlik). Tehát a meglévő erőlködőt rá tudom-e kötni majd a lejátszóra úgy, hogy a rádió is adjon jelet a csomagtartóban nyöszörgő ládának? :D Az is jó, ha van lábkiosztás leírása valakinek, ami alapján a gyári csatit átalakíthatom.

Előre is köszi
Zsolt

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejegység cseréje CD + Mid-re
HozzászólásElküldve: 2008.05.30. 21:18 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolte39 írta:
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot, és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Az autómban (97es E39) gyárilag a legegyszerűbb kazettás rádió volt (reverse rds), amit lecseréltem egy mp3-as fejre. Most megérett az egész az újbóli cserére, ki is néztem magamnak egy gyári CD lejátszót + MID-et (eBay, kép lentebb). Azt már tudom, hogy kell vennem egy kábelt, ami az LCM-be megy. Viszont további szívfájdalmam, hogy hogyan tudnék vonalkimenetet csiholni a hifihez? Amit találtam a képtárban, az csak a rádió modult ábrázolja (ha jól rémlik). Tehát a meglévő erőlködőt rá tudom-e kötni majd a lejátszóra úgy, hogy a rádió is adjon jelet a csomagtartóban nyöszörgő ládának? :D Az is jó, ha van lábkiosztás leírása valakinek, ami alapján a gyári csatit átalakíthatom.

Előre is köszi
Zsolt

Kép

Nemértelek?Edig müködöt az erősitőd?Mert a csati ugyan az a Cd-n is.Csak van egy plusz kábel a midnek.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejegység cseréje CD + Mid-re
HozzászólásElküldve: 2008.05.30. 22:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.30. 00:00
Hozzászólások: 402
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
zsolte39 írta:
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot, és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Az autómban (97es E39) gyárilag a legegyszerűbb kazettás rádió volt (reverse rds), amit lecseréltem egy mp3-as fejre. Most megérett az egész az újbóli cserére, ki is néztem magamnak egy gyári CD lejátszót + MID-et (eBay, kép lentebb). Azt már tudom, hogy kell vennem egy kábelt, ami az LCM-be megy. Viszont további szívfájdalmam, hogy hogyan tudnék vonalkimenetet csiholni a hifihez? Amit találtam a képtárban, az csak a rádió modult ábrázolja (ha jól rémlik). Tehát a meglévő erőlködőt rá tudom-e kötni majd a lejátszóra úgy, hogy a rádió is adjon jelet a csomagtartóban nyöszörgő ládának? :D Az is jó, ha van lábkiosztás leírása valakinek, ami alapján a gyári csatit átalakíthatom.

Előre is köszi
Zsolt

Nemértelek?Edig müködöt az erősitőd?Mert a csati ugyan az a Cd-n is.Csak van egy plusz kábel a midnek.


Azt hiszem, én nem voltam egyértelmű. Az mp3-as fej az egy Spectron, tehát nem gyári. Elnézést. :D Szóval a nem gyárit akarom gyárira cserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejegység cseréje CD + Mid-re
HozzászólásElküldve: 2008.05.30. 22:32 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolte39 írta:
admin írta:
zsolte39 írta:
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot, és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Az autómban (97es E39) gyárilag a legegyszerűbb kazettás rádió volt (reverse rds), amit lecseréltem egy mp3-as fejre. Most megérett az egész az újbóli cserére, ki is néztem magamnak egy gyári CD lejátszót + MID-et (eBay, kép lentebb). Azt már tudom, hogy kell vennem egy kábelt, ami az LCM-be megy. Viszont további szívfájdalmam, hogy hogyan tudnék vonalkimenetet csiholni a hifihez? Amit találtam a képtárban, az csak a rádió modult ábrázolja (ha jól rémlik). Tehát a meglévő erőlködőt rá tudom-e kötni majd a lejátszóra úgy, hogy a rádió is adjon jelet a csomagtartóban nyöszörgő ládának? :D Az is jó, ha van lábkiosztás leírása valakinek, ami alapján a gyári csatit átalakíthatom.

Előre is köszi
Zsolt

Nemértelek?Edig müködöt az erősitőd?Mert a csati ugyan az a Cd-n is.Csak van egy plusz kábel a midnek.


Azt hiszem, én nem voltam egyértelmű. Az mp3-as fej az egy Spectron, tehát nem gyári. Elnézést. :D Szóval a nem gyárit akarom gyárira cserélni.

