* *
Pontos idő: 2018.11.21. 11:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 180 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.04. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6584
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
egyszer már beszéltünk erről, végül kiderült, hogy az ASC is menetstabilizáló, de a DSC egy továbbfejlesztett változat, vagy rosszul emlékszem?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.04. 22:21 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9787
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
:offtopic

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.05. 09:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
:offtopic


:roll: :bmwkiraly :oops


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: off topic
HozzászólásElküldve: 2008.12.05. 14:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.12. 00:00
Hozzászólások: 24
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
bocsi hogy :offtopic de valamiért nem tudok új témát nyitni a dolognak, és dsc asc topic nincsen.

ha van bocsi, ha nincs légyszi admin csinálj egyet!

köszi

ui: srácok majd ott folytassuk mert ez nagyon érdekel!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: off topic
HozzászólásElküldve: 2008.12.05. 15:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6584
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
koosh_ali írta:
bocsi hogy :offtopic de valamiért nem tudok új témát nyitni a dolognak, és dsc asc topic nincsen.

ha van bocsi, ha nincs légyszi admin csinálj egyet!

köszi

ui: srácok majd ott folytassuk mert ez nagyon érdekel!


szia! még nem tudsz nyitni új topicot, mert újonc vagy, de nem is kell, mert elég sok hely van, ahol felteheted a kérdésed. pl: kérdések válaszok e39-ről.... bárhova is teszed fel, biztos hogy olvassák, olvassuk és válaszolni is fognak.

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: off topic
HozzászólásElküldve: 2008.12.05. 15:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.12. 00:00
Hozzászólások: 24
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
koosh_ali írta:
bocsi hogy :offtopic de valamiért nem tudok új témát nyitni a dolognak, és dsc asc topic nincsen.

ha van bocsi, ha nincs légyszi admin csinálj egyet!

köszi

ui: srácok majd ott folytassuk mert ez nagyon érdekel!


szia! még nem tudsz nyitni új topicot, mert újonc vagy, de nem is kell, mert elég sok hely van, ahol felteheted a kérdésed. pl: kérdések válaszok e39-ről.... bárhova is teszed fel, biztos hogy olvassák, olvassuk és válaszolni is fognak.


szia!
koszi! akkor oda irok!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.29. 17:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.15. 00:00
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Én csak az óracsoport plexijét szeretném kicserélni (kis BC). Mielőtt nekiesem meg tudja valaki mondani, hogy ez hogy van rögzítve? Bepattintós módszerrel, ragasztással, vagy egyéb?
Gondolom megoldható házilag a dolog, ha a krómkarikákat is be lehet szerelni utólag.

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.29. 18:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7547
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 261 alkalommal
Kapott köszik: 313 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
borsi írta:
Sziasztok!

Én csak az óracsoport plexijét szeretném kicserélni (kis BC). Mielőtt nekiesem meg tudja valaki mondani, hogy ez hogy van rögzítve? Bepattintós módszerrel, ragasztással, vagy egyéb?
Gondolom megoldható házilag a dolog, ha a krómkarikákat is be lehet szerelni utólag.

Köszi!


Sima műanyag fül fogja de a szalagkábel (ribbon kábel) asszem ott is ragasztott az egyik végén,bővebb infó letöltések MID javítás házilag leírásomban

Karika Bacsek vagy Labi megmondja a trükköt,de megoldható 30perc volt mikor Bacsek szétkapta az enyémet egy M-es matrica és takarítás miatt

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.29. 18:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.08.21. 00:00
Hozzászólások: 126
Tartózkodási hely: Lassnitzthal
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi! Én most teszek szert egy 7-esből kivett óracsoportra és remélem, h jó is lesz. Pár helyen azt olvastam, h a e39 , e38, és az x5-nek az órája ugyanaz. Vettem, de egy kis segítségre lenne szükségem, h mi kell még nekem, h működjön is. "Jackson mondta:" :DDD
hogy ő fel tudja programozni, de vmi plusz kábel is kell még úgy tom. Meg egy kis leírás is jól jönne, h pontosan mit, hova.
Tudnátok ebben segíteni?

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.29. 18:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7547
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 261 alkalommal
Kapott köszik: 313 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csumpedli írta:
Hi! Én most teszek szert egy 7-esből kivett óracsoportra és remélem, h jó is lesz. Pár helyen azt olvastam, h a e39 , e38, és az x5-nek az órája ugyanaz. Vettem, de egy kis segítségre lenne szükségem, h mi kell még nekem, h működjön is. "Jackson mondta:" :DDD
hogy ő fel tudja programozni, de vmi plusz kábel is kell még úgy tom. Meg egy kis leírás is jól jönne, h pontosan mit, hova.
Tudnátok ebben segíteni?

Köszönöm!


Letöltések

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.29. 19:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csumpedli írta:
Hi! Én most teszek szert egy 7-esből kivett óracsoportra és remélem, h jó is lesz. Pár helyen azt olvastam, h a e39 , e38, és az x5-nek az órája ugyanaz. Vettem, de egy kis segítségre lenne szükségem, h mi kell még nekem, h működjön is. "Jackson mondta:" :DDD
hogy ő fel tudja programozni, de vmi plusz kábel is kell még úgy tom. Meg egy kis leírás is jól jönne, h pontosan mit, hova.
Tudnátok ebben segíteni?

Köszönöm!


Nem teljesen ugyan az! :) Legalábbis mikor én annó a TDS-be akartam berakni, akkor nekem ugye 15 liternél kezdődött az üzemanyag szintjelzője, míg a másikon 20 liternél, illetve az óra középső csavarja, ami a műszerfalban fogja a másik óracsoportban nem volt kivágva. :) Amúgy a csatik passzoltak! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.29. 23:30 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
csumpedli írta:
Hi! Én most teszek szert egy 7-esből kivett óracsoportra és remélem, h jó is lesz. Pár helyen azt olvastam, h a e39 , e38, és az x5-nek az órája ugyanaz. Vettem, de egy kis segítségre lenne szükségem, h mi kell még nekem, h működjön is. "Jackson mondta:" :DDD
hogy ő fel tudja programozni, de vmi plusz kábel is kell még úgy tom. Meg egy kis leírás is jól jönne, h pontosan mit, hova.
Tudnátok ebben segíteni?

Köszönöm!


Nem teljesen ugyan az! :) Legalábbis mikor én annó a TDS-be akartam berakni, akkor nekem ugye 15 liternél kezdődött az üzemanyag szintjelzője, míg a másikon 20 liternél, illetve az óra középső csavarja, ami a műszerfalban fogja a másik óracsoportban nem volt kivágva. :) Amúgy a csatik passzoltak! :)


Mondjuk ha mondasz rá egy gyári kódot akkor meg lehet nézni az ETK-ban milyen E39-hez jó még.

Jackson, aki igen feltudja programozni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: bc
HozzászólásElküldve: 2010.01.30. 14:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.08.21. 00:00
Hozzászólások: 126
Tartózkodási hely: Lassnitzthal
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor inkább azt kérdezem, h lenne valaki, aki kicserélné nekem? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.31. 00:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.31. 01:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(


El kell hogy keseritselek (a gyári Driver Information Systems.pdf alapján):
- E38, E39, E53 ugyan azt az IKE műszerfalat használja csak
- 97/7hó ig külön vezérlő majd utánna össze integrálva a mutatókkal.
- 98-tól CAn bus is megy bele.
- 96-tól SIAIII számolja az szerviz intervallumot.

A WDS-ben olvastam (amikor Labinak nyomoztuk a tank hibáját), hogy a Recoding során állitja be a mutató kitérését.
WDS alapján: E38 85liter vagy 95 liter, E39 70liter, E53 95liter
"The different methods of determining the fuel level for the fuel gauge for the 85 litre / 95 litre (E38), 70 litre (E39) and 95 litre (E53) fuel tank are adopted as a function of the coding data."
Tehát nem véletlenül MAX a felirat és nem konkrét szám.

Jackson, aki beidézi a gyártót

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.31. 02:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(


50i 95l, nekem meg egy jó 35i műszerfalam van, amit át kéne programozni, a szintet nem jól méri és a fogyasztást sem. Majd, ha gurul a vas Jackson rávetheti magát! Máshova nem viszem az tuti!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: tova
HozzászólásElküldve: 2010.01.31. 10:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.08.21. 00:00
Hozzászólások: 126
Tartózkodási hely: Lassnitzthal
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ezt most értem, de akkor konkrétan mit is qrtam el?
ha 725-ös óraegységet vennék, az jó lenne, vagy pedig semmi esetre se lesz jó az üzemanyag fogyasztásom?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.31. 10:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Illes írta:
Ez nem teljesen igaz, hogy az E38 ill. E39 nek tök egyforma a műszere, a 7 es tankja 85 literes, és ennek megfelelően úgy is van kalibrálva, plusz a szintszabályzás piktogramjai, de az üzemanyagszintjelzésed tuti nem lesz jó :(


El kell hogy keseritselek (a gyári Driver Information Systems.pdf alapján):
- E38, E39, E53 ugyan azt az IKE műszerfalat használja csak
- 97/7hó ig külön vezérlő majd utánna össze integrálva a mutatókkal.
- 98-tól CAn bus is megy bele.
- 96-tól SIAIII számolja az szerviz intervallumot.

A WDS-ben olvastam (amikor Labinak nyomoztuk a tank hibáját), hogy a Recoding során állitja be a mutató kitérését.
WDS alapján: E38 85liter vagy 95 liter, E39 70liter, E53 95liter
"The different methods of determining the fuel level for the fuel gauge for the 85 litre / 95 litre (E38), 70 litre (E39) and 95 litre (E53) fuel tank are adopted as a function of the coding data."
Tehát nem véletlenül MAX a felirat és nem konkrét szám.

Jackson, aki beidézi a gyártót

Ezt nem tudtam, saját magát be tudja lőni Recode után? Nem semmi.
Te Jacko, van olyan csavarja ezeknek a járgányoknak amit nem ismersz? :D:D:D
Minden elismerésem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: tova
HozzászólásElküldve: 2010.01.31. 10:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csumpedli írta:
ezt most értem, de akkor konkrétan mit is qrtam el?
ha 725-ös óraegységet vennék, az jó lenne, vagy pedig semmi esetre se lesz jó az üzemanyag fogyasztásom?


Adjál egy pontos gyári kód számot és megnézzük ETK-ban a kiszemelt műszerfal jó-e bele vagy sem.


Jackson, aki szerint inkább a kommunikál-e a kocsival a kérdés

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: tova
HozzászólásElküldve: 2010.01.31. 11:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.08.21. 00:00
Hozzászólások: 126
Tartózkodási hely: Lassnitzthal
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
csumpedli írta:
ezt most értem, de akkor konkrétan mit is qrtam el?
ha 725-ös óraegységet vennék, az jó lenne, vagy pedig semmi esetre se lesz jó az üzemanyag fogyasztásom?


Adjál egy pontos gyári kód számot és megnézzük ETK-ban a kiszemelt műszerfal jó-e bele vagy sem.


Jackson, aki szerint inkább a kommunikál-e a kocsival a kérdés


Hi!

Félig meddig jobban állok, mert találtam egy srácot Miskolcon, akinek van egy óraegysége 540-ből.
Most már csak a másik sráccal kellene beszélni,h vegye vissza.
15k-ért sikerült az újhoz jutni...
Akkor már csak az a kérdés,h ki fogja nekem berakni.
:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 180 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator