* *
Pontos idő: 2018.09.22. 09:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 180 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.01.01. 19:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
lepke írta:
Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány :wink:


Már elolvastam kompletten, - egy picit aktualizálni szerettem volna a dolgokat (topic eleje 2007)
Azért kerestem tapasztalt kollégát aki érti és megcsinálná nekem ha viszem a lomot :mrgreen:

@ egyébként Balázs :franko:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2012.01.01. 20:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
lepke írta:
Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány :wink:


Már elolvastam kompletten, - egy picit aktualizálni szerettem volna a dolgokat (topic eleje 2007)
Azért kerestem tapasztalt kollégát aki érti és megcsinálná nekem ha viszem a lomot :mrgreen:

@ egyébként Balázs :franko:

Helo
Nagy változás nem történt 2007-óta a beszerelésben
Csak olyannal próbáld cseréltetni aki már csinált ilyet


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.01. 20:37 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
lepke írta:
Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány :wink:


Már elolvastam kompletten, - egy picit aktualizálni szerettem volna a dolgokat (topic eleje 2007)
Azért kerestem tapasztalt kollégát aki érti és megcsinálná nekem ha viszem a lomot :mrgreen:

@ egyébként Balázs :franko:

Jerry most dolgozik ilyen projekten ő is nulláról indul csak ő kis BC-re cseréli.A nagy BC-s verzió a kábel kötegel és egy érzékelővel drágább mutatvány

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.01. 20:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
PapaBoss írta:
lepke írta:
Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány :wink:


Már elolvastam kompletten, - egy picit aktualizálni szerettem volna a dolgokat (topic eleje 2007)
Azért kerestem tapasztalt kollégát aki érti és megcsinálná nekem ha viszem a lomot :mrgreen:

@ egyébként Balázs :franko:

Jerry most dolgozik ilyen projekten ő is nulláról indul csak ő kis BC-re cseréli.A nagy BC-s verzió a kábel kötegel és egy érzékelővel drágább mutatvány

Így-így!
Laci jól tudja.
Épp csak áldozatul estem egy kisBC-s E46-os indexkarnak, ami kicsit hátráltat a projektben. Remélem aki E39-esnek adta el, csak tévedésből tette és hamarosan megkeres valami elfogadható megoldással.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.03. 20:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma voltam Bajoros klubtársnál. Megcseréltük a két óracsoportot és megpróbáltuk BMW scannerrel lementeni a régi óra adatait és visszaírni az újba. A mentés még simán ment, de a visszaírás már nem. Aztán manuálisan átírtuk a km óra állását és a VIN-t, de a többi adat maradt. Részelgesen működik is az új óra, de pl az automata fokozatait nem jelzi (így tolatólámpát sem kapcsolja), kézifék visszajelzőm folyamatosan világít.
Mit toltunk el? Próbáltuk sokféle képpen, de nem boldogultunk vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.04. 15:48 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Ma voltam Bajoros klubtársnál. Megcseréltük a két óracsoportot és megpróbáltuk BMW scannerrel lementeni a régi óra adatait és visszaírni az újba. A mentés még simán ment, de a visszaírás már nem. Aztán manuálisan átírtuk a km óra állását és a VIN-t, de a többi adat maradt. Részelgesen működik is az új óra, de pl az automata fokozatait nem jelzi (így tolatólámpát sem kapcsolja), kézifék visszajelzőm folyamatosan világít.
Mit toltunk el? Próbáltuk sokféle képpen, de nem boldogultunk vele.

Lementeni meg vissza írni csak azonos óracsoporton tudod meg csinálni.Egy butább óráról akarsz írni egy modernebbet :facepalm:
Azért nem mutatja az automata ikonokat mert manuálba volt előtte és nincs átkódolva.Kérdezd meg 204D1-et hogy DIS-be hogy kell átkódolni.Lehet hogy egy retrofit is elég.
ebay

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.04. 21:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Jerry írta:
Ma voltam Bajoros klubtársnál. Megcseréltük a két óracsoportot és megpróbáltuk BMW scannerrel lementeni a régi óra adatait és visszaírni az újba. A mentés még simán ment, de a visszaírás már nem. Aztán manuálisan átírtuk a km óra állását és a VIN-t, de a többi adat maradt. Részelgesen működik is az új óra, de pl az automata fokozatait nem jelzi (így tolatólámpát sem kapcsolja), kézifék visszajelzőm folyamatosan világít.
Mit toltunk el? Próbáltuk sokféle képpen, de nem boldogultunk vele.

Lementeni meg vissza írni csak azonos óracsoporton tudod meg csinálni.Egy butább óráról akarsz írni egy modernebbet :facepalm:
Azért nem mutatja az automata ikonokat mert manuálba volt előtte és nincs átkódolva.Kérdezd meg 204D1-et hogy DIS-be hogy kell átkódolni.Lehet hogy egy retrofit is elég.

Aha, ez eszünkbe jutott nekünk is, mármint hogy új órára (modernebbre) nem lehet felírni egy butább óra adatait, de most be is bizonyosodott.
Nincs DIS a közelemben. Van BMW scanner, van INPA és carsoft. Ezekkel nem lehet megoldani?
Ezt nem tudom értelmezni: "Lehet hogy egy retrofit is elég." Mit is jelent? Mert maga a retrofit szó jelentését ismerem; dolgok utólagos beépítése. Épp ezen ügyködöm. :)
(amúgy egy ideig volt automata fokozat kijelzés, aztán tovább dolgoztunk az ügyön és azt is kiöltük belőle.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.04. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
admin írta:
Jerry írta:
Ma voltam Bajoros klubtársnál. Megcseréltük a két óracsoportot és megpróbáltuk BMW scannerrel lementeni a régi óra adatait és visszaírni az újba. A mentés még simán ment, de a visszaírás már nem. Aztán manuálisan átírtuk a km óra állását és a VIN-t, de a többi adat maradt. Részelgesen működik is az új óra, de pl az automata fokozatait nem jelzi (így tolatólámpát sem kapcsolja), kézifék visszajelzőm folyamatosan világít.
Mit toltunk el? Próbáltuk sokféle képpen, de nem boldogultunk vele.

Lementeni meg vissza írni csak azonos óracsoporton tudod meg csinálni.Egy butább óráról akarsz írni egy modernebbet :facepalm:
Azért nem mutatja az automata ikonokat mert manuálba volt előtte és nincs átkódolva.Kérdezd meg 204D1-et hogy DIS-be hogy kell átkódolni.Lehet hogy egy retrofit is elég.

Aha, ez eszünkbe jutott nekünk is, mármint hogy új órára (modernebbre) nem lehet felírni egy butább óra adatait, de most be is bizonyosodott.
Nincs DIS a közelemben. Van BMW scanner, van INPA és carsoft. Ezekkel nem lehet megoldani?
Ezt nem tudom értelmezni: "Lehet hogy egy retrofit is elég." Mit is jelent? Mert maga a retrofit szó jelentését ismerem; dolgok utólagos beépítése. Épp ezen ügyködöm. :)
(amúgy egy ideig volt automata fokozat kijelzés, aztán tovább dolgoztunk az ügyön és azt is kiöltük belőle.)


Azért írta Laci, hogy van-e DIS, mert annak van olyan opciója, amiben utólagosan fel lehet kódolni pár dolgot! :) Ha ez is közte van, akkor lehet ez a gyógyír a számodra! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.06. 20:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Óracsoport csere projekt kipipálva!
Minden f@szán működik. Ahogy a nagykönyvben meg van írva! :dance3
Nagyon nagy köszönet 204D1 Mikinek!
Hihetetlen a srác! Nagyon örülök neki, hogy megismerhettem! Jó fej, közvetlen és segítőkész. Emellett profi a szakmájában!
Hogy mit csinált pontosan, azt nem tudom. Én csak gubbasztottam a kocsimban, adtam az internetet, ő pedig 300 KM-rel odébb olvasta, írta, feltöltötte, letöltötte, ellenőrizte, módosította csűrte és csavarta az óracsoportom agyát.
Közben, hogy ne unatkozzon, egy-egy hülye kérdéssel bombáztam. :)
Nagyon tanulságos volt!
Imádom ezt a klubot! Szeretem, hogy ilyen embereket ismerhetek meg és tanulhatok tőlük.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.06. 20:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Óracsoport csere projekt kipipálva!
Minden f@szán működik. Ahogy a nagykönyvben meg van írva! :dance3
Nagyon nagy köszönet 204D1 Mikinek!
Hihetetlen a srác! Nagyon örülök neki, hogy megismerhettem! Jó fej, közvetlen és segítőkész. Emellett profi a szakmájában!
Hogy mit csinált pontosan, azt nem tudom. Én csak gubbasztottam a kocsimban, adtam az internetet, ő pedig 300 KM-rel odébb olvasta, írta, feltöltötte, letöltötte, ellenőrizte, módosította csűrte és csavarta az óracsoportom agyát.
Közben, hogy ne unatkozzon, egy-egy hülye kérdéssel bombáztam. :)
Nagyon tanulságos volt!
Imádom ezt a klubot! Szeretem, hogy ilyen embereket ismerhetek meg és tanulhatok tőlük.
:franko:


Engem is kisegített már hasonlóképpen, nagyon profi szakember a Miki :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.06. 20:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3392
Adott köszi: 520 alkalommal
Kapott köszik: 607 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Óracsoport csere projekt kipipálva!
Minden f@szán működik. Ahogy a nagykönyvben meg van írva! :dance3
Nagyon nagy köszönet 204D1 Mikinek!
Hihetetlen a srác! Nagyon örülök neki, hogy megismerhettem! Jó fej, közvetlen és segítőkész. Emellett profi a szakmájában!
Hogy mit csinált pontosan, azt nem tudom. Én csak gubbasztottam a kocsimban, adtam az internetet, ő pedig 300 KM-rel odébb olvasta, írta, feltöltötte, letöltötte, ellenőrizte, módosította csűrte és csavarta az óracsoportom agyát.
Közben, hogy ne unatkozzon, egy-egy hülye kérdéssel bombáztam. :)
Nagyon tanulságos volt!
Imádom ezt a klubot! Szeretem, hogy ilyen embereket ismerhetek meg és tanulhatok tőlük.
:franko:

Akkor jövő szombaton meg is lehet nézni? :shock: Mi lesz a következő project? :mrgreen:
Amit nem láttál hogy mit csinált közben:
Kávézott, szendvicsezett, míg folytak át hozzád az adatok, valamit szétszedett egy másik autón és megjavította, meg összerakta...
Igazad van! Jó fej! A többit hozza magával ezen tulajdonsága! :mrgreen: Meg kellőképpen hülye is! :wink:
Örülök hogy sikerült! No de van-e már krómkarika azon az új műszeren!?

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.06. 21:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Akkor jövő szombaton meg is lehet nézni? :shock: Mi lesz a következő project? :mrgreen:
Amit nem láttál hogy mit csinált közben:
Kávézott, szendvicsezett, míg folytak át hozzád az adatok, valamit szétszedett egy másik autón és megjavította, meg összerakta...
Igazad van! Jó fej! A többit hozza magával ezen tulajdonsága! :mrgreen: Meg kellőképpen hülye is! :wink:
Örülök hogy sikerült! No de van-e már krómkarika azon az új műszeren!?

Bizony, meg lehet csodálni! Nagyon szép! Kicsit olyan mint a többi 1 000 000, amit gyártottak. :)
Ezt csinálta volna közben? A szendvicsezést nem említette... :shock: A többiről beszámolt.
Valami ilyesmi kép volt a fejemben róla:
Kép

Na a krómkarika jó kérdés! Kifizetni már egy hete kifizettem, de még mindig nem adta postára a kínai barátom.
:mereg:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.13. 13:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Nagy BC beépítéskor szóba kerül(t) a kábelköteg, annak mi a cikkszáma? Miként lehet hivatkozni rá? Hogy néz ki?

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.13. 14:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1214
Adott köszi: 281 alkalommal
Kapott köszik: 305 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
lepke írta:
Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány :wink:


Már elolvastam kompletten, - egy picit aktualizálni szerettem volna a dolgokat (topic eleje 2007)
Azért kerestem tapasztalt kollégát aki érti és megcsinálná nekem ha viszem a lomot :mrgreen:

@ egyébként Balázs :franko:

Keresd Rantos Ricsit(remélem jól írom),vagy Szabó Danit(Bömbölő) ők meg tudják csinálni neked,meg másnak is.
pl:nekem nem volt kis bc. sem a kocsimban,és meg lett csinálva nagy bc-re.Úgy hogy meg lehet oldani:km óra,bc-s kar,egy kábel korbács,szintjelző a hűtőbe,az ablak mosó tartályba szintjelző+ezek bekötése,gong hangszóró,meg lcm csere szerintem.+egy jó diagos emberke(Jackson,Pocilaci) és kész is.Minden adott most már mindenkinek :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.13. 14:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
Keresd Rantos Ricsit(remélem jól írom),vagy Szabó Danit(Bömbölő) ők meg tudják csinálni neked,meg másnak is.
pl:nekem nem volt kis bc. sem a kocsimban,és meg lett csinálva nagy bc-re.Úgy hogy meg lehet oldani:km óra,bc-s kar,egy kábel korbács,szintjelző a hűtőbe,az ablak mosó tartályba szintjelző+ezek bekötése,gong hangszóró,meg lcm csere szerintem.+egy jó diagos emberke(Jackson,Pocilaci) és kész is.Minden adott most már mindenkinek :wink:

Hantos Ricsi lesz az.
Amúgy így igaz.
Szabi!
Ha már itt tartunk, gongod van esetleg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.18. 03:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1214
Adott köszi: 281 alkalommal
Kapott köszik: 305 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Schnitzer írta:
Keresd Rantos Ricsit(remélem jól írom),vagy Szabó Danit(Bömbölő) ők meg tudják csinálni neked,meg másnak is.
pl:nekem nem volt kis bc. sem a kocsimban,és meg lett csinálva nagy bc-re.Úgy hogy meg lehet oldani:km óra,bc-s kar,egy kábel korbács,szintjelző a hűtőbe,az ablak mosó tartályba szintjelző+ezek bekötése,gong hangszóró,meg lcm csere szerintem.+egy jó diagos emberke(Jackson,Pocilaci) és kész is.Minden adott most már mindenkinek :wink:

Hantos Ricsi lesz az.
Amúgy így igaz.
Szabi!
Ha már itt tartunk, gongod van esetleg?

Aha.... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 16:34 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma érdekes dolgot vettem észre :!:

Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér :wink:
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol :!:
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év :D

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 17:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Ma érdekes dolgot vettem észre :!:

Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér :wink:
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol :!:
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év :D

Na, ez érdekes!
De mi az, hogy nem tudtad az óraállást átírni?
BMW Scannerrel át lehet, a legjobb tudomásom és a gyakorlat szerint. :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:00 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
admin írta:
Ma érdekes dolgot vettem észre :!:

Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér :wink:
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol :!:
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év :D

Na, ez érdekes!
De mi az, hogy nem tudtad az óraállást átírni?
BMW Scannerrel át lehet, a legjobb tudomásom és a gyakorlat szerint. :?

Tudom mert írtam már másnak.De a Scanner csak a régi típusú órákat írja meg.Az új chip-es órákat nem.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Jerry írta:
admin írta:
Ma érdekes dolgot vettem észre :!:

Amikor kicseréltem az óracsoportot nem lett az óra állás be állítva mert szoftveresen nem lehetett a szétszedős módszer meg költséges annyit nem ér :wink:
De tegnap be állítottam a menet fényt és utána még turkáltam a BmwScannerel és azt vettem észre hogy az órának kb 2xxxxkm-el kevesebbet kellene mutatnia mint az LCM és EWS-nek de a különbség kb 2200km utána megnéztem a kulcsba is és ott is ez a különbség.
Ezek szerint amíg az óra utol nem éri a többi állást addig a többi egység nem számol :!:
Majd később meg nézem hogy ha utol éri akkor mi lesz de ez nekem még vagy fél év :D

Na, ez érdekes!
De mi az, hogy nem tudtad az óraállást átírni?
BMW Scannerrel át lehet, a legjobb tudomásom és a gyakorlat szerint. :?

Tudom mert írtam már másnak.De a Scanner csak a régi típusú órákat írja meg.Az új chip-es órákat nem.

Értem! :kalapács
Kellett neked gyárilag krómkarikás! :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 180 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 30gida valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator