* *
Pontos idő: 2020.03.29. 17:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 184 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.06. 12:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.17. 01:00
Hozzászólások: 140
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i A M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv szaktársak!

Egy igazán részletes leírás / magyarázat BC cseréjére. Igaz németül, de benne van minden kérdésetekre a válasz:

BC CSERE


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.06. 18:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8951
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Becherovka írta:
Üdv szaktársak!

Egy igazán részletes leírás / magyarázat BC cseréjére. Igaz németül, de benne van minden kérdésetekre a válasz:

BC CSERE



Akinek nem menne a német annak rendelkezésre áll a EBA lemez amin angolul olvasható a gyári retrofit leirás. Nem elfelejteni a végén fel kell programozni a kocsihoz a műszerfalat.

Jackson, aki azt is javasolja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.16. 11:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.16. 01:00
Hozzászólások: 566
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok itt is! :)

A kérdésem.... az én autómban nem hogy nagy, de kicsi BC sincs.... tehát nincs az a kis autó figura sem ami a kicsi BC ben volt a másik Bömiben.... sőt.... a balos bajusz kapcsoló végén sincs az a kis gomb amivel nézegetni lehet az aktuális adatokat. A kérdésem az lenne, ha nincs benne BC, be lehet -e építeni egy nagy boardot???

Köszi a választ!

_________________
Nincs értelme megalkudni, ha választhatod a legjobbat is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.16. 12:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sancool írta:
Sziasztok itt is! :)

A kérdésem.... az én autómban nem hogy nagy, de kicsi BC sincs.... tehát nincs az a kis autó figura sem ami a kicsi BC ben volt a másik Bömiben.... sőt.... a balos bajusz kapcsoló végén sincs az a kis gomb amivel nézegetni lehet az aktuális adatokat. A kérdésem az lenne, ha nincs benne BC, be lehet -e építeni egy nagy boardot???

Köszi a választ!


Szerintem az nem kérdés hogy lehet-e, inkább az a kérdés hogy mennyi pénz és mennyi munka.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szia
HozzászólásElküldve: 2010.11.16. 12:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.03. 01:00
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Sancool írta:
Sziasztok itt is! :)

A kérdésem.... az én autómban nem hogy nagy, de kicsi BC sincs.... tehát nincs az a kis autó figura sem ami a kicsi BC ben volt a másik Bömiben.... sőt.... a balos bajusz kapcsoló végén sincs az a kis gomb amivel nézegetni lehet az aktuális adatokat. A kérdésem az lenne, ha nincs benne BC, be lehet -e építeni egy nagy boardot???

Köszi a választ!


Szerintem az nem kérdés hogy lehet-e, inkább az a kérdés hogy mennyi pénz és mennyi munka.



Szia igen be lehet ha megveszed a gyári átalakító köteget aminek az ára 21500 Ft és a kiegyenlítő tartályba a jeladót ami 3200 forint.

És a nagy óra csoportot ami ne legyen pixel hibás mert az elég húzós a javítás.

Nekem most lett kész és nem olcsó.

De van egy kisboardos óra csoportom eladó ha kell az olcsóbb mint ha nagyot teszel be.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.16. 13:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 578
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
jackson írta:
Illes írta:
Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(


El kell hogy keseritselek (a gyári Driver Information Systems.pdf alapján):
- E38, E39, E53 ugyan azt az IKE műszerfalat használja csak
- 97/7hó ig külön vezérlő majd utánna össze integrálva a mutatókkal.
- 98-tól CAn bus is megy bele.
- 96-tól SIAIII számolja az szerviz intervallumot.

A WDS-ben olvastam (amikor Labinak nyomoztuk a tank hibáját), hogy a Recoding során állitja be a mutató kitérését.
WDS alapján: E38 85liter vagy 95 liter, E39 70liter, E53 95liter
"The different methods of determining the fuel level for the fuel gauge for the 85 litre / 95 litre (E38), 70 litre (E39) and 95 litre (E53) fuel tank are adopted as a function of the coding data."
Tehát nem véletlenül MAX a felirat és nem konkrét szám.

Jackson, aki beidézi a gyártót

Ezt nem tudtam, saját magát be tudja lőni Recode után? Nem semmi.
Te Jacko, van olyan csavarja ezeknek a járgányoknak amit nem ismersz? :D:D:D
Minden elismerésem...


Belehet kalibrálni géppel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szia
HozzászólásElküldve: 2010.11.16. 13:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.03. 01:00
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
Ezt nem tudtam, saját magát be tudja lőni Recode után? Nem semmi.
Te Jacko, van olyan csavarja ezeknek a járgányoknak amit nem ismersz? Nagyon boldogNagyon boldogNagyon boldog
Minden elismerésem...



Persze,hogy minden csavart ismer Jacko,ha ennyit javítanám az 530d met mint Ő az 540i-t akkor én is ismernék minden csavart:))) :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol:


______________________________________________________________
Jacko aki már új autóba ülhetne ennyi havi fenntartással:))) :twisted: :twisted: :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szia
HozzászólásElküldve: 2010.11.16. 17:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8951
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bömbi530d írta:
Idézet:
Ezt nem tudtam, saját magát be tudja lőni Recode után? Nem semmi.
Te Jacko, van olyan csavarja ezeknek a járgányoknak amit nem ismersz? Nagyon boldogNagyon boldogNagyon boldog
Minden elismerésem...



Persze,hogy minden csavart ismer Jacko,ha ennyit javítanám az 530d met mint Ő az 540i-t akkor én is ismernék minden csavart:))) :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol:


______________________________________________________________
Jacko aki már új autóba ülhetne ennyi havi fenntartással:))) :twisted: :twisted: :oops:


Pedig mondjuk admin többször és jobban szétszedte már a kocsiját, mint az enyém volt kiszedve.
Másrészt meg nem értek annyira hozzá csak a diag miatt megismerkedek vele és olvastam egy halom doksit. Amit ha ti is elolvasnátok akkor ti is okosnak tűnnétek. Mindig lehet valami érdekes részletet találni a kocsin.

OFF: szerintem meg nem elég rá 40eft üzemeltetés OK csak cirka 15-20mFt-val nagyobb vételárat is ki kell fizetni

Jackson, aki tud adni a doksikból aki kéri

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.16. 18:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.03. 01:00
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:taps: :franko: :drunk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: M5 óracsoport nem M5-be
HozzászólásElküldve: 2011.02.20. 19:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.29. 00:00
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak,
ismertek olyat, aki bele tud varázsolni egy 2001-es M5 óracsoportot úgy egy 2001-es 530iA-ba (nagy board, M csomag), hogy minden működjön is rajta? Csak óracsoportom van, kábelkötegem vagy másom nincs hozzá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 óracsoport nem M5-be
HozzászólásElküldve: 2011.02.20. 20:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 20d M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodka írta:
Urak,
ismertek olyat, aki bele tud varázsolni egy 2001-es M5 óracsoportot úgy egy 2001-es 530iA-ba (nagy board, M csomag), hogy minden működjön is rajta? Csak óracsoportom van, kábelkötegem vagy másom nincs hozzá...

530dA-ban már láttam ilyet, az automata fokozatait nem látod, mivel M5 csak manuálban létezett. Iszonyat nagy szívás, ráadásul a diag programok nagy része megőrül, mert az óracsoport M5-ként azonosítja az autót, a motorvezérlő pedig nem M5. Nem ajánlom, a tulaj, akinek ilyen van szabadulna tőle, de nem talál olyan dízel műszerfalat, ami nem pixelhibás.

Jackson!

E53-é tuti nem kódolható E39-re, mert a DIS kiírja, hogy nem megfelelő a hw verzió. Ami működik-működik, de nem tudod rákódolni az autóra.

_________________
Bömbölö

Mobilgumi
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 óracsoport nem M5-be
HozzászólásElküldve: 2011.02.20. 22:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodka írta:
Urak,
ismertek olyat, aki bele tud varázsolni egy 2001-es M5 óracsoportot úgy egy 2001-es 530iA-ba (nagy board, M csomag), hogy minden működjön is rajta? Csak óracsoportom van, kábelkötegem vagy másom nincs hozzá...
Ha egyedileg épített E46 M3 dízelben működött a fordulatszámmérőn kívül minden rendesen, akkor valószínűleg, nem lehetetlen! Privátban tudok telefonszámot küldeni, ha érdekel.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.03. 21:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.29. 00:00
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát, köszönöm a válaszokat, akkor egyelőre nem erőltetem a dologot. Ha valami jó, nem biztos, hogy el kell rontani...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.07. 19:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Nézegettem navit a gépbe, de ugye az kis BC-vel nem működne. Visszaolvastam, ezek szerint akkor mégis cserélhető(eddig mindenki azt mondta, hogy nem...) Persze először is kellene találni egy donort, már ez sem egyszerű mutatvány. Aztán olvasom, hogy a nagy BC-k többsége mind pixel hibás. Ez kiábrándító, gondolom egy vagon pénz annak a javítása.
Érdemes belefogni ebbe? Donor -ért kit keressek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.07. 19:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1769
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
Hali!

Nézegettem navit a gépbe, de ugye az kis BC-vel nem működne. Visszaolvastam, ezek szerint akkor mégis cserélhető(eddig mindenki azt mondta, hogy nem...) Persze először is kellene találni egy donort, már ez sem egyszerű mutatvány. Aztán olvasom, hogy a nagy BC-k többsége mind pixel hibás. Ez kiábrándító, gondolom egy vagon pénz annak a javítása.
Érdemes belefogni ebbe? Donor -ért kit keressek?


Szia!

A pixelhiba a legkevesebb, huszonezerből véglegesen javítható.
Ez ne riasszon el.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.07. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2042
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
Hali!

Nézegettem navit a gépbe, de ugye az kis BC-vel nem működne. Visszaolvastam, ezek szerint akkor mégis cserélhető(eddig mindenki azt mondta, hogy nem...) Persze először is kellene találni egy donort, már ez sem egyszerű mutatvány. Aztán olvasom, hogy a nagy BC-k többsége mind pixel hibás. Ez kiábrándító, gondolom egy vagon pénz annak a javítása.
Érdemes belefogni ebbe? Donor -ért kit keressek?


Nem tudom, hogy ki mondta, hogy nem lehet, mert még gyári retrofit is van hozzá! :) Annó én is neki fogtam, meg is vettem a kábelt, meg a kiegyenlítőtartály szintérzékelőjét, de aztán végül elmaradt a projekt! Amúgy keresd Admint, ő ha jól emlékszem kicserélte a saját paripájában! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.12.31. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1568
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Hali,

Mi pénz lenne ebből az állapotból elérni a nagy BC állapotot?
(az index karja sem pöckölős) 97-es e39 touring.

Kép

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.12.31. 23:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Hali,

Mi pénz lenne ebből az állapotból elérni a nagy BC állapotot?
(az index karja sem pöckölős) 97-es e39 touring.

Kép


Helo
Majd jövőre elmondom :wink: várjál még két-órát :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.01. 00:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1568
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
lepke írta:
Helo
Majd jövőre elmondom :wink: várjál még két-órát :lol: :lol:


:franko:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.01.01. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
lepke írta:
Helo
Majd jövőre elmondom :wink: várjál még két-órát :lol: :lol:


:franko:

Helo PapaBoss
A topik első oldalán az Admin Laci részletesen leírt mindent
Alkatrészek, munkaidő, buktatók, és a legfontosabbat is..... mennyibe kerül a mutatvány :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 184 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator