Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

2008.12.04. 21:48

egyszer már beszéltünk erről, végül kiderült, hogy az ASC is menetstabilizáló, de a DSC egy továbbfejlesztett változat, vagy rosszul emlékszem?

2008.12.04. 22:21

:offtopic

2008.12.05. 09:22

admin írta::offtopic


:roll: :bmwkiraly :oops

off topic

2008.12.05. 14:58

bocsi hogy :offtopic de valamiért nem tudok új témát nyitni a dolognak, és dsc asc topic nincsen.

ha van bocsi, ha nincs légyszi admin csinálj egyet!

köszi

ui: srácok majd ott folytassuk mert ez nagyon érdekel!

Re: off topic

2008.12.05. 15:30

koosh_ali írta:bocsi hogy :offtopic de valamiért nem tudok új témát nyitni a dolognak, és dsc asc topic nincsen.

ha van bocsi, ha nincs légyszi admin csinálj egyet!

köszi

ui: srácok majd ott folytassuk mert ez nagyon érdekel!


szia! még nem tudsz nyitni új topicot, mert újonc vagy, de nem is kell, mert elég sok hely van, ahol felteheted a kérdésed. pl: kérdések válaszok e39-ről.... bárhova is teszed fel, biztos hogy olvassák, olvassuk és válaszolni is fognak.

Re: off topic

2008.12.05. 15:34

Labi írta:
koosh_ali írta:bocsi hogy :offtopic de valamiért nem tudok új témát nyitni a dolognak, és dsc asc topic nincsen.

ha van bocsi, ha nincs légyszi admin csinálj egyet!

köszi

ui: srácok majd ott folytassuk mert ez nagyon érdekel!


szia! még nem tudsz nyitni új topicot, mert újonc vagy, de nem is kell, mert elég sok hely van, ahol felteheted a kérdésed. pl: kérdések válaszok e39-ről.... bárhova is teszed fel, biztos hogy olvassák, olvassuk és válaszolni is fognak.


szia!
koszi! akkor oda irok!

2009.12.29. 17:21

Sziasztok!

Én csak az óracsoport plexijét szeretném kicserélni (kis BC). Mielőtt nekiesem meg tudja valaki mondani, hogy ez hogy van rögzítve? Bepattintós módszerrel, ragasztással, vagy egyéb?
Gondolom megoldható házilag a dolog, ha a krómkarikákat is be lehet szerelni utólag.

Köszi!

2009.12.29. 18:01

borsi írta:Sziasztok!

Én csak az óracsoport plexijét szeretném kicserélni (kis BC). Mielőtt nekiesem meg tudja valaki mondani, hogy ez hogy van rögzítve? Bepattintós módszerrel, ragasztással, vagy egyéb?
Gondolom megoldható házilag a dolog, ha a krómkarikákat is be lehet szerelni utólag.

Köszi!


Sima műanyag fül fogja de a szalagkábel (ribbon kábel) asszem ott is ragasztott az egyik végén,bővebb infó letöltések MID javítás házilag leírásomban

Karika Bacsek vagy Labi megmondja a trükköt,de megoldható 30perc volt mikor Bacsek szétkapta az enyémet egy M-es matrica és takarítás miatt

2010.01.29. 18:50

Hi! Én most teszek szert egy 7-esből kivett óracsoportra és remélem, h jó is lesz. Pár helyen azt olvastam, h a e39 , e38, és az x5-nek az órája ugyanaz. Vettem, de egy kis segítségre lenne szükségem, h mi kell még nekem, h működjön is. "Jackson mondta:" :DDD
hogy ő fel tudja programozni, de vmi plusz kábel is kell még úgy tom. Meg egy kis leírás is jól jönne, h pontosan mit, hova.
Tudnátok ebben segíteni?

Köszönöm!

2010.01.29. 18:55

csumpedli írta:Hi! Én most teszek szert egy 7-esből kivett óracsoportra és remélem, h jó is lesz. Pár helyen azt olvastam, h a e39 , e38, és az x5-nek az órája ugyanaz. Vettem, de egy kis segítségre lenne szükségem, h mi kell még nekem, h működjön is. "Jackson mondta:" :DDD
hogy ő fel tudja programozni, de vmi plusz kábel is kell még úgy tom. Meg egy kis leírás is jól jönne, h pontosan mit, hova.
Tudnátok ebben segíteni?

Köszönöm!


Letöltések

2010.01.29. 19:28

csumpedli írta:Hi! Én most teszek szert egy 7-esből kivett óracsoportra és remélem, h jó is lesz. Pár helyen azt olvastam, h a e39 , e38, és az x5-nek az órája ugyanaz. Vettem, de egy kis segítségre lenne szükségem, h mi kell még nekem, h működjön is. "Jackson mondta:" :DDD
hogy ő fel tudja programozni, de vmi plusz kábel is kell még úgy tom. Meg egy kis leírás is jól jönne, h pontosan mit, hova.
Tudnátok ebben segíteni?

Köszönöm!


Nem teljesen ugyan az! :) Legalábbis mikor én annó a TDS-be akartam berakni, akkor nekem ugye 15 liternél kezdődött az üzemanyag szintjelzője, míg a másikon 20 liternél, illetve az óra középső csavarja, ami a műszerfalban fogja a másik óracsoportban nem volt kivágva. :) Amúgy a csatik passzoltak! :)

2010.01.29. 23:30

vaszarig írta:
csumpedli írta:Hi! Én most teszek szert egy 7-esből kivett óracsoportra és remélem, h jó is lesz. Pár helyen azt olvastam, h a e39 , e38, és az x5-nek az órája ugyanaz. Vettem, de egy kis segítségre lenne szükségem, h mi kell még nekem, h működjön is. "Jackson mondta:" :DDD
hogy ő fel tudja programozni, de vmi plusz kábel is kell még úgy tom. Meg egy kis leírás is jól jönne, h pontosan mit, hova.
Tudnátok ebben segíteni?

Köszönöm!


Nem teljesen ugyan az! :) Legalábbis mikor én annó a TDS-be akartam berakni, akkor nekem ugye 15 liternél kezdődött az üzemanyag szintjelzője, míg a másikon 20 liternél, illetve az óra középső csavarja, ami a műszerfalban fogja a másik óracsoportban nem volt kivágva. :) Amúgy a csatik passzoltak! :)


Mondjuk ha mondasz rá egy gyári kódot akkor meg lehet nézni az ETK-ban milyen E39-hez jó még.

Jackson, aki igen feltudja programozni

bc

2010.01.30. 14:50

Akkor inkább azt kérdezem, h lenne valaki, aki kicserélné nekem? :D

2010.01.31. 00:21

Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(

2010.01.31. 01:17

Illes írta:Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(


El kell hogy keseritselek (a gyári Driver Information Systems.pdf alapján):
- E38, E39, E53 ugyan azt az IKE műszerfalat használja csak
- 97/7hó ig külön vezérlő majd utánna össze integrálva a mutatókkal.
- 98-tól CAn bus is megy bele.
- 96-tól SIAIII számolja az szerviz intervallumot.

A WDS-ben olvastam (amikor Labinak nyomoztuk a tank hibáját), hogy a Recoding során állitja be a mutató kitérését.
WDS alapján: E38 85liter vagy 95 liter, E39 70liter, E53 95liter
"The different methods of determining the fuel level for the fuel gauge for the 85 litre / 95 litre (E38), 70 litre (E39) and 95 litre (E53) fuel tank are adopted as a function of the coding data."
Tehát nem véletlenül MAX a felirat és nem konkrét szám.

Jackson, aki beidézi a gyártót

2010.01.31. 02:02

Illes írta:Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(


50i 95l, nekem meg egy jó 35i műszerfalam van, amit át kéne programozni, a szintet nem jól méri és a fogyasztást sem. Majd, ha gurul a vas Jackson rávetheti magát! Máshova nem viszem az tuti!

tova

2010.01.31. 10:05

ezt most értem, de akkor konkrétan mit is qrtam el?
ha 725-ös óraegységet vennék, az jó lenne, vagy pedig semmi esetre se lesz jó az üzemanyag fogyasztásom?

2010.01.31. 10:44

jackson írta:
Illes írta:Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(


El kell hogy keseritselek (a gyári Driver Information Systems.pdf alapján):
- E38, E39, E53 ugyan azt az IKE műszerfalat használja csak
- 97/7hó ig külön vezérlő majd utánna össze integrálva a mutatókkal.
- 98-tól CAn bus is megy bele.
- 96-tól SIAIII számolja az szerviz intervallumot.

A WDS-ben olvastam (amikor Labinak nyomoztuk a tank hibáját), hogy a Recoding során állitja be a mutató kitérését.
WDS alapján: E38 85liter vagy 95 liter, E39 70liter, E53 95liter
"The different methods of determining the fuel level for the fuel gauge for the 85 litre / 95 litre (E38), 70 litre (E39) and 95 litre (E53) fuel tank are adopted as a function of the coding data."
Tehát nem véletlenül MAX a felirat és nem konkrét szám.

Jackson, aki beidézi a gyártót

Ezt nem tudtam, saját magát be tudja lőni Recode után? Nem semmi.
Te Jacko, van olyan csavarja ezeknek a járgányoknak amit nem ismersz? :D:D:D
Minden elismerésem...

Re: tova

2010.01.31. 10:44

csumpedli írta:ezt most értem, de akkor konkrétan mit is qrtam el?
ha 725-ös óraegységet vennék, az jó lenne, vagy pedig semmi esetre se lesz jó az üzemanyag fogyasztásom?


Adjál egy pontos gyári kód számot és megnézzük ETK-ban a kiszemelt műszerfal jó-e bele vagy sem.


Jackson, aki szerint inkább a kommunikál-e a kocsival a kérdés

Re: tova

2010.01.31. 11:00

jackson írta:
csumpedli írta:ezt most értem, de akkor konkrétan mit is qrtam el?
ha 725-ös óraegységet vennék, az jó lenne, vagy pedig semmi esetre se lesz jó az üzemanyag fogyasztásom?


Adjál egy pontos gyári kód számot és megnézzük ETK-ban a kiszemelt műszerfal jó-e bele vagy sem.


Jackson, aki szerint inkább a kommunikál-e a kocsival a kérdés


Hi!

Félig meddig jobban állok, mert találtam egy srácot Miskolcon, akinek van egy óraegysége 540-ből.
Most már csak a másik sráccal kellene beszélni,h vegye vissza.
15k-ért sikerült az újhoz jutni...
Akkor már csak az a kérdés,h ki fogja nekem berakni.
:D
Hozzászólás küldése

VigLink badge