Itt találsz láb kiosztást a rádióhoz
http://www.x5world.com/articles/x5/ster ... ation.html

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fejegység cseréje CD + Mid-re
HozzászólásElküldve: 2008.05.30. 22:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.30. 00:00
Hozzászólások: 402
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
zsolte39 írta:
admin írta:
zsolte39 írta:
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot, és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Az autómban (97es E39) gyárilag a legegyszerűbb kazettás rádió volt (reverse rds), amit lecseréltem egy mp3-as fejre. Most megérett az egész az újbóli cserére, ki is néztem magamnak egy gyári CD lejátszót + MID-et (eBay, kép lentebb). Azt már tudom, hogy kell vennem egy kábelt, ami az LCM-be megy. Viszont további szívfájdalmam, hogy hogyan tudnék vonalkimenetet csiholni a hifihez? Amit találtam a képtárban, az csak a rádió modult ábrázolja (ha jól rémlik). Tehát a meglévő erőlködőt rá tudom-e kötni majd a lejátszóra úgy, hogy a rádió is adjon jelet a csomagtartóban nyöszörgő ládának? :D Az is jó, ha van lábkiosztás leírása valakinek, ami alapján a gyári csatit átalakíthatom.

Előre is köszi
Zsolt

Nemértelek?Edig müködöt az erősitőd?Mert a csati ugyan az a Cd-n is.Csak van egy plusz kábel a midnek.


Azt hiszem, én nem voltam egyértelmű. Az mp3-as fej az egy Spectron, tehát nem gyári. Elnézést. :D Szóval a nem gyárit akarom gyárira cserélni.

Itt találsz láb kiosztást a rádióhoz
http://www.x5world.com/articles/x5/ster ... ation.html


Köszönöm szépen! Megy a pirospont / csillag / sör. :P

Üdv, jó éjt
Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.16. 18:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 460
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Elérkezett a mai nap is mikor megjött a Nokia SUB is!

Külső oldal:
Kép

Belső oldal:
Kép

Ez a fémlap takarja a hangszorókat:
Kép

Szétszedve:
Kép

A hangszoró:
Kép

A hangszoró cimkéje:
Kép
MChris ez alapján tudsz infót szerezni??

A doboz cimkéje:
Kép

Tesztek és mérések hamarosan.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.16. 21:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7545
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello Miki és mindenki más!

Reggel megnézem SAP-ban,de úgy emlékszem,hogy 2X25W/db (hasonló van most X5-ben,arról raktam fel annó képet) annál is duplalengő van 2X35W 2X8Ohm csak abba 2db láda megy (4db hangszóró)
E39-ben mindenhol külsőre ilyen kinézetű csak 1X25W/db van benne (de ezt mindenki tudja)
csak azon más a porvédő,de az ne tévesszen meg,bármilyen porvédőt fel tudnak ragasztani,nekem van domború ezüstmembrános is. Csak a lengőt védi.

Nokia=Harman/Kardon (5 éve a nokia hangszóró részleget megvette Becker cég amit meg Harman vett meg így lett Harman-Becker Automotive System ami gyártja a JBL,Harman/Kardon,Löewe,Infinity cuccokat.)
Ezt csak azért írtam,mert olvastam az egyik topikban,hogy a nokia szar a harman meg jó. 100% ugyan az csak a címke lett más.

http://www.harman.com/what_we_do/default.aspx

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.16. 22:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 460
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Hello Miki és mindenki más!

Reggel megnézem SAP-ban,de úgy emlékszem,hogy 2X25W/db (hasonló van most X5-ben,arról raktam fel annó képet) annál is duplalengő van 2X35W 2X8Ohm csak abba 2db láda megy (4db hangszóró)
E39-ben mindenhol külsőre ilyen kinézetű csak 1X25W/db van benne (de ezt mindenki tudja)
csak azon más a porvédő,de az ne tévesszen meg,bármilyen porvédőt fel tudnak ragasztani,nekem van domború ezüstmembrános is. Csak a lengőt védi.

Nokia=Harman/Kardon (5 éve a nokia hangszóró részleget megvette Becker cég amit meg Harman vett meg így lett Harman-Becker Automotive System ami gyártja a JBL,Harman/Kardon,Löewe,Infinity cuccokat.)
Ezt csak azért írtam,mert olvastam az egyik topikban,hogy a nokia szar a harman meg jó. 100% ugyan az csak a címke lett más.

http://www.harman.com/what_we_do/default.aspx

Üdv.


Igen az e39-ben elől szipmla tekercselésű lengő van de a SUB-ban dupla tekercselésű 2*8 ohm és ami alu dómanak néz ki az valójában egy elég nagy darab alu tömb ami egyrészt segít hűlni a legőnek de leginkább a tömege kapcsán elhangolja a hangszoró rezonancia frekiét a mély tartomány irányába ez régi trükk. Egy igen nagy hátránya, hogy az érzékenység és a dinamika elmegy vadászni a megtöszöröződő mozdó tömeg miatt.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.16. 22:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7545
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
H!

Ez így van, szerintem hangszóró téren teljeskörű felvilágosítást kapott a topik. :D

Délelött jelentkezem!

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 653 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: awh, Google [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